Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

+17
RYW
Winegum
Caroow
Jasmine
SarahKey
heartsdale
Pancake
Sugarfall
Raven
CCC
rapa nui
Ibbeltje
Tullow
Snoes
mzcharlotte
Middleme
SleepingBeauty
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 20:50

Nee, liever niet. We werken allebei in een andere sector, dus het zou niet eens kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Winegum za 19 mei 2012 - 22:15

Zolang ik niet met hem hoef samen te werken, of op de zelfde afdeling werk, is dat niet zo'n probleem.
Maar liever werk ik in een ander bedrijf.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 9:18

Ja hoor, dat zou ik wel doen, zolang het niet op dezelfde afdeling is, en we dus niet samen in het team zitten.
Ik werk bij een groot bedrijf, en dat zou prima kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  RYW zo 20 mei 2012 - 9:32

Mijn vriend en ik hebben ook een tijd samengewerkt. Het was leuk, stiekem en geheim, en het zorgde totaal niet dat we niks te bespreken hadden. Integendeel, we begrepen elkaar juist op een heel ander level, iets dat 'normale' interesse overstijgt.

Wat wel moeilijk was (en is) is dat hij is weggegaan met een arbeidsconflict, en degene die hem heel grof heeft weggepest is nog altijd mijn collega, die uiteraard toen niet wist dat wij wat hadden. Dat maakt dat ik soms wel weerstand heb tegen die persoon en dat ik werk en prive niet volledig kan scheiden.

Bij ons ging en gaat het hartstikke prima verder, maar riskant is het wel natuurlijk. Het gaat denk ik vaker mis dan goed.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 9:36

Maar als het fout gaat? Bij mij ging het na jaren mis en dat laatste half jaar was echt zo pijnlijk. Ik zou het nooit meer doen, zoekt ie eerst maar een andere baan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  RYW zo 20 mei 2012 - 9:41

Lorna mercedez schreef:Maar als het fout gaat? Bij mij ging het na jaren mis en dat laatste half jaar was echt zo pijnlijk. Ik zou het nooit meer doen, zoekt ie eerst maar een andere baan.

Ik moet heel eerlijk zeggen, toen ik eraan begon dacht ik dat hij 1) alleen voor tijdverdrijf, egoboost en voor de lekker zou zijn, en 2) dat hij toch 2 weken later bij ons zou stoppen omdat zijn detachering ophield. Maar toen bleek hij langer te mogen blijven en ook nog eens zo leuk te zijn dat ik eraan ben blijven hangen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Susan zo 20 mei 2012 - 21:37

Dat ligt aan heel veel factoren. Heel nauw samenwerken lijkt me lastig, maar het lijkt me bijvoorbeeld ook lastig als een van de twee een veel hogere positie heeft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Rose zo 20 mei 2012 - 21:41

Ja hoor daar zouden we allebei geen probleem mee hebben.
Hij roept nu ook wel eens voor de gein dat ik wel een dagje mee kan komen Laughing
Maar als ik nu bij hetzelfde bedrijf zou komen werken heb ik toch een hele andere functie als hij heeft (de zijne zou ik ook niet kunnen doen Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 253468018 )

Wij hebben ook al eens als bijbaantje bij hetzelfde bedrijf gewerkt, was geen enkel probleem.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  SleepingBeauty di 22 mei 2012 - 4:49

We hebben elkaar ook op het werk leren kennen, maar toen zaten we allebei in een andere tak zeg maar.
Nu zou ik het zelfde werk doen en op dezelfde afdeling.
Dat voelt toch een beetje raar.....

Ik heb een andere dienst aangenomen, en gezegd dat ik liever niet voor hetzelfde werk. Maar als het niet anders kan of er is geen andere keus dan is het maar zo.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  anne87 wo 30 mei 2012 - 22:26

Ik heb mijn vriend leren kennen op het werk...
We hebben jaren op dezelfde standplaats gewerkt.. alleen hadden we wel allebei een andere groep directe collega's en kantine...

Ik heb ook fulltime gewerkt waar hij op 0 uren basis werkte en dan is het wel gek... dan kom je elkaar regelmatig tegen en werk je soms direct samen, dit vond ik minder fijn... je hebt dan snel op en aanmerkingen voor elkaar.. joh schat dit was niet echt handig doe het de volgende keer zus of zo... dat vond ik vooral niet prettig. En ook kreeg ik neit bij alle collega's een eerlijke kans omdat sommige hem niet aardig vonden en dat benadeelde mij soms wel.

Nu werken we beide totaal ergens anders en das echt veel fijner, gewoon lekker je eigen collega's waar je ook is kan mopperen zonder dat ze hem kennen haha....

anne87
anne87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 77
Registratiedatum : 08-08-11
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Mermaid za 2 jun 2012 - 7:12

Zo heb ik mijn vriend leren kennen. Maar dat is een groot bedrijf waarbij we eigenlijk niks met elkaar te maken hadden qua werk (zaten beide op een schip)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? - Pagina 2 Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum