Belastingdienst
+79
Mint
Thunder
Discordia
Siamsa
Lies
Rumble
Cheesegirl
JD
MissD
Admin
Arwyn
PrimaBella
Burn
pindaatje
TukTuk
Jelin
Tania
Bubbelicious
Lavendel
Rovine
Caramba
Evalynn
Davinia
Sunshine
PaarsBlauw
Tsjip
_Inge_
Didi
banjer49
Gympie
girli
Zininzon
Highway
mezzoforte
Barbabella
Middleme
*Lookie*
Aziraphale
Siem
_Femme
RYW
SoGood
Ella
Bruintje Beer
SnowWhite
mickey
rapa nui
flower
Lejow
Muppetje
Monte
Mermaid
Rebecca
mzcharlotte
ixis
Bliss
Zora
Mamsie
CCC
firda
Marin
Roxi3
Jerry
Pandora
Blond
silly-one
Bosjesvrouw
SarahKey
rianne287
Atelier Madame
Koffieleut
M@niek
Bazinga
Kaboutertje
Parisienne
Pompoen
Shisha
Susan
Rush
83 plaatsers
Pagina 3 van 12
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Re: Belastingdienst
HUUUUUUUUU..... Nog steeds geen brief.
Wel m'n vakantiegeld dus ik hou voor nu weer even op met klagen, pompom jeej!
Wel m'n vakantiegeld dus ik hou voor nu weer even op met klagen, pompom jeej!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik kreeg van de week een beschikking 2005 (!). Er ligt nog ruim 600 euro op me te wachten. Geen idee hoe ze dat hebben berekend, maar ik heb geen bezwaar.
Dagtekening 22 mei trouwens, dus valt lekker samen met mijn vakantiegeld. Dikke rekening aan het eind van de maand dus!
Dagtekening 22 mei trouwens, dus valt lekker samen met mijn vakantiegeld. Dikke rekening aan het eind van de maand dus!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn brief is binnen, maar die van mijn vriend nog niet en hij is degene die geld terugkrijgt (nou ja, gewoon samen, maar op zijn naam)... nog ff afwachten dus!
mzcharlotte schreef:Ik kreeg van de week een beschikking 2005 (!). Er ligt nog ruim 600 euro op me te wachten. Geen idee hoe ze dat hebben berekend, maar ik heb geen bezwaar.
Controleer wel even goed of het klopt dat je dat geld moet krijgen. Ik kreeg in 2009 een beschikking over 2007, waarin stond dat ik nog ruim 200 euro kreeg omdat ik in 2007 niet gewerkt zou hebben. Klopte niks van, bezwaar aangetekend, gebeld, vanalles om de bd aan het verstand te peuteren dat ik geen recht had op dat geld. Uiteindelijk nog een poos op de spaarrekening laten staan, maar uiteindelijk dacht ik nou t zal wel, ik ga het gebruiken. Krijg ik begin dit jaar ineens een brief dat ik geld gekregen heb waar ik geen recht op had...ehm...dat probeerde ik jullie toen al te vertellen!
Van mij mag die brief wel wegblijven... Ik moet ze geld betalen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik wil ook mijn brief, ik krijg nog 180, dus die mag wel komen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Rebecca schreef:mzcharlotte schreef:Ik kreeg van de week een beschikking 2005 (!). Er ligt nog ruim 600 euro op me te wachten. Geen idee hoe ze dat hebben berekend, maar ik heb geen bezwaar.
Controleer wel even goed of het klopt dat je dat geld moet krijgen. Ik kreeg in 2009 een beschikking over 2007, waarin stond dat ik nog ruim 200 euro kreeg omdat ik in 2007 niet gewerkt zou hebben. Klopte niks van, bezwaar aangetekend, gebeld, vanalles om de bd aan het verstand te peuteren dat ik geen recht had op dat geld. Uiteindelijk nog een poos op de spaarrekening laten staan, maar uiteindelijk dacht ik nou t zal wel, ik ga het gebruiken. Krijg ik begin dit jaar ineens een brief dat ik geld gekregen heb waar ik geen recht op had...ehm...dat probeerde ik jullie toen al te vertellen!
Ik snap helemaal niks van die berekening, maar ik stuur 'm sowieso wel naar mijn belastingadviseur. Ik denk ook dat ze iets niet goed met mijn salaris hebben gedaan.
Edit: het is een beschikking op een bijna 7 jaar oude aangifte. Hierna mogen ze toch niks meer doen met mijn aangifte?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Heb wel mn brief, maar wij krijgen helemaal niets
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Krijg je ook een brief als je niks krijgt?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Krijg je ook een brief als je niks krijgt?
Ja!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Ik heb de brief ook en met dagtekening 19 mei dus zal zo eens kijken of het al op mijn rekening staat. Wel lekker, ik krijg mijn vakantiegeld pas eind juni dus dit komt nu wel goed uit ook al gaat een groot deel naar mijn spaarrekening.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Grrr nog steeds geen brief ontvangen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Grrr nog steeds geen brief ontvangen
+1! Damn ik wil mn geld!
Aangezien ik ook sinds half april geen salaris meer heb gehad (nieuwe baan, krijg mn loon van april en mei in 1x).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
flower schreef:Lejow schreef:Krijg je ook een brief als je niks krijgt?
Ja!
Ok, dan hoef ik me niet t leplazerus te schrikken als er ineens een blauwe brief in de bus ligt haha.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bliss schreef:Grrr nog steeds geen brief ontvangen
Hier ook nog niks. Waarom duurt het zo lang wanneer je het nodig hebt!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hier wel de brief van mijn man gekregen waarop we 50 euro moeten betalen,, echter laten ze mijn brief achter wege terwijl we daar juist een heerlijk bedrag op terug krijgen Ben benieuwd wanneer we deze brief dan krijgen! We hebben samen de aangifte ingevuld dus in plaats dat ze dit of verrekenen of dat we de brieven samen krijgen..
Helaas hier nog even geduld hebben!
Gast- Gast
Hier ook nog geen brief
Wij krijgen ook behoorlijk wat terug dus laat komen, laat komen die brief!
Wij krijgen ook behoorlijk wat terug dus laat komen, laat komen die brief!
Gast- Gast
Wij hebben de brieven vorige week gekregen. Helaas krijgen we niks. Maar we hoeven gelukkig ook niet te betalen!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Hier ook nog steeds geen brief.. Voorgaande jaren had ik gewoon geluk, dat de brief al zo snel op de mat lag.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb vandaag mijn brief gehad, maar die is niet boeiend, we wachten op die van mijn vriend
Gast- Gast
Petra* schreef:Hier wel de brief van mijn man gekregen waarop we 50 euro moeten betalen,, echter laten ze mijn brief achter wege terwijl we daar juist een heerlijk bedrag op terug krijgen Ben benieuwd wanneer we deze brief dan krijgen! We hebben samen de aangifte ingevuld dus in plaats dat ze dit of verrekenen of dat we de brieven samen krijgen..
wij hebben ook 1 brief gekregen. We wachten ook nog op de leukste brief. Ook wij hebben samen aangifte gedaan.
Nog ff geduld hebben haha
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn man kreeg dinsdag de brief en ik woensdag. Van hem is vandaag gestort en van mij is de dagtekening morgen. Was een lekker bedrag!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Pagina 3 van 12
Permissies van dit forum: