Goede camera
+9
Middleme
Joli86
Zwerver
Marin
Minx
Marie
Didi
Paper Crown
studiebol
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede camera
Mijn vriend en ik willen graag een andere camera. Ik heb nu een een canon ixus. En we willen graag eentje die goede heldere scherpe foto's maakt. Nu is een foto toch vaak niet scherp of wat onduidelijk.
We willen geen spiegelreflex camera die is ons te groot en daarvoor maken we ook te weinig foto's om zo'n dure camera aan te schaffen.
Mijn vriend begon over een Sony nex 5nk qua formaat vind ik het wel wat verder heb ik me er nog niet in verdiept.
Wat zouden jullie aan raden!
We willen geen spiegelreflex camera die is ons te groot en daarvoor maken we ook te weinig foto's om zo'n dure camera aan te schaffen.
Mijn vriend begon over een Sony nex 5nk qua formaat vind ik het wel wat verder heb ik me er nog niet in verdiept.
Wat zouden jullie aan raden!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goede camera
Wij hebben de Sony Nex5.
echt hele mooie scherpe foto's! TOP.
echt hele mooie scherpe foto's! TOP.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij hebben een Olympus XZ-1. Heel fijn ding. Ik wilde graag eentje die goede scherpe foto's maakt en ook mooie foto's binnen maakt als het buiten van dat trieste weer is en het zo donker en grauw is.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Didi schreef:Wij hebben een Olympus XZ-1. Heel fijn ding. Ik wilde graag eentje die goede scherpe foto's maakt en ook mooie foto's binnen maakt als het buiten van dat trieste weer is en het zo donker en grauw is.
Ja als het hier wat donkerder in huis is maakt mijn camera al geen mooie foto's meer. Heb het boekje al door gelezen maar geen idee hoe het komt!
Ckc hij bevalt jullie dus goed? Geen enkel nadeel?/color]
studiebol- Ratel
[quote="studiebol"]
Ja als het hier wat donkerder in huis is maakt mijn camera al geen mooie foto's meer. Heb het boekje al door gelezen maar geen idee hoe het komt!
Ja had ik dus ook. Ik ben naar een fotospeciaal zaak gegaan en uitgelegd wat ik wilde. Ik wilde natuurlijk na de bevalling niet allemaal van die rare grauwe foto's hebben. Deze camera is erg fijn, maakt hele mooie en scherpe foto's.
Didi schreef:Wij hebben een Olympus XZ-1. Heel fijn ding. Ik wilde graag eentje die goede scherpe foto's maakt en ook mooie foto's binnen maakt als het buiten van dat trieste weer is en het zo donker en grauw is.
Ja had ik dus ook. Ik ben naar een fotospeciaal zaak gegaan en uitgelegd wat ik wilde. Ik wilde natuurlijk na de bevalling niet allemaal van die rare grauwe foto's hebben. Deze camera is erg fijn, maakt hele mooie en scherpe foto's.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik had dezelfde eisen voor mijn camera. Ik heb vorige week de nikon coolpix s8200 gekocht.. Ik heb er binnen al prachtige foto's mee gemaakt, zowel met als zonder flits..
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vraag me af of je dat met een andere camera op gaat lossen. Hier heeft mijn ixus namelijk bijna nooit onscherpe foto's en als het wel zo is is het net dat er iets snel langs schiet ofzo. En foto's zijn ook altijd goed helder
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Lijkt me sterk dat dat aan de camera ligt. Als het al zo is, zal het wel een fout zijn, maar over t algemeen is de Ixus serie juist erg goed en raad ik altijd mensen aan omdat het van een topmerk is.
Je zou kunnen kijken naar de Olympus Pen, das ook een goede camera.
Je zou kunnen kijken naar de Olympus Pen, das ook een goede camera.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zeg Canon ixus!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Op het werk hebben wij ook een Ixus en die maakt hele mooie foto's vind ik..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Oké maar als het volgens jullie niet aan de camera ligt dan ligt het dus aan mij:-) wat doe ik dan fout? Eerder is het me nooit zo opgevallen maar de fotos zijn gewoon niet mooi/scherp/duidelijk als ik het met andere foto's vergelijk.
studiebol- Ratel
Ik heb de Samsung WB650, heerlijk ding! Heeft een bepaald soort scherm dat als je m vrij gedraaid hebt je kunt lijven zien wat er op je scherm staat.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
studiebol schreef:Oké maar als het volgens jullie niet aan de camera ligt dan ligt het dus aan mij:-) wat doe ik dan fout? Eerder is het me nooit zo opgevallen maar de fotos zijn gewoon niet mooi/scherp/duidelijk als ik het met andere foto's vergelijk.
Plaats of pm me eens voorbeelden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
studiebol schreef:Didi schreef:Wij hebben een Olympus XZ-1. Heel fijn ding. Ik wilde graag eentje die goede scherpe foto's maakt en ook mooie foto's binnen maakt als het buiten van dat trieste weer is en het zo donker en grauw is.
Ckc hij bevalt jullie dus goed? Geen enkel nadeel?/color]
Hij is ietwat zwaar.. maar hij maakt echt schitterende foto's. Zo fijntjes.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik lees even mee, ben namelijk ook opzoek naar een nieuwe camera!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Ik heb ook een Ixus en ook nergens problemen mee! Ik had voordat ik m had nog nooit zulke heldere foto's van zo'n compacte camera gezien. Nog altijd blij met mijn keus!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ben ook op zoek naar een nieuwe camera. Heb net even gekeken naar de canon ixus, maar welke bedoelen jullie dan precies? Want van deze serie zijn er camera's die qua prijs rond de €160 zijn, of camera's rond de €320.
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Nala schreef:Ben ook op zoek naar een nieuwe camera. Heb net even gekeken naar de canon ixus, maar welke bedoelen jullie dan precies? Want van deze serie zijn er camera's die qua prijs rond de €160 zijn, of camera's rond de €320.
Ik heb de ixus 300 HS. De laagste prijs is nu €179,- Vorig jaar heeft mijn moeder er heel wat meer voor moeten betalen.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
We hebben afgelopen zaterdag de canon powershot SX220HS gekocht. Echt een super dingetje! Maakt mooie foto's, zelfs in het donker. Je hebt er verder heel veel functies op die ik allemaal nog moet uitzoeken.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Ik heb vorig jaar een Sony camera gekocht en daar heb ik behoorlijk spijt van. Ik vind de foto kwaliteit namelijk niet goed. Eerder had ik een Samsung, en die vrat batterijen, maar die maakte tenminste wel mooie foto's.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goede camera
» Goede digitale camera.
» Ik zoek een goede kleine camera voor weinig!
» Camera vraagjes..
» Spiegelreflex camera
» Goede digitale camera.
» Ik zoek een goede kleine camera voor weinig!
» Camera vraagjes..
» Spiegelreflex camera
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: