Wat zouden jullie doen?
+8
Suus
Poisongirl
Niekske
VeryCherry
Susan
Paper Crown
Elliot
Snoes
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zouden jullie doen?
Ik ben echt enorm aan het twijfelen nu.
Mijn vriend belde net, volgende week (als onze vakantie begint) wordt het prachtig weer. Wij hebben een hotel geboekt voor 6 dagen in Duitsland omdat we vonden dat we er toch nog even met ons tweetjes tussenuit wilden en ook omdat we het wel verdiend hadden na die verbouwingen thuis.
Maar nu kwam hij met het voorstel om het hotel te annuleren (kan gratis tot een dag voor aankomst) en te gaan kamperen in Luxemburg. We zijn beiden gek op Luxemburg, baalden vorig jaar enorm dat het slecht weer was en we dus niet konden gaan kamperen.
En nu weet ik dus niet wat ik wil. Qua kosten zullen we ongeveer evenveel uitkomen (Duitsland was erg goedkoop, 105 euro voor 2 personen incl ontbijt). De camping zal zo'n 90 euro zijn voor 2 personen, maar dan zonder ontbijt. Al heb je bij de bakker natuurlijk snel een brood gehaald en kan je gewoon ook goedkoop ontbijten.
Ik weet het zelf echt niet. Enerzijds vind ik het idee van een hotel wel leuk, lekker niets moeten doen, elke dag een uitgebreid ontbijt. Anderzijds vind ik het idee van kamperen ook wel weer leuk. De charme, en het feit dat we de eerstkomende jaren wellicht niet gaan kamperen met een kleintje.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
(Ik kan niet te lang piekeren, we zouden zondag vertrekken naar het hotel, dus moet ik zaterdagochtend ten laatste annuleren en we zien elkaar alleen vanavond nog maar een uurtje)
Mijn vriend belde net, volgende week (als onze vakantie begint) wordt het prachtig weer. Wij hebben een hotel geboekt voor 6 dagen in Duitsland omdat we vonden dat we er toch nog even met ons tweetjes tussenuit wilden en ook omdat we het wel verdiend hadden na die verbouwingen thuis.
Maar nu kwam hij met het voorstel om het hotel te annuleren (kan gratis tot een dag voor aankomst) en te gaan kamperen in Luxemburg. We zijn beiden gek op Luxemburg, baalden vorig jaar enorm dat het slecht weer was en we dus niet konden gaan kamperen.
En nu weet ik dus niet wat ik wil. Qua kosten zullen we ongeveer evenveel uitkomen (Duitsland was erg goedkoop, 105 euro voor 2 personen incl ontbijt). De camping zal zo'n 90 euro zijn voor 2 personen, maar dan zonder ontbijt. Al heb je bij de bakker natuurlijk snel een brood gehaald en kan je gewoon ook goedkoop ontbijten.
Ik weet het zelf echt niet. Enerzijds vind ik het idee van een hotel wel leuk, lekker niets moeten doen, elke dag een uitgebreid ontbijt. Anderzijds vind ik het idee van kamperen ook wel weer leuk. De charme, en het feit dat we de eerstkomende jaren wellicht niet gaan kamperen met een kleintje.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
(Ik kan niet te lang piekeren, we zouden zondag vertrekken naar het hotel, dus moet ik zaterdagochtend ten laatste annuleren en we zien elkaar alleen vanavond nog maar een uurtje)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat zouden jullie doen?
Ik zou het kamperen doen. Ik weet nog hoe teleurgesteld je was toen je vorig jaar niet kon gaan. Dus ik zou dit jaar dan voor het kamperen gaan.
Gast- Gast
Ik zou voor zekerheid gaan en het hotel kiezen. Want het weer kan zomaar omslaan, dat weet je gewoon niet.
Gast- Gast
Ik zou denk ik toch gaan kamperen. In Nederland wordt het volgende week eindelijk mooi weer, wie weet hoe dat in Duitsland is? Daarnaast, als je echt heel erg van kamperen houdt denk ik dat je er spijt van krijgt dat je deze kans om te kamperen met mooi weer niet grijpt.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Kamperen is niet mijn ding, dus ik zou hotel kiezen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Als je het niet vervelend vindt om nu (zwanger) een week lang op een luchtbedje te moeten liggen, dan zou ik voor kamperen gaan. Vooral omdat jullie daar allebei van houden en ook graag naar Luxemburg willen. Denk dat je dat met een kleintje inderdaad voorlopig niet snel zult gaan doen.
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Kamperen is niet mijn ding, dus ik zou hotel kiezen.
Ik ook, maar als ik gek zou zijn op kamperen dan zou ik het wel lastiger vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Paper Crown schreef:Kamperen is niet mijn ding, dus ik zou hotel kiezen.
Als ik zelf voor de keuze zou staan zou ik dat ook doen, maar het gaat er hier natuurlijk om wat Snoes zou willen, en zij houdt wel van kamperen
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Caroline. schreef:Paper Crown schreef:Kamperen is niet mijn ding, dus ik zou hotel kiezen.
Als ik zelf voor de keuze zou staan zou ik dat ook doen, maar het gaat er hier natuurlijk om wat Snoes zou willen, en zij houdt wel van kamperen
Ja maar ze zegt, wat zouden jullie doen? Nou ik zou dat hotel doen.
Dankjewel al voor de reacties!
Het weer in Duitsland (waar we heen zouden gaan) is ook prima, ze voorspellen +/- hetzelfde als in Luxemburg. Ik denk ook niet dat ik het vervelend vind om zwanger te gaan kamperen, omdat ik me eigenlijk prima voel. Maar toch, ik twijfel enorm, misschien ook omdat ik me nu toch al ingesteld had op een weekje hotel ipv een weekje kamperen?
Het weer in Duitsland (waar we heen zouden gaan) is ook prima, ze voorspellen +/- hetzelfde als in Luxemburg. Ik denk ook niet dat ik het vervelend vind om zwanger te gaan kamperen, omdat ik me eigenlijk prima voel. Maar toch, ik twijfel enorm, misschien ook omdat ik me nu toch al ingesteld had op een weekje hotel ipv een weekje kamperen?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik vraag (onderaan mijn post): Wat zouden jullie doen in mijn situatie?Paper Crown schreef:Caroline. schreef:Paper Crown schreef:Kamperen is niet mijn ding, dus ik zou hotel kiezen.
Maar maakt niet uit hoor, ik snap ook wel dat het moeilijk is om daar over te oordelen als je zelf niet echt voor kamperen bent.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ik vraag (onderaan mijn post): Wat zouden jullie doen in mijn situatie?Paper Crown schreef:Caroline. schreef:Paper Crown schreef:Kamperen is niet mijn ding, dus ik zou hotel kiezen.
Maar maakt niet uit hoor, ik snap ook wel dat het moeilijk is om daar over te oordelen als je zelf niet echt voor kamperen bent.
Dank denk ik ook, ik zou echt nooit gaan kamperen haha. Bij mij zou de optie niet eens meespelen maar als je denkt dat het goed weer wordt, en je vindt limburg leuk, zet gewoon je tentje op en maak er het beste van!
Ik zou gaan kamperen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat herken ik dan wel weer. Als ik ervan uitga dat we het ene gaan doen en er dan plotseling de mogelijkheid is om iets anders te gaan doen (wat ik eigenlijk leuker vind), dan kan het soms een dag duren voordat ik enthousiast wordt over het nieuwe idee. Gewoon omdat je al gewend was aan het idee een week in een hotel te zitten (in jouw geval dan). Maar bij mij is het dan altijd zo dat als ik eenmaal weer aan het idee gewend ben, het allemaal helemaal prima is. Dus dan zou ik nog steeds voor kamperen gaanSnoes schreef:Dankjewel al voor de reacties!
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Snoes schreef:Ik vraag (onderaan mijn post): Wat zouden jullie doen in mijn situatie?Paper Crown schreef:Caroline. schreef:Paper Crown schreef:Kamperen is niet mijn ding, dus ik zou hotel kiezen.
Dank denk ik ook, ik zou echt nooit gaan kamperen haha. Bij mij zou de optie niet eens meespelen maar als je denkt dat het goed weer wordt, en je vindtlimburgLuxemburg leuk, zet gewoon je tentje op en maak er het beste van!
Gast- Gast
Ik ben ook gek op kamperen, maar als ik voor eenzelfde bedrag in een hotel kon zitten, dan koos ik toch voor het hotel denk ik het is makkelijker, minder spullen meenemen en je bent minder weersafhankelijk.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:Ik ben ook gek op kamperen, maar als ik voor eenzelfde bedrag in een hotel kon zitten, dan koos ik toch voor het hotel denk ik het is makkelijker, minder spullen meenemen en je bent minder weersafhankelijk.
+1! en er rekening mee houdend dat je 20 weken zwanger bent zou ik toch voor het hotel gaan.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Als je je nog prima voelt, zou ik gaan kamperen, nu kan het nog Wel zou ik wel lekker tot zaterdagochtend wachten met het annuleren van het hotel, dan heb je net iets meer zekerheid qua weer.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Als je je nog prima voelt, zou ik gaan kamperen, nu kan het nog Wel zou ik wel lekker tot zaterdagochtend wachten met het annuleren van het hotel, dan heb je net iets meer zekerheid qua weer.
Dit inderdaad.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik zou gaan uitrusten en genieten in het hotel, dan maakt het niet uit als het wél slechter weer zou worden, of je je minder lekker zou voelen door de zwangerschap.
Gast- Gast
Ik zou voor het hotel gaan, juist omdat je zwanger bent. En dan volgend jaar met de kleine gewoon lekker kamperen. Waarom zou je dat de aankomende jaren niet kunnen doen? Heeft vriendin van me ook gedaan, de kleine in zo'n speciaal tentje in de tent er bij en ging prima.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bedankt voor jullie reacties!
AngelNyn, kamperen met een kleintje van 7 maanden zien wij zelf niet zitten. Dus volgend jaar gaan we sowieso niet kamperen.
Mijn vriend en ik hebben het er gisterenavond nog over gehad en we gaan wel ons hotel aanhouden. We gaan wel nog kamperen (met de hoop dat het de week daarna ook nog mooi weer zal zijn) maar dan aan de Belgische Kust, daar wilden we sowieso toch nog een daguistap maken. Een week kamperen is misschien toch iets teveel voor mij nu, maar we willen dan 2/3 nachten kamperen.
Naar Luxemburg zullen we ook nog gaan, we plakken achter ons weekje Duitsland ook nog een nachtje (of 2) Luxemburg.
Toch bedankt voor jullie reacties!
AngelNyn, kamperen met een kleintje van 7 maanden zien wij zelf niet zitten. Dus volgend jaar gaan we sowieso niet kamperen.
Mijn vriend en ik hebben het er gisterenavond nog over gehad en we gaan wel ons hotel aanhouden. We gaan wel nog kamperen (met de hoop dat het de week daarna ook nog mooi weer zal zijn) maar dan aan de Belgische Kust, daar wilden we sowieso toch nog een daguistap maken. Een week kamperen is misschien toch iets teveel voor mij nu, maar we willen dan 2/3 nachten kamperen.
Naar Luxemburg zullen we ook nog gaan, we plakken achter ons weekje Duitsland ook nog een nachtje (of 2) Luxemburg.
Toch bedankt voor jullie reacties!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik zou voor het hotel gaan, maar ik ben dan ook niet zo gecharmeerd van kamperen
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Dat klinkt als een goede oplossing, Snoes. Alvast heel veel plezier!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Dankjewel Oasis.
Het is natuurlijk een win-win-situatie voor ons haha. Nu gaan we én op hotel én nog een paar dagen kamperen.
Het is natuurlijk een win-win-situatie voor ons haha. Nu gaan we én op hotel én nog een paar dagen kamperen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» wat zouden jullie doen
» Zouden jullie dit doen?
» Wat zouden jullie doen?
» wat zouden jullie doen
» Zouden jullie dit doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: