Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kraambezoek cadeautje voor het zusje..

4 plaatsers

Ga naar beneden

kraambezoek cadeautje voor het zusje.. Empty kraambezoek cadeautje voor het zusje..

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 20:58

Als je op kraambezoek gaat en het babytje heeft een klein zusje van 3 nemen jullie dan voor het zusje ook een cadeautje mee? Is dat egenlijk gebruikelijk?

zo ja wat bijvoorbeeld?

groetjes Ise.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kraambezoek cadeautje voor het zusje.. Empty Re: kraambezoek cadeautje voor het zusje..

Bericht  Muis di 15 mei 2012 - 21:02

Ik doe dat persoonlijk wel. Wij hebben hier de Action en voor een euro of 5 heb je al een leuk cadeautje. Vaak neem ik iets om te knutselen.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

kraambezoek cadeautje voor het zusje.. Empty Re: kraambezoek cadeautje voor het zusje..

Bericht  Liadan di 15 mei 2012 - 21:02

Ik doe dat wel, ik weet niet of het gebruikelijk is maar ik vind dat wel leuk:-)
Mijn dochter kreeg ook van de meeste mensen een kleinigheidje, dat vond ze steeds erg leuk, maar ze vond het ook niet erg als ze niks kreeg.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kraambezoek cadeautje voor het zusje.. Empty Re: kraambezoek cadeautje voor het zusje..

Bericht  Jade di 15 mei 2012 - 21:03

Ik doe dat altijd wel smile

De laatste keer een kleurboek met krijtjes.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kraambezoek cadeautje voor het zusje.. Empty Re: kraambezoek cadeautje voor het zusje..

Bericht  Jazzlyn di 15 mei 2012 - 21:08

Mijn zoontje was jarig op het moment dat baby naar huis mocht. Alleen de opa en oma's en zussen zijn geweest. Die hebben hem toen zijn verjaardagcadeautjes gegeven, echt ideaal!! Very Happy Hij voelde zich toen ook belangrijk
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kraambezoek cadeautje voor het zusje.. Empty Re: kraambezoek cadeautje voor het zusje..

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 21:16

Hebben ze bij de kruidvat iets leuks? (kijk daar eigenlijk nooit)


edit: kleurboekje gekocht + stiften + stickertjes. Alleen twijfelde stiften voor kindje van 3 jaar maar ja.. bedankt dames!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kraambezoek cadeautje voor het zusje.. Empty Re: kraambezoek cadeautje voor het zusje..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum