Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's en Kids Topic

+16
tess05
Petteflet
knets
VeryCherry
Sjonno
Lindsya
meisjesmama
Limburg85
Thunder
bella
sandra
mirrie
Bolleke
Leska
Happinaz
Mamsie
20 plaatsers

Pagina 4 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Mama's en Kids Topic - Pagina 4 Empty Re: Mama's en Kids Topic

Bericht  Bolleke di 23 nov 2010 - 20:00

Goedemorgen allemaal!

Rataplan, gelukkig geen taaislijmziekte! Dat is al een positief iets, hopelijk is het verder ook niets ernstig of iets wat goed te behandelen is! Chr.istian gaat tussen 19.30 en 20u naar bed, meestal geeft hij daartussen zelf aan dat hij naar bed wil en gaat dan ook lekker slapen. Ik zou hem iets later brengen, even uitproberen.
Mv2, goed dat M.ara al zo lang aanvalsvrij is, ben echt zo blij voor jullie al zal die angst bij jullie niet zo snel weg zijn. Wel ongelooflijk slecht van het ziekenhuis dat ze zo met mensen om gaan. En ik denk dat ik S.enna nog lekker in groep 2 zou laten als ik jullie was, ze kunnen nog lang genoeg leren, en denk dat ze snel ook vriendinnetjes maakt als ze in een nieuwe klas komt. Maar goed als je die keus krijgt voorgelegd denk je er automatisch over na.
Mamsie, lijkt mij heftig 3 kinderen en dan ook nog kindjes die niet willen slapen haha... Succes ermee!
Pritt, hoe ging het slapen vanacht? Ben je nog aan zo' n inbakerding gekomen?
Lieskuh, lekker de ziekenboeg bij jullie! Hoe gaat het verer met de kiddies?

Hier zit C. weer lekker met zijn brood te treuzelen en ik heb een dagje thuis,de treinen rijden weer niet door een overwegstoring en ik heb nog genoeg te doen in huis dus dat ga ik lekker doen, en eens goed winkelen.

xx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 22:41

Hi!

@Rataplan: R.ick ligt altijd tussen 19.00 en 20.00 in bed. De laatste dagen echt wel om 19.00, want hij is ontzettend moe! Zal de tijd van het jaar wel zijn denk ik. Heeft T. daar geen last van??

@Mamsie: ja, het is gelukt met zo'n inbakerding. Heb hem via Jojootje, die heeft hem opgestuurd, dus hopelijk is ie er vandaag met de post! (Morgen en overmorgen staken ze weer!)
Hoe gaat het nu met S.? En met de andere boys? Zijn ze zenuwachtig voor Sinterklaas?

@Kruimeltje: lekker! Een dagje thuis. Geniet ervan! Is C. weer wat beter te genieten?

@Woezel: wat fijn dat het zo goed gaat met M. op school! R.ick ging vandaag pepernoten bakken.

@Lieskuh: he bah, vervelend zeg dat jullie zo aan het kwakkelen zijn met z'n allen. Hopelijk helpt het voor Jens dat z'n amandelen er uit gaan! Sterkte!! Hoe gaat het verder met jou? Heb je veel last van je reuma?

Hier gaat het goed! Vannacht kwam ze om 04.00 voor een fles en ging daarna meteen weer slapen tot 07.45. En nu slaapt ze ook alweer vanaf 08.45 in haar eigen bedje.
Net telefonisch contact gehad met de kinderarts en omdat ze van die reflux nog wel veel last heeft, krijgt ze er nog een medicijn bij. Ook moeten we een extra schepje voeding door de fles doen (indikken met JBPM gaat niet omdat I.sabelle ook daar allergisch voor is) zodat de voeding iets dikker wordt en dus iets minder snel terugkomt.
Morgen zou ze eigenlijk haar inentingen krijgen, maar de kinderarts (en ik) vond het beter om dat een maand uit te stellen, zodat ze even een beetje op adem kan komen (en wij ook!)

R.ick had gisteren een vriendje hier te spelen, maar man, wat een vervelend jongetje was dat!! Hij had echt een grote mond en ging ook nog eens zeer hardhandig met R.ick z'n speelgoed om. Voelde me echt een soort politieagent en R.ick vond het allemaal reuze grappig (totdat zijn treinrails stuk ging...). Volgens de moeder van dat jongetje is hij thuis ook zo sloperig, dus de volgende keer gaat R.ick daar maar lekker spelen...!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 23 nov 2010 - 22:46

Fijn hè Pritt, van die sloopgrage kinderen. Mijn zoontje heeft ook een 'vriendje' die zo is, maar ik wil niet dat hij buiten school om met hem speelt. Zijn ouders laten dat kind gewoon de hele dag buiten op een plein spelen waar je als blank kind niet normaal kan spelen en als het etenstijd is bellen ze hem op. En dat jochie is 7... Echt zooo zielig.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 22:51

Dat is toch niet normaal?? Dan kan ik me voorstellen dat je niet wilt dat je zoon buiten schooltijd met dat jochie omgaat! Wat vindt je zoon daarvan?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 23 nov 2010 - 23:11

Ergens vind hij het wel raar, maar aan de andere kant ook reuze stoer natuurlijk. We zien hem ook wel is alleen in de supermarkt lopen met zakken chips en blikjes red bull. Tsja, ik kan me wel voorstellen dat je dat heel interessant vind natuurlijk, maar mijn zoontje mag dat ècht niet!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bolleke di 23 nov 2010 - 23:42

Pritt, hopelijk slaan de medicijnen goed aan, en gaat ze door dat extra schepje minder spugen! C.hristian is de laatste tijd wel lief, heeft af en toe zijn buien maar het is niet de hele dag foute boel haha... Hij is wel helemaal hoteldebotel van Sinterklaas, net als R.ick toch? Ik vind dat zelf wel heel leuk om te zien, en vind Sinterklaas zelf ook heel leuk haha..

CL, hier in de buurt loopt ook zo' n jochie, die loopt 's ochtends voor school al buiten rond, omdat zijn moeder naar het werk moet! Alleen dat kind is verder niet brutaal ofzo maar ik vind het ook echt zielig.

Ik ben al lekker in het bos geweest en naar de winkel, alweer 2 sintcadeautjes gekocht en nu ben ik even lekker aan het eten en dan ga ik mijn huisje maar eens een grote schoonmaakbeurt geven.

xxx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  VeryCherry di 23 nov 2010 - 23:50

Zo'n sleutelkind zit ook bij mijn zoontje is de klas. Ik zou niet eens weten wie haar ouders zijn, die zie ik ook nooit op ouderavonden enzo.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 21:27

Goeiemorgen!

Wat zielig zeg, die sleutelkinderen!! Dan zou ik toch echt wel een goede oppas regelen voor mijn kind...

Hier gaat het goed! Weer een goede nacht gehad (23.00-4.00-7.45) en nu ligt ze ook weer zonder mopperen heerlijk in haar eigen bedje te slapen. Wel balen dat ik haar er zo uit moet halen om naar het cb te gaan...

Verder weet ik nu zeker dat ik contractverlenging krijg op m'n werk!! Ik twijfelde daar wel een beetje aan, omdat ik tot nu toe alleen maar zwanger/pas bevallen ben geweest, terwijl ik tijdens het sollicitatiegesprek had gezegd dat we geen kinderen meer op de planning hadden staan angel Maar gelukkig willen ze me graag in dienst houden!

Gast
Gast

Bericht  Bolleke wo 24 nov 2010 - 23:25

Goedemorgen!

Ik snap dat ook niet die sleutelkinderen, ik zou echt niet prettig op mijn werk zitten als mijn kind buiten rond zwierf. Wat fijn dat het zo goed is gegaan met I.sabelle!
Is het bij jullie ook ineens zo koud? Brr zit gewoon te bibberen haha... Ga straks even met C.hristian naar de winkels als hij de school uitheeft en dan lekker spaghettie eten met spinazie en roomsaus en dan breakdancen.

xx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happinaz do 25 nov 2010 - 9:31

Hallo allemaal,

Ik wil graag allemaal op jullie reageren, maar ik ben zo druk met dingen doen voor de jongens en inpakken voor het weekendje Parijs dat het me nu niet goed lukt. Dank voor al jullie ' veel plezier' wensen en ik geef volgende week een verslag! :-D

Fijn weekend!

groetjes Happinaz
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:07

Joehoooooooooooooo :P

Waar zijn we allemaal gebleven ???

Sneu hé die sleutelkinderen die hebben we hier ook vaak op het grasveldje voor de deur lopen, mama is nog werken en dan hangen ze tot 17.30 uit school rond hier in de straat. Of ze staan hier iedere dag aan de deur of ze met S.enna mogen spelen (het is een tweeling) soms vind ik dat oké omdat ik het zielig vind maar het begint nu ook wel een beetje vervelend te worden, ik ben geen oppas.

Alles gaat hier verder oké, S.enna is op school en M.ara slaapt nog. Ga zo eens kijken wat voor traktaties we dit jaar gaan maken voor S.enna op school en de gym. Volgende week is ze alweer 5 :shock: oooooow wat vliegt de tijd zeg !!!!!

Happinez, hoe was Paris ????

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 29 nov 2010 - 21:33

Goedemorgen,
Nouja goede, hij begon flink chagie voor mij. Zegt mijn vriend ( die normaal de kids naar school brengt ) om 10 voor 8, Ik ben weg!
Jaa zeg kon ik dus mijzelf en de kids nog aankleden, eten geven, alles sneeuw klaarmaken en het was ijskoud in huis want meneer had niet eens ff de verwarming aangedaan ofzo. Whaa wat heb ik staan vloeken in mezelf. Heb hem daarna gesmst dat ik dat niet tof vond!
Verder gaat het hier redelijk, met S is het op en af. Hij huilt nog steeds wel vrij veel maar waaran geen idee. Het is ook wel een mieperd hoor want zodra de kinderwagen maar even stil staat is het meteen jengelen.
'S avonds is het ergste en dan begint het gehuil. Ik heb hem eergisteren even laten huilen want na 5 uur bezig zijn kon ik echt ff niet meer en na 6 min huilen sliep hij. Gistere weer, 5 min huilen en toen ging hij slapen, en dan word hij ook niet steeds wakker. Lekker vaag!

Mamavan2. Ahaa traktaties. altijd leuk he! Ik heb toen G 5 werd chocolate chip muffins gebakken en daar een mooie 5 op gemaakt met glazuur en spikkels. Snap ik dat je dat beu word steeds die kinderen aan de deur, en nu met die kou laten ze die kinderen dan ook gewoon buiten zwerven.
Kon trouwens jullie eigen neuroloog nog wat betekenen voor een snellere afspraak?

Kruimeltje. hoe gaat het op school?

Rataplan, al wat meer uitslagen bekend?

xxx
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Thunder ma 29 nov 2010 - 22:05

Morgen meiden!

@ Mamsie: Oh, daar zou ik ook even gruwelijk van gaan vloeken hoor! In mezelf dan hè Very Happy. Voordat je dan idd alles aangekleed, ingepakt en afgeleverd hebt... pfffff. Ik vind het hier soms al drama, haha. Gelukkig blijft T.im nu tussen de middag over en scheelt me dat al 2x klepperen. Vooral nu met die sneeuw vind ik dat erg fijn. Meer uitslagen van S.ven heb ik nog niet. Alleen dat hij wat verhoogde ontstekingswaarden en bloedarmoede heeft. Voor de bloedarmoede krijgt hij nu een kuur van iig 3 maanden en die verhoogde waarden kunnen te maken hebben met, dat hij op het moment van prikken, weer eens verkouden was. Van de rest weet ik helaas nog niks.

@ Mv2: Jeetje, S.enna ook alweer 5. Gaat echt snel hè. En idd sneu die sleutelkinderen, maar zou ze ook niet elke keer thuis willen hebben hoor! Dan ben je gewoon een gratis oppas, daar pas ik voor.

@ Happinaz: Hoe was je vakantie meid?

@ De rest: Hoi, Laughing !

Hier gaat het ook wel weer goed. Ik merk nu pas wat alle spanning rondom S.ven met me gedaan heeft. Gelukkig voel ik me weer wat beter. Met de jongens gaat het ook goed. Afgelopen zaterdag hebben we met mijn ouders, zus, zwager en mijn broer sinterklaas gevierd. De jongens zijn weer flink verwend zeg! Komende zondag vieren we sinterklaas met mijn schoonouders, schoonzus, zwager en neefje. Sinds afgelopen zondag is hij thuis!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bolleke di 30 nov 2010 - 0:13

Hai allemaal!
Mamsie, kan mij voorstellen dat je dat niet tof vond! Heb je nog een reactie gekregen van je vriend? Balen dat S zo'n mieperd is haha... Maar wel goed dat je hem even hebt laten huilen, ik vind dat ook moeilijk als Ch.ristian in zijn slaap praat of huilt sta ik vaak al naast mijn bed voor ik in de gaten heb dat hij dat gewoon in zijn slaap doet, zo sterk is bij mij dat erin gebakken.. Hoe gaat het met V en slapen? Op school gaat het heel goed, ik vind het super leuk maar wel druk.
Rataplan, hoi! Ja die spanning komt er toch uit idd... Christian is ook al verwnd en zondag word het nog erger haha.. Maar ik vind het wel heel leuk. Oh leuk dat je neefje thuis is!
Happinaz, hoe was Paris!?
Mamavan2, tja ik kan mij dat echt niet voorstellen, maar er was vanmorgen bij Koffietijd "ja lekker mutserig, ik weet:P " dat 1 op de 4 kinderen niet eens cadeautjes krijgt met Sinterklaas, omdat de ouders het te druk hebben die vieren dan gewoon Sinterklaas op school of op de opvang. Das toch erg. Ik zou mijn kind nooit over straat laten zwerven, er zijn toch zoveel mogelijkheden tegenwoordig. Hoe gaat het met M.ara, nog steeds goed? En wat een supermooie enlieve foto's van de 2 meiden op hyves!

Hier gaat het wel ok, we hadden nogal last van buikgriep eergisternacht, dus erg weinig geslapen en gisteren overdag ging het geleidelijk weg, en vanacht gelukkig weer fatsoenlijk geslapen. Al vraagt Chr.istian iedere avond wanneer de Sint nou bij de opvang en school komt, en 's nachts als hij wakker word ook nog... Hij is er helemaal vol van dit jaar erg leuk! Met mij gaat het verder ook goed, goed naar mijn zin op school!
Ik ga even shoppen voor cadeautjes!

xxx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Mama's en Kids Topic - Pagina 4 Empty Hallo

Bericht  knets di 30 nov 2010 - 0:58

Ik heb me ook aangemeld hier.. Probeer nu echt dit topic een beetje bij te houden.. Ondertussen nog nieuwtjes wat ik heb gemist??
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 1:07

Hallo meiden, nou gisteren hebben ze onze Jens zijn keelamandelen eruit gehaald. Het was even een hele vervelende dag maar nu hij weer wat begint te eten en drinken knapt hij zienderogen op. Dus dat hebben we ook weer achter de rug. Hopelijk werkt het bij Jens net zo goed als bij zijn grote broer. Die heeft nooit meer last van zijn oortjes gelukkig.

Happinaz, hoe was je minivakantie zonder de boys bevallen? Ben heel benieuwd.

Knets, ha wat leuk om weer iets van je te lezen. Hoe gaat het bij jullie? En met de kinderen ook alles goed?

Mamsie, jeetje wat een rotstreek eigenlijk. Die had bij mij de deur niet uit gegaan hoor na het gedag zeggen. Hij kon mooi terugkomen en mij op z'n minst helpen met de kinderen.

Rataplan, ik kan me voorstellen dat alles er nu zo'n beetje uitkomt. Je kunt als ouders zijnde veel aan, maar als het dan wat rustiger wordt komt alle stress er toch uit. Hopelijk vallen de laatste uitslagen ook mee. Ik duim voor je.

Martine, hoe is het bij jullie? Is mara nog steeds aanvalsvrij. Ik hoop het echt. Enneh uitdelen, poeh inderdaad dat komt er hier ook weer aan.

Sandra, hoe is het met je pittige menneke? Al een beetje een weg in gevonden of niet?

Nou meiden, ik ga zo mijn leven maar weer eens wagen haha. Ik moet werken en ben er niet blij mee met al die gevaarlijke sneeuw waar wij dus tot 23 uur vanavond op moeten rijden. Jakkes.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 30 nov 2010 - 2:49

jaa meiden ik was ook echt ff woest. Maar goed ik weet dat hij het even druk heeft op het werk en eerder naar huis moet komen omdat we naar de tandarts moeten. Maar zeg dat dan de dag van te voren dat ik t weet.
Ik had hem een sms gestuurd met dat ik het niet leuk vond bladiebla en dat elk mens naar de tandarts moet druk of niet druk dus dat hij heus niet om 8 uur hoeft te beginnen. Ik had geprobeerd de afspraak zo vroeg of laat mogelijk gemaakt dus ik zei dat hij het dan de volgende x zelf maar moest doen.
Kreeg ik een sms terug met: Sorry schat je hebt gelijk. ( hm hoezo ik stuur dat gewoon dan ben ik van het gezeik af hahahaa ).

OOh ik moet snel gaan, de fysio komt, dan de kids halen en dan naar de tandarts.

KNETS!!!! Jeeej
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Thunder di 30 nov 2010 - 2:57

@ Mamsie: Pakket is op de post, ik hoop dat je 'm snel hebt zodat het nog mee kan voor sinterklaas!

@ Knets: Leuk meid! Hoe is het met je en met de jongens?

@ Lieskuh: Ach, beterschap voor J.ens hoor! Balen dat je moet werken met dit weer, maar ja, de plicht roept hè. Ik heb nog geen andere uitslagen binnen en weet eigenlijk ook niet wanneer ik die zou kunnen verwachten.

@ Kruimel: Beterschap meid, of ben je alweer helemaal opgeknapt? Fijn dat je het naar je zin hebt op school. Moeilijk of valt het mee?

Zo, hier de sintcadeau's voor komend weekend ook weer binnen! Maar mèn, wat is het koud zeg. Haha, en die S.vennie zat als een mummie in de buggy. Hij had het koud dus had ik hem maar flink ingepakt. Nu zo T.im van school halen. Morgen weer werken met een gevoelstemperatuur van -12. Mmmmm, toch wel erg koud als je in een hal staat, waar het binnen maar een paar graden warmer is als buiten... Zal me maar extra warm aankleden dan! Tot gauw.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:39

Hi!!

@Knets: leuk dat je weer mee komt schrijven!! Wie geht's?

@Rataplan: kan me voorstellen dat het toch heel wat met je doet, de zorgen om S.ven! Gelukkig heb je nu in ieder geval een heel groot ding uit kunnen laten sluiten. Hoe is het met T.im? Vindt ie het nog leuk op school?

@Mamsie: he bah, wat balen zeg! Moest je je dus rot haasten! Ik moet me 's ochtends af en toe al rot haasten om op tijd op school te zijn met R.ick.
Vervelend dat S. nog steeds niet lekker in zijn vel zit. Wij laten I.sabelle nu ook max. 5 minuten huilen. Meestal slaapt ze daarna ook zonder wakker te worden een paar uur achter elkaar...

@Sandra: hoe is het meis?

@Mirrie: donderdag gaat wat mij betreft gewoon door hoor!

@Kruimel: he bah, buikgriep! Hoe is het met je scharrel?

Vanmorgen heb ik een zieke R.ick uit school gehaald. Hij had overgegeven op het schoolplein en daarna thuis ook nog een paar keer. Vanmiddag leek het weer wat beter te gaan, maar voordat hij naar bed ging, stortte hij toch weer een beetje in.
Ik hou hem morgen dus maar lekker een dagje thuis. Vind ik zelf stiekem ook wel fijn: een dagje niet haasten 's morgens!

Fijne avond!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:52

Wat leuk dat er hier meer wordt gekletst dan op het 'oude' forum.

Knets, wat leuk dat je er weer bent !! Hoe gaat het met je ? En met je mooie mannen ?

Rataplan,
begrijpelijk dat je even een tijdje door de war bent het is allemaal nogal wat hé wat op jullie al is gekomen. Hopelijk gaan zijn medicijnen wat doen en krijgen jullie nu even wat meer rust om de afgelopen weken te verwerken.

Pritt
, Beterschap voor R.ick hou hem morgen inderdaad maar lekker thuis bij mama. Gaat het slapen van I.sabelle nog steeds beter ?

Lieskuh, ik las het inderdaad op hyves van J.ens. Wat fijn dat het nu goed met hem gaat ik hoop inderdaad dat hij zo geen last meer heeft van zijn oortjes. Vanmiddag de juf gesproken en ze willen graag dat de kinderen hier gezond trakteren nou prima haha we maken van die ouderwetsje spiesjes met kaas/worst/komkommer/stukje pannenkoek o.d. met een prinses ofzo erop, komt helemaal goed.

Mamsie, oooeee wat balen zeg vanmorgen kan me voorstellen dat je even goed pissed was dat zou ik ook zijn Very Happy Ik zou S. inderdaad steeds even laten huilen als hij daarna goed gaat slapen lijkt het me dat wel waard.

Kruimel, hoe gaat het met je ? En met je scharrel :geek:

Sandra
, hoe gaat het met jou ? Is S.tijn al wat rustiger of nog niet ? Heb je nog naar een advies bureau gebeld voor evt. hulp ? Het lijkt me echt serieus zwaar als je kindje zo driftig kan zijn en hij nog niet kan vertellen wat er aan de hand is.

Over die sleutelkinderen (volgens mij hebben ze trouwens helemaal geen huissleutel) het is echt erg maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze hier vaak niet meer binnen laat hoe zielig het ook is maar rust is hier voor de jongste zooooo belangrijk dat het gewoon ook niet gaat. Daarnaast ben ik (en de buurvrouw, daar komen ze ook dagelijks) geen gratis oppas voor hun tweeling.

S. is echt heeeeeeeel druk niet normaal meer, ze wordt helemaal gek van die sint en zijn pieten, ze is alle dagen aan het aftellen tot aan pakjesavond kado :zak: het is een hele leuke tijd hoor maar ik ben 'blij' als die goede man weer terug is naar Spanje :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:45

cheers I.sabelle heeft doorgeslapen!!! cheers
Van 22.00 tot 6.30, dus ze heeft echt een hele lange tuk gemaakt zeg! Ben echt trots op ons meisje!

@Lieskuh: hoe is het nu met Jens? En met jou?

@Happinaz: waar blijven de romantische verhalen over Parijs??

@Mv2: hier nog zo'n druk kind! Ik zal ook blij zijn als die man weer naar Spanje is! Maar jij hebt er nog een verjaardag achteraan ook! Las op hyves dat je weer aan het werk gaat. Spannend, of niet?

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:03

Wat fijn zeg dat I.sabelle heeft doorgeslapen, echt super cheers

Gaat het al wat beter met R.ick ? Het is een leuke tijd hoor december maar het is ook fijn als het weer 2011 is haha we hebben het al zo druk en nu helemaal. Vanmiddag gaat S. bij de bakker hier in het dorp brood bakken met sinterklaas en een paar pieten, ze was uitgeloot omdat ze van de zomer zoveel dingen heeft moeten missen omdat M. zoveel in het ziekenhuis lag, echt lief van de bakker ( eeehm sint :-)) ze heeft er helemaal zin in Very Happy Zaterdag pakjesavond bij mijn ouders, zondag avond hier thuis, dan vrijdag de 10e naar het pannekoeken huis voor haar kinderfeestje, de 11e komen mijn schoonouders voor haar verjaardag, de 12e is ze echt jarig en dat komen er ong. 25 man en de 13e mag ze trakteren op school en de 15e op de gym pffff en dan komt kerst etc. er weer aan, lekker druk allemaal maar wel een hele leuke tijd voor S. en dat vinden we erg fijn.

Zoooo ik ga hier maar eens wat doen, ben helemaal gebroken. We gingen om 01.00 naar bed, komt M. om 02.00, om 02.30 lag ze er weer in toen ging om 03.15 s. haar prinssenkeuken aan de praat (staat op haar slaapkamer) we kregen hem maar niet uit en uiteindelijk hebben we hem beneneden in de schuur gezet er de batterijen eruit gehaald. Om 04.30 sliepen we weer en om 07.00 was S. weer wakker en wilde gaan ontbijten pfffff ben blij dat ik vandaag nog niet hoe te gaan werken.

Op zich heb ik wel weer zin om te gaan werken hoor, het zal alleen wel erg wennen zijn. Ik ben in totaal 10 maanden thuis geweest. Ik ga ook beginnen met 2 x 2 uur en dan vanaf jan. 2 x 4 uur en zo opbouwen naar 2 x 8 uur in de week, spannend maar ook wel weer goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 0:24

@Mv2: wat leuk zeg voor S.enna!
Wel een hele drukke maand zo voor jullie zeg!! Kan me voorstellen dat je blij bent als het allemaal weer achter de rug is!
Wel lekker dat je het werken langzaam op kunt gaan bouwen. Dat zou ik het liefst ook wel willen (ben ook al sinds eind juni thuis), maar het is helaas niet mogelijk nu. Sterker nog, ik werd gisteren alweer gebeld door mijn baas om allerlei dingen te bespreken... Heb wel aangegeven dat ik dat nog even niet wil in mijn verlof en daar had ze gelukkig wel begrip voor.

R.ick was de hele ochtend ontzettend aan het hangen. Heb hem net maar (onder protest) naar bed gebracht... hoop dat ie ff gaat slapen!

Gast
Gast

Bericht  mirrie wo 1 dec 2010 - 7:36

he meiden,

hier nog een stuiterballetje door alle sint perikelen haha.... ook ik zal blij zijn als het maandag is Exclamation

vanmorgen met tygo naar de kno arts geweest en eindelijk mogen de keel-neus amandelen eruit. hij heeft al jaren mega keelamandelen. snurkt, is vaak schor, ieder jaar wel een x keelontsteking en tijdens het slapen iets wat erg veel lijkt op apneu. ik was helemaal voorbereid het voor mekaar te krijgen, maar voor ik het wist zat die arts al met zijn agenda voor z´n neus. hij ging er helemaal in mee dat ze eruit moesten. oke dan! 3 januari wordt hij geopereerd. ik ben nu al nerveus. gelukkig gaat nina naar mijn moeder. vik gaat met tygo en mij mee naar het ziekenhuis en gaat ook mee naar anestesie. dat kan ik echt niet hoor. haha...

volgende week met nina naar de kinderarts voor haar beentjes te laten kijken. ben benieuwd wat daaruit komt.

ik ben zondag door m´n rug gegaan. Sad het is weer eens zover. bah! gelukkkig nog spierontspanners liggen en proberen zo rustig mogelijk te doen. maar dat valt niet mee. die kou buiten helpt ook niet echt. heb pijn in me kop ook van die snijdende wind.

happinaz hoe was jullie weekend Question

pritt dan zie ik je morgen. tenzij het toch niet gaat....

lieskuh jouw ventje ook de amandelen eruit. het lijkt me echt vreselijk ze zo zielig te zien naderhand. hoe ervaarde jij dat Question

mamavan2 lekker nachtje achter de rug zeg. als je had moeten werken had je de hele dag zitten knikkebollen denk haha....

mamsie wat een actie van je vent. dat doet vik ook af en toe. van die stomme acties en als je hem er dan later op aanspreekt zie je hem denken, ja was best wel stom ja! grrrrrr.... denk dan eerst eens na voor je iets doet.

ik ga weer op de bank kruipen met m'n plaidje en chillen. tv kijken, thee'tje, pepernootje..... Laughing
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159

Bericht  Petteflet wo 1 dec 2010 - 7:58

@mirrie: Luka was er over het algemeen snel weer bovenop. Al is bij hem wel alleen zijn neusamandel verwijderd. Na ong. een uur was hij alweer aan het spelen in het ziekenhuis. Na de operatie vind ik het er trouwens wel een beetje uitzien als een slagveld. Overal bloed enzo, dus daar moet je niet van schrikken. En houd er rekening mee dat de neusamandel weer aan kan groeien. Die van Luka wordt in het nieuwe jaar voor de 3e (!) keer verwijderd! Keelamandelen daarentegen kunnen niet meer aangroeien.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud