Een telefoon simlock vrij bij nieuw abonnement?
+2
Lotus_
JustMeDaan
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een telefoon simlock vrij bij nieuw abonnement?
Toen mams 3 maanden geleden haar abonnement ging verlengen, kreeg ze hier een Blackberry bij... Deze was simlock vrij! Is dit normaal? Gebeurt dit bij elke provider bedoel ik dan, of is alleen T-mobile zo attent?
Ik zit zelf bij Hi en krijg morgen een nieuw toestel thuis gestuurd, ook een Blackberry, die ik ga verkopen... als-ie simlock vrij is, levert-ie meer op (Sorry voel me onwijs hebberig nu, maar ik wil leuke kerstcadeaus kopen dus 't geld komt echt heel goed van pas) maar ik weet niet of Hi ook zo werkt...
Iemand enig idee?
Ik zit zelf bij Hi en krijg morgen een nieuw toestel thuis gestuurd, ook een Blackberry, die ik ga verkopen... als-ie simlock vrij is, levert-ie meer op (Sorry voel me onwijs hebberig nu, maar ik wil leuke kerstcadeaus kopen dus 't geld komt echt heel goed van pas) maar ik weet niet of Hi ook zo werkt...
Iemand enig idee?
Gast- Gast
Re: Een telefoon simlock vrij bij nieuw abonnement?
Geen idee, heb ook het idee dat het bij elke telefoon anders is. Ik zou denk ik Hi gewoon even bellen om het te vragen. Ik weet dat je op studentmobiel.nl bij T-mobile kunt kiezen uit twee verschillende blackberry's. De ene heet dan T-mobile blackberry en bij de andere staat dat T-mobile er niet bij. Die zonder T-mobile krijg je dan minder snel gratis. Misschien werkt het bij Hi ook wel zo?
Gast- Gast
Volgens mij is elke telefoon die je bij een abonnement krijgt gewoon simlockvrij. Bij elke provider.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb al jaren HI en heb met meerdere telefoons geprobeerd of ze simlock vrij waren. Dit is tot nu toe nog nooit het geval geweest. De telefoon die ik nu heb is al de 5e met abbonement. Dus ik ben er bang voor dat hij inderdaad niet simlock vrij is.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Een nieuw Prepay toestel is volgens mij nooit simlock vrij, maar abonnementen vaak wel. Bij een abonnement hebben ze namelijk al de zekerheid dat je 1/2 jaar hun diensten afneemt en bij een prepay dus niet, daarbij word je dus vaak verplicht bij hun te bellen... Volgens mij zijn mijn abonnementtelefoons niet gelockt en mijn oude prepaids altijd!
Gast- Gast
Ik heb een abonnement bij Telfort, maar mijn mobiel is ook simlock vrij. Volgens mij is dat tegenwoordig altijd bij een abonnement.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bij HI zijn ze volgens mij nooit simlockvrij...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Dan laat je hem toch simlock vrij maken voor 10/15 euro? Of is het verschil niet zo groot dat het die investering van 15 euro waard is?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Mwah, niet heel erg, gelukkig zit de Zwarte Markt in de buurt Anders haal ik iets van de prijs af! Ik vroeg 't me gewoon af, omdat T-Mobile dus wel Simlockvrije toestellen 'geeft'.AngelNyn schreef:Dan laat je hem toch simlock vrij maken voor 10/15 euro? Of is het verschil niet zo groot dat het die investering van 15 euro waard is?
Gast- Gast
een vriendin van mij had een telefoon die was simlockvrij was bij een hi abbo. Ze had de telefoon in de winkel gehaald. Deze eigenaar vond het te veel gedoe om alle telefoons later simlockvrij te laten maken dus verkocht hij alleen simlockvrije telefoons. Volgens mij als je via een site besteld heb je wel standaard simlock
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Mijn tel komt ook van Hi en is simlockvrij, zoals alle toestellen van Hi die ik en anderen hebben gehad, ook die van Telfort zijn simlock vrij. Bij abonnementen dan
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Toestel was inderdaad simlock vrij! Verkoopt toch iets makkelijker Bedankt voor de reacties!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Telefoon simlock vrij laten maken
» welk abonnement telefoon
» Telefoon abonnement
» Telefoon abonnement tele2!
» Welke telefoon en abonnement
» welk abonnement telefoon
» Telefoon abonnement
» Telefoon abonnement tele2!
» Welke telefoon en abonnement
Pagina 1 van 1