Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help, wat zouden jullie doen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Help, wat zouden jullie doen? Empty Help, wat zouden jullie doen?

Bericht  Pompoen ma 21 mei 2012 - 10:57

*

Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:30; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wat zouden jullie doen? Empty Re: Help, wat zouden jullie doen?

Bericht  PrimaBella ma 21 mei 2012 - 11:08

Misschien denk ik nu wel heel erg simpel hoor.. Maar kun je niet gewoon nog een keer bellen en vragen wat precies de bedoeling zal gaan zijn wbt slapen?
Mij lijkt het ook niets om 6 weken op een bank te moeten slapen. Dan zou ik dus van te voren wel proberen iets anders te regelen. Misschien een stretcher of een matras ergens neerleggen bijvoorbeeld?
Als ze zo gastvrij zijn, zullen ze toch wel samen met jou naar een oplossing zoeken?
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Zora ma 21 mei 2012 - 18:27

Ik zou inderdaad toch ook nog maar even bellen. Als je nou een paar daagjes ging, zou ik er geen probleem van maken, maar ik denk dat zij ook wel snappen dat je het niet ziet zitten zo lang op de bank te slapen.

Misschien bedoelde die vrouw trouwens dat als zij weg is, haar man op de bank gaat slapen en jij in het bed kan?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  TukTuk ma 21 mei 2012 - 18:46

Kan je niet dat je een week of 2 daarheen gaat en de andere paar weken in een hostel gaat? Dan kan je toch die summerclasses volgen, maar zit je niet 6 weken daar dat je op de bank moet slapen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 19:27

Oh wat vervelend! Dat is in elk geval niet zoals je het voorstelde, maar zeker ook gewoon niet echt fijn qua slaapplaats, wat toch voor zes weken wel heel erg lang is. Helaas wel heel herkenbaar. Het is tegenwoordig wel vrij gebruikelijk volgens mij om een huurder in huis te nemen in die regio ivm hoge kosten en economische crisis. Mijn hostmom heeft dat ook gedaan met mijn oude kamertje. Toen ik daar paar jaar geleden samen met L kwam slapen twee weken, moesten we dus ook ineens ergens anders slapen. Wel gelukkig in een normale slaapkamer (nou ja, klein hokje met z'n tweetjes), maar die badkamer moesten we ook ineens met hem delen. Toch minder fijn en niet wat je verwacht.

Afijn, ik zou inderdaad zeker even terugbellen en duidelijkheid willen scheppen over hoe de slaapplaats nou is. Waarschijnlijk zijn ze echt zo ontzettend gastvrij en mag je echt wel komen, maar is het gewoon allemaal wat minder handig. Jij kent hun huis beter dan ik, is er niet nog een studeerkamer ofzo, die je eventueel paar weekjes om kan bouwen met een matrasje? Wellicht kan je zoiets nog als optie aandragen. Dat je in haar bed mag is heel lief aangeboden, maar wel gek natuurlijk als haar man daar ook slaapt. Snap dat je dat echt niet wilt.

En anders als er echt geen geschikte slaapplaats is, kan je wellicht iets anders vinden. Een hostel ofzo inderdaad. Of kijken of je via die summer classes iets kunt regelen. Zijn die georganiseerd door de universiteit daar in de buurt? Want wellicht hebben zij accommodatie beschikbaar dan. Bij universiteiten die ik ken, worden in de zomer vaak kamers leeggehouden voor dergelijke summer courses. Kost misschien wel iets meer, maar dan heb je misschien wel iets meer comfort in een dorm dan op de bank. En zelfs als de universiteit die summer courses niet aanbiedt, kan je misschien kijken of ze toch iets voor je kunnen betekenen.

Succes met bedenken hoe en wat je gaat doen in elk geval! Hopelijk wordt het toch allemaal heel leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Pompoen ma 21 mei 2012 - 20:40

Hee bedankt voor jullie reacties!

Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:31; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 20:52

Jammer, maar wel goed dat je zelf die keuze zo verstandig kunt maken. Zes weken is ook wel heel lang, te lang om op je tenen te gaan lopen bij mensen thuis denk ik. Hoe gastvrij ze ook zijn, het is toch niet de ideale situatie die je voor ogen had.
Dus vind t wel verstandig. Hopelijk kan je dan toch iets anders leuk me je man samen doen en inderdaad nog iets creatiefs voor jezelf zoeken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 20:56

Ik snap je wel hoor, ik was denk ik ook niet meer gegaan. Ik ben ook enorm van de zekerheden en kan totaal niet tegen onduidelijkheid, dus daar zou ik me ook niet prettig bij voelen.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen ma 21 mei 2012 - 22:19

Haha de opluchting is echt zo enorm dat ik weet dat ik de juiste keuze heb gemaakt!
't is inderdaad wat jij zegt Zelda, al die onzekerheden bij elkaar, niets voor mij. En inderdaad 6 weken op mijn tenen lopen is niets. Ik zou ook nog wel korter kunnen gaan, maar dat word dan zeker 4 weken en ook dat vind ik te lang om op mijn tenen te lopen.

Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:32; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 22:20

Lekker, je zult sowieso geen saaie zomer hebben dus. En zo zie je hoe belangrijk luisteren naar je gevoel is. Die opluchting zegt wel veel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen ma 21 mei 2012 - 22:27

Haha, vind mezelf wel een beetje een mutsje, maar ik ben ergens ook wel tevreden dat ik nu de knoop door heb weten te hakken om het niet te doen, hoe tof ook.

Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:31; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 22:36

Ja, dan zou ik er vooral niet te erg mee gaan zitten dat je het hebt besloten om niet te doen. Waarschijnlijk was je toch onbewust heel erg gaan vergelijken hoe het jaren geleden was, en het zou toch heel anders zijn. Sommige dingen leuker, andere minder leuk. Nu heb je gewoon een goede herinnering aan toen en ga je gewoon lekker met je man op vakantie, je leven is ook gewoon veranderd. Zes weken is dan toch wel heel lang. Ik had dat vorig jaar misschien nog wel gedaan maar nu zelfs al minder snel, dus kan het me heel goed voorstellen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen di 22 mei 2012 - 20:26

*
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: