Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Oh haha, ja de finale van seizoen 6 is spannend. Ben door de war.Marin schreef:_Chance schreef:Marin schreef:Ik kom ook weer even kletsen. Ben ziek en lig op de bank. Ben de season finale van Grey's Anatomy van seizoen 5 aan het kijken. Heb helaas nog niet seizoen 6 op dvd. Ga ik in Amerika wel kopen.
Die is spannend
Wat? De season finale van 5 of seizoen 6? Ik vind de finale tot nu toe niet erg spannend. Maar het is dan ook een bijzonder slecht seizoen.
Seizoen 5 was inderdaad vrij saai..
En de eerste aflevering van seizoen 7 is ook zo boring..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Gisteren wel, vandaag niet En morgen weer stage....zuchttoetje_ schreef:wc-eend schreef:Ik heb inmiddels gauw boodschappen gedaan met mijn buurman. Ik mag altijd met hem mee met de auto naar de Aldi. Zodat ik mooi even wat drinken enzo kan in slaan. De rest doe ik dan zelf
Ben je nog op school geweest gister?
Hoe komt het dat je zo ongemotiveerd bent?
Ga je het wel redden zo, is er bij jullie niet zo iets als verplicht 85% aanwezig zijn om je diploma te kunnen halen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
_Chance schreef:
Oh haha, ja de finale van seizoen 6 is spannend. Ben door de war.
Ja dat vind ik dus ook.
Seizoen 6 koop ik dan wel in Amerika (scheelt 20 of 30 euro), en seizoen 7 is helaas nog niet op dvd. Verder wil ik kopen: Private Practice seizoen 3 (en 4 is nog niet op dvd volgens mij) en Big Bang Theory seizoen 3 (en 4?)
Gast- Gast
Marin schreef:Merai schreef:Marin schreef:Ik kom ook weer even kletsen. Ben ziek en lig op de bank. Ben de season finale van Grey's Anatomy van seizoen 5 aan het kijken. Heb helaas nog niet seizoen 6 op dvd. Ga ik in Amerika wel kopen.
Niet vervelend bedoeld maar je bent wel echt heel vaak ziek he? Hoe gaan ze daarmee om op je werk?
Ik doe m'n best om zo min mogelijk ziek te zijn en heb vorige week ook de hele week met koorts gewerkt. Tja, ik kan er ook niet zo veel aan doen. Op m'n werk zeggen ze er niks van. Ik denk dat ik maar eens een gesprek aan moet gaan, want ik weet nog steeds niet of ik wel wil blijven, maar zij initiëren ook niet echt iets.
Van mezelf weet ik dat ik ziek word als ik ergens mee zit of als het me even te veel wordt allemaal. Ik kan me voorstellen dat jouw onvrede over het werk dit ook bij je veroorzaakt maar het lijkt me wel belangrijk dat je daar dan ook actie op onderneemt. Goed idee dus om eens een gesprek aan te gaan.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus schreef:Merai schreef:Lotus schreef:Jeetje, wat balen Carola...
Beterschap Marin!
Ik ga zo maar aan het werk. Heb geen zin...
Je vrijwilligerswerk?
Jep.
Wat doe je ook alweer precies?
Merai- Ratel
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik denk vanwege de stad/mensen ...Ik kan mijn draai hier echt niet vinden.toetje_ schreef:wc-eend schreef:Gisteren wel, vandaag niet En morgen weer stage....zuchttoetje_ schreef:wc-eend schreef:Ik heb inmiddels gauw boodschappen gedaan met mijn buurman. Ik mag altijd met hem mee met de auto naar de Aldi. Zodat ik mooi even wat drinken enzo kan in slaan. De rest doe ik dan zelf
Ben je nog op school geweest gister?
Hoe komt het dat je zo ongemotiveerd bent?
Ga je het wel redden zo, is er bij jullie niet zo iets als verplicht 85% aanwezig zijn om je diploma te kunnen halen?
Ik moet minimaal 800 uur stage hebben gelopen in mijn opleiding wil ik een diploma krijgen. Deze stage zou ik dus 400 moeten hebben. Ik zit denk ik 300? Iets meer... maar ik mag het compenseren met mijn volgende stage. Maar ik heb het een beetje zielig gespeeld dus ze ging kijken wat ze er mee kon doen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Merai schreef:Marin schreef:Merai schreef:Marin schreef:Ik kom ook weer even kletsen. Ben ziek en lig op de bank. Ben de season finale van Grey's Anatomy van seizoen 5 aan het kijken. Heb helaas nog niet seizoen 6 op dvd. Ga ik in Amerika wel kopen.
Niet vervelend bedoeld maar je bent wel echt heel vaak ziek he? Hoe gaan ze daarmee om op je werk?
Ik doe m'n best om zo min mogelijk ziek te zijn en heb vorige week ook de hele week met koorts gewerkt. Tja, ik kan er ook niet zo veel aan doen. Op m'n werk zeggen ze er niks van. Ik denk dat ik maar eens een gesprek aan moet gaan, want ik weet nog steeds niet of ik wel wil blijven, maar zij initiëren ook niet echt iets.
Van mezelf weet ik dat ik ziek word als ik ergens mee zit of als het me even te veel wordt allemaal. Ik kan me voorstellen dat jouw onvrede over het werk dit ook bij je veroorzaakt maar het lijkt me wel belangrijk dat je daar dan ook actie op onderneemt. Goed idee dus om eens een gesprek aan te gaan.
Dat heeft er ook zeker mee te maken, alhoewel dit nu gewoon griep is natuurlijk. Maar ik liep ook al dicht tegen een burn out aan. Het gaat nu iets beter, maar het is nog niet over. Twijfel alleen steeds of het nou zo erg is dat ik er echt werk van maken, of niet. En dus sukkel ik maar voort.
Gast- Gast
wc-eend schreef:Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik denk vanwege de stad/mensen ...Ik kan mijn draai hier echt niet vinden.
Ik moet minimaal 800 uur stage hebben gelopen in mijn opleiding wil ik een diploma krijgen. Deze stage zou ik dus 400 moeten hebben. Ik zit denk ik 300? Iets meer... maar ik mag het compenseren met mijn volgende stage. Maar ik heb het een beetje zielig gespeeld dus ze ging kijken wat ze er mee kon doen.
Zit je ook daar waar je nu woont op school dan? Ik dacht nog wel in G.
Maargoed, daar kan het dan nog aan liggen, als je je thuis niet écht thuis voelt is dat heel vervelend.
En ik welk jaar zit je nu? Hoop dat je hierna wel weer gemotiveerd bent, het is zonde als dingen door zoiets niet lukken.
Laatst aangepast door toetje_ op di 18 jan 2011 - 3:37; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Was te persoonlijk
Laatst aangepast door Jordana op di 18 jan 2011 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
wc-eend schreef:
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik denk vanwege de stad/mensen ...Ik kan mijn draai hier echt niet vinden.
Wat vervelend! ken je wel mensen in die stad? of zit je bij een vereniging ofzo? dat kan wel helpen, dat je nieuwe mensen leert kennen... en als je dan leuke mensen daar hebt, of vriendinen dan gaat de rest misschien ook weer wat beter...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Marin schreef:
Dat heeft er ook zeker mee te maken, alhoewel dit nu gewoon griep is natuurlijk. Maar ik liep ook al dicht tegen een burn out aan. Het gaat nu iets beter, maar het is nog niet over. Twijfel alleen steeds of het nou zo erg is dat ik er echt werk van maken, of niet. En dus sukkel ik maar voort.
Volgens mij kun je er beter zelf werk van maken dan dat je baas er straks werk van maakt. Als je open kaart speelt kunnen ze je misschien nog tegemoetkomen.
Merai- Ratel
Marin schreef:_Chance schreef:
Ja dat vind ik dus ook.
Seizoen 6 koop ik dan wel in Amerika (scheelt 20 of 30 euro), en seizoen 7 is helaas nog niet op dvd. Verder wil ik kopen: Private Practice seizoen 3 (en 4 is nog niet op dvd volgens mij) en Big Bang Theory seizoen 3 (en 4?)
Zo, dat scheelt een hoop. Ik heb van GA alleen seizoen 1 en 2 op DVD, ik vind ze gewoon te duur (zelfs seizoen 3 kost hier nog best een hoop geld).
Verder wil ik ook nog Glee en Lost (5 & 6, de rest heb ik). Misschien dat het in Curacao ook wel wat goedkoper is dan hier..
Blond- Lady Post-a-lot
Nee mijn school zit in G. En stage in doe ik in Z.toetje_ schreef:wc-eend schreef:Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik denk vanwege de stad/mensen ...Ik kan mijn draai hier echt niet vinden.
Zit je ook daar waar je nu woont op school dan? Ik dacht nog wel in G.
Maargoed, daar kan het dan nog aan liggen, als je je thuis niet écht thuis voelt is dat heel vervelend.
En ik wel jaar zit je nu? Hoop dat je hierna wel weer gemotiveerd bent, het is zonde als dingen door zoiets niet lukken.
Ik zit ehm ik geloof nu 2e jaar...maar mijn opleiding is heel chaotisch. Ik ben vorig jaar februari begonnen dus officieel zou ik nu nog in mijn eerste jaar zitten...maar omdat het moeilijk ging met onze klas hebben ze ons in het 2e jaar gezet. Ik zou als ik zou willen er over een half jaar af van zijn. Maar ik doe lekker rustig aan ga voor een jaar
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
_Chance schreef:Marin schreef:_Chance schreef:
Ja dat vind ik dus ook.
Zo, dat scheelt een hoop. Ik heb van GA alleen seizoen 1 en 2 op DVD, ik vind ze gewoon te duur (zelfs seizoen 3 kost hier nog best een hoop geld).
Verder wil ik ook nog Glee en Lost (5 & 6, de rest heb ik). Misschien dat het in Curacao ook wel wat goedkoper is dan hier..
Wel opletten welke regio de dvds in Curacao hebben en of je een regiovrije dvdspeler hebt
Gast- Gast
@ Jordana: waarom blijf je nog bij je vriend (die nieuwe man buiten beschouwing gelaten)? Wordt jij nog gelukkig van hem? Wil je met hem oud worden?
Als ik dit moet weghalen, moet je het even laten weten.
Als ik dit moet weghalen, moet je het even laten weten.
Blond- Lady Post-a-lot
Marin schreef:_Chance schreef:Marin schreef:_Chance schreef:
Ja dat vind ik dus ook.
Wel opletten welke regio de dvds in Curacao hebben en of je een regiovrije dvdspeler hebt
Ja dat zou wel iets voor mij zijn, om thuis te komen met DVD's die hier niet werken .
NL is toch regio 2?
Blond- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:Oke het gaat een verhaal worden. Niet quoten aub wil het straks nog weghalen.
*
Thnx voor te lezen. Het is een verhaal sorry
Wat een lastige situatie! Het is wel verstandig dat je dit nu afkapt omdat je nog in een relatie zit. Eerlijk gezegd denk ik dat je moet proberen om het los van elkaar te zien. Die ontevredenheid over je vriend, was die er daarvoor ook al? En zoja, waarom onderneem je daar geen actie op? Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je vriend geen interesse toont en je je gevoelens niet bij hem kwijt kunt, maar dit wist je denk ik al eerder. Hoe hard het ook klinkt; Je maakt zelf elke dag de keuze om in deze relatie te blijven zitten.
Wat die ander betreft, het lijkt me verstandig om hem even helemaal buiten het verhaal te houden. Wanneer je besluit om wel bij je vriend weg te gaan kun je altijd nog contact met hem opnemen.
Ik hoop dat het je heeft geholpen om het even op een rijtje te zetten! Sterkte!
Edit: laat maar weten als ik het weg moet halen.
Laatst aangepast door Merai op di 18 jan 2011 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
@ Jordana, lastig verheel. Ik denk dat je je eens af moet vragen; waarom ben je nog bij je vriend, hoe is jullie relatie, maakt hij jou gelukkig? Etc.
In mijn ogen word je niet zomaar verliefd/gelukkig van een ander. Dan is er meer aan de hand denk ik.
In mijn ogen word je niet zomaar verliefd/gelukkig van een ander. Dan is er meer aan de hand denk ik.
Toet- Lady Post-a-lot
@Marin: Ik lees heel vaak dat je erg moe bent/op het randje van een burn out zit, dit doet natuurlijk ook wat met je weerstand. Je moet dus niet het ziek zijn proberen op te lossen of je er voor verontschuldigen, maar die moeheid. En wel goed en gezond eten! En misschien nog wat extra vitamientjes bijslikken, als je dat nog niet doet.
Beterschap iig!
Beterschap iig!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat is rot Jordana..
Ik ben van mening dat je alleen gevoel voor iemand kunt krijgen als je er open voor staat, wat vaak inhoud dat je eigen relatie niet 100% goed is. Neemt niet weg dat het niet makkelijk is natuurlijk.
Wil je bij je vriend blijven? Kun je in de toekomst nog tegen zijn nukken en minpunten (niet praten, afsnauwen ed, de dingen die je noemde in je post)? Zie je het nog voor je om oud met hem te worden? Kun je gelukkig met hem blijven? Bén je wel echt gelukkig met hem?
Als je dit soort dingen met nee beantwoord, dan zou ik eens bedenken of je wel echt met je vriend verder wilt. Misschien was deze man een soort eye opener. En wat je ook doet, laat dat niet beinvloeden door de 2e man. Want het gras is altijd groener bij de buren, zoals ze dat zeggen. Maar bedenk wel goed wat je echt wilt. Is dat bij je vriend blijven? Dan zou ik toch het contact verbreken, want anders blijf je denk ik naar hem toe gezogen worden..
Succes!
Ik ben van mening dat je alleen gevoel voor iemand kunt krijgen als je er open voor staat, wat vaak inhoud dat je eigen relatie niet 100% goed is. Neemt niet weg dat het niet makkelijk is natuurlijk.
Wil je bij je vriend blijven? Kun je in de toekomst nog tegen zijn nukken en minpunten (niet praten, afsnauwen ed, de dingen die je noemde in je post)? Zie je het nog voor je om oud met hem te worden? Kun je gelukkig met hem blijven? Bén je wel echt gelukkig met hem?
Als je dit soort dingen met nee beantwoord, dan zou ik eens bedenken of je wel echt met je vriend verder wilt. Misschien was deze man een soort eye opener. En wat je ook doet, laat dat niet beinvloeden door de 2e man. Want het gras is altijd groener bij de buren, zoals ze dat zeggen. Maar bedenk wel goed wat je echt wilt. Is dat bij je vriend blijven? Dan zou ik toch het contact verbreken, want anders blijf je denk ik naar hem toe gezogen worden..
Succes!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
wc-eend schreef:Nee mijn school zit in G. En stage in doe ik in Z.
Ik zit ehm ik geloof nu 2e jaar...maar mijn opleiding is heel chaotisch. Ik ben vorig jaar februari begonnen dus officieel zou ik nu nog in mijn eerste jaar zitten...maar omdat het moeilijk ging met onze klas hebben ze ons in het 2e jaar gezet. Ik zou als ik zou willen er over een half jaar af van zijn. Maar ik doe lekker rustig aan ga voor een jaar
Oké, dus je kan binnen nu en een jaar klaar zijn? Dat is wel heel fijn, ik zou ook kiezen voor de relax manier haha, ik had ook al klaar kunnen zijn maar doe het lekker op mijn tempo.
Hoop dat je toch over een tijdje (als je weer in G. woont misschien?) Wat gemotiveerder bent en het weer leuker vind om naar school/stage te gaan.
Heb je trouwens al iets gehoort van dat huisje, op welke plaats je staat enz?
Toet- Lady Post-a-lot
Merai: Dat is inderdaad een goed idee. Weet alleen niet goed hoe ik moet beginnen.
Jordana: Ik denk dat het tijd is om eens heel goed na te denken wat jij uit je huidige relatie haalt en wat je dat waard is. Volgens mij gaat het al jaren met ups en downs en niemand hoeft zo te leven. Als jij denkt dat je een mooier leven kan hebben zonder hem (en dan niet perse met deze nieuwe man, dat kan ook een trigger zijn), dan moet je daar goed over nadenken of je dat niet wilt.
Jordana: Ik denk dat het tijd is om eens heel goed na te denken wat jij uit je huidige relatie haalt en wat je dat waard is. Volgens mij gaat het al jaren met ups en downs en niemand hoeft zo te leven. Als jij denkt dat je een mooier leven kan hebben zonder hem (en dan niet perse met deze nieuwe man, dat kan ook een trigger zijn), dan moet je daar goed over nadenken of je dat niet wilt.
Gast- Gast
@Marin:
Ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt. Twee jaar geleden was ik bezig met mijn afstudeerstage. Het was vreselijk, ik was er niet op mijn plek en kon wel janken. Ik streepte de dagen weg. Dat kostte zoveel energie. Ik werd ziek in de voorjaarsvakantie, en ik werd ook niet echt meer beter. Omdat die stage zoveel energie vrat, had ik geen energie meer om te herstellen. Ik heb toen de beslissing genomen om te stoppen, en ergens anders verder te gaan. Ik zeg niet dat jij dat moet doen, maar besef wel wat dit van je vraagt (lichamelijk en geestelijk).
Ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt. Twee jaar geleden was ik bezig met mijn afstudeerstage. Het was vreselijk, ik was er niet op mijn plek en kon wel janken. Ik streepte de dagen weg. Dat kostte zoveel energie. Ik werd ziek in de voorjaarsvakantie, en ik werd ook niet echt meer beter. Omdat die stage zoveel energie vrat, had ik geen energie meer om te herstellen. Ik heb toen de beslissing genomen om te stoppen, en ergens anders verder te gaan. Ik zeg niet dat jij dat moet doen, maar besef wel wat dit van je vraagt (lichamelijk en geestelijk).
Blond- Lady Post-a-lot
@chance: Dat weet ik dus niet, Hij wilt nog steeds geen kinderen en trouwen zit hij ook niet zitten. Ik voel me soms heel alleen in onze relatie want wat hij doet is goed maar als ik zeg er komt een vriend van mij vanavond langs dan gaat het 'moet dat, ik ben dan niet thuis hoor'
En net als gister ook, Mijn derde remlicht is kapot en ik wil een andere maar wel dezelfde die ik nou heb. Ik had er dus eentje gevonden en ik zei tegen hem ik heb er een maar vertrouw de site niet omdat ik die zaak niet 'ken'. Dus ik gekeken waar je het dan kan ophalen en dat was dan 1,5 rijden vanuit ons huis.
Hij verklaarde me voor gek want je verspilt er een tankbezine aan en als je nou daar is op zoekt.
Dus ik gedaan, zeg ik vind niet. Roep hij opeens heel kwaad ja dan bel je toch een andere zaak op en die kunnen er ook wel aan komen. Dus ik vraag aan hem waarom roep je. Ja nietsssss gaat het dan.
En net als gister ook, Mijn derde remlicht is kapot en ik wil een andere maar wel dezelfde die ik nou heb. Ik had er dus eentje gevonden en ik zei tegen hem ik heb er een maar vertrouw de site niet omdat ik die zaak niet 'ken'. Dus ik gekeken waar je het dan kan ophalen en dat was dan 1,5 rijden vanuit ons huis.
Hij verklaarde me voor gek want je verspilt er een tankbezine aan en als je nou daar is op zoekt.
Dus ik gedaan, zeg ik vind niet. Roep hij opeens heel kwaad ja dan bel je toch een andere zaak op en die kunnen er ook wel aan komen. Dus ik vraag aan hem waarom roep je. Ja nietsssss gaat het dan.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ben je nog gelukkig met hem? Zo niet: denk je dat het ooit terugkomt?
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: