Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TIP; ogen laseren met fikse korting!

Ga naar beneden

TIP; ogen laseren met fikse korting! Empty TIP; ogen laseren met fikse korting!

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 21:08

Alleen vandaag bij Groupdeal.nl tot 23.59 vanavond.
Van € 1990,- ipv € 4999,-.

Dacht plaats het eve voor de belangstellende.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

TIP; ogen laseren met fikse korting! Empty Re: TIP; ogen laseren met fikse korting!

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 21:11

Volgens mij hoeft het normaal ook geen 5000 euro meer te kosten :P
Lijkt me zo raar om zoiets via zo'n site te kopen.. Je weet helemaal niet of je voor zo'n behandeling in aAnmerking komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

TIP; ogen laseren met fikse korting! Empty Re: TIP; ogen laseren met fikse korting!

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 21:14

Je zou kunnen bellen om te vragen vanaf welke sterkte het kan. Mijn man en broertje hebben het laten doen en zijn heel tevreden ermee. Mijn man vind het oa fijn voor op vakantie, geen gedoe met zooi elke dag en lenzen kwijtraken in het zwembad als dat al voorgekomen was. Dus gewoon ogen onder water kunnen openen als hij dat wil zonder na te denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

TIP; ogen laseren met fikse korting! Empty Re: TIP; ogen laseren met fikse korting!

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 21:23

Is Groupdeal hetzelfde als Groupon?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

TIP; ogen laseren met fikse korting! Empty Re: TIP; ogen laseren met fikse korting!

Bericht  RYW wo 10 aug 2011 - 21:33

Ik wil het ooit, als ik weer eens geld heb (over 25 jaar ofzo Cool ) wel eens laten doen, maar ik zou nooit zoiets op internet kopen. Het zijn wel je ogen, ik zou liever daar ter plekke informeren, kijken of ik er een goed gevoel over heb, me goed laten onderzoeken, meerdere plekken met elkaar vergelijken. Het is niet zomaar iets, ik heb maar 2 ogen en die moeten nog langer mee...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TIP; ogen laseren met fikse korting! Empty Re: TIP; ogen laseren met fikse korting!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum