Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Theedoosje schreef:Toetje> en je bent gestopt??? Niet doen!!! Wat als je het lekker vind?
Ja ik ben gestopt, sinds zondag. Maar ik snap er niks van want je verwacht dat het heel moeilijk is (ik rookte een pakje per dag) maar ik heb gewoon nergens last van.. zo raar.
Maargoed, ik heb een paar trekjes genomen en het is echt niet lekker, lijkt wel een sigaar hahaa. En nu ben ik duizelig
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wat gaaf de kamasutrabeurs! Ben benieuwd! Ik ga uiteraard ook TVOH finale kijken. Zaterdag ga ik weer eens lekker naar mijn oude studentenstad om bij te kletsen met vriendinnen en ik denk dat we ook nog gaan stappen
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Flinder schreef: Wat gaaf de kamasutrabeurs! Ben benieuwd! Ik ga uiteraard ook TVOH finale kijken. Zaterdag ga ik weer eens lekker naar mijn oude studentenstad om bij te kletsen met vriendinnen en ik denk dat we ook nog gaan stappen
Wat is je oude studentenstad? Stappen is altijd leuk
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Flinder schreef:Gefeliciteerd Anousch!! Goed zeg, ik heb net mijn VOG aangevraagd, ga ook hetzelfde doen
Ah leuk!
Gast- Gast
toetje_ schreef:Theedoosje schreef:Toetje> en je bent gestopt??? Niet doen!!! Wat als je het lekker vind?
Ja ik ben gestopt, sinds zondag. Maar ik snap er niks van want je verwacht dat het heel moeilijk is (ik rookte een pakje per dag) maar ik heb gewoon nergens last van.. zo raar.
Maargoed, ik heb een paar trekjes genomen en het is echt niet lekker, lijkt wel een sigaar hahaa. En nu ben ik duizelig
Gelukkig dat je er nu duizelig van bent en het niet lekker was want nu doe je het wrs niet nog eens
Goed dat het je zo makkelijk gaat (maarre nee duizelig is niet leuk maar wel een wijze les )
Gast- Gast
Mijn oude studentenstad is E.
Laatst aangepast door Flinder op do 20 jan 2011 - 2:30; in totaal 1 keer bewerkt
Flinder- Prater
Anousch schreef:Flinder schreef:Gefeliciteerd Anousch!! Goed zeg, ik heb net mijn VOG aangevraagd, ga ook hetzelfde doen
Ah leuk!
Ja, ik heb er zo'n zin in!
Flinder- Prater
M_as schreef:Eh ja! Finale TVOH kijken, zaterdag heb ik een wedstrijd. En zondag....*tromgeroffel* met 5 meiden naar de Kamasutrabeurs! Om vervolgens met spierpijn in de kaken terug te komen. Althans, dat verwacht ik
Jij nog leuke plannen?
Van het lachen of ben je iets anders van plan?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dat wilde ik ook gaan doen maar ben bang dat het me te lang duurt en dan ga ik expres fouten maken. Maar misschien ga ik het toch maar doen, verveel me toch!
Flinder- Prater
Online duurt ie hooguit een half uurtje, maar je moet wel goed opletten, want er worden aan het eind vragen over gesteld
oh E.! Schijnt een erg leuke stad te zijn ja. Ben er nog nooit geweest, terwijl het helemaal niet zo ver weg is!
@CherrieLola... dat was wel een hele foute opmerking he hahaa.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Dan moet je er zeker eens naartoe gaan. De sfeer is er leuk en je kunt er ook goed winkelen
Mooi dat het maar een half uur duurt, dan ga ik eens beginnen.
Mooi dat het maar een half uur duurt, dan ga ik eens beginnen.
Flinder- Prater
M_as schreef:oh E.! Schijnt een erg leuke stad te zijn ja. Ben er nog nooit geweest, terwijl het helemaal niet zo ver weg is!
Whahaahha nogal, waarom mijn oog daar nou net weer op moeten vallen... Ach, zullen m'n hormonen zijn
Anousch schreef:Ik ga eens de IQ test maken hahaha
Waar kan je die doen dan?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
IQ-test + BNN intypen op google, dan kom je op die site
Dan moet ik ook maar eens kijken hoe hoog (laag ) die van mij is hahaha
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb hem net een keer gedaan, toen kwam er 131 uit, maar of dat nou zo representatief is...
Jaaa dat ga ik ook doen, de IQ test.
Bij mij ook eindelijk een beetje goed nieuws. Ik heb net iemand gesproken die op twee locaties een oproepkracht nodig heeft, ik word volgende week teruggebelt. En door een ander word ik vanmiddag teruggebelt, zelfde verhaal.
Bij mij ook eindelijk een beetje goed nieuws. Ik heb net iemand gesproken die op twee locaties een oproepkracht nodig heeft, ik word volgende week teruggebelt. En door een ander word ik vanmiddag teruggebelt, zelfde verhaal.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vond het een stomme IQ-test, had 103, terwijl ik altijd veel hoger had?
*gaat snel door met stofzuigen, slaapkamer, keuken, gang, extra kamer & badkamer al gehad, ben nu in de woonkamer bezig. Alles aan de kant geschoven e.d., maar het is wel lekker schoon zometeen, dan nog even snel dweilen En dan alvast ROti maken.
*gaat snel door met stofzuigen, slaapkamer, keuken, gang, extra kamer & badkamer al gehad, ben nu in de woonkamer bezig. Alles aan de kant geschoven e.d., maar het is wel lekker schoon zometeen, dan nog even snel dweilen En dan alvast ROti maken.
Gast- Gast
I am fucking bored.. Zo eerst nog maar een bakje turkish apple thee..
*herhaling, herhaling
*herhaling, herhaling
Gast- Gast
Ik ben fris en fruitig. Mag ook wel tegen 3 uur smiddags.. Jas aan en tijd om naar de winkel te gaan..
Ik maak me alleen vreselijk druk.
Ik ben begonnen met de pil. Ik ben sinds dien vrij veel misselijk. Ik verloor gister middag wat bloed bij af vegen, en vandaag ook weer. Ook voel ik in mijn lies wat verder naar boven van die opgezette kliertjes?
Ben gelijk bang dat ik een soa heb ofzo. Maak me écht vreselijk druk..
Ik maak me alleen vreselijk druk.
Ik ben begonnen met de pil. Ik ben sinds dien vrij veel misselijk. Ik verloor gister middag wat bloed bij af vegen, en vandaag ook weer. Ook voel ik in mijn lies wat verder naar boven van die opgezette kliertjes?
Ben gelijk bang dat ik een soa heb ofzo. Maak me écht vreselijk druk..
Gast- Gast
Ik ben de eerste drie maanden dat ik met deze pil begon ook misselijk geweest, huisarts gebeld en die heeft me pilletjes tegen de misselijkheid voorgeschreven. Die kan je trouwens ook gewoon bij de drogist kopen
3 maanden Had je ook bloedverlies dan? Eigenlijk heb ik altijd gedonder met de pil gehad. Ik verloor altijd gewoon tussendoor bloed. Vind het lastig om te accepteren als ik er geen verklaarbare reden voor kan vinden..
Gast- Gast
Yup, 3 maanden inclusief af en toe bloedverlies, ik slik die nepvariant van Microgynon 30. Ik hield ook braaf altijd een stopweek, maar daar ben ik lang geleden mee gestopt omdat ik een heks ben als ik ongesteld ben. Of het ermee te maken heeft weet ik niet, maar sindsdien ben ik ook niet meer misselijk.
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: