Wow! Lekker weer in opkomst!
+16
CCC
mo-lola
Tinus
Clapperdie
Rush
Eris
Lejow
Shisha
Annemoontje
Sarah1985
Silver
Takkie
Mermaid
Caribbeanlover
Monte
Benthe
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wow! Lekker weer in opkomst!
In het noorden dan in ieder geval!
Ik kijk zo'n beetje dagelijks op weer.nl en ondanks dat er continu stond dat het een graadje of 15 zou blijven, is het nu ineens veranderd naar een graad of 20 en hoger! En dat zeker een weeklang! Heerlijk!
Ik kijk zo'n beetje dagelijks op weer.nl en ondanks dat er continu stond dat het een graadje of 15 zou blijven, is het nu ineens veranderd naar een graad of 20 en hoger! En dat zeker een weeklang! Heerlijk!
Gast- Gast
Re: Wow! Lekker weer in opkomst!
Ja, ik zag het ook, heerlijk! Ik ben er wel aan toe. Vandaag is het ook al zulk lekker weer. Love it!
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
kijk dit dan:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:In het noorden dan in ieder geval!
Eerst zien dan geloven. Nog niet zolang geleden zou het blijkbaar gaan sneeuwen en er was niks.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik ga weer weg hoor
In Maart was ik op reis, was het hier blijkbaar lekker weer. Nu ga ik op reis en lijkt het weer heel mooi te worden. Ik hoop het echt.
In Maart was ik op reis, was het hier blijkbaar lekker weer. Nu ga ik op reis en lijkt het weer heel mooi te worden. Ik hoop het echt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
I like!! Dat betekend dus op het werk elke keer met diegene die rookpauzes houden, mee naar buiten..
Gast- Gast
Ik hoop dat het echt zulk lekker weer wordt.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Ik zit al buiten op het balkon. Helaas is er ook een wesp die hetzelfde dacht. Pokkebeest!
Gast- Gast
Vandaag was het op zich ook prachtig mooi weer, lekker in de korte broek op de racefiets gezeten! Nu kwam er net even een buitje en is de bewolking toegeslagen. Maar toch ben ik het wel met de rest eens, eerst zien dan geloven.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
hier was het vandaag ook prachtig, nu bewolkt en wat regen
Ik hoop zo dat het echt mooi weer word en dat het over 2 weken mooi weer is.
Ik hoop zo dat het echt mooi weer word en dat het over 2 weken mooi weer is.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Hier in het zuiden wordt het ook warm, maar wel zaar bewolkt. Nou ja, we kunnen niet alles hebben he denk ik dan maar.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Nu maar hopen dat het mooie weer doorzet! 1 juni moet moet moet (!!) gewoon een prachtige stralende dag worden. Maar vooralsnog ziet het er goed uit.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
YES! Voor donderdag staat er mooi weer en dan is mijn vriend jarig en wil ik met hem en little B naar Blijdorp!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat hoop ik ook voor je, Shisha! Dat zou toch wel super zijn!
Mijn vader zou dit weekend met zijn vrouw naar Valkenburg gaan. Maar dat hebben ze laten schieten, omdat het maar 14/15 graden zou worden. Zijn woorden:"Valkenburg is toch niets aan als het zo koud is?" En dus zijn ze nu naar familie in Tiel.
Dus ik sms hem net:"Toch jammer van het weer. Valkenburg was nu perfect geweest". Tja, nooit beweerd dat ik altijd een lieverdje ben.
Mijn vader zou dit weekend met zijn vrouw naar Valkenburg gaan. Maar dat hebben ze laten schieten, omdat het maar 14/15 graden zou worden. Zijn woorden:"Valkenburg is toch niets aan als het zo koud is?" En dus zijn ze nu naar familie in Tiel.
Dus ik sms hem net:"Toch jammer van het weer. Valkenburg was nu perfect geweest". Tja, nooit beweerd dat ik altijd een lieverdje ben.
Gast- Gast
Ik ben echt een hele erge koukleum dus dat wordt nog wat met mijn jurk als het weer straks tegenvalt.
Haha Maura! Gemeen hoor.
Haha Maura! Gemeen hoor.
Shisha- Ratel
Ik hoop het ook voor je shisha, zonnetje zou heel mooi zijn. Wat ik me wel altijd afvraag, hoe kom je aan zo'n datum. Kijk als iemand echt hoogzomer wil trouwen snap ik dat je kiest voor juli of aug. Maar hoe kom je op 1 juni en niet midden juni of eind? Ben wel benieuwd hoe stellen op een datum en maand komen.
Monte- Ratel
Hopelijk wordt het werkelijkheid deze voorspellingen. Ik heb wel zin in wat heerlijke zonnige en warmere dagen.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Monte schreef:Ik hoop het ook voor je shisha, zonnetje zou heel mooi zijn. Wat ik me wel altijd afvraag, hoe kom je aan zo'n datum. Kijk als iemand echt hoogzomer wil trouwen snap ik dat je kiest voor juli of aug. Maar hoe kom je op 1 juni en niet midden juni of eind? Ben wel benieuwd hoe stellen op een datum en maand komen.
Mijn vriend en ik zijn die dag precies 4 jaar samen. Dus dat vonden wij wel een mooie datum!
Shisha- Ratel
Leuk Shisha, alvast een fijne dag toegwenst. Ik hoop ook op mooi weer. Wij zijn dan 1 jaar samen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik hoop op mooi weer! Zo kan ik nog even lekker van mijn laatste 2 weken verlof genieten!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Oh dat is inderdaad erg leuk dan.Shisha schreef:Monte schreef:Ik hoop het ook voor je shisha, zonnetje zou heel mooi zijn. Wat ik me wel altijd afvraag, hoe kom je aan zo'n datum. Kijk als iemand echt hoogzomer wil trouwen snap ik dat je kiest voor juli of aug. Maar hoe kom je op 1 juni en niet midden juni of eind? Ben wel benieuwd hoe stellen op een datum en maand komen.
Mijn vriend en ik zijn die dag precies 4 jaar samen. Dus dat vonden wij wel een mooie datum!
Monte- Ratel
Oh ik hoop het zo! Vooral de week van Pinksteren, want die ben ik lekker vrij!
Hebben jullie dat ook dat jullie 'opknappen' van mooi weer?
Hebben jullie dat ook dat jullie 'opknappen' van mooi weer?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: