N.a.v.: Waar word jij blij van?
+11
Merai
Zwoesj
Sterre
Bliss
*Lookie*
Rosa
Jeanette
Ilona
Kabouter
Lotus
Schaapke
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
N.a.v.: Waar word jij blij van?
N.a.v. het topic: waar het jij een gruwelijke hekel aan? Wil ik ook weleens weten waar je heel blij van wordt!
Ik word bijvoorbeeld heel blij van een lekkere zomeravond met de barbecue aan en een wijntje erbij. Of het feit dat ik nu spanning zit omdat ik de aankomende dagen gebelt kan worden dat ik tante geworden ben.
Ik word bijvoorbeeld heel blij van een lekkere zomeravond met de barbecue aan en een wijntje erbij. Of het feit dat ik nu spanning zit omdat ik de aankomende dagen gebelt kan worden dat ik tante geworden ben.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Re: N.a.v.: Waar word jij blij van?
Ik kan wel blij worden van lekker weer. En van mensen die iets liefs zeggen. En van lol maken met mijn broertjes.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Als ik mijn vriend tegen de kat hoor praten of als ie met haar speelt. Zo leuk om te zien Hij had 's ochtends vaak een ochtendhumeur, ik kon dan vaak niet echt met hem kletsen omdat ie wakker moest worden. Maar sinds de kat hem wekt is ie altijd heel vrolijk haha!
Gast- Gast
Ik word heel blij als ik mijn neefje van anderhalf zie, ik word blij van de muziek van flogging molly, ik word blij van chocola ik word blij van mooi/lekker weer, ... teveel om op te noemen haha
Gast- Gast
Ik word op het moment vooral blij als ik zie en hoor dat mijn moeder zich goed voelt .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan echt blij worden van de geur van schone was, heerlijk!!
Ook word ik blij van een warme douche of een goed diepgaand gesprek.
Ook word ik blij van een warme douche of een goed diepgaand gesprek.
Ilona- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 25
Registratiedatum : 08-12-10
Ik word blij van;
- De zomer
- Leuke (stap)avondjes
- Feesten
- Vanille muffins
- verrassingen
En zo zullen er nog wel tig dingen zijn..
- De zomer
- Leuke (stap)avondjes
- Feesten
- Vanille muffins
- verrassingen
En zo zullen er nog wel tig dingen zijn..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Eigenlijk heb ik elke dag mijn blije momenten.
Soms word ik blij van een collega. Soms zo bedroefd van een collega dat het mij aan het lachen maakt. Soms heeft het een charme wanneer je iemand niet mag, maar samen wel uren kunt lachen om een dom voorval (en dan moet je jezelf afvragen of je elkaar echt niet mag ), of dat je snoepjes deelt, koekjes deelt, of zoals gisteren, toen een collega voor iedereen een sinterklaas of pietchocoladeding meenam, omdat het gratis was.
Ik word ook blij van de lente en de herfst. Ik houd van onstuimig weer. Niet te warm, niet te koud. Heerlijk. Ook al ben ik niet vies van een goede bbq in een heerlijk brandende zon, of van vuurwerk kijken terwijl het min 10 is.
Soms word ik blij van een collega. Soms zo bedroefd van een collega dat het mij aan het lachen maakt. Soms heeft het een charme wanneer je iemand niet mag, maar samen wel uren kunt lachen om een dom voorval (en dan moet je jezelf afvragen of je elkaar echt niet mag ), of dat je snoepjes deelt, koekjes deelt, of zoals gisteren, toen een collega voor iedereen een sinterklaas of pietchocoladeding meenam, omdat het gratis was.
Ik word ook blij van de lente en de herfst. Ik houd van onstuimig weer. Niet te warm, niet te koud. Heerlijk. Ook al ben ik niet vies van een goede bbq in een heerlijk brandende zon, of van vuurwerk kijken terwijl het min 10 is.
Gast- Gast
(De eerste) zonnestralen voelen in mijn gezicht, de zee, stilte, natuur, knuffels, gezellige avondjes met vrienden en familie
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Oh een een heerlijk stuk chocola voor mij alleen, lekker langzaam opeten op de bank
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Ik word blij van....
-het vooruitzicht op leuke uitstapjes, vakanties e.d.
-De eerste zonnestralen in de lente.
-De eerste keer zonder dikke winterjas naar buiten kunnen.
-Lieve mensen.
-Baby's, peuters,kleuters.
-Van mijn clienten (verstandelijk gehandicapten) als ze zo lekker enthousiast en spontaan zijn.
-Romantisch avondje met mijn vriend.
-Vriendinnen
-Feestdagen
-winkelen!
-lekker lui avondje op de bank met een zak chips en een leuk programma, film.
En zo kan ik nog wel even doorgaan
-het vooruitzicht op leuke uitstapjes, vakanties e.d.
-De eerste zonnestralen in de lente.
-De eerste keer zonder dikke winterjas naar buiten kunnen.
-Lieve mensen.
-Baby's, peuters,kleuters.
-Van mijn clienten (verstandelijk gehandicapten) als ze zo lekker enthousiast en spontaan zijn.
-Romantisch avondje met mijn vriend.
-Vriendinnen
-Feestdagen
-winkelen!
-lekker lui avondje op de bank met een zak chips en een leuk programma, film.
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Gast- Gast
een gezellig en opgeruimd huis, gezelligheid met vrienden en familie, knutselen en naaien, lezen, lekker eten, zon, een warm bad, een spontaan cadeautje krijgen, een cadeautje geven, het huis gezellig maken, iets lekkers bakken, een pas verschoond bed, tijd voor mezelf, een complimentje, een romantische film... en vast nog wel meer. En ik hoop ooit een keer heel blij te zijn met een positieve zwangerschapstest!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
*Lookie* schreef:een gezellig en opgeruimd huis, gezelligheid met vrienden en familie, knutselen en naaien, lezen, lekker eten, zon, een warm bad, een spontaan cadeautje krijgen, een cadeautje geven, het huis gezellig maken, iets lekkers bakken, een pas verschoond bed, tijd voor mezelf, een complimentje, een romantische film... en vast nog wel meer. En ik hoop ooit een keer heel blij te zijn met een positieve zwangerschapstest!
Ja die laatste wil ik ook nog wel aan mijn lijstje toevoegen
Gast- Gast
Ik word blij van:
- MUZIEK: zodra het kan heb ik de radio/een cd/mijn iPod aan staan, ik hou er echt ontzettend veel van!
- de zon (jammer dat de donkere maanden aanbreken)
- gezellig borrelen/stappen/gek doen met vriendinnen
- het vooruitzicht dat ik de volgende dag kan uitslapen
- een relaxte zondagmiddag bankhangen met een filmpje of Friends-aflevering erbij
- shoppen (vooral nieuwe schoenen kopen )
- een compliment m.b.t. mijn werk (en natuurlijk zijn andere complimenten ook altijd fijn)
- een leuk smsje ontvangen van mijn date!
- MUZIEK: zodra het kan heb ik de radio/een cd/mijn iPod aan staan, ik hou er echt ontzettend veel van!
- de zon (jammer dat de donkere maanden aanbreken)
- gezellig borrelen/stappen/gek doen met vriendinnen
- het vooruitzicht dat ik de volgende dag kan uitslapen
- een relaxte zondagmiddag bankhangen met een filmpje of Friends-aflevering erbij
- shoppen (vooral nieuwe schoenen kopen )
- een compliment m.b.t. mijn werk (en natuurlijk zijn andere complimenten ook altijd fijn)
- een leuk smsje ontvangen van mijn date!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Als de zon schijnt op een koude dag, als ik zo lekker heb geslapen dat ik uitgerust maar nog wel helemaal rozig wakker word, als ik oude foto's terugkijk, het zomerse festivalseizoen, terrasjes op een warme zomeravond, met mijn dikste vest aan thee of een glas wijn drinken op de bank, lekker sporten (als het goed gaat), complimentjes, van lachen met mijn vriend of met vrienden, een dag lang fotograferen als het buiten mooi is, boer zoekt vrouw, een avond helemaal los gaan en lekker dansen
... en nog veel meer
... en nog veel meer
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik word blij van:
* De zon
* Een goed boek
* Dromen van het winnen van de jackpot in de staatsloterij
* nog blijer wanneer je hem echt zou winnen
* uit slapen
* lekker eten
* De zon
* Een goed boek
* Dromen van het winnen van de jackpot in de staatsloterij
* nog blijer wanneer je hem echt zou winnen
* uit slapen
* lekker eten
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
M`n vrienden, gewoon over het algemeen.. We doen altijd leuke dingen, zien elkaar iedere avond, het is altijd gezellig.. Ik kijk ook altijd heel erg uit naar het weekend. Lekker met de meiden shoppen, wijntjes drinken en kletsen of met de mannen autocrossen of ijshockeyen..
Oh en een hele belangrijke.. Sinds kort word ik blij als ik foto`s van mezelf zie.. Ik ben best afgevallen en als ik de foto`s van de lente vergelijk met foto`s van nu ben ik heel erg tevreden..
Oh en een hele belangrijke.. Sinds kort word ik blij als ik foto`s van mezelf zie.. Ik ben best afgevallen en als ik de foto`s van de lente vergelijk met foto`s van nu ben ik heel erg tevreden..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:M`n vrienden, gewoon over het algemeen.. We doen altijd leuke dingen, zien elkaar iedere avond, het is altijd gezellig.. Ik kijk ook altijd heel erg uit naar het weekend. Lekker met de meiden shoppen, wijntjes drinken en kletsen of met de mannen autocrossen of ijshockeyen..
Ik doe met je mee Donnaa, ik ben in een korte tijd ook best veel afgevallen. foto's zijn nu erg leuk om naar te kijken, maar ook even mijn oude meest grote broek onder 1 van nu neerleggen, dan ben ik weer helemaal trots op mezelf en blij dat zul jij misschien ook wel herkennen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Ik word blij van mooi weer, van kleine kindjes, van mijn vriendje die me een knuffel geeft, lekker op de bank in mn pyjama met warme chocolademelk GTST kijken enz.
Gast- Gast
Ik word erg blij van alle lieve mensen die ik om me heen verzameld heb: Mijn fantastische, lieve vriend, echte vrienden en vriendinnen waar ik de leuke en minder leuke dingen mee kan delen, dat voelt erg goed!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ja, een goeie die ik er ook nog tussen zag staan: schone was of een fris opgemaakt bed!
Wat een leuke, blije dingen worden hier allemaal op genoemd! Heerlijk!
Wat een leuke, blije dingen worden hier allemaal op genoemd! Heerlijk!
Schaapke- Prater
Ik word blij van:
Mijn hond
Mijn neefje en nichtje
De zon
Gezellig kletsen met vriendinnen
Een aflevering van Friends
Een lekker kopje thee
Muziek
Mijn hond
Mijn neefje en nichtje
De zon
Gezellig kletsen met vriendinnen
Een aflevering van Friends
Een lekker kopje thee
Muziek
Gast- Gast
Ik word blij van:
- Mijn vrienden en vriendin. Met hun in de kroeg staan, een zondagmiddagborrel in de stad, een zaterdagavond spelletjes doen bij iemand thuis.. Ze zijn gewoon heel belangrijk voor mij.
- Mijn oma, die voor het eerst in mijn leven dichtbij woont en waar ik makkelijk even langs kan gaan.
- Lentekriebels in het voorjaar
- Zomer en alles wat daarbij hoort: strand, rosébier op het terras, bbq-en, etc.
- Een vrije middag op de bank doorbrengen met een thee, chocolade, een goed boek of een dvd van Friends.
- Nieuwe kleding of schoenen
- Ik word blij van die geluskmomentjes die je soms kunt voelen. Heerlijk!
Ik word ook best blij van dit topic.
- Mijn vrienden en vriendin. Met hun in de kroeg staan, een zondagmiddagborrel in de stad, een zaterdagavond spelletjes doen bij iemand thuis.. Ze zijn gewoon heel belangrijk voor mij.
- Mijn oma, die voor het eerst in mijn leven dichtbij woont en waar ik makkelijk even langs kan gaan.
- Lentekriebels in het voorjaar
- Zomer en alles wat daarbij hoort: strand, rosébier op het terras, bbq-en, etc.
- Een vrije middag op de bank doorbrengen met een thee, chocolade, een goed boek of een dvd van Friends.
- Nieuwe kleding of schoenen
- Ik word blij van die geluskmomentjes die je soms kunt voelen. Heerlijk!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mijn vriendinnen en vrienden.
Stappen
Zomer
Een leuk feestje.
Uit eten gaan met een lekker wijntje erbij.
Vakantie.
Geld.
Nieuwe kleren.
Stappen
Zomer
Een leuk feestje.
Uit eten gaan met een lekker wijntje erbij.
Vakantie.
Geld.
Nieuwe kleren.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Lady4 schreef:
Dat was ook de rede waarom ik dit topic opende !
Schaapke- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik word hier zo blij van!
» Muziek ... waar word jij vrolijk van?
» Waar word jij vrolijk van?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar kun je jou nu heel blij mee maken?
» Muziek ... waar word jij vrolijk van?
» Waar word jij vrolijk van?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar kun je jou nu heel blij mee maken?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: