Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wil jij een compliment geven?

+21
LDJ
Ibbeltje
Sorella
Muis
Pompoen
Blond
Inge
Burn
Suusie
Pandora
Lejow
mzcharlotte
Alex
Jasmine
slaatje
Bazinga
Marin
Gizmo
heartsdale
FireButterfly
Rose
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie wil jij een compliment geven? - Pagina 2 Empty Re: Wie wil jij een compliment geven?

Bericht  Bazinga ma 21 mei 2012 - 5:18

mzcharlotte schreef:
Jop schreef:En RYW; je bent zoo cool, je naam zou 'RJW' (RocktJopsWorld) moeten zijn Wie wil jij een compliment geven? - Pagina 2 561177

Je kan ook je naam aanpassen Yop Wink

Goed bedacht Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil jij een compliment geven? - Pagina 2 Empty Re: Wie wil jij een compliment geven?

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 5:35

Complimenten aan....

- CKC, die zo positief en vrolijk in het leven staat, ondanks de tegenslagen.
- Yoyo, die zo ontzettend is afgevallen en er strak bijloopt!
- Jolicious, die knap, positief en realistisch om weet te gaan met de situatie van haar pasgeboren kindje.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 21 mei 2012 - 6:32

Ahw Marin, dank je wel.. dit komt echt even op het goede moment, heb even een paar mindere dagen :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 6:35

Wat lief Youandi, dankjewel hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 7:55

Marin en Youandi, wat zijn jullie toch schatjes! :cheering:

Ik wil Charlie een groot compliment geven. Omdat ze zichzelf nu niet zo mooi voelt terwijl ze een prachtige vrouw is smile
Jolicious omdat ze een ontzettend liefhebbende mama is (Niet dat anderen dat niet zijn!) en ik B. echt een schatje vind! Je moet vooral foto's op FB blijven plaatsen :P. Ik vind het knap hoe je met de situatie van je kindje omgaat i.v.m. de ziekte.
Maura, omdat het nog niet goed wil lukken met het werk vinden, maar desondanks toch positief blijft (Uiteraard zijn er mindere momenten, maar KOP D'r VEUR!)

Gast
Gast

Bericht  Pandora ma 21 mei 2012 - 7:59

Inge, omdat ze zo ontzettend veel is afgevallen en ze er gewoon HOT uitziet. Ik heb DIEP respect voor haar!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Suusie ma 21 mei 2012 - 9:02

Doedel!

Omdat ze naast haar drukke gezin ook gewoon nog Doedel is, en niet alleen mama van...

RESPECT!
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 9:13

Dank jullie wel, Gizmo en Yoyo. Die had ik niet zien aankomen. smile

Ik vind dit altijd zo moeilijk om te doen, omdat ik vooraf weet wat ik wil zeggen en wanneer ik wil posten, opeens weer de helft ben vergeten. Embarassed En ik wilde twee afvallers noemen om te vertellen dat ik het echt knap vind dat ze een heel persoon hebben weggespeeld qua gewicht, maar er zijn zoveel meiden die veel zijn afgevallen. En om dan slechts twee te noemen.... Dus heel afgezaagd; Mijn complimenten voor alle forummers die zoveel zijn afgevallen! Zeer knap!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 9:17

Dankje yoyo, heel lief van je cheers .

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 9:19

Ik wil Pompoentje een compliment geven; ze heeft het volgens mij best zwaar gehad met haar lichamelijke rompslomp. Maar ondanks alle tegenslag komt ze altijd super positief en energiek over. Dat vind ik knap, dus Pompoen, bij dezen: Wie wil jij een compliment geven? - Pagina 2 3079029344 je bent top!

Gast
Gast

Bericht  Burn ma 21 mei 2012 - 9:48

Alex, omdat ik haar erg sterk vind!
Lejow, omdat ik het knap vind hoe zij met haar situatie omgaat. B. heeft met recht een moeder om trots op te zijn!
Mamavan2, wat een topmoeder!

En nog veel meer meiden!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Inge ma 21 mei 2012 - 11:27

Pandora schreef:Inge, omdat ze zo ontzettend veel is afgevallen en ze er gewoon HOT uitziet. Ik heb DIEP respect voor haar!
Embarassed

Wat lief! Dank je wel!

Yoyo omdat ze zo veel is afgevallen en er goed uit ziet

Alex omdat ze door diepe dalen is gegaan en ze een prachtige meid is

Mamavan2 door de positiviteit, liefde en kracht die zij en haar gezin uitstralen

Zwerver omdat ze ondanks haar relatiebreuk zichzelf heeft terug gevonden (althans dat idee heb ik?)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Jasmine ma 21 mei 2012 - 18:35

Ik wil Antibes een compliment geven, omdat ze door keihard werken toegelaten is tot de master. Je heby er zo hard voor gewerkt, petje af!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 20:22

Smikkel, gewoon omdat je bent wie je bent I love you

Reva, omdat je het geweldig doet met afvallen en een geweldig mens bent I love you

Zusje, omdat je toch al zo lang dit forum draaiende houd en door al het afvallen een prachtig figuurtje hebt, ondanks de lekkere taarten

Sjaan, je kan weer staan! Good job!

Zelda, omdat je een doorzetter bent

Jasmine, omdat je zo sterk bent terwijl dit jaar tot nu toe geen mooi jaar is voor je hug

Alle zwangere meiden, zeker met dit weer is zwanger zijn vaak geen pretje hug

En natuurlijk Lejow en Lex, ben trots op jullie I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 20:32

En natuurlijk een compliment voor alle mama's. Mama zijn is meer als een fulltime baan, houd nooit op, we moeten kleine wezentjes vormen tot mooie volwassenen die op de juiste manier in het leven staan. En dat doen we goed met z'n allen, en dat zonder opleiding of handboek!

thumbup

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 21 mei 2012 - 21:11

Aan alle mama's die weer gaan studeren. Dus Susan, Zelda, Stella,M@niek, en de andere moeders, ik vind het echt super goed van jullie dat jullie naast het moederschap, huishouden, en dergelijke weer naar school gaan! Het gaat jullie lukken hoor Wie wil jij een compliment geven? - Pagina 2 3079029344
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 21:21

Stofzuiger en Chance, ontzettend lief, dank je wel Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Jasmine ma 21 mei 2012 - 22:06

Lief van je stofzuiger!

En voor jou ook een compliment hoor, heb echt bewondering voor je hoe je het allemaal red met de tweeling.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Lejow di 22 mei 2012 - 3:06

Dank je wel Stof en Burn!

Ik vind dit soort topics altijd moeilijk, ben bang iemand te vergeten..
Wil jullie eigenlijk allemaal in het algemeen een compliment geven. Ik ben zo ontzettend blij met het forum, met de vriendschappen die er door ontstaan zijn, maar ook vanwege de steun die je krijgt als er iets is en de vragen die je hier kunt stellen.. Zou niet weten hoe ik anders al die baby dingen had moeten leren hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Pompoen vr 25 mei 2012 - 19:33

Minneke schreef:Ik wil Pompoentje een compliment geven; ze heeft het volgens mij best zwaar gehad met haar lichamelijke rompslomp. Maar ondanks alle tegenslag komt ze altijd super positief en energiek over. Dat vind ik knap, dus Pompoen, bij dezen: Wie wil jij een compliment geven? - Pagina 2 3079029344 je bent top!

Ah wat lief! Ik had het inderdaad niet gelezen! Vind het wel heel fijn om te lezen, voel me soms echt een enorme zeur hier omdat ik mijn omgeving een beetje probeer te ontzien van geklaag wil ik het soms hier kwijt.
Helaas ben ik er nog lang niet, herstel gaat ruk en er staat nog meer op stapel, iets met intensieve therapiëen en nieuwe medicijnen. Toch zie ik mijn toekomst heel rooskleurig in, met of zonder functionerende heup kan ik heel gelukkig worden en voor de rest valt het vast ook nog wel eens op z'n plaats. Ik heb de hoop nog niet verloren dat ik met goeie hulp van mijn stress en angsten af kan komen en misschien zelfs met medicatie die adhd een beetje onder controle krijg!
Kortom, je compliment doet me goed en geeft me weer een boost om verder te gaan! Thanx!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 19:40

Wat een lief topic, thanx aan de mensen die mij een compliment gaven! Doet goed.

Gast
Gast

Bericht  Muis vr 25 mei 2012 - 21:17

Susan, omdat ze er alles aan doet om E beter te begrijpen en tegelijkertijd ook nog een super moeder voor Y is.

Snoes, omdat ze ondanks het lange traject van zwanger worden nooit gezeurd heeft, en positief is gebleven.

Weegschaal en Yasmine, omdat ze zich zo goed staande houden ondanks de miskramen.

Charlie, omdat ik je reacties vaak goed geformuleerd vind en omdat je er top uit ziet.

De meiden die afgevallen zijn.

Marin, omdat ze altijd zo lief en oprecht over komt.

Maura, omdat ze haar eigen eindelijk een beetje bloot geeft op het forum.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Sorella za 26 mei 2012 - 5:03

Ik vind het altijd heel moeilijk om iemand te bedenken, ik ben namelijk heel slecht in dingen onthouden Embarassed Maar er schiet me nu toch iemand te binnen! Dus wil ik Rovine graag een compliment geven omdat ze een 'moeilijk' katje in huis heeft genomen, dat zou niet iedereen doen en ik vind dat ze echt al heel veel vooruitgang met Lola heeft geboekt!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Ibbeltje za 26 mei 2012 - 7:11

Zelda
Snoes
Stella
Curious
Rovina
Zonnetje
Sjaan
Lily
Okidoki
Razz
Lotus

Jeetje moet wel denken nu hoe jullie heten met forumnaam hhah. Maar alle meiden waarmee ik vandaag een topdag in de Efteling heb gehad. Ik heb zo genoten! Het was echt een heerlijke dag die ik absoluut niet had willen missen.
Dank jullie wel!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  LDJ za 26 mei 2012 - 7:18

Ibbeltje, wat super dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: