Opleiding nagelstyliste??
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Opleiding nagelstyliste??
Hallo!
Wie weet er misschien een goede opleiding voor nagelstyliste. Ik woon zelf in Hoogeveen ( Drenthe ) Of raadt iemand mij aan om een thuis studie te volgen? Ik twijfel er al zolang aan en weet nog niet precies wat ik moet doen. Wie trekt mij over de streek? Bij studieplan is de opleiding maar 299,- dus dat valt heel erg mee.... Wie heeft er verdere ervaringen met thuis studie of toch beter echt les volgen??? De opleiding moet niet al te duur zijn.....
Wie weet er misschien een goede opleiding voor nagelstyliste. Ik woon zelf in Hoogeveen ( Drenthe ) Of raadt iemand mij aan om een thuis studie te volgen? Ik twijfel er al zolang aan en weet nog niet precies wat ik moet doen. Wie trekt mij over de streek? Bij studieplan is de opleiding maar 299,- dus dat valt heel erg mee.... Wie heeft er verdere ervaringen met thuis studie of toch beter echt les volgen??? De opleiding moet niet al te duur zijn.....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Opleiding nagelstyliste??
_Donnaa schreef:Ik heb het mezelf geleerd.. Easy as it can be..
Echt??! Hoe krijg je dat voor elkaar joh?? Vertel vertel....!
Mida4you- Ratel
Kijken hoe een nagelstyliste het doet.. Dan zelf spullen bestellen op internet en gaan met die banaan
Ik had altijd acrylnagels en dat lijkt me (nog steeds) moeilijk om te zetten.. Toen nam ik gelnagels en dat is gewoon echt simpel haha.. Maar ik leer heel snel (leergierig) en ben erg creatief en geduldig, misschien helpt dat ook mee..
Ik had altijd acrylnagels en dat lijkt me (nog steeds) moeilijk om te zetten.. Toen nam ik gelnagels en dat is gewoon echt simpel haha.. Maar ik leer heel snel (leergierig) en ben erg creatief en geduldig, misschien helpt dat ook mee..
Gast- Gast
Ja, nou je het zegt. Ik heb ook jaren gel nagels gehad maar omdat ik een kleine meid heb gekregen kwam dat er niet echt meer van. Zou het natuurlijk altijd zelf kunnen proberen. Heb je ook foto's van je eigen kunsten??
Zet je het ook bij andere mensen???
Zet je het ook bij andere mensen???
Mida4you- Ratel
Nee ik heb nog geen foto`s gemaakt.. Ik zet ook nagels bij andere mensen ja, vriendinnen vooral.. Als ik straks wat meer geoefend heb, wil ik het een beetje promoten op hyves..
Gast- Gast
Nou leuk joh!! Succes ermee en ik zie graag je resultaten
Mida4you- Ratel
Florence Nails in Wijchen of Amice in Barneveld zijn goede opleidingen, maar misschien is dat wel een beetje ver voor je..
Lins- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-12-10
Lins schreef:Florence Nails in Wijchen of Amice in Barneveld zijn goede opleidingen, maar misschien is dat wel een beetje ver voor je..
Ja dat is inderdaad wel erg ver weg voor me!
Mida4you- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wie is er nagelstyliste?
» Opleiding via NTI, wie?
» Opleiding ná kok.
» opleiding verpleegkunde
» Opleiding Kraamverzorgende
» Opleiding via NTI, wie?
» Opleiding ná kok.