Eerder een nieuw telefoon dan officieel kan/mag?
+3
smurfie
Cupcake
Puk
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eerder een nieuw telefoon dan officieel kan/mag?
He hoi!
Ik heb gisteren mijn geliefde I phone 3 laten vallen en het hele scherm is gebarsten, in 100-en stukjes. Ik kan hem nog wel gebruiken maar de bovenste helft van het scherm is haast onleesbaar.
Ik mag op zijn vroegst in augustus een nieuw toestel uitzoeken. Maar ik wil overstappen naar een andere provider, misschien dat er iets te regelen valt? Alvast een toestel in gebruik nemen en pas later het abbo laten ingaan? Of zou dat niet kunnen? Iemand die dit weet of er ervaring mee heeft?
Liefs, Puk
Ik heb gisteren mijn geliefde I phone 3 laten vallen en het hele scherm is gebarsten, in 100-en stukjes. Ik kan hem nog wel gebruiken maar de bovenste helft van het scherm is haast onleesbaar.
Ik mag op zijn vroegst in augustus een nieuw toestel uitzoeken. Maar ik wil overstappen naar een andere provider, misschien dat er iets te regelen valt? Alvast een toestel in gebruik nemen en pas later het abbo laten ingaan? Of zou dat niet kunnen? Iemand die dit weet of er ervaring mee heeft?
Liefs, Puk
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Eerder een nieuw telefoon dan officieel kan/mag?
Dat gaat zo eenvoudig.
Ik heb mijn achterfront van
Iphone helemaal stuk gehad en mijn vriend de voorkant.
Er zijn webshops waar je nieuwe fronts kunt bestellen.
Je kunt ze ook heel goedkoop op ebay kopen.
Op youtube staan filmpjes hoe je de frontjes kunt vervangen
Ik heb mijn achterfront van
Iphone helemaal stuk gehad en mijn vriend de voorkant.
Er zijn webshops waar je nieuwe fronts kunt bestellen.
Je kunt ze ook heel goedkoop op ebay kopen.
Op youtube staan filmpjes hoe je de frontjes kunt vervangen
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
je kunt gewoon een nieuw scherm erop laten zetten, heb het zelf ook een x gehad hele scherm in duizend stukken. Koste 35 euro geloof ik en werd gedaan terwijl ik stond te wachten.
Eerder je abbonement omzetten is denk niet mogelijk, je kunt wel een nieuw abbonement afsluiten maar dan krijg je een ander nummer.
Eerder je abbonement omzetten is denk niet mogelijk, je kunt wel een nieuw abbonement afsluiten maar dan krijg je een ander nummer.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik weet niet bij welke provider je zit, maar bij vodafone kan je al 4 maanden van te voren verlengen als je bij vodafone blijft. Dus dan krijg je ook al een nieuwe telefoon en gaat je nieuwe abonnement ook al in. Je zou kunnen kijken of dat bij de provider waar jij bij zit ook kan.
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Sneeuwvlok schreef:Ik weet niet bij welke provider je zit, maar bij vodafone kan je al 4 maanden van te voren verlengen als je bij vodafone blijft. Dus dan krijg je ook al een nieuwe telefoon en gaat je nieuwe abonnement ook al in. Je zou kunnen kijken of dat bij de provider waar jij bij zit ook kan.
Volgens mij is dat inmiddels 2 maanden geworden...
smurfie- Fluisteraar
smurfie schreef:je kunt gewoon een nieuw scherm erop laten zetten, heb het zelf ook een x gehad hele scherm in duizend stukken. Koste 35 euro geloof ik en werd gedaan terwijl ik stond te wachten.
Oke, en kan dat bij elke telefoonwinkel denk je? Bij welke ben jij geweest?
Puk- Prater
Waarom laat je je scherm niet gewoon maken? Dat is toch veel makkelijker?
Gast- Gast
Zoey schreef:Waarom laat je je scherm niet gewoon maken? Dat is toch veel makkelijker?
Omdat ik er blind vanuit ging dat dat superduur is...haha
Puk- Prater
Vodafone is inderdaad vier maanden van te voren. Een mogelijkheid is repareren, of je abonnement uitkopen. Dat laatste kun je doen als je nu al over wilt naar een nieuwe provider met een nieuw toestel.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Puk schreef:smurfie schreef:je kunt gewoon een nieuw scherm erop laten zetten, heb het zelf ook een x gehad hele scherm in duizend stukken. Koste 35 euro geloof ik en werd gedaan terwijl ik stond te wachten.
Oke, en kan dat bij elke telefoonwinkel denk je? Bij welke ben jij geweest?
ik heb het in amsterdam ergens op de Kinkerstraat laten doen, zou niet meer weten hoe het heet maar als je even op internet zoekt vind je er wel meer die het voor je kunnen doen.
smurfie- Fluisteraar
Mijn scherm van m'n Nokia was ook kapot, die heb ik voor 45 euro laten maken bij zo'n cheap zaakje (wij noemen hem altijd de Turk die naast de Chinees zit). Niet bij een BelCompany laten doen hoor, dan is het schreeuwend duur.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook net mijn scherm van de Samsung Galaxy SII kapot gehad, ook bij een zeg maar Nederlandse Turk laten maken, met wel een eigen winkel, maar dat koste me mooi wel 170 euro.
Je zal het vast goedkoper kunnen laten maken, maar dan zou ik wel uitzoeken of diegene betrouwbaar is zeg maar. Mijn vriend heeft zn Iphone scherm ook stuk gehad, laten maken bij zon kraampje op de Bazaar in Beverwijk voor 30 euro, maar dat is nooit meer goedgekomen, dus alsnog weggegooid geld.
Je zal het vast goedkoper kunnen laten maken, maar dan zou ik wel uitzoeken of diegene betrouwbaar is zeg maar. Mijn vriend heeft zn Iphone scherm ook stuk gehad, laten maken bij zon kraampje op de Bazaar in Beverwijk voor 30 euro, maar dat is nooit meer goedgekomen, dus alsnog weggegooid geld.
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Soortgelijke onderwerpen
» Een telefoon simlock vrij bij nieuw abonnement?
» Nieuw abonnement maar welke telefoon..?
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Help - telefoon
» Het is officieel zomer!
» Nieuw abonnement maar welke telefoon..?
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Help - telefoon
» Het is officieel zomer!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: