Waar word jij meteen agressief van?
+18
Flinder
TGR
Lejow
Silver
Kabouter
Qiara
loura
LoveMusic
Toet
Lotus
smooch
Rapunzel
Blond
Thunder
marjoleinnn
Caroow
VeryCherry
Jeanette
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waar word jij meteen agressief van?
Ik denk dat ik op 't randje van 'heel erg boos' en 'agressief' zijn hang. Dingen die me echt woest maken zijn; heel genant.... Een spelletje Wii verliezen als ik tegen de computer speel.... M'n teen stoten; daar word ik echt pislink van.. En waar ik simpelweg agressief van word, is als je aan m'n moeder, broertje of beste vriendinnen komt. Ik heb regelmatig gevochten en 2x is dit heel erg uit de hand gelopen. Één keer omdat iemand mijn broertje van z'n driewieler schopte(!) toen ging ik gewoon finaal door 't lint.. Maar toen was m'n broertje ook pas 3 en ik kan 't me zó goed herinneren.. Hij mocht voor 't eerst buiten de tuin en poort driewieleren... Hij was net jarig geweest en had de driewieler nieuw gehad en iemand vond dat-ie in de weg stond, nét buiten de poort op de stoep. Was een gozer van 20 of zo en die gaf 't kind gewoon een schop!! Dylantje ging met driewielertje en al om en zette het op een janken natuurlijk.... En een andere keer was toen een gozer mijn beste vriendin een kopstoot gaf. Ben er niet trots op of zo, maar ik heb niet veel mensen, waar ik heel veel van hou, maar als je die mensen pijn doet, flip ik gewoon en ja, dan word ik erg agressief.
Gast- Gast
Nergens van. Ben nog nooit agressief geweest zover ik mij kan herinneren.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Als ik boos ben op mijn vriend, en hij keihard begint te lachen! Nou niet agressief, maar wel heeeel erg boos word ik dan. Flapdrol.
Oh dat ken ik, want door zijn prethoofd moet ik dan ook weer lachen, terwijl ik echt boos ben op dat moment.... frustreeeeeerend!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Als iemand me vasthoudt/vastbindt/me iets laat doen terwijl ik dat niet wil.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Oh ja hier word ik ook agressief van! Van de zomer waren er ook een paar van die jochies eendjes aan het doodgooien, zo zielig. Mijn vriend is er meteen op af gegaan en heeft ze flink de waarheid vertelt. Toevallig waren er politie in de buurt en ze mochten gelijk mee.Twellie schreef:
Ik zag een keer een paar jongetjes bij de beek die lieve, gele eendenkuikentjes aan het doodgooien waren met stenen. Toen werd ik zo agressief dat ik mezelf moest dwingen om ze hier alleen maar stevig op aan te spreken, in plaats van ze een ongelooflijke draai om de oren te geven.
Gast- Gast
Ik word eigenlijk nooit agressief. Ik kan wel boos of verdrietig worden om bepaalde dingen maar echt agressief word ik niet snel.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Het einigste waar ik echt agressief van word als dierbare onrecht of iets vervelends wordt aangedaan... Sta ik echt te trillen om mezelf in te houden.
En met stappen als je op de dansvloer staat en dan telkens dezelfde personen tegen je aan staat te duwen en ellebogen en bier tegen je aan klotst.
En met stappen als je op de dansvloer staat en dan telkens dezelfde personen tegen je aan staat te duwen en ellebogen en bier tegen je aan klotst.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Gesjeesde zakenmannetjes in BMW´s of andere dikke auto´s die het met een gevaarlijke manoeuvre nodig vinden om mijn Micra van de snelweg of rotonde af te drukken. En dat ook doen met een arrogante glimlach.
JoyceVL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10
pitbullgup schreef:Het einigste waar ik echt agressief van word als dierbare onrecht of iets vervelends wordt aangedaan... Sta ik echt te trillen om mezelf in te houden.
En met stappen als je op de dansvloer staat en dan telkens dezelfde personen tegen je aan staat te duwen en ellebogen en bier tegen je aan klotst. :evil:
Dit! Meestal heb ik er niet zo'n last van maar soms, als ik mijn dag niet heb, dan kan ik hier zo gruwelijk agressief van worden. Af en toe gaat er dan wel een elleboogje terug
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Als mensen slecht over mijn ouders en zusje praten en dan vooral als ik weet dat ze ongelijk hebben. Daar kan ik echt heel boos om worden, ze moeten van mijn ouders en zusje afblijven.
Gast- Gast
Marin schreef:Haha jammer, dat is best heel leuk om te doen_Chance schreef:Agressief word ik niet.
Boos kan ik wel worden. HEEL boos. Van de zomer nog, op een bepaalde jongen. Bijna had ik mijn glas bier over hem heen gekieperd, maar ik heb de eer aan mezelf gehouden.
Klopt
Gast- Gast
Ik ben nog nooit aggressief geweest, ik zou dus ook niet weten waar ik dat van word ;-).
Gast- Gast
Misschien is het ook net hoe je t definieert. Ik ben in mijn beleving ook nog nooit agressief geweest, maar wel vreselijk boos. Ik heb daar wel eens uiting aan gegeven door met een deur te slaan. Voornamelijk in de puberteit
Gast- Gast
Van de buren geluiden... maar dan meer in de zin van dat ik ga lopen schelden door het huis omdat ze weer niet stil kunnen zijn. Ja zij halen echt het slechtste in mij naar boven.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar word jij vrolijk van?
» N.a.v.: Waar word jij blij van?
» Muziek ... waar word jij vrolijk van?
» Agressief broertje
» Ik word gek
» N.a.v.: Waar word jij blij van?