Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje)
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje)
Hebben jullie nog een idee voor een leuk kadootje voor mijn (Engelse) schoonmoeder? Voor mijn schoonvader wil ik een setje speciaalbieren gaan halen (6 Utrechtse bieren + glas) maar voor haar vind ik het heel moeilijk iets leuks te verzinnen. Ook voor mijn schoonzusje (20 jaar, leuk meisje) weet ik niet zo goed wat ik zal kopen, ik zat te denken aan zo'n cirkel-sjaal maar ik weet niet of dat wel echt leuk is, dus tips zijn welkom!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kerstkadootje voor schoonmoeder (en -zusje)
vorig jaar hebben ze jou toch die typische engelse pudding gegeven. Misschien iets typisch nederlands voor haar dan. Een klompje met een tulp erin ofzo?
En ken je die multifuntionele sjaals van de pieces? misschien is dat een idee. Maar die ronde sjaals zijn ook erg leuk?
En ken je die multifuntionele sjaals van de pieces? misschien is dat een idee. Maar die ronde sjaals zijn ook erg leuk?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wat heb jij een goed geheugen zegFairytale schreef:vorig jaar hebben ze jou toch die typische engelse pudding gegeven. Misschien iets typisch nederlands voor haar dan. Een klompje met een tulp erin ofzo?
Die sjaals ken ik trouwens niet, kan je een kleine uitleg geven?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ik heb je het uitlegboekje gemaild. Als je mailadres op je hyves nog klopt tenminste. Haha en ja wil nog wel eens niet nuttige dingen onthouden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» Jurkje voor bruiloft zusje
» kraambezoek cadeautje voor het zusje..
» Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje
» Cadeautje schoonmoeder
» Mijn zusje gaat in buitenland studeren,wat voor leuk cadeau?
» kraambezoek cadeautje voor het zusje..
» Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje
» Cadeautje schoonmoeder
» Mijn zusje gaat in buitenland studeren,wat voor leuk cadeau?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: