Camera mee de arena in
+6
*Noosa
Feline
Lenthe
mickey
girli
kajaka88
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Camera mee de arena in
Ik ga vanavond naar de Toppers en vroeg me af of je een camera mee naar binnen mag nemen? Het is natuurlijk wel leuk om wat foto's te maken. Maar heb geen zin om hem in te moeten leveren.. Iemand enig idee?
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Re: Camera mee de arena in
Staat wel op de website denk ik?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Er staat zoveel op de website en ben nogal druk, moet ook tas inpakken enz. Dus dacht als er hier iemand is die er ervaring mee heeft is het wel zo makkelijk. Maar zo niet probeer ik het straks nog te vinden op de website.
kajaka88- Prater
Ik ben er twee jaar geleden geweest, volgens mij mag het wel hoor. Ik had toen mijn gsm bij me, geen fototoestel dus, maar heb hem wel dusdanig gebruikt. Ik zag ook meer mensen met een camera, dus ik denk wel dat het gewoon mag.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Je mag niet een enorme, professionele telelens meenemen naar concerten, maar een normale camera kan wel gewoon
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Gewone digicam mag.. Anders moeten ze ook alle smartphones innemen! Veel plezier! Ik ben er ook.. Ga via werk
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik mag altijd een camera mee naar binnen nemen en ik ben tot nu toe alleen vorig jaar niet geweest.
Gast- Gast
Jahoor dat mag gewoon. Moest gister wel mijn deodorant inleveren, geen idee dat zoiets niet mee naar binnen mocht. Was ivm de licht ontvlambaarheid, en 2 rijen voor ons zaten mensen te roken, juist
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Ik heb hem een keer moeten inleveren, en na afloop pas weer mogen afhalen. Maar dat is al jáááren geleden. Misschien hebben ze de strijd inmiddels opgegeven ivm de smartphones.
Gast- Gast
Volgens mij kijken ze niet zo streng hoor! Ik ga vanavond ook, en ik zit met het meenemen van drinken. Flesjes mogen niet geloof ik, maar pakjes drinken toch wel?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik neem altijd mijn camera mee de arena in, kleine camera maar ook wel eens spiegelreflex camera meegenomen (was bij de voetbal)
Flesjes en deo mag idd niet naar binnen
Flesjes en deo mag idd niet naar binnen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga vanavond ook naar de toppers. En neem ook mijn kleine camera mee. Waar zitten jullie?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Oke, nou na al deze reactie neem ik hem maar gewoon mee dan. Wij hebben veld kaarten. Heb er onwijs veel zin in. Ik word rond half 12 opgehaald. Blijven ook overnachten omdat we van ver komen en morgen nog een dag Amsterdam in. Slapen in het Riverside Hotel..
Voor iedereen die ook gaat: Veel plezierr !!
Voor iedereen die ook gaat: Veel plezierr !!
kajaka88- Prater
Wij zijn gister geweest (was hartstikke leuk) en de camera mag gewoon mee inderdaad. Mijn flesje water moest ik wel inleveren, maar dat wist ik wel. Deo mag ook niet mee. Wij stonden op een super plaats (soort vip ruimte tussen de podia in) en konden dus ook hele mooie foto's maken.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Hmm, dan moet ik niet vergeten om mijn deo uit m'n tas te halen. Maar ik sta dan niet in voor de geurtjes die bij mij vandaan komen!
Heb er ook zin in, hopelijk blijft het een beetje droog want dat feestje voor de Arena is ook altijd zo leuk!
Heb er ook zin in, hopelijk blijft het een beetje droog want dat feestje voor de Arena is ook altijd zo leuk!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Flip Camera
» Iemand bekent in de Arena Amsterdam?
» Camera-vraag
» De Arena en oudere mensen? Ik maak me een beetje zorgen...
» Goede camera
» Iemand bekent in de Arena Amsterdam?
» Camera-vraag
» De Arena en oudere mensen? Ik maak me een beetje zorgen...
» Goede camera
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: