Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Oh ik baaal! Ik wilde gewoon een zwart simpel shirtje aan, maarja die zitten weer eens in de was........
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je maar 1 zwart shirtje dan?! :face:
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Nee 3 normale en weet ik veel hoeveel thermo! Thermo wil ik alleen niet aan...
en alle 3 zijn ongewassen of zijn net gewassen en dus nog nat hahaha. (ben altijd lui met de was doen)
en alle 3 zijn ongewassen of zijn net gewassen en dus nog nat hahaha. (ben altijd lui met de was doen)
Zwerver- Ratel
JIIHOOEEEEE ik heb dinsdag sollicitatie gesprek!!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
wc-eend schreef:Nee 3 normale en weet ik veel hoeveel thermo! Thermo wil ik alleen niet aan...
Ooooh, ik schrok al, whahaha. Ik heb voor het eerst sinds maanden weer wat met kleur aan; een truitje met luipaardprint
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
yeaaaa!! En waarvoor?toetje_ schreef:JIIHOOEEEEE ik heb dinsdag sollicitatie gesprek!!
@CL hahaha, Luipaard is toch niet heel veel kleur?
Zwerver- Ratel
Dus ik maak me waarschijnlijk weer druk om niksCherrieLola schreef:Yup, 3 maanden inclusief af en toe bloedverlies, ik slik die nepvariant van Microgynon 30. Ik hield ook braaf altijd een stopweek, maar daar ben ik lang geleden mee gestopt omdat ik een heks ben als ik ongesteld ben. Of het ermee te maken heeft weet ik niet, maar sindsdien ben ik ook niet meer misselijk.
Gast- Gast
Hang die net gewassen shirtjes over de verwarming. Zijn ze vast snel droogwc-eend schreef:Nee 3 normale en weet ik veel hoeveel thermo! Thermo wil ik alleen niet aan...
Gast- Gast
wc-eend schreef:yeaaaa!! En waarvoor?toetje_ schreef:JIIHOOEEEEE ik heb dinsdag sollicitatie gesprek!!
Voor oproepkracht op twee locaties, de overige uren worden opgevuld met stage (omdat ik 24 uur moet maken van school)
Waaah ik ben zo blij! Ik was al blij als het alleen stage is maar als ik hier word aangenomen heb ik er dus ook een 0-uren contract bij (= geld haha)
Toet- Lady Post-a-lot
Nou ja zeg, dat telefoontje van het sollicitatie gesprek is nog geen 10 minuten geleden en nu belt er nog één of ik op gepsrek wil komen haha!
Toet- Lady Post-a-lot
+1. Ik heb maar een kopje koffie gehaald, heb al zoveel thee op dat ik een theïne vergifteging oploop anders. (Hoewel de koffie hier ook echt niet te zuipen is..)_Donnaa schreef:I am fucking bored.. Zo eerst nog maar een bakje turkish apple thee..
*herhaling, herhaling
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
toetje_ schreef:Nou ja zeg, dat telefoontje van het sollicitatie gesprek is nog geen 10 minuten geleden en nu belt er nog één of ik op gepsrek wil komen haha!
You Go Girl! Nog keus ook
Gast- Gast
ow my god 102
Ik had toch wel hoger verwacht
Ik had toch wel hoger verwacht
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik snap dit niet zo goed?
dat laatste dan.. wat is nou weer restitutie of ben ik nou dom ?
Beste Anouschka, Indien je de teveel ontvangen studiefinanciering hebt terugbetaald, evenals de OV-boete, ontvang je daar een bevestiging van. Indien je eind 2010 jouw diploma hebt behaald zal jouw prestatiebeurs in januari2012 worden omgezet in een gift. Daar ontvang je nog een bericht over. Indien je jouw diploma hebt behaald kun je ook een verzoek indienen voor restitutie van lesgeld. Het aanvraagformulier tref je aan op onze internetsite. Met vriendelijke groet, Arianne Pitt
dat laatste dan.. wat is nou weer restitutie of ben ik nou dom ?
Beste Anouschka, Indien je de teveel ontvangen studiefinanciering hebt terugbetaald, evenals de OV-boete, ontvang je daar een bevestiging van. Indien je eind 2010 jouw diploma hebt behaald zal jouw prestatiebeurs in januari2012 worden omgezet in een gift. Daar ontvang je nog een bericht over. Indien je jouw diploma hebt behaald kun je ook een verzoek indienen voor restitutie van lesgeld. Het aanvraagformulier tref je aan op onze internetsite. Met vriendelijke groet, Arianne Pitt
Gast- Gast
Ohja, ik was een IQ test aan het doen.. Die heb ik alweer weggeklikt.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik had ook 'maar' 102. Die rekenvragen daarvan heb ik de helft gemist geloof ik
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Flinder schreef:Ik had ook 'maar' 102. Die rekenvragen daarvan heb ik de helft gemist geloof ik
Vond dat ook wel erg lastig hoor binnen zo weinig tijd eerdat ik de vraag gelezen had was mn tijd al voorbij haha
Gast- Gast
Haha ja precies! Ik ben echt verbaasd als mensen wel die 70 blokjes binnen 7 seconden even kunnen tellen!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Flinder schreef:Haha ja precies! Ik ben echt verbaasd als mensen wel die 70 blokjes binnen 7 seconden even kunnen tellen!
Nou idd ik was pas bij 20 hahahaha.
Ach joh t zegt toch niet veel
Gast- Gast
Oh jammer kom niet in aanmerking voor het terugkrijgen van mn lesgeld omdat ik in termijnen betaalde, jammerr
Gast- Gast
Anousch schreef:Oh jammer kom niet in aanmerking voor het terugkrijgen van mn lesgeld omdat ik in termijnen betaalde, jammerr
Niet? Toen ik in mijn diploma behaalde (voor 1 februari) kreeg ik de helft van mijn lesgeld terug, en ook ik betaalde in termijnen. Is dat veranderd dan?
Gast- Gast
Isabella schreef:Anousch schreef:Oh jammer kom niet in aanmerking voor het terugkrijgen van mn lesgeld omdat ik in termijnen betaalde, jammerr
Niet? Toen ik in mijn diploma behaalde (voor 1 februari) kreeg ik de helft van mijn lesgeld terug, en ook ik betaalde in termijnen. Is dat veranderd dan?
Ja ik zeg t niet goed sorry
Omdat ik tegemoetkoming kreeg van DUO krijg ik het niet terug.
Had aanvullende beurs anders kon ik het niet betalen
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: