Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat mis jij van vroeger???

+42
Evalynn
redd
SuperGrover
_Lacey_
loura
Tinus
Angela_1986
Caroow
Zwerver
-Belle-
Lady Starstruck
Lejow
Zonnetje
Discordia
Annemoontje
Poubelle
bolus26
Shisha
Krullebol
Inge
Takkie
Océane
Flippin' Bitch
kippiee
kajaka88
Arwyn
Printje
Snoes
Gympie
Mizzie
Pompoen
Mida4you
Paper Crown
Caro
Parisienne
Blond
Jasmine
rapa nui
FruttiTutti
Rush
Kowalski
heartsdale
46 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Discordia vr 18 mei 2012 - 4:42

Onwetendheid mis ik.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Zonnetje vr 18 mei 2012 - 4:52

Tekenfilms zoals Dommel, Dinobabies, Wicky de Viking, etc. Hutten bouwen met mijn broertje, onder de sproeier doorrennen als het buiten 30 graden was, een sneeuwpop maken als er sneeuw lag, op kamp gaan met je klas en nog veel meer goede herinneringen.

@Caro: wat rot! hug
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 6:10

Ik mis het zo erg dat mijn moeder elke avond goed eten op tafel had staan. Na vier jaar samenwonen kan ik nog steeds niet gewoon een hele week rond 18.00 uur gevarieerd en goed koken. Wel zo'n 4 dagne per week, maar dag 5 herhaal ik al weer wat. Of we zitten op woensdagavond met een lege koelkast en lege maag te bedenken wat we moeten eten en dan heb ik écht geen flauw idee.

Zo heerlijk als je dan natgeregend binnnenkwam en het eten dan al klaarstond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Lejow vr 18 mei 2012 - 6:20

Sterkte Caro!

Tv:
- De droomshow (en ik wilde ZOOO graag mee doen!!)
- Telekids
- Geef nooit op
- De ECHT leuke tekenfilms.. Dommel, Boes Boes, Ovide, Mapletown, Teddy Ruxpin, Troetelbeertjes, Snorkels enz enz enz..

Snoep:
- Geen idee hoe ze heten, maar het waren platte snoepjes in de vorm van een appel, met van dat zure suiker er op, en ze smaakte ook naar zure appel.. Ik kan ze nergens meer vinden, ZO jammer!
- Knetterpoeder, als je dat in je mond deed, begon het te knetteren
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Lady Starstruck vr 18 mei 2012 - 6:21

Jasmine schreef:Het plakje worst bij de slager angel

Of een speeltje uitzoeken bij de tandarts na afloop Very Happy De Droomshow vond ik altijd zo leuk. Ik was altijd zo jaloers op die kinderen die dan zooooveel speelgoed wonnen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  -Belle- vr 18 mei 2012 - 6:27

Chance schreef:Spel zonder grenzen!.

+1, geweldig was dat ja!
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  heartsdale vr 18 mei 2012 - 6:48

Lejow schreef:Sterkte Caro!
..

Snoep:
- Geen idee hoe ze heten, maar het waren platte snoepjes in de vorm van een appel, met van dat zure suiker er op, en ze smaakte ook naar zure appel.. Ik kan ze nergens meer vinden, ZO jammer!



Die hebben ze bij de Lidl ook met perziksmaak.
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Lejow vr 18 mei 2012 - 6:56

Ja, en die bedoel ik dus niet.. Daar werd ik misselijk van..
Die hebben ze overal trouwens, ook van Haribo

Nee ik bedoel ze echt met zure appelsmaak...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Blond vr 18 mei 2012 - 7:08

Annemoontje schreef:Het spelen met barbies en ander speelgoed. Als ik in een speelgoedwinkel kom verlang ik echt terug naar die tijd. Echt uren kon ik me vermaken met mijn speelgoed. Ineens ben je dan 12 en dan wordt er van je verwacht dat je niet meer speelt, vond dat wel jammer.

Dat had ik ook. Op mijn 12e/13e had ik nog zo graag even met mijn Barbies gespeeld, maar dat 'hoorde' echt niet. Ik heb ze ook n 1 keer weggedaan, maar vond dat wel heel erg. Ik vond het heerlijk om met mijn Barbies te spelen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Lady Starstruck vr 18 mei 2012 - 7:13

Van mijn pubertijd mis ik dat samen giechelen om jongens met vriendinnen. Altijd verliefd zijn op beroemdheden, en dan de plaatjes verstoppen in je agenda zodat je er in de les naar kon kijken. Altijd na school met vriendinnen weggaan, dat was zo lekker onbezorgd afgezien dan dat ik in de derde bijna ben blijven zitten en ik er toen wel hard aan moest trekken Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Zwerver vr 18 mei 2012 - 7:16

Croky dino chips!!! Toto's etc.
Als iemand die ooooit spot...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Rush vr 18 mei 2012 - 7:17

Chance schreef:
Annemoontje schreef:Het spelen met barbies en ander speelgoed. Als ik in een speelgoedwinkel kom verlang ik echt terug naar die tijd. Echt uren kon ik me vermaken met mijn speelgoed. Ineens ben je dan 12 en dan wordt er van je verwacht dat je niet meer speelt, vond dat wel jammer.

Dat had ik ook. Op mijn 12e/13e had ik nog zo graag even met mijn Barbies gespeeld, maar dat 'hoorde' echt niet. Ik heb ze ook n 1 keer weggedaan, maar vond dat wel heel erg. Ik vond het heerlijk om met mijn Barbies te spelen.
Ik deed het op mn 12de soms nog wel. Ik heb alle barbies en spulletjes nog steeds. Zo leuk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Caroow vr 18 mei 2012 - 7:21

Bij ee droomshow moesten die kinderen toch negerzoenen van een lopende band eten? Dat wil(de) ik ook!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Angela_1986 vr 18 mei 2012 - 7:22

Shisha schreef:Caro: hug

Ik mis de spanningen die je als kind had vlak voor je verjaardag/sinterklaas/kerst. Toen leek dat allemaal nog zo bijzonder! En het was altijd gezellig met visite, spelletjes doen etc.
En het gevoel dat de zomer heel lang duurde. En op zaterdag met een bakje chips voor de tv 's avonds was ook een feest. En dat ik dan wat langer op mocht blijven.

Dit inderdaad!

Op zaterdagavond mochten wij met ons bord op schoot voor de tv eten, daarna gingen we douchen, trokken we onze pyjama aan en keken 'Oppassen!', 'Geef nooit op' en later 'Baantjer' en 'Commissaris Rex' met 'n bakje chips erbij. Regelmatig kregen we ook nog wat anders lekkers wat mijn moeder en ik 's middags dan hadden gemaakt; appelflappen, tompoucen, cakejes, enz. Zaterdagavond was echt feest! Yes

Oh en 't logeren bij opa & oma, we mochten namelijk (bijna) alles van mijn opa I love you Wij wilden natuurlijk altijd heeeeeel laat opblijven en mijn oma heeft wel eens gezegd dat we op mochten blijven tot we onze ogen letterlijk niet meer open konden houden. Wij blij want we zouden nu tot midden in de nacht wakker zijn bounce, vielen om 23.00 uur ofzo al om van de slaap... laughcry haha!

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Kowalski vr 18 mei 2012 - 7:23

Spel zonder grenzen! Inderdaad! Wat was dat geweldig zeg:heart:

Je wilt niet weten hoe vaak ik daarover heb gedroomd! Ik zag mezelf al helemaal hangen aan die 'touwladders' boven het water... En natuurlijk was ik in mijn dromen kei goedWat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Angela_1986 vr 18 mei 2012 - 7:29

Ooohhh en het ongeneerd 'Bassie & Adriaan' kunnen kijken! Very Happy Wij hadden zowat alle videobanden en mijn broertje en ik konden dat uren kijken, gezellig samen op de bank. Een bepaald fragment spoelden we altijd terug en we lagen steeds weer in 'n deuk Laughing
We hebben het er wel eens over dat als één van ons twee 'n keer ziek is, we nog eens samen op de bank gaan hangen om 'Bassie en Adriaan' te kijken.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Annemoontje vr 18 mei 2012 - 7:38

Rush schreef:
Chance schreef:
Annemoontje schreef:Het spelen met barbies en ander speelgoed. Als ik in een speelgoedwinkel kom verlang ik echt terug naar die tijd. Echt uren kon ik me vermaken met mijn speelgoed. Ineens ben je dan 12 en dan wordt er van je verwacht dat je niet meer speelt, vond dat wel jammer.

Dat had ik ook. Op mijn 12e/13e had ik nog zo graag even met mijn Barbies gespeeld, maar dat 'hoorde' echt niet. Ik heb ze ook n 1 keer weggedaan, maar vond dat wel heel erg. Ik vond het heerlijk om met mijn Barbies te spelen.
Ik deed het op mn 12de soms nog wel. Ik heb alle barbies en spulletjes nog steeds. Zo leuk!

Ik ook, heb alles nog! Heb nog een barbiehuis, paard, auto en barbies hier liggen in dozen, zijn nog een zeer goede staat. Vind het zonde om weg te doen.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 7:45

Angela_1986 schreef:Ooohhh en het ongeneerd 'Bassie & Adriaan' kunnen kijken! Very Happy Wij hadden zowat alle videobanden en mijn broertje en ik konden dat uren kijken, gezellig samen op de bank. Een bepaald fragment spoelden we altijd terug en we lagen steeds weer in 'n deuk Laughing
We hebben het er wel eens over dat als één van ons twee 'n keer ziek is, we nog eens samen op de bank gaan hangen om 'Bassie en Adriaan' te kijken.
Oeh ja, Bassie & Adriaan! Wij hadden ook alle videobanden, zo leuk Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Printje vr 18 mei 2012 - 7:47

Caroow schreef:Bij ee droomshow moesten die kinderen toch negerzoenen van een lopende band eten? Dat wil(de) ik ook!

+1!!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Tinus vr 18 mei 2012 - 23:18

Ik mis gewoon de onbezorgdheid die ik had als kind. Je hoefde je nergens druk om te maken, had geen stress, geen verantwoordelijkheden. Het gewoon lekker kind zijn en alles wat daarbij hoorde. De avonden voor de televisie met het gezin(Doet ie t, of doet ie t niet, Geef Nooit Op, De Honeymoonquiz) en lekker zelf de tekenfilms kijken van Dommel, Ducktales e.d. En de spanning die je had als je (bijna) jarig was, dat je daar zenuwachtig voor was. Net als met Sinterklaas.
Je leeft nu in de grote mensen wereld, en soms zou ik me wel eens willen verstoppen in die kinderwereld...Heerlijk!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 1:35

Ik mis het lekkere onbezorgd spelen. Als ik nu ooit bij m'n nichtje ben moet ik me echt inhouden om niet de haren van haar Barbie's te gaan kammen enzo laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Lady Starstruck za 19 mei 2012 - 1:37

Razz_ schreef:Ik mis het lekkere onbezorgd spelen. Als ik nu ooit bij m'n nichtje ben moet ik me echt inhouden om niet de haren van haar Barbie's te gaan kammen enzo Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 394967

Ik heb hetzelfde. Ik doe het soms ook gewoon haha. Mijn nichtje vind het enorm leuk als ik met haar barbies speel Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  loura za 19 mei 2012 - 2:37

Tinus schreef:Ik mis gewoon de onbezorgdheid die ik had als kind. Je hoefde je nergens druk om te maken, had geen stress, geen verantwoordelijkheden. Het gewoon lekker kind zijn en alles wat daarbij hoorde. De avonden voor de televisie met het gezin(Doet ie t, of doet ie t niet, Geef Nooit Op, De Honeymoonquiz) en lekker zelf de tekenfilms kijken van Dommel, Ducktales e.d. En de spanning die je had als je (bijna) jarig was, dat je daar zenuwachtig voor was. Net als met Sinterklaas.
Je leeft nu in de grote mensen wereld, en soms zou ik me wel eens willen verstoppen in die kinderwereld...Heerlijk!

Idd en de tijd ging veeeel langzamer... Dat mis ik echt.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  _Lacey_ za 19 mei 2012 - 2:40

Tinus schreef:Ik mis gewoon de onbezorgdheid die ik had als kind. Je hoefde je nergens druk om te maken, had geen stress, geen verantwoordelijkheden. Het gewoon lekker kind zijn en alles wat daarbij hoorde. De avonden voor de televisie met het gezin(Doet ie t, of doet ie t niet, Geef Nooit Op, De Honeymoonquiz) en lekker zelf de tekenfilms kijken van Dommel, Ducktales e.d. En de spanning die je had als je (bijna) jarig was, dat je daar zenuwachtig voor was. Net als met Sinterklaas.
Je leeft nu in de grote mensen wereld, en soms zou ik me wel eens willen verstoppen in die kinderwereld...Heerlijk!
+1

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  SuperGrover za 19 mei 2012 - 2:40

Qua programma's inderdaad de Droomshow vooral, en Quatro, Waku waku en de Dinobabies. Verder vooral het niet hebben van verplichtingen. Na school was je gewoon vrij, je kon spelen wat je wilde.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van vroeger??? - Pagina 3 Empty Re: Wat mis jij van vroeger???

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum