Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje) Empty Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje)

Bericht  Try vr 10 dec 2010 - 6:22

Hebben jullie nog een idee voor een leuk kadootje voor mijn (Engelse) schoonmoeder? Voor mijn schoonvader wil ik een setje speciaalbieren gaan halen (6 Utrechtse bieren + glas) maar voor haar vind ik het heel moeilijk iets leuks te verzinnen. Ook voor mijn schoonzusje (20 jaar, leuk meisje) weet ik niet zo goed wat ik zal kopen, ik zat te denken aan zo'n cirkel-sjaal maar ik weet niet of dat wel echt leuk is, dus tips zijn welkom! smile smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje) Empty Re: Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje)

Bericht  Minx vr 10 dec 2010 - 23:58

vorig jaar hebben ze jou toch die typische engelse pudding gegeven. Misschien iets typisch nederlands voor haar dan. Een klompje met een tulp erin ofzo?

En ken je die multifuntionele sjaals van de pieces? misschien is dat een idee. Maar die ronde sjaals zijn ook erg leuk?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje) Empty Re: Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje)

Bericht  Try za 11 dec 2010 - 1:18

Fairytale schreef:vorig jaar hebben ze jou toch die typische engelse pudding gegeven. Misschien iets typisch nederlands voor haar dan. Een klompje met een tulp erin ofzo?

En ken je die multifuntionele sjaals van de pieces? misschien is dat een idee. Maar die ronde sjaals zijn ook erg leuk?
Wat heb jij een goed geheugen zeg smile

Die sjaals ken ik trouwens niet, kan je een kleine uitleg geven? smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje) Empty Re: Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje)

Bericht  Minx za 11 dec 2010 - 1:31

Ik heb je het uitlegboekje gemaild. Als je mailadres op je hyves nog klopt tenminste. Haha en ja wil nog wel eens niet nuttige dingen onthouden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje) Empty Re: Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum