Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ogen laseren

+22
LaBonita
Sarah1985
Highway
Lady Starstruck
Ugly Betty
Happydobby
Caribbeanlover
Winegum
Suus
Oasis
PapillonRose
SoGood
Paper Crown
tuttebel
Snoes
Petteflet
Gympie
lyke
Liadan
Rush
Bubbelicious
Lejow
26 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Ogen laseren - Pagina 6 Empty Re: Ogen laseren

Bericht  Petteflet zo 27 jan 2013 - 2:30

SuzieQ schreef:Ik wil het ook. Ik heb -4 en -4,5 Ik ben al een aantal jaren stabiel, maar mijn sterkte kan zo nu en dan wisselen door de ritalin die ik gebruik (heb ik me laten vertellen door de oogarts, toen ik dagelijks 40mg ritalin gebruikte had ik -5 dat is nu dus weer -4,5).
Op internet lees ik dat ze het afraden om het in turkije te laten doen, maar jullie hebben er juist goede ervaringen mee. Hoe lang moet je daar dan blijven? En heb je geen last van je ogen als je dan meteen in het vliegtuig moet?
Mijn verzekering vergoedt helemaal niks van lenzen en brillen, dus ik denk ook niet van ooglaseren. Maar dat moet ik nog even nakijken.

Ik heb het zo'n 9 jaar geleden laten doen en toen waren ze in Turkije verder met de techniek dan hier in NL. Tuurlijk moet je het niet bij zo'n habbibabbi kliniek laten doen (even plat gezegd), maar er zijn ook klinieken waar ze erg hygiënisch en goed te werk gaan.
Je moet er in principe 3 dagen blijven (1 keer vooronderzoek, 2e dag operatie, 3e dag na onderzoek). Wij waren er toen een midweek. En nee niet meer last van je ogen in het vliegtuig. Wel je zonnebril opdoen in het vliegtuig, maar dat zou je in Nederland ook moeten als je bijvoorbeeld met de bus gaat oid. En dat is dan meer omdat het felle licht pijn kan doen aan je ogen.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum