Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar word jij meteen agressief van?

+18
Flinder
TGR
Lejow
Silver
Kabouter
Qiara
loura
LoveMusic
Toet
Lotus
smooch
Rapunzel
Blond
Thunder
marjoleinnn
Caroow
VeryCherry
Jeanette
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar word jij meteen agressief van? Empty Waar word jij meteen agressief van?

Bericht  Jeanette di 18 jan 2011 - 2:20

Waar word jij meteen agressief van?

Ik word agressief van dieren en kindermishandeling. Kan daar echt zo niet tegen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar word jij meteen agressief van? Empty Re: Waar word jij meteen agressief van?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 2:21

Agressief word ik niet gelukkig.

Gast
Gast

Waar word jij meteen agressief van? Empty Re: Waar word jij meteen agressief van?

Bericht  VeryCherry di 18 jan 2011 - 2:22

Euhm, ik word agressief van mensen die je maar aan blíjven staren en dan k*t-opmerkingen gaan maken.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Caroow di 18 jan 2011 - 2:23

Jeanette schreef:Waar word jij meteen agressief van?

Ik word agressief van dieren en kindermishandeling. Kan daar echt zo niet tegen.

Bij leed wat kinderen wordt aangedaan. Niet zo dat ik gelijk in de rondte ga slaan hoor, maar gewoon boos.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 2:23

Word je daar echt aggressief van? Hoe dan? Als je dat ziet op tv? Als je 't in 't echt zien? Ik denk niet dat aggressie dan een goede oplossing is eigenlijk Wink

Ik word eigenlijk nooit aggressief, tenminste ik heb eigenlijk geen idee.

Ja, ik kan wel heel boos worden, mentaal, dat ik ook echt heel boos ben. Het is zelden voorgekomen, maar dat kan ik wel. Maar niet fysiek.

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn di 18 jan 2011 - 2:25

Ik word nooit echt agressief eigenlijk.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523

Bericht  Thunder di 18 jan 2011 - 2:26

Ik zou agressief kunnen worden als ik merk dat mijn kinderen wat aan gedaan wordt.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond di 18 jan 2011 - 2:27

Agressief word ik niet.
Boos kan ik wel worden. HEEL boos. Van de zomer nog, op een bepaalde jongen. Bijna had ik mijn glas bier over hem heen gekieperd, maar ik heb de eer aan mezelf gehouden. angel
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 2:27

_Chance schreef:Agressief word ik niet.
Boos kan ik wel worden. HEEL boos. Van de zomer nog, op een bepaalde jongen. Bijna had ik mijn glas bier over hem heen gekieperd, maar ik heb de eer aan mezelf gehouden. angel
Haha jammer, dat is best heel leuk om te doen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 2:29

Ik word eigenlijk helemaal niet gauw agressief. Natuurlijk zie ik wel eens dingen gebeuren die echt niet kunnen, en daar kan ik me over opwinden, boos om worden of verdrietig om worden, maar agressief, nee, die emotie is mij niet echt bekend.

Laatst aangepast door Break Of Day op di 18 jan 2011 - 2:30; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : iets vergeten)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 2:31

Pijn word ik echt heel erg boos van.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 18 jan 2011 - 2:31

Marin schreef:
_Chance schreef:Agressief word ik niet.
Haha jammer, dat is best heel leuk om te doen Wink

Ik wacht wel tot ze een keer in de kroeg "het dondert en het bliksemt' van Guus Meeuwis draaien. Dan is het legaal. Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Rapunzel di 18 jan 2011 - 2:38

Als er iemand in mijn oor smakt. Wink
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732

Bericht  smooch di 18 jan 2011 - 2:42

Ik word niet gauw agressief....ik raak wel snel geiriteerd of boos.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Lotus di 18 jan 2011 - 2:43

Ik vind zelf dat ik niet snel agressief word. Anderen zullen waarschijnlijk vinden dat ik soms agressief ben naar mezelf toe.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 2:44

Rataplan schreef:Ik zou agressief kunnen worden als ik merk dat mijn kinderen wat aan gedaan wordt.
Ja hier ook.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 18 jan 2011 - 2:50

Marin schreef:Word je daar echt aggressief van? Hoe dan? Als je dat ziet op tv? Als je 't in 't echt zien? Ik denk niet dat aggressie dan een goede oplossing is eigenlijk Wink
.

Dat vraag ik me ook af.

Ik word agressief als een van m'n vriendinnen iets overkomt, ik heb twee keer iemand geslagen en dat was beide keren omdat ik zag dat die persoon iets tegen een vriendin deed.

En ik werd erg agressief toen ik hoorde dat mijn ex was vreemdgegaan, dat heeft hij geweten ook.
Hij heeft me wel vaker afressief gemaakt, dat heb ik nu gelukkig een stuk beter in de hand.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  LoveMusic di 18 jan 2011 - 3:48

Agressief niet, maar ik kan wel heel geirriteerd raken als iemand iets vraagt, dan zogenaamd luistert, en daarna met een reactie komt waaruit blijkt dat er helemaal niet geluisterd is. Dan denk ik, vraag dan niets.
LoveMusic
LoveMusic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  loura di 18 jan 2011 - 3:52

Ook dierenmishandeling.

En mensen die langzaam lopen op de markt en voor je neus gaan stil staan :P
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738

Bericht  Qiara di 18 jan 2011 - 5:51

Oh ja, mensen die plotseling stil gaan staan Rolling Eyes

Eigenlijk word ik niet zo snel aggressief, er zijn wel dingen dingen waar ik me aan kan irriteren...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 8:27

Als ik boos ben op mijn vriend, en hij keihard begint te lachen! Nou niet agressief, maar wel heeeel erg boos word ik dan. Flapdrol.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 8:30

Ik ben nog nooit agressief geworden, dus ik heb geen flauw idee. Dan moet het wel iets héél ergs zijn.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter di 18 jan 2011 - 8:43

Agressief word ik eigenlijk nooit. Heel boos kan ik wel worden..mensen moeten niet aan mijn dierbaren komen dan ben ik echt een bitch. Mensen herkennen mij dan echt niet meer terug. Maar ik hou het bij woorden en niet bij daden.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Silver di 18 jan 2011 - 9:37

ja agressief als vel in woorden kan ik worden van mensen die anderen in hokjes plaatsen
bijv, iemand heeft iets... ach dat is alleen maar "aandacht" oef!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 11:40

Ik word ook agressief van dierenmishandeling en slechte behandeling van 'zwakkeren', zoals kinderen, bejaarden, gehandicapten. Ook pesten is iets heel ergs waar ik erg boos om kan worden.

Ik zag een keer een paar jongetjes bij de beek die lieve, gele eendenkuikentjes aan het doodgooien waren met stenen. Toen werd ik zo agressief dat ik mezelf moest dwingen om ze hier alleen maar stevig op aan te spreken, in plaats van ze een ongelooflijke draai om de oren te geven.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: