Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Iemand al een teken van leven van smikkell ontvangen?
Jeanette, stoppen? Ik ben ook gestopt en het gaat me (tot nu toe) wonderbaarlijk makkelijk af!
Jeanette, stoppen? Ik ben ook gestopt en het gaat me (tot nu toe) wonderbaarlijk makkelijk af!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
_Donnaa schreef:Goedzo Toetje... Ik ben ook nog steeds gestopt..
Ja, ik las nu jou stukje in het stoppen met roken topic, maar kan ik daar uit opmaken dat je eerst ook maar heel af en toe rookte (2-3 sigaretjes op zaterdagavond) of heb ik dat verkeerd begrepen?
Toet- Lady Post-a-lot
Ik ben inderdaad ook wel heel benieuwd hoe het met Smikkell gaat.
Wat goed dat het stoppen je zo gemakkelijk af gaat Toetje!! Volhouden hè?!
Wat goed dat het stoppen je zo gemakkelijk af gaat Toetje!! Volhouden hè?!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ben ik ook benieuwd naartoetje_ schreef:Iemand al een teken van leven van smikkell ontvangen?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja klopt.. In de zomer rookte in een pakje per dagtoetje_ schreef:_Donnaa schreef:Goedzo Toetje... Ik ben ook nog steeds gestopt..
Ja, ik las nu jou stukje in het stoppen met roken topic, maar kan ik daar uit opmaken dat je eerst ook maar heel af en toe rookte (2-3 sigaretjes op zaterdagavond) of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nu in de winter ga ik echt niet buiten staan en met uitgaan ben ik snel benauwd, dus rook ik ook bijna niet.. Vandaar dat ik de laatste tijd maar heel weinig rookte..
Hoe beter het weer wordt, hoe moeilijker het voor mij gaat zijn..
Gast- Gast
toetje_ schreef:Iemand al een teken van leven van smikkell ontvangen?
Misschien ook maar weer eens een poging doen idd.. Ik ben alleen al tig keer gestopt en de laatste keer zelfs 4 maanden en ben toen heel stom weer begonnen nadat ik een sigaret had genomen op een feestje.
Maar wat goed dat je gestopt bent zeg! In een keer gestopt?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
_Donnaa schreef:
Ja klopt.. In de zomer rookte in een pakje per dag
Nu in de winter ga ik echt niet buiten staan en met uitgaan ben ik snel benauwd, dus rook ik ook bijna niet.. Vandaar dat ik de laatste tijd maar heel weinig rookte..
Hoe beter het weer wordt, hoe moeilijker het voor mij gaat zijn..
Weetje wat ik heb.. Eigenlijk wil ik helemaal niet per se stoppen met roken. Ik wou dat ik een gelegenheidsroken kon zijn, dus een paar sigaretjes (waar je dan denk ik extra van geniet denk ik) per week, alleen tijdens het stappen ofzo.
Maar dat kan ik dus niet, ik rookte gewoon standaard een pakje per dag. En nu ben ik dus gestopt..
Toet- Lady Post-a-lot
Jeanette schreef:toetje_ schreef:Iemand al een teken van leven van smikkell ontvangen?
Misschien ook maar weer eens een poging doen idd.. Ik ben alleen al tig keer gestopt en de laatste keer zelfs 4 maanden en ben toen heel stom weer begonnen nadat ik een sigaret had genomen op een feestje.
Maar wat goed dat je gestopt bent zeg! In een keer gestopt?
Stoppen omdat je geen sigaretten hebt lijkt me ook niet de manier.
Ja, het spookte al langer door m'n hoofd maar nooit echt serieus gedaan. Nu was de zus van m'n vriend al een week gestopt en mijn zus en ik vanaf zondag. Ben benieuwd of ik het vol kan houden.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik wil ook niet stoppen, nog steeds niet, maar ik ben gewoon een domme trut..
Heb met W. een deal gesloten met het idee dat hij vrij snel weer zou gaan roken.. Maar hij moet er dus helemaal niets meer van weten.. Ik heb weer een paar keer een sigaretje gerookt (dat weet hij niet, kutwijf dat ik ben) en eigenlijk slaat het dus helemaal nergens op..
Ik vond/vind het prima om gelegenheidsroker te zijn
Heb met W. een deal gesloten met het idee dat hij vrij snel weer zou gaan roken.. Maar hij moet er dus helemaal niets meer van weten.. Ik heb weer een paar keer een sigaretje gerookt (dat weet hij niet, kutwijf dat ik ben) en eigenlijk slaat het dus helemaal nergens op..
Gast- Gast
Ik rook geen pakje per dag, maar bijna al mijn vrienden zijn inmiddels gestopt. Ik vind het alleen zo heerlijk en dan vooral na het eten.
Anousch, hoe waren je kennismakingen verlopen?
Anousch, hoe waren je kennismakingen verlopen?
_Donnaa schreef:Ik wil ook niet stoppen, nog steeds niet, maar ik ben gewoon een domme trut..
Hahaha das we minder idd.
Als ik weer begin, word ik ook een gelegenheidsroker en dat ga ik dan wél volhouden.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Ik wil ook niet stoppen, nog steeds niet, maar ik ben gewoon een domme trut..
Als ik weer begin, word ik ook een gelegenheidsroker en dat ga ik dan wél volhouden.
Volgens mij werkt dat niet echt, want ik denk dat je op een gegeven moment gewoon weer dagelijks gaat roken. Ik heb ook weleens van die pogingen gegaan, maar dat liep telkens verkeerd af.
_Donnaa schreef:Morgen m`n nieuwe tattoo.. Ook dat moet ik W. nog even gaan vertellen..
Wat ga je doen? En hoever is die op je rug eigenlijk..?
Edit: Wuhahaa herinnerd zich een boze donnaa omdat W. niks over zijn nieuwe auto had verteld.
Laatst aangepast door toetje_ op di 18 jan 2011 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Morgen m`n nieuwe tattoo.. Ook dat moet ik W. nog even gaan vertellen..
Hoe komt het dat je W nog niks heb verteld?
1 pakje per week, sowieso niet meer!!!toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Ik wil ook niet stoppen, nog steeds niet, maar ik ben gewoon een domme trut..
Ja stom man.. Nu wil ik die deal volhouden..
Gast- Gast
Die is bijna klaar.. Morgen de laatste keer overkleuren en daarna misschien nog een sessie detailwerk..toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Morgen m`n nieuwe tattoo.. Ook dat moet ik W. nog even gaan vertellen..
Wat ga je doen? En hoever is die op je rug eigenlijk..?
Ik ga op de zijkant van m`n voet dit zetten;
http://www.dafont.com/scriptina-pro.font?text=TP&psize=l
Laatst aangepast door _Donnaa op di 18 jan 2011 - 11:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
1 pakje per week, sowieso niet meer!!!
Ja stom man.. Nu wil ik die deal volhouden..
Dat lijkt me een hele mooi, een pakje per week. Ik zie al bijna de gelegenheid om weer te beginnen haha!
Laatst aangepast door toetje_ op di 18 jan 2011 - 11:21; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Jullie zijn erg..haha!!
Edit: al moet ik zeggen dat ik in periodes van echte stress (zoals nu) ook altijd zin heb in een sigaret. En ik rook niet eens.
Edit: al moet ik zeggen dat ik in periodes van echte stress (zoals nu) ook altijd zin heb in een sigaret. En ik rook niet eens.
Laatst aangepast door Kabouter op di 18 jan 2011 - 11:22; in totaal 1 keer bewerkt
Kabouter- Kletskop
Uhmmmmm.. Vorige keer toen ik m`n tattoo over had laten kleuren ging hij nogal uit z`n plaat omdat hij het verkeerd verstond en dacht dat ik een nieuwe had..Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Morgen m`n nieuwe tattoo.. Ook dat moet ik W. nog even gaan vertellen..
Hoe komt het dat je W nog niks heb verteld?
Daarna ging het uit.. (niet daarom, natuurlijk!)
En nouja, ik voel er niet zoveel voor om het te vertellen.. Daarbij heb ik toch altijd sokken aan tijdens de seks
*geintje*
Gast- Gast
toetje_ schreef:
Edit: Wuhahaa herinnerd zich een boze donnaa omdat W. niks over zijn nieuwe auto had verteld.
Hahahahaa, die zit..
Maar ik vind auto`s leuk.. Hij dit nou niet echt ehhhhh
Gast- Gast
Zijn dat jouw initialen donnaa? Hij is mooi hoor.
Toet- Lady Post-a-lot
Wat ga je laten zetten Donnaa?
Kabouter- Kletskop
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40