Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's en Kids Topic

+16
tess05
Petteflet
knets
VeryCherry
Sjonno
Lindsya
meisjesmama
Limburg85
Thunder
bella
sandra
mirrie
Bolleke
Leska
Happinaz
Mamsie
20 plaatsers

Pagina 2 van 16 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Mama's en Kids Topic - Pagina 2 Empty Re: Mama's en Kids Topic

Bericht  Limburg85 zo 21 nov 2010 - 0:30

Kan me voorstellen dat de grond onder jullie voeten weg zakte Rataplan, veel sterkte deze tijd en voor wat er nog komen gaat! Wanneer krijgen jullie de uitslag?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Thunder zo 21 nov 2010 - 0:39

Limburg85 schreef:Kan me voorstellen dat de grond onder jullie voeten weg zakte Rataplan, veel sterkte deze tijd en voor wat er nog komen gaat! Wanneer krijgen jullie de uitslag?

Bedankt voor je reactie! Voor zover ik weet komende week over de taaislijmziekte. Wanneer de uitslagen van het bloed, urine, ontlasting en foto's binnen zijn weet ik niet.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  meisjesmama zo 21 nov 2010 - 0:40

Jeetje Rataplan wat een heftig nieuws om mee om te gaan heel veel sterkte met het wachten op de uitslagen. Sterkte!!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 1:02

Aaah rataplan wat vreselijk om te horen zeg ! Ik weet helaas als geen ander hoe het voelt om zulk ontzettend slecht nieuws te moeten horen. Ik wil je dan ook een heeeeeeeeele dikke knuffel geven en zet em op voor de komende periode hoe zwaar het ook zal zijn want het is gewoon zwaar als je kindje in het ziekenhuis ligt en allerlei onderzoeken moet ondergaan.

Gast
Gast

Bericht  mirrie zo 21 nov 2010 - 1:03

jeetje rataplan wat ontzettend schrikken zeg! je gevoel dat er iets niet goed was klopte toch maar dit verwacht je niet! Sad hopelijk blijkt het toch wat anders te zijn.

wij kwamen er gister achter dat de reden dat nina nog niet loopt komt doordat haar benen niet even lang zijn. ze loopt met 1 voet naar buiten en 1 naar binnen. toen ik haar benen plat op de grond naast elkaar hield leek er zeker een centimeter verschil in te zitten. maar snel een afspraak met de kinderarts maken morgen.

kruimel wat balen dat het niet lekker loopt met je scharrel, het moet wel leuk blijven en niet onzeker. enne ik ben degene die voorheen jam was smile

lieskuh wat leuk dat t zo enthousiast was met voetbal. iets waar ze helemaal in op kunnen gaan.

ik ga vik even helpen. we hebben een kast en bed verkocht op mp maar dat moet nu allemaal uit mekaar en naar beneden. geeft weer zo´n hoop zooi maar straks weer veel ruimte!

fijne dag allemaal
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 1:06

kruimelje schreef:Mama van 2, je was J.am toch eerst? Of ben ik nu weer in de war.
Mirrie is Jam. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet wie mama van 2 op het oude forum was haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 1:07

Ooooh Rataplan, wat erg meis. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Hou de moed erin en ik hoop van harte dat de uitslag iets minder ergs met zich mee gat brengen wat simpel op te lossen is. Sterkte meis...

Gast
Gast

Bericht  Lindsya zo 21 nov 2010 - 1:08

Rataplan, ik kan best begrijpen dat de grond onder je voeten weg zakt. Ik wil je heel veel sterkte toewensen de komende tijd.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 1:09

Hoe zorg je er trouwens voor dat je niet telkens een bericht in je inbox krijgt? In je mail bedoel ik dan he, daar staat dan in dat je een bericht op dit forum hebt geplaatst. Dat vind ik echt mega irritant namelijk!

Gast
Gast

Bericht  Lindsya zo 21 nov 2010 - 1:11

Lieskuh schreef:Hoe zorg je er trouwens voor dat je niet telkens een bericht in je inbox krijgt? In je mail bedoel ik dan he, daar staat dan in dat je een bericht op dit forum hebt geplaatst. Dat vind ik echt mega irritant namelijk!

Je kan het in de mail jezelf ervoor afmelden op de topic waar je gereageerd heb en in je profiel moet je het veranderen onder voorkeuren.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Sjonno zo 21 nov 2010 - 1:14

@ Rataplan....meid wat ontzettend schrikken zeg! Heel veel sterkte toegewenst.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  mirrie zo 21 nov 2010 - 1:14

als je een reactie plaatst kun je onderin op de pagina een vinkje weghalen waar staat waarschuwen als er gereageerd is. ik vond het nl ook erg irritant.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159

Bericht  Thunder zo 21 nov 2010 - 1:24

Mama_van2 schreef: Aaah rataplan wat vreselijk om te horen zeg ! Ik weet helaas als geen ander hoe het voelt om zulk ontzettend slecht nieuws te moeten horen. Ik wil je dan ook een heeeeeeeeele dikke knuffel geven en zet em op voor de komende periode hoe zwaar het ook zal zijn want het is gewoon zwaar als je kindje in het ziekenhuis ligt en allerlei onderzoeken moet ondergaan.

Dank je voor je reactie. Vooralsnog is Sven gewoon thuis en klepperen we heen en weer voor de onderzoeken. Wat is er bij jou gebeurd dan?

@ All: Ook erg bedankt! En idd, mijn gevoel klopte. Hoe eng ook, ik 'wist' het.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjonno zo 21 nov 2010 - 1:45

Ik denk dat mama van 2 M.artine is.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Thunder zo 21 nov 2010 - 1:46

Sjonno schreef:Ik denk dat mama van 2 M.artine is.

Je zou idd wel eens gelijk kunnen hebben!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 2:23

Rataplan, jeetje zeg dat is niet niks zeg. Ik hoop voor jullie dat het geen taaislijmziekte is.
Hopelijk krijgen jullie gauw duidelijkheid over jullie kleine man en valt het allemaal mee.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie zo 21 nov 2010 - 3:17

jakkes Rataplan, wat naar. Hopelijk is het geen taaislijmziekte.
Nou wachten op een snelle uitslag.

Mama van 2 is idd M.artine
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 7:03

Rataplan, wat erg!! Ik hoop echt dat het allemaal meevalt en wens jullie heel veel sterkte en kracht toe voor de komende onzekere tijd. Dikke knuffel!!

Gast
Gast

Bericht  sandra zo 21 nov 2010 - 8:12

Rataplan, jeej ik schrik ervan!! Ik hoop voor jullie dat het geen taaislijmziekte is! Heel veel sterkte de komende tijd met alle onderzoeken, hopelijk hebben jullie snel wat meer duidelijkheid over jullie mannetje!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 10:31

Rataplan schreef:
Sjonno schreef:Ik denk dat mama van 2 M.artine is.

Je zou idd wel eens gelijk kunnen hebben!

Ik ben het inderdaad Very Happy dacht dat jullie dat al door zouden hebben. Even een andere naam genomen omdat ik zo minder te googlen ben.

Jam
, schrikken zeg ! Inderdaad snel een afspraak maken bij de kinderarts. Hebben ze op het CB nooit gekeken naar de stand van haar heupen/benen.

Gast
Gast

Bericht  Happinaz zo 21 nov 2010 - 21:52

Jam: Jeetje, wat gek dat ze op het CB dat nooit gezien hebben! Wel goed dat je zelf op onderzoek bent gegaan, ben benieuwd of de kinderarts snelle acties onderneemt. Hoe zijn jullie eronder?

Rataplan: Wat een naar bericht! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Houdt moed, en lik duim voor jullie dat het geen taaislijmziekte is! Sterkte!

Lies: wat leuk dat Tygo is gaan voetballen! Ik denk dat M.arek en F.inn dat uiteindelijk ook zullen gaan doen, ben zo benieuwd! Ben je er inmiddels al uit hoe je je kunt afmelden voor die mails? Anders staat er bij 'algemeen' ook nog een topic over!

De rest weet ik even niet meer......
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 22:43

Goeiemorgen!

@Mirrie: wat raar zeg dat dat bij het CB nooit is opgevallen. Maar goed dat je er zelf achteraan gaat!Hou je ons op de hoogte?

@Sandra: hoe gaat het nou bij jullie? Ik kan me voorstellen dat het vermoeiend is, een baby met zo'n temperament!

@Lieskuh: wat leuk dat Tygo op voetbal zit! Hier is echt een megawachtlijst bij de voetbalclub en wij hopen stiekem dat R.ick later wil gaan wielrennen (net als papa en mama)

@Happinaz: hoe is het? En bij je vriend op z'n nieuwe werk? Bevalt het hem?

Ik zit lekker koffie te drinken met op de achtergrond het geluid van een brullende baby: gezellig Rolling Eyes Ze vecht zo ontzettend tegen de slaap. Eigenlijk vecht ze continue tegen alles...
Vannacht heeft ze het wel heel goed gedaan. Ik had haar strak in een laken gewikkeld en toen sliep ze ineens veel langer achter elkaar. Ze ligt normaal gesproken in de Puckababy (maar die zat in de was) en ik denk dat die gewoon niet strak genoeg is voor haar. Dus nu maar strakker inbakeren dan...
Ik word wel een beetje moe van het steeds maar dingen uitproberen met haar en hoop dat dit toch wel een keer het laatste is.

*Oh, het is stil*

R.ick is echt helemaal in de ban van Sinterklaas. Jullie kids ook? Hij is er wel vervelend van trouwens en slaapt ook minder goed. Vooral op dagen dat hij zijn schoen heeft gezet.
Van het weekend had hij bij mijn schoonouders z'n schoen gezet en hij kreeg maar liefst 4 auto's, een chocoladeletter en een DVD. En nog ongeveer een kilo snoep...
Wij vonden het eigenlijk niet zo leuk, want dat is natuurlijk niet het principe van schoentje zetten. Vorig jaar hadden ze ook al zo overdreven veel voor hem gekocht en hoewel we nu van te voren al hadden gezegd dat een schoencadeautje een kleinigheidje moet zijn, luisteren ze gewoon lekker niet... Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Thunder ma 22 nov 2010 - 1:37

Het ziekenhuis belde vanmorgen. En een klein beetje opluchting aan deze kant! Het is gelukkig geen taaislijmziekte!! De eerste bloed- en urineuitslagen zien er ook goed uit. Oh, dit is zo'n pak van mijn hart. Natuurlijk zijn nog niet alle uitslagen binnen en kan er alsnog iets niet goed met hem zijn, maar waar we bang voor waren is het gelukkig niet!! Wel heeft hij nog steeds bloedarmoede en daar krijgt hij nu een kuurtje voor. Vanmorgen ook gelijk een potje ontlasting naar het lab gebracht voor verder onderzoek. Hopelijk hebben we aan het einde van de week nog meer goed nieuws.

Nog een nieuwtje: Ik ben vannacht tante geworden!! Wel een maandje te vroeg, maar het gaat goed. Hij heet T.hijm.en, weegt 2800 gram en is 47,5 cm lang. Mijn schoonzus was afgelopen vrijdag al opgenomen met gebroken vliezen en hebben niks meer gedaan om het te remmen. Het is gister uit zichzelf op gang gekomen en vannacht is hij dus geboren met uiteindelijk 35+4 dagen. Wel wordt hij momenteel onderzocht, omdat mijn schoonzus zo'n 62 uur met gebroken vliezen heeft gezeten. Hij hoefde niet in de couveuse en drinkt ook af en toe al even aan de borst. Helemaal super dus!! Ik ben vanmorgen even geweest en het is een heel mooi en gaaf kindje
.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 1:42

Poehpoeh wat een goed nieuws rataplan. Gelukkig geen taaislijmziekte. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt. Sterkte met de onderzoeken en de onzekerheid.
En proficiat met je neefje Laughing

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 ma 22 nov 2010 - 2:01

Dat is heel goed nieuws Rataplan! Hopelijk vallen de andere uitslagen ook mee.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud