Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik ga jullie verlaten dames, tijd om naar de acupuncturist te gaan. Misschien tot straks en in ieder geval een fijne dag nog!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:@chance: Dat weet ik dus niet, Hij wilt nog steeds geen kinderen en trouwen zit hij ook niet zitten.
Lieve schat, als je zo verschilt over de toekomstbeelden van je relatie, dan zit er toch iets niet goed? Je moet compromissen kunnen sluiten in een relatie, maar dat betekent niet dat de een z'n hele leven maar moet omzetten naar de ander. Jij hebt ook recht op jouw wensen, en in elk geval recht op een luisterend oor daarover.
Chance, wat vervelend dat het zo is gelopen. Wel heel verstandig om er uit te stappen. Ik twijfel gewoon nog steeds heel erg, alles hangt aan een zijden draadje, maar misschien krijg ik het nog sterker en kan ik het jaar wel afmaken. Ik wil niet midden in het jaar weg, maar ik weet ook niet of het wel goed is als ik blijf, niet voor mezelf en niet voor m'n leerlingen. Ik heb een sterk verantwoordelijkheidsgevoel maar ik weet niet of ik sterk genoeg ben om het waar te kunnen maken. Maar een andere kant van me zegt: Doe niet stom, deal with it, je sleept je er wel doorheen.
Gast- Gast
@Toetje: wat lief dat je zo benieuwd bent! Ik stond op plek nummer 30!! Pfffff....kan nog wel even wachten dus hahaha! Maar ik had hoger verwacht, dus op plek 60 ofzo! Dus het viel mij op zich ontzettend mee.
Ik werk in principe eigenlijk onder mijn niveau, ik kan met gemak niveau 3/4 doen. Maar ik heb 2 gedaan vanwege opleidingsduur. Die is namelijk dan maar 2 jaar en wilde eerste en papiertje. En wist niet of ik 4 jaar wel zou trekken haha! Ik doe lekker rustig aan zie het allemaal wel. Ik heb namelijk nog geen idee wat ik hierna ga doen. of ik ga werken of ik verder ga... Nu kan ik daar mooi rustig over na denken.
Jij en school ook alweer wat beter? je had geloof ik ook niet heel veel motivatie he?
Ik werk in principe eigenlijk onder mijn niveau, ik kan met gemak niveau 3/4 doen. Maar ik heb 2 gedaan vanwege opleidingsduur. Die is namelijk dan maar 2 jaar en wilde eerste en papiertje. En wist niet of ik 4 jaar wel zou trekken haha! Ik doe lekker rustig aan zie het allemaal wel. Ik heb namelijk nog geen idee wat ik hierna ga doen. of ik ga werken of ik verder ga... Nu kan ik daar mooi rustig over na denken.
Jij en school ook alweer wat beter? je had geloof ik ook niet heel veel motivatie he?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
@jordana
Ben je nog gelukkig met je vriend? en is het misschien een idee om een gesprek met hem aan te gaan? en dan niet beschuldigend, van jij doet dit en dat. maar gewoon voor wat je voelt en hoe het met hem echt gaat. Want als hij vaak zo nukkig reageert, is er dan niet ook iets met hem aan de hand? Dat hij stress heeft of niet lekker in zn vel zit. Misschien heeft hij ergens wel een rede voor zijn gedrag..?
Ben je nog gelukkig met je vriend? en is het misschien een idee om een gesprek met hem aan te gaan? en dan niet beschuldigend, van jij doet dit en dat. maar gewoon voor wat je voelt en hoe het met hem echt gaat. Want als hij vaak zo nukkig reageert, is er dan niet ook iets met hem aan de hand? Dat hij stress heeft of niet lekker in zn vel zit. Misschien heeft hij ergens wel een rede voor zijn gedrag..?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Marin, uiteindelijk was het voor mij heel goed om te stoppen. Heb twee weken thuisgezeten, alles op een rijtje gezet, en mocht toen op een oude stageschool terugkomen in groep 5. Daar nog 12 weken voor de klas gestaan, en mijn stage met een voldoende afgesloten. Daar heb ik echt het plezier in lesgeven weer teruggevonden.
Vind je lesgeven eigenlijk leuk? Of doe je het omdat je daar (oa) voor bent opgeleid?
Vind je lesgeven eigenlijk leuk? Of doe je het omdat je daar (oa) voor bent opgeleid?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben net terug van mijn SEPP onderzoek, wat een ramp is dat. En de mensen die zeggen dat het pijnloos is, die vermoord ik, man wat ging ik door de grond.
Maarja gelukkig hebben we dat ook weer gehad. Nu zo maar eens douchen en de lijm uit mn haar zien te krijgen
Maarja gelukkig hebben we dat ook weer gehad. Nu zo maar eens douchen en de lijm uit mn haar zien te krijgen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Marin schreef:Jordana schreef:@chance: Dat weet ik dus niet, Hij wilt nog steeds geen kinderen en trouwen zit hij ook niet zitten.
Lieve schat, als je zo verschilt over de toekomstbeelden van je relatie, dan zit er toch iets niet goed? Je moet compromissen kunnen sluiten in een relatie, maar dat betekent niet dat de een z'n hele leven maar moet omzetten naar de ander. Jij hebt ook recht op jouw wensen, en in elk geval recht op een luisterend oor daarover.
En nou komen de tranen Een luisterend oor wat is dat, Ik vraag hem naar zijn dag, ik krijg geen vraag hoe mijn dag was. Als ik tijd voor mijzelf wil, loopt hij te mieppen dat ik bij hem moet komen zitten. Ik vraag hem naar mijn remmen te kijken voor de auto. Laat je maar bij een garage doen. Hij loopt te mouwen om geld maar wel zelf opeens beslissen ik ga een klein cameratje halen. Maar ondertussen wel zeuren over mijn bonus van de zaak terwijl hij weet dat het de auto ingaat. Nou doet zijn pc raar is hij daar een hele avond mee bezig, smst zijn collega kan ik langskomen nee ben met de pc bezig was zijn antwoord. Terwijl ik had laat hem gezellig langskomen nee was niet nodig. Kwaad worden als er geen brood uitgelegd is en meneer niets te eten heeft. Zeuren over het avond eten. Wat gaan we eten, Nee geen zin.
En wat mij het meeste zeer doet. Met oud en nieuw naast elkaar staan en hij die zicg omdraait naar vrienden,gaat eerst heel de groep langs en als laatste kan ik hem net een zoen geven voordat meneer naar buiten vliegt voor het vuurwerk.
Dus al met al: Eerlijk ik wil weg naar ik durf niet.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
@Zwoesj: wat is een SEPP onderzoek?
@Marin: Vervelend, als je wat doet waar je hart eigenlijk niet ligt. Zeker met lesgeven. Weet je iets anders wat je wel zou willen? (behalve een Amerikaans kookboek schrijven )?
Ik ben een tweede opleiding gaan doen, omdat ik ook niet wist of ik voor de klas wilde (iig niet fulltime, daar ben ik wel achter).
@Marin: Vervelend, als je wat doet waar je hart eigenlijk niet ligt. Zeker met lesgeven. Weet je iets anders wat je wel zou willen? (behalve een Amerikaans kookboek schrijven )?
Ik ben een tweede opleiding gaan doen, omdat ik ook niet wist of ik voor de klas wilde (iig niet fulltime, daar ben ik wel achter).
Blond- Lady Post-a-lot
Serena schreef:@jordana
Hier ben ik het helemaal mee eens..
Maar zou je je niet eens afvragen of je ooit nog gelukkig met elkaar kunt worden..
Ik zou inderdaad ook een gesprek aangaan en hopen dat jullie er samen uit kunnen komen!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Jordana schreef:Marin schreef:Jordana schreef:@chance: Dat weet ik dus niet, Hij wilt nog steeds geen kinderen en trouwen zit hij ook niet zitten.
En nou komen de tranen Een luisterend oor wat is dat, Ik vraag hem naar zijn dag, ik krijg geen vraag hoe mijn dag was. Als ik tijd voor mijzelf wil, loopt hij te mieppen dat ik bij hem moet komen zitten. Ik vraag hem naar mijn remmen te kijken voor de auto. Laat je maar bij een garage doen. Hij loopt te mouwen om geld maar wel zelf opeens beslissen ik ga een klein cameratje halen. Maar ondertussen wel zeuren over mijn bonus van de zaak terwijl hij weet dat het de auto ingaat. Nou doet zijn pc raar is hij daar een hele avond mee bezig, smst zijn collega kan ik langskomen nee ben met de pc bezig was zijn antwoord. Terwijl ik had laat hem gezellig langskomen nee was niet nodig. Kwaad worden als er geen brood uitgelegd is en meneer niets te eten heeft. Zeuren over het avond eten. Wat gaan we eten, Nee geen zin.
En wat mij het meeste zeer doet. Met oud en nieuw naast elkaar staan en hij die zicg omdraait naar vrienden,gaat eerst heel de groep langs en als laatste kan ik hem net een zoen geven voordat meneer naar buiten vliegt voor het vuurwerk.
Dus al met al: Eerlijk ik wil weg naar ik durf niet.
Kies voor jezelf. Je voelt je ongelofelijk eenzaam volgens mij. Je kan beter echt alleen zijn (als in: single zijn), dan alleen zijn in een relatie.
Blond- Lady Post-a-lot
@ Jordana
Waarom durf je niet weg te gaan?
Je moet altijd doen wat je hart je ingeeft!
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Serena schreef:@jordana
Maar zou je je niet eens afvragen of je ooit nog gelukkig met elkaar kunt worden..
Ik zou inderdaad ook een gesprek aangaan en hopen dat jullie er samen uit kunnen komen!!
Misschien klink het heel arrogant maar een gesprek met hem aangaan dat gaat niet. Meneer klapt dan dicht en er is niets meer uit te krijgen. Hij negeert me volkomen, zegt niets,kijkt me niet aan. En doet wat hij wilt doen.
En dat is het dan zo verdraaien dat ik de schuld krijg en ik die het dan weer moet goed maken inplaats van hem.
Jordana- Ratel
Dan krijg je electroden op je hoofd, knieholten en ruggegraat, en gaan ze bij de enkel (tussen die knobbel en je hiel in) met zo'n stroomschokapparaat (waarmee ze in amerika mensen rustig houden ) heel snel schokken door de voeten sturen. Als die schokken zachtjes zijn is het niet erg, maar zodra ze harder werden.. ouch... En dan 1000 per been, joepie. Heb er een uur gelegen, had daarna hele slapende pijnlijke voeten!
Jordana.. Waarom durf je niet? Bang dat je de verkeerde beslissing zou maken als je toch bij hem weg gaat?
Jordana.. Waarom durf je niet? Bang dat je de verkeerde beslissing zou maken als je toch bij hem weg gaat?
Zwoesj- Ratel
_Chance schreef:@Zwoesj: wat is een SEPP onderzoek?
Jordana, dat is niet een luisterend oor, dat is jij op je tenen lopen binnen de relatie. Dat is niet goed.
Chance, ik weet inderdaad niet zo goed wat ik wel zou willen. Iets wat niet zo veel energie kost. Het liefste word ik gewoon stay at home mom, maar daar heb ik de middelen de komende jaren ook nog niet voor, dus ik moet toch iets bedenken waar ik de tijd happy mee door kom. Misschien een baan die makkelijker is, kantoorbaan, wat me minder energie kost, en wanneer je naar huis gaat, je echt klaar bent, maar ja.. wat voor iets dan?
Gast- Gast
Jordana schreef:loontjes-power schreef:Serena schreef:@jordana
Misschien klink het heel arrogant maar een gesprek met hem aangaan dat gaat niet. Meneer klapt dan dicht en er is niets meer uit te krijgen. Hij negeert me volkomen, zegt niets,kijkt me niet aan. En doet wat hij wilt doen.
En dat is het dan zo verdraaien dat ik de schuld krijg en ik die het dan weer moet goed maken inplaats van hem.
Dat klinkt echt niet goed dan!
dan zou ik als ik jou was toch bedenken wat je verder wilt?
Is het altijd zo geweest of sinds een tijd pas?
Merk je niets aan hem dat hem misschien iets dwars zit?
(mijn vriend klapt ook altijd dicht maar merk dan toch als er iets.. en probeer hem dan zo te helpen)
Moezie- Kletskop
Eigenlijk wilde ik niet reageren, maar het moet me toch van mijn hart. Jordana, als jouw relatie zo slecht aanvoelt en er zo slecht uitziet, want ik vind zijn gedrag niet normaal, dan moet je niet bang zijn om weg te gaan, maar blij zijn dat er een hele nieuwe toekomst voor je open ligt. Dat je niet durft, snap ik wel. Maar durf je het wel aan om je hele leven ongelukkig te blijven met een partner die op geheel eigen wijze van jou houdt? Want hij zal van jouw houden, maar heeft kennelijk een heel andere manier gekozen om dit jou kenbaar te maken.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:@ Jordana
Omdat ik in een ontzettend leuk huis woon. Ik voel me hier thuis. En wat mij ook tegenhoudt dat gaat hij me altijd kwalijk nemen dat ik een huis met een garage hem ontneem. Dit is zijn droomhuis.
Jordana- Ratel
Het liefste zou ik een eigen koffietentje openen, en dan elke dag lekkere taarten bakken en high-tea's verzorgen voor anderen.. In plaats daarvan zit ik nu een effectonderzoek te doen en pedagogisch beleid te herschrijven. Waar ik overigens ook niet echt gelukkig van word.
Blond- Lady Post-a-lot
Maar geen droomrelatie, en zonder droomrelatie geen droomleven. Een huis is materialistisch, je leven is je leven.
Gast- Gast
ABE schreef:Eigenlijk wilde ik niet reageren, maar het moet me toch van mijn hart. Jordana, als jouw relatie zo slecht aanvoelt en er zo slecht uitziet, want ik vind zijn gedrag niet normaal, dan moet je niet bang zijn om weg te gaan, maar blij zijn dat er een hele nieuwe toekomst voor je open ligt. Dat je niet durft, snap ik wel. Maar durf je het wel aan om je hele leven ongelukkig te blijven met een partner die op geheel eigen wijze van jou houdt? Want hij zal van jouw houden, maar heeft kennelijk een heel andere manier gekozen om dit jou kenbaar te maken.
Mooi gezegd ABE
Ook dat huis kun je ooit weer krijgen, waar je je net zo thuis voelt. Wil je in een mooi huis blijven wonen, terwijl er een bullebak van een vent zit (sorry maar hij klinkt absoluut niet lief voor je!)?
En je moet al helemaal niet om iemand bij diegene blijven, je moet altijd kiezen voor wat voor JOU het beste is! En als dat is om een nieuw leven te beginnen zonder hem, dan is dat niet anders.
Zwoesj- Ratel
Jordana schreef:loontjes-power schreef:@ Jordana
Omdat ik in een ontzettend leuk huis woon. Ik voel me hier thuis. En wat mij ook tegenhoudt dat gaat hij me altijd kwalijk nemen dat ik een huis met een garage hem ontneem. Dit is zijn droomhuis.
Maar goed is dit jou droomleven?
Zou jij zo verder willen gaan alleen omdat je hem zijn droomhuis misschien afpakt?
kom op meid!! er ligt een hele toekomst voor je.. En het is geen makkelijke keuze dat snap ik, maar wel iets om over na te denken.
voor jou
Moezie- Kletskop
Er komt wel weer een nieuw huis. Niet direct, waarschijnlijk, maar het komt.
Blond- Lady Post-a-lot
Haha. Maar is je droom realistisch? Zou je het kunnen waarmaken als je wilt? Of denk je ach ik blijf wel dromen en neem je genoegen met wat je nu hebt?_Chance schreef:Het liefste zou ik een eigen koffietentje openen, en dan elke dag lekkere taarten bakken en high-tea's verzorgen voor anderen.. In plaats daarvan zit ik nu een effectonderzoek te doen en pedagogisch beleid te herschrijven. Waar ik overigens ook niet echt gelukkig van word.
Gast- Gast
Marin schreef:Haha. Maar is je droom realistisch? Zou je het kunnen waarmaken als je wilt? Of denk je ach ik blijf wel dromen en neem je genoegen met wat je nu hebt?_Chance schreef:Het liefste zou ik een eigen koffietentje openen, en dan elke dag lekkere taarten bakken en high-tea's verzorgen voor anderen.. In plaats daarvan zit ik nu een effectonderzoek te doen en pedagogisch beleid te herschrijven. Waar ik overigens ook niet echt gelukkig van word.
Nee totaal niet. Ten eerste ben ik niet geschikt voor de horeca en zou ik geen eigen zaak willen. Maar het is gewoon leuk om over te dagdromen (als ik thuis een taart voor mezelf bak). Ik neem genoegen met wat ik nu heb. En als ik ben afgestudeerd zien we wel weer verder
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: