Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Klinkt positief Anousch!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Anousch schreef:Ik ben weer terug
En ik ben verliefd
hahahaha wat een schatje was dat
Het was heel gezellig gesprek en toen mocht ik het babytje vasthouden, en toen viel ze in mn armen in slaap.
Dus die moeder zei al nou ze voelt zich op dr gemak bij je
Haar gevoel was goed, dus nou nog kennis maken met die vader een keer en dan komt het goed hihi.
Waar is dat voor als ik vragen mag? in eerste instantie denk ik kraam bezoek. Maar daarna als oppas ?
Gast- Gast
Heb net even met een oud-docent van mij gesproken en die gaf aan dat zij denkt dat ik beter niet iets in de zorg kan gaan doen... Weet wel dat zij niet degene is die dat bepaalt, maar ik merk dat het me toch wel een beetje moedeloos en verdrietig maakt.
Lotus- Ratel
Ik ben het er wel mee eens dat je zelf bepaalt hoe je bent maar of dat 85% is...Dolcis_ schreef:
Voglende stelling:
Voor 85% bepaal je zelf wie en hoe je bent.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Lotus, en wat voor verklaringen had zij daarvoor dan? Als je iets heel leuk vind, waarom zou je het dan niet kunnen doen?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk in ieder geval niet dat dat voor iedereen geldt. Mensen met bepaalde stoornissen hebben minder invloed, denk ik.
Lotus- Ratel
Jeanette schreef:Lotus, en wat voor verklaringen had zij daarvoor dan? Als je iets heel leuk vind, waarom zou je het dan niet kunnen doen?
Omdat ze niet denkt dat ik mijn stages zal halen. En ik ben niet sociaal-vaardig genoeg. Ze denkt dat ik zelf teveel psychische problemen heb en zal blijven hebben.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Jeanette schreef:Lotus, en wat voor verklaringen had zij daarvoor dan? Als je iets heel leuk vind, waarom zou je het dan niet kunnen doen?
Omdat ze niet denkt dat ik mijn stages zal halen. En ik ben niet sociaal-vaardig genoeg. Ze denkt dat ik zelf teveel psychische problemen heb en zal blijven hebben.
Oke, dan kan ik me dat wel indenken idd. Maar wat wil je zelf het liefste?
Jeanette schreef:Lotus schreef:Jeanette schreef:Lotus, en wat voor verklaringen had zij daarvoor dan? Als je iets heel leuk vind, waarom zou je het dan niet kunnen doen?
Oke, dan kan ik me dat wel indenken idd. Maar wat wil je zelf het liefste?
Het liefste wil ik als psychiatrisch verpleegkundige werken. Dat is echt mijn droom. Maar ik vrees dat het bij een droom blijft... Dus zal ik iets anders moeten bedenken, maar ik weet echt niet wat. Thuiszorg lijkt me ook wel leuk, maar dan moet ik een rijbewijs hebben en er is ook een kans dat ik nooit rijexamen mag doen, dus dat valt ook af. Bovendien zal ik voor allebei mijn studie moeten afmaken en er is een grote kans dat dat nooit gaat lukken.
Ik kan vooralsnog geen leuk alternatief bedenken. En ik kan nog niet accepteren dat ik niet zou kunnen doen wat ik graag wil.
Lotus- Ratel
Als je zelf psychische problemen hebt, zul je daar eerst mee om moeten gaan wil je psychiatrisch verpleegkundige worden. Maar zijn er geen andere opties en dat je later alsnog die kant op kunt?
Lotus, lijkt dat je niet te zwaar? Het lijkt mij ook echt geweldig om een psychiatrisch verpleegkundige te worden. Maar ik denk niet dat ik mijn verleden en mijn beroep dan gescheiden kan houden.
Gast- Gast
@ Jeanette: Ja, dat begrijp ik. Ik zou nu ook echt niets in de psychiatrie kunnen doen, dat zie ik ook wel in.
Ik zou niet weten wat ik zou kunnen doen. Ik vind gewoon niets echt leuk. In ieder geval kan ik nog geen andere studie bedenken die me echt aanspreekt.
@ Dolcis: Nee, het lijkt me niet te zwaar (in de toekomst dan, nu wel natuurlijk). Ik kan de problemen van een ander heel goed bij de ander laten.
Ik zou niet weten wat ik zou kunnen doen. Ik vind gewoon niets echt leuk. In ieder geval kan ik nog geen andere studie bedenken die me echt aanspreekt.
@ Dolcis: Nee, het lijkt me niet te zwaar (in de toekomst dan, nu wel natuurlijk). Ik kan de problemen van een ander heel goed bij de ander laten.
Lotus- Ratel
Goedemiddag!! Ik ben er ook weerrrr
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Lotus, waarom laat je geen beroepskeuze test doen? Misschien komt er wel iets vergelijkbaars uit.
Zoooo lunch gehad, nu nog 3 uurtjes werken en dan eindelijk weer onder de naald..
Gast- Gast
In dat geval ga ik gauw weer weg..wc-eend schreef:Goedemiddag!! Ik ben er ook weerrrr
Nee hoor grapje
Maar ik ga wel. Moet aan het werk. Fijne dag nog meiden
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Zoooo lunch gehad, nu nog 3 uurtjes werken en dan eindelijk weer onder de naald..
Haha eindelijk? Lekker zo'n naald in je voet porren?
Laat je wel het eind resultaat zien?
Zou dat zin hebben? Ik weet namelijk wat ik wil, maar dat kan ik dus waarschijnlijk niet en wat ik wel kan, dat wil ik niet... Hmm, nu lijk ik net een klein kind dat z'n zin niet krijgt...
Lotus- Ratel
Fijne dag nog en werkse Dolcis_
Succes met werken Dolcis!
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Zou dat zin hebben? Ik weet namelijk wat ik wil, maar dat kan ik dus waarschijnlijk niet en wat ik wel kan, dat wil ik niet... Hmm, nu lijk ik net een klein kind dat z'n zin niet krijgt...
En iets anders bij bijv. de GGZ?
Heeft iemand wel eens dingen verkocht via bol.com ?
Ik heb namelijk mijn schoolboeken verkocht, maar ik wacht nu dus al 3,5 week op mn geld en ik heb t echt nodig..
Maar weet iemand hoe lang het kan duren voordat het geld op de rekening staat?
Ik heb namelijk mijn schoolboeken verkocht, maar ik wacht nu dus al 3,5 week op mn geld en ik heb t echt nodig..
Maar weet iemand hoe lang het kan duren voordat het geld op de rekening staat?
Gast- Gast
Hahaha, meer eindelijk omdat we ook met m`n rugstuk bezig gaan en dat is als het goed is klaar na vanavond.. Vandaar dat ik er wel naar uit kijk..Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Zoooo lunch gehad, nu nog 3 uurtjes werken en dan eindelijk weer onder de naald..
Haha eindelijk? Lekker zo'n naald in je voet porren?
Laat je wel het eind resultaat zien?
Naalden in m`n voet zit ik niet echt op te wachten nee, haha.. Maar wellicht valt het mee!
Gast- Gast
Nee, geen ervaringen met verkopen, maar weet wel dat je binnen 3 tot 4 weken wordt betaald.
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: