Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Google jij op collega's, vrienden, forummers etc?

+8
Susan
Lovely
Ibbeltje
Lejow
Alex
Error
Marin
rapa nui
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Google jij op collega's, vrienden, forummers etc? Empty Google jij op collega's, vrienden, forummers etc?

Bericht  rapa nui wo 4 jan 2012 - 9:45

Nav. van het topic over privacy. Google jij wel eens op vrienden, familie, buren, collega's, oud-klasgenoten, forummers of wie dan ook?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Google jij op collega's, vrienden, forummers etc? Empty Re: Google jij op collega's, vrienden, forummers etc?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 9:46

Soms wel ja. Ook mijn eigen naam google ik regelmatig.

Gast
Gast

Google jij op collega's, vrienden, forummers etc? Empty Re: Google jij op collega's, vrienden, forummers etc?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 9:46

Nee vrijwel nooit, tenzij ik hun adres of iets dergelijks kwijt ben.

Zie er het nut niet van in om mensen te googelen die ik al ken.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 9:47

Mezelf: Vaak genoeg
Familie: Ook wel eens gedaan
Vriend: Ook gedaan, zeker toen we elkaar net leerden kennen
Vrienden: Nee eigenlijk niet
Collega's: Nee, behalve als dat carrieretechnisch handig zou kunnen zijn, er achter komen wat voor publicaties zij hebben gedaan bijvoorbeeld, zoiets zou ik wel interessant vinden.
Oude vriendjes of mensen op wie ik verliefd was vroeger: A gazillion times
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 9:47

Ja af en toe.

Gast
Gast

Bericht  Error wo 4 jan 2012 - 9:47

Hmm mensen die ik echt ken niet, maar vage kennissen ofzo soms wel :P Maar dan met name op Fb enzo opzoeken..
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 9:48

Nee.
Sta er nooit bij stil om dat te doen, en ik zou het eigenlijk nogal triest vinden als ik dat zou doen.
Zeker over forummers. Mensen zetten sommige dingen bewust niet op internet (Heb je 'm weer Wink) en dan zou ik t nogal raar vinden als ik daarin ga zitten wroeten.

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 4 jan 2012 - 9:49

Nee, nooit.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 9:49

Marin schreef:Mezelf: Vaak genoeg
Familie: Ook wel eens gedaan
Vriend: Ook gedaan, zeker toen we elkaar net leerden kennen
Vrienden: Nee eigenlijk niet
Collega's: Nee, behalve als dat carrieretechnisch handig zou kunnen zijn...
Oude vriendjes of mensen op wie ik verliefd was vroeger: A gazillion times

Haha, hier kan ik me bij aan sluiten Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje wo 4 jan 2012 - 9:50

Nee alleen af en toe mij zelf en mijn vriend Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 9:50

Nee, nooit.

Gast
Gast

Bericht  Lovely wo 4 jan 2012 - 9:51

Collega's wel, en ook de persoon met wie ik een sollicitatiebezoek heb. Doen zij immers ook bij mij.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 9:55

Arden schreef:Soms wel ja. Ook mijn eigen naam google ik regelmatig.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 9:58

Ehm collega's of interessante mensen die ik tegenkom wel. Vrienden niet, daar weet ik genoeg van... Forummers google ik niet, maar k bekijk wel regelmatig facebookpagina's, maar dat komt vaak omdat er dan een 'Ken je deze ook' (ofzo) foto'tje staat met 10 of meer gemeenschappelijke vrienden. Dan ben ik altijd benieuwd wie dat is, vooral als ik de foto niet herken, aangezien ik oudklasgenoten wel zou herkennen en anders zou ik toch niet 10 gemeenschappelijke vrienden hebben? Vaak zijn 't dan forummers - die ik dus niet bij forumnaam ken, ook zoiets irritants Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 10:03

Nee, alleen mezelf. Gewoon om te checken of er geen gekke dingen staan.
Op Facebook kan ik wel rondzwerven tussen vrienden en kennissen, al zoek ik niet vaak specifiek mensen op.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 10:06

Soms Google ik mezelf om te checken of ik nog wel steeds onvindbaar ben op het net. En verder Google ik inderdaad wel eens collega's of mensen van vroeger waarnaar ik benieuwd ben.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 10:08

Nee, ik zoek ze wel op hyves/facebook, maar ze googelen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Ja, mezelf wel, maar verder niet.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 4 jan 2012 - 10:13

Princess schreef:Nee.
Sta er nooit bij stil om dat te doen, en ik zou het eigenlijk nogal triest vinden als ik dat zou doen.
Zeker over forummers. Mensen zetten sommige dingen bewust niet op internet (Heb je 'm weer Wink) en dan zou ik t nogal raar vinden als ik daarin ga zitten wroeten.

Als zij die dingen bewust niet op internet zetten dan vind je die dingen ook niet als je op Google gaat zoeken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 10:26

Zero schreef:Nee vrijwel nooit, tenzij ik hun adres of iets dergelijks kwijt ben.

Zie er het nut niet van in om mensen te googelen die ik al ken.

+1

alleen mijn eigen naam check ik wel eens om te kijken wat er te vinden is

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 21:05

Nee, nooit.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza wo 4 jan 2012 - 22:13

Mezelf google ik sowieso 1 keer in de zoveel tijd om te kijken wat er naar boven komt.

En als ik me verveel google ik zo af en toe familie of goede vrienden, maar dat komt niet vaak voor.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Sweety wo 4 jan 2012 - 23:12

Ik heb weleens een oude vriendin gegoogled. We zijn al een aantal jaar niet meer bevriend maar ik had begrepen dat zij zwanger was. Toen ik ging zoeken was ze al bevallen van een meisje. Geen behoefte gehad om haar aan te spreken en te feliciteren maar ik was gewoon nieuwsgierig.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 23:15

Ik heb mijn aller eerste ex een keer gegoogled, echt heel fout, want dat is echt een klootzak eerste klas die me heel wat aangedaan heeft.. Eigenlijk moet ik hem dus gewoon vergeten en zeer zeker uit mijn kop zetten, want mijn tijd met hem was niet leuk..
Maar toch kon ik het niet laten, en toen ik zijn rotkop tegen kwam, kwam alles ook weer naar boven, blegh
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jeanette do 5 jan 2012 - 0:55

Nee, anderen niet. Alleen mezelf om te checken of ik gemakkelijk te vinden ben.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 4:32

Ja doe ik wel eens, maar niet zo vaak. Ik had een meisje in mn klas en die verzon altijd heel veel, ik ben haar wel eens gaan googlen. Kwam ik een hele pagina over haar tegen en daar stond in dat ze al de hele wereld was overgevlogen voor haar stage en dat ze oa in Australie, Canada, Amerika enzo was geweest en dat ze voor haar stage ook binnen 2 maanden was opgeklommen tot sales manager oid. Ik wist dat het allemaal gelogen was want ik ging in die tijd veel met haar om.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: