Waar word jij meteen agressief van?
+18
Flinder
TGR
Lejow
Silver
Kabouter
Qiara
loura
LoveMusic
Toet
Lotus
smooch
Rapunzel
Blond
Thunder
marjoleinnn
Caroow
VeryCherry
Jeanette
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik word agressief van dieren en kindermishandeling. Kan daar echt zo niet tegen.
Ik word agressief van dieren en kindermishandeling. Kan daar echt zo niet tegen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Waar word jij meteen agressief van?
Euhm, ik word agressief van mensen die je maar aan blíjven staren en dan k*t-opmerkingen gaan maken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Jeanette schreef:Waar word jij meteen agressief van?
Bij leed wat kinderen wordt aangedaan. Niet zo dat ik gelijk in de rondte ga slaan hoor, maar gewoon boos.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Word je daar echt aggressief van? Hoe dan? Als je dat ziet op tv? Als je 't in 't echt zien? Ik denk niet dat aggressie dan een goede oplossing is eigenlijk
Ik word eigenlijk nooit aggressief, tenminste ik heb eigenlijk geen idee.
Ja, ik kan wel heel boos worden, mentaal, dat ik ook echt heel boos ben. Het is zelden voorgekomen, maar dat kan ik wel. Maar niet fysiek.
Ik word eigenlijk nooit aggressief, tenminste ik heb eigenlijk geen idee.
Ja, ik kan wel heel boos worden, mentaal, dat ik ook echt heel boos ben. Het is zelden voorgekomen, maar dat kan ik wel. Maar niet fysiek.
Gast- Gast
Ik word nooit echt agressief eigenlijk.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Ik zou agressief kunnen worden als ik merk dat mijn kinderen wat aan gedaan wordt.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Agressief word ik niet.
Boos kan ik wel worden. HEEL boos. Van de zomer nog, op een bepaalde jongen. Bijna had ik mijn glas bier over hem heen gekieperd, maar ik heb de eer aan mezelf gehouden.
Boos kan ik wel worden. HEEL boos. Van de zomer nog, op een bepaalde jongen. Bijna had ik mijn glas bier over hem heen gekieperd, maar ik heb de eer aan mezelf gehouden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Haha jammer, dat is best heel leuk om te doen_Chance schreef:Agressief word ik niet.
Gast- Gast
Ik word eigenlijk helemaal niet gauw agressief. Natuurlijk zie ik wel eens dingen gebeuren die echt niet kunnen, en daar kan ik me over opwinden, boos om worden of verdrietig om worden, maar agressief, nee, die emotie is mij niet echt bekend.
Laatst aangepast door Break Of Day op di 18 jan 2011 - 2:30; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : iets vergeten)
Gast- Gast
Marin schreef:Haha jammer, dat is best heel leuk om te doen_Chance schreef:Agressief word ik niet.
Ik wacht wel tot ze een keer in de kroeg "het dondert en het bliksemt' van Guus Meeuwis draaien. Dan is het legaal.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Als er iemand in mijn oor smakt.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Ik word niet gauw agressief....ik raak wel snel geiriteerd of boos.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik vind zelf dat ik niet snel agressief word. Anderen zullen waarschijnlijk vinden dat ik soms agressief ben naar mezelf toe.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ja hier ook.Rataplan schreef:Ik zou agressief kunnen worden als ik merk dat mijn kinderen wat aan gedaan wordt.
Gast- Gast
Marin schreef:Word je daar echt aggressief van? Hoe dan? Als je dat ziet op tv? Als je 't in 't echt zien? Ik denk niet dat aggressie dan een goede oplossing is eigenlijk
.
Dat vraag ik me ook af.
Ik word agressief als een van m'n vriendinnen iets overkomt, ik heb twee keer iemand geslagen en dat was beide keren omdat ik zag dat die persoon iets tegen een vriendin deed.
En ik werd erg agressief toen ik hoorde dat mijn ex was vreemdgegaan, dat heeft hij geweten ook.
Hij heeft me wel vaker afressief gemaakt, dat heb ik nu gelukkig een stuk beter in de hand.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Agressief niet, maar ik kan wel heel geirriteerd raken als iemand iets vraagt, dan zogenaamd luistert, en daarna met een reactie komt waaruit blijkt dat er helemaal niet geluisterd is. Dan denk ik, vraag dan niets.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Ook dierenmishandeling.
En mensen die langzaam lopen op de markt en voor je neus gaan stil staan
En mensen die langzaam lopen op de markt en voor je neus gaan stil staan
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Oh ja, mensen die plotseling stil gaan staan
Eigenlijk word ik niet zo snel aggressief, er zijn wel dingen dingen waar ik me aan kan irriteren...
Eigenlijk word ik niet zo snel aggressief, er zijn wel dingen dingen waar ik me aan kan irriteren...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Als ik boos ben op mijn vriend, en hij keihard begint te lachen! Nou niet agressief, maar wel heeeel erg boos word ik dan. Flapdrol.
Gast- Gast
Ik ben nog nooit agressief geworden, dus ik heb geen flauw idee. Dan moet het wel iets héél ergs zijn.
Gast- Gast
Agressief word ik eigenlijk nooit. Heel boos kan ik wel worden..mensen moeten niet aan mijn dierbaren komen dan ben ik echt een bitch. Mensen herkennen mij dan echt niet meer terug. Maar ik hou het bij woorden en niet bij daden.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
ja agressief als vel in woorden kan ik worden van mensen die anderen in hokjes plaatsen
bijv, iemand heeft iets... ach dat is alleen maar "aandacht" oef!
bijv, iemand heeft iets... ach dat is alleen maar "aandacht" oef!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik word ook agressief van dierenmishandeling en slechte behandeling van 'zwakkeren', zoals kinderen, bejaarden, gehandicapten. Ook pesten is iets heel ergs waar ik erg boos om kan worden.
Ik zag een keer een paar jongetjes bij de beek die lieve, gele eendenkuikentjes aan het doodgooien waren met stenen. Toen werd ik zo agressief dat ik mezelf moest dwingen om ze hier alleen maar stevig op aan te spreken, in plaats van ze een ongelooflijke draai om de oren te geven.
Ik zag een keer een paar jongetjes bij de beek die lieve, gele eendenkuikentjes aan het doodgooien waren met stenen. Toen werd ik zo agressief dat ik mezelf moest dwingen om ze hier alleen maar stevig op aan te spreken, in plaats van ze een ongelooflijke draai om de oren te geven.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar word jij vrolijk van?
» N.a.v.: Waar word jij blij van?
» Muziek ... waar word jij vrolijk van?
» Agressief broertje
» Ik word gek
» N.a.v.: Waar word jij blij van?
» Muziek ... waar word jij vrolijk van?
» Agressief broertje
» Ik word gek