Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat mis jij van vroeger???

+42
Evalynn
redd
SuperGrover
_Lacey_
loura
Tinus
Angela_1986
Caroow
Zwerver
-Belle-
Lady Starstruck
Lejow
Zonnetje
Discordia
Annemoontje
Poubelle
bolus26
Shisha
Krullebol
Inge
Takkie
Océane
Flippin' Bitch
kippiee
kajaka88
Arwyn
Printje
Snoes
Gympie
Mizzie
Pompoen
Mida4you
Paper Crown
Caro
Parisienne
Blond
Jasmine
rapa nui
FruttiTutti
Rush
Kowalski
heartsdale
46 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 4 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 5:50

Cimic schreef:
Caro schreef:@CKC: we gaan scheiden...Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 4 1371890812.

Ow meis, wat onzettend K*** . Ik kan de juiste woorden niet vinden maar deze kan ik je wel geven Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 4 699888

Oh jeetje inderdaad wat heftig....heel veel sterkte de komende tijd Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 4 699888

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  redd wo 30 mei 2012 - 20:07

_Lacey_ schreef:
Tinus schreef:Ik mis gewoon de onbezorgdheid die ik had als kind. Je hoefde je nergens druk om te maken, had geen stress, geen verantwoordelijkheden. Het gewoon lekker kind zijn en alles wat daarbij hoorde. De avonden voor de televisie met het gezin(Doet ie t, of doet ie t niet, Geef Nooit Op, De Honeymoonquiz) en lekker zelf de tekenfilms kijken van Dommel, Ducktales e.d. En de spanning die je had als je (bijna) jarig was, dat je daar zenuwachtig voor was. Net als met Sinterklaas.
Je leeft nu in de grote mensen wereld, en soms zou ik me wel eens willen verstoppen in die kinderwereld...Heerlijk!
+1
+1

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 22:42

redd schreef:
_Lacey_ schreef:
Tinus schreef:Ik mis gewoon de onbezorgdheid die ik had als kind. Je hoefde je nergens druk om te maken, had geen stress, geen verantwoordelijkheden. Het gewoon lekker kind zijn en alles wat daarbij hoorde. De avonden voor de televisie met het gezin(Doet ie t, of doet ie t niet, Geef Nooit Op, De Honeymoonquiz) en lekker zelf de tekenfilms kijken van Dommel, Ducktales e.d. En de spanning die je had als je (bijna) jarig was, dat je daar zenuwachtig voor was. Net als met Sinterklaas.
Je leeft nu in de grote mensen wereld, en soms zou ik me wel eens willen verstoppen in die kinderwereld...Heerlijk!
+1
+1

+1 nog 1 Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 22:54

Ik mis het gevoel van eeuwig vrij zijn in de zomervakantie (de grote vakantie noemden we dat). Het waren 6 weken, maar voelden als 6 maanden...
En ik ben er nu wel achter dat het echt waar is dat de tijd steeds sneller gaat naarmate je ouder wordt.. Mijn beppe zei dat vroeger altijd..

Gast
Gast

Bericht  Shisha wo 30 mei 2012 - 22:57

Break Of Day schreef:Ik mis het gevoel van eeuwig vrij zijn in de zomervakantie (de grote vakantie noemden we dat). Het waren 6 weken, maar voelden als 6 maanden...
En ik ben er nu wel achter dat het echt waar is dat de tijd steeds sneller gaat naarmate je ouder wordt.. Mijn beppe zei dat vroeger altijd..

Voor mijn gevoel was het ook altijd goed weer in de zomervakantie.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 23:02

Oh Caro wat verdrietig. Heel veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 23:03

Shisha schreef:
Break Of Day schreef:Ik mis het gevoel van eeuwig vrij zijn in de zomervakantie (de grote vakantie noemden we dat). Het waren 6 weken, maar voelden als 6 maanden...

Ja, inderdaad, in mijn herinneringen was het ook altijd prachtig zomerweer!

Gast
Gast

Bericht  Evalynn wo 30 mei 2012 - 23:04

Break Of Day schreef:
Shisha schreef:

Ja, inderdaad, in mijn herinneringen was het ook altijd prachtig zomerweer!
Ja en dan speelde je hele avonden buiten! Het was altijd lekker weer inderdaad.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Ooh La La! wo 30 mei 2012 - 23:25

De hechte familieband die we hadden.
Sinds de dood van opa & oma is de familie + ieder gezin afzonderlijk nogal uit elkaar gevallen.

En Telekids. Wilde altijd mee doen met de Mega blubber powerrace! Laughing

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Annemoontje do 31 mei 2012 - 0:32

Ik mis ook de vriendschappen op de basisschool. Dat je na een school spontaan bij iemand ging spelen en mee mocht blijven eten. Of een onverwachts logeerpartijtje was ook altijd feest. Wat waren we toen blij als het mocht van beide ouders. smile
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 3:39

Ik mis mijn oma, speedy ijsjes, yogho yogho ijsjes, haha er worden hier zoveel dingen genoemd waarvan ik denk oohjaa dat was leuk!

Shit man, vroeger was alles beter Wink.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel do 31 mei 2012 - 3:49

Ik mis de eindeloos lange zomervakanties. In mijn gedachten waren de zomers vroeger ook altijd heel warm. Verder mis ik het buitenspelen, op vakantie naar frankrijk met mijn ouders en zussen, de zaterdagen buiten met de hele familie als er weer iets verbouwd ging worden of er geklust, of in de tuin gewerkt werd (en we een broodje kroket of knakworst als 'bouwvakkerslunch' kregen. ), de zaterdagavonden op de bank met chips, de zondagochtenden met gebakken broodjes en telekids en vila achtwerk..

Men.. vroeger was inderdaad alles beter PB!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 4:05

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 4 Euros

ja, je ziet het goed - het zijn Euro's.

Ik mis geld in het algemeen. Vroeger had ik het laughcry

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 31 mei 2012 - 5:15

Ik mis de veiligheid en de hechtheid die ik binnen ons gezin voelde. Ik mis het grote, fijne huis waarin ik ben opgegroeid, wat volgende week verkocht wordt. Ik mis dat vertrouwde gevoel. Het 'jong' zijn zonder zorgen, het naar school gaan. Het leven van toen. Ik droom er soms ook weleens over. Ik denk/ben soms bang dat ik me nooit meer zo gelukkig en zorgeloos kan voelen als toen.

Ik klink wel depri.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lavendel do 31 mei 2012 - 6:14

Vroeger zeiden mn ouders wel eens, "wat prachtig die zorgeloosheid, geniet er maar goed van". Toen dacht ik altijd echt niet, ik heb nu juist heel veel zorgen (morgen moet ik een aardrijkskunde proefwerk maken en zou pietje mij ook leuk vinden? etc ) en later is dat vast allemaal beter. clown
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SleepingBeauty do 31 mei 2012 - 6:31

redd schreef:
_Lacey_ schreef:
+1
+1

Jaa idd Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 4 3079029344
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 6:36

De vakanties met mijn ouders, broertjes, tante en oom en nichtjes. Kamperen in Frankrijk en zoveel lol altijd met elkaar. En inderdaad de eindeloze zorgeloze zomers en Telekids. Oh, en Sint Maarten lopen met al mijn nichtjes/neefjes op mijn oma's verjaardag! En dan als we terugkwamen met plastic tassen vol snoep onder de tafel zitten met z'n allen en dingen ruilen/verdelen. En dan de gezonde dingen (manderijnen enzo) aan de volwassenen geven, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: