Wie wil jij een compliment geven?
+21
LDJ
Ibbeltje
Sorella
Muis
Pompoen
Blond
Inge
Burn
Suusie
Pandora
Lejow
mzcharlotte
Alex
Jasmine
slaatje
Bazinga
Marin
Gizmo
heartsdale
FireButterfly
Rose
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wie wil jij een compliment geven?
mzcharlotte schreef:Jop schreef:En RYW; je bent zoo cool, je naam zou 'RJW' (RocktJopsWorld) moeten zijn
Je kan ook je naam aanpassen Yop
Goed bedacht
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Complimenten aan....
- CKC, die zo positief en vrolijk in het leven staat, ondanks de tegenslagen.
- Yoyo, die zo ontzettend is afgevallen en er strak bijloopt!
- Jolicious, die knap, positief en realistisch om weet te gaan met de situatie van haar pasgeboren kindje.
- CKC, die zo positief en vrolijk in het leven staat, ondanks de tegenslagen.
- Yoyo, die zo ontzettend is afgevallen en er strak bijloopt!
- Jolicious, die knap, positief en realistisch om weet te gaan met de situatie van haar pasgeboren kindje.
Gast- Gast
Ahw Marin, dank je wel.. dit komt echt even op het goede moment, heb even een paar mindere dagen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Marin en Youandi, wat zijn jullie toch schatjes!
Ik wil Charlie een groot compliment geven. Omdat ze zichzelf nu niet zo mooi voelt terwijl ze een prachtige vrouw is
Jolicious omdat ze een ontzettend liefhebbende mama is (Niet dat anderen dat niet zijn!) en ik B. echt een schatje vind! Je moet vooral foto's op FB blijven plaatsen . Ik vind het knap hoe je met de situatie van je kindje omgaat i.v.m. de ziekte.
Maura, omdat het nog niet goed wil lukken met het werk vinden, maar desondanks toch positief blijft (Uiteraard zijn er mindere momenten, maar KOP D'r VEUR!)
Ik wil Charlie een groot compliment geven. Omdat ze zichzelf nu niet zo mooi voelt terwijl ze een prachtige vrouw is
Jolicious omdat ze een ontzettend liefhebbende mama is (Niet dat anderen dat niet zijn!) en ik B. echt een schatje vind! Je moet vooral foto's op FB blijven plaatsen . Ik vind het knap hoe je met de situatie van je kindje omgaat i.v.m. de ziekte.
Maura, omdat het nog niet goed wil lukken met het werk vinden, maar desondanks toch positief blijft (Uiteraard zijn er mindere momenten, maar KOP D'r VEUR!)
Gast- Gast
Inge, omdat ze zo ontzettend veel is afgevallen en ze er gewoon HOT uitziet. Ik heb DIEP respect voor haar!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Doedel!
Omdat ze naast haar drukke gezin ook gewoon nog Doedel is, en niet alleen mama van...
RESPECT!
Omdat ze naast haar drukke gezin ook gewoon nog Doedel is, en niet alleen mama van...
RESPECT!
Suusie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 192
Punten : 202
Dank jullie wel, Gizmo en Yoyo. Die had ik niet zien aankomen.
Ik vind dit altijd zo moeilijk om te doen, omdat ik vooraf weet wat ik wil zeggen en wanneer ik wil posten, opeens weer de helft ben vergeten. En ik wilde twee afvallers noemen om te vertellen dat ik het echt knap vind dat ze een heel persoon hebben weggespeeld qua gewicht, maar er zijn zoveel meiden die veel zijn afgevallen. En om dan slechts twee te noemen.... Dus heel afgezaagd; Mijn complimenten voor alle forummers die zoveel zijn afgevallen! Zeer knap!
Ik vind dit altijd zo moeilijk om te doen, omdat ik vooraf weet wat ik wil zeggen en wanneer ik wil posten, opeens weer de helft ben vergeten. En ik wilde twee afvallers noemen om te vertellen dat ik het echt knap vind dat ze een heel persoon hebben weggespeeld qua gewicht, maar er zijn zoveel meiden die veel zijn afgevallen. En om dan slechts twee te noemen.... Dus heel afgezaagd; Mijn complimenten voor alle forummers die zoveel zijn afgevallen! Zeer knap!
Gast- Gast
Ik wil Pompoentje een compliment geven; ze heeft het volgens mij best zwaar gehad met haar lichamelijke rompslomp. Maar ondanks alle tegenslag komt ze altijd super positief en energiek over. Dat vind ik knap, dus Pompoen, bij dezen: je bent top!
Gast- Gast
Alex, omdat ik haar erg sterk vind!
Lejow, omdat ik het knap vind hoe zij met haar situatie omgaat. B. heeft met recht een moeder om trots op te zijn!
Mamavan2, wat een topmoeder!
En nog veel meer meiden!
Lejow, omdat ik het knap vind hoe zij met haar situatie omgaat. B. heeft met recht een moeder om trots op te zijn!
Mamavan2, wat een topmoeder!
En nog veel meer meiden!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pandora schreef:Inge, omdat ze zo ontzettend veel is afgevallen en ze er gewoon HOT uitziet. Ik heb DIEP respect voor haar!
Wat lief! Dank je wel!
Yoyo omdat ze zo veel is afgevallen en er goed uit ziet
Alex omdat ze door diepe dalen is gegaan en ze een prachtige meid is
Mamavan2 door de positiviteit, liefde en kracht die zij en haar gezin uitstralen
Zwerver omdat ze ondanks haar relatiebreuk zichzelf heeft terug gevonden (althans dat idee heb ik?)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik wil Antibes een compliment geven, omdat ze door keihard werken toegelaten is tot de master. Je heby er zo hard voor gewerkt, petje af!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Smikkel, gewoon omdat je bent wie je bent
Reva, omdat je het geweldig doet met afvallen en een geweldig mens bent
Zusje, omdat je toch al zo lang dit forum draaiende houd en door al het afvallen een prachtig figuurtje hebt, ondanks de lekkere taarten
Sjaan, je kan weer staan! Good job!
Zelda, omdat je een doorzetter bent
Jasmine, omdat je zo sterk bent terwijl dit jaar tot nu toe geen mooi jaar is voor je
Alle zwangere meiden, zeker met dit weer is zwanger zijn vaak geen pretje
En natuurlijk Lejow en Lex, ben trots op jullie
Reva, omdat je het geweldig doet met afvallen en een geweldig mens bent
Zusje, omdat je toch al zo lang dit forum draaiende houd en door al het afvallen een prachtig figuurtje hebt, ondanks de lekkere taarten
Sjaan, je kan weer staan! Good job!
Zelda, omdat je een doorzetter bent
Jasmine, omdat je zo sterk bent terwijl dit jaar tot nu toe geen mooi jaar is voor je
Alle zwangere meiden, zeker met dit weer is zwanger zijn vaak geen pretje
En natuurlijk Lejow en Lex, ben trots op jullie
Gast- Gast
En natuurlijk een compliment voor alle mama's. Mama zijn is meer als een fulltime baan, houd nooit op, we moeten kleine wezentjes vormen tot mooie volwassenen die op de juiste manier in het leven staan. En dat doen we goed met z'n allen, en dat zonder opleiding of handboek!
Gast- Gast
Aan alle mama's die weer gaan studeren. Dus Susan, Zelda, Stella,M@niek, en de andere moeders, ik vind het echt super goed van jullie dat jullie naast het moederschap, huishouden, en dergelijke weer naar school gaan! Het gaat jullie lukken hoor
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Lief van je stofzuiger!
En voor jou ook een compliment hoor, heb echt bewondering voor je hoe je het allemaal red met de tweeling.
En voor jou ook een compliment hoor, heb echt bewondering voor je hoe je het allemaal red met de tweeling.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Dank je wel Stof en Burn!
Ik vind dit soort topics altijd moeilijk, ben bang iemand te vergeten..
Wil jullie eigenlijk allemaal in het algemeen een compliment geven. Ik ben zo ontzettend blij met het forum, met de vriendschappen die er door ontstaan zijn, maar ook vanwege de steun die je krijgt als er iets is en de vragen die je hier kunt stellen.. Zou niet weten hoe ik anders al die baby dingen had moeten leren hehe
Ik vind dit soort topics altijd moeilijk, ben bang iemand te vergeten..
Wil jullie eigenlijk allemaal in het algemeen een compliment geven. Ik ben zo ontzettend blij met het forum, met de vriendschappen die er door ontstaan zijn, maar ook vanwege de steun die je krijgt als er iets is en de vragen die je hier kunt stellen.. Zou niet weten hoe ik anders al die baby dingen had moeten leren hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Minneke schreef:Ik wil Pompoentje een compliment geven; ze heeft het volgens mij best zwaar gehad met haar lichamelijke rompslomp. Maar ondanks alle tegenslag komt ze altijd super positief en energiek over. Dat vind ik knap, dus Pompoen, bij dezen: je bent top!
Ah wat lief! Ik had het inderdaad niet gelezen! Vind het wel heel fijn om te lezen, voel me soms echt een enorme zeur hier omdat ik mijn omgeving een beetje probeer te ontzien van geklaag wil ik het soms hier kwijt.
Helaas ben ik er nog lang niet, herstel gaat ruk en er staat nog meer op stapel, iets met intensieve therapiëen en nieuwe medicijnen. Toch zie ik mijn toekomst heel rooskleurig in, met of zonder functionerende heup kan ik heel gelukkig worden en voor de rest valt het vast ook nog wel eens op z'n plaats. Ik heb de hoop nog niet verloren dat ik met goeie hulp van mijn stress en angsten af kan komen en misschien zelfs met medicatie die adhd een beetje onder controle krijg!
Kortom, je compliment doet me goed en geeft me weer een boost om verder te gaan! Thanx!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wat een lief topic, thanx aan de mensen die mij een compliment gaven! Doet goed.
Gast- Gast
Susan, omdat ze er alles aan doet om E beter te begrijpen en tegelijkertijd ook nog een super moeder voor Y is.
Snoes, omdat ze ondanks het lange traject van zwanger worden nooit gezeurd heeft, en positief is gebleven.
Weegschaal en Yasmine, omdat ze zich zo goed staande houden ondanks de miskramen.
Charlie, omdat ik je reacties vaak goed geformuleerd vind en omdat je er top uit ziet.
De meiden die afgevallen zijn.
Marin, omdat ze altijd zo lief en oprecht over komt.
Maura, omdat ze haar eigen eindelijk een beetje bloot geeft op het forum.
Snoes, omdat ze ondanks het lange traject van zwanger worden nooit gezeurd heeft, en positief is gebleven.
Weegschaal en Yasmine, omdat ze zich zo goed staande houden ondanks de miskramen.
Charlie, omdat ik je reacties vaak goed geformuleerd vind en omdat je er top uit ziet.
De meiden die afgevallen zijn.
Marin, omdat ze altijd zo lief en oprecht over komt.
Maura, omdat ze haar eigen eindelijk een beetje bloot geeft op het forum.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik vind het altijd heel moeilijk om iemand te bedenken, ik ben namelijk heel slecht in dingen onthouden Maar er schiet me nu toch iemand te binnen! Dus wil ik Rovine graag een compliment geven omdat ze een 'moeilijk' katje in huis heeft genomen, dat zou niet iedereen doen en ik vind dat ze echt al heel veel vooruitgang met Lola heeft geboekt!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Zelda
Snoes
Stella
Curious
Rovina
Zonnetje
Sjaan
Lily
Okidoki
Razz
Lotus
Jeetje moet wel denken nu hoe jullie heten met forumnaam hhah. Maar alle meiden waarmee ik vandaag een topdag in de Efteling heb gehad. Ik heb zo genoten! Het was echt een heerlijke dag die ik absoluut niet had willen missen.
Dank jullie wel!
Snoes
Stella
Curious
Rovina
Zonnetje
Sjaan
Lily
Okidoki
Razz
Lotus
Jeetje moet wel denken nu hoe jullie heten met forumnaam hhah. Maar alle meiden waarmee ik vandaag een topdag in de Efteling heb gehad. Ik heb zo genoten! Het was echt een heerlijke dag die ik absoluut niet had willen missen.
Dank jullie wel!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje, wat super dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» compliment?
» Mooiste compliment
» Laatst gekregen compliment?
» Laatst gekregen compliment
» Geef de forummer boven je een compliment!
» Mooiste compliment
» Laatst gekregen compliment?
» Laatst gekregen compliment
» Geef de forummer boven je een compliment!
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: