Goedemorgen zondag!
+12
Zonnetje
slaatje
_Cyn_
Hoochie
Snoes
Rebecca
Annemoontje
GeKKiE
Ibbeltje
Aggi
Caramba
Silver
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zondag!
Goedemorgen,
Goed geslapen? Ik wel! Om 22u lag ik ongeveer plat, en net ging het wekkertje. We gaan zo meteen 7u weg om een fietstoertocht te maken van 100km. Nu maar duimen dat er nog startbewijzen zijn.
Lekker slapen nog, en een fijne dag allemaal
Goed geslapen? Ik wel! Om 22u lag ik ongeveer plat, en net ging het wekkertje. We gaan zo meteen 7u weg om een fietstoertocht te maken van 100km. Nu maar duimen dat er nog startbewijzen zijn.
Lekker slapen nog, en een fijne dag allemaal
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen zondag!
Goedemorgen,
Hier ook weer vroeg op. Heerlijk geslapen, maar schrok zostraks wakker. Mijn wekker ging kwart voor 6, maar heb em daarna niet meer gehoord, met mijn slaapkop natuurlijk uitgedrukt. Kwart over 6 ben ik er maar af gegaan.
Staat een beetje werken op de planning. Mijn vriend zal vanmiddag bij een bootje kijken, ik ga niet mee, even wat in huis doen, daarna gaan wij naar mijn vriend zijn ouders, is tenslotte moederdag.
Fijne dag iedereen.
Hier ook weer vroeg op. Heerlijk geslapen, maar schrok zostraks wakker. Mijn wekker ging kwart voor 6, maar heb em daarna niet meer gehoord, met mijn slaapkop natuurlijk uitgedrukt. Kwart over 6 ben ik er maar af gegaan.
Staat een beetje werken op de planning. Mijn vriend zal vanmiddag bij een bootje kijken, ik ga niet mee, even wat in huis doen, daarna gaan wij naar mijn vriend zijn ouders, is tenslotte moederdag.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen...
Het is moederdag maar ik zit al vanaf 6u beneden.
A. wilde niet meer slapen en ligt nu zijn stembanden te testen.
Wij hebben vanmiddag fotoshoot voor een foto voor mijn ouders. In juni zijn ze 40 jaar getrouwd en we weten dat ze graag een mooie foto willen van alle kinderen + kleinkinderen.
Daarvoor even naar mijn schoonmoeder en daarna naar mijn ouders.
(nu maar hopen dat H. haar mond dicht kan houden haha)
@ FryskeFlinter: Veel plezier met fietsen!
@ Spetterdespat: Dat is vroeg...
Fijne dag!!
Het is moederdag maar ik zit al vanaf 6u beneden.
A. wilde niet meer slapen en ligt nu zijn stembanden te testen.
Wij hebben vanmiddag fotoshoot voor een foto voor mijn ouders. In juni zijn ze 40 jaar getrouwd en we weten dat ze graag een mooie foto willen van alle kinderen + kleinkinderen.
Daarvoor even naar mijn schoonmoeder en daarna naar mijn ouders.
(nu maar hopen dat H. haar mond dicht kan houden haha)
@ FryskeFlinter: Veel plezier met fietsen!
@ Spetterdespat: Dat is vroeg...
Fijne dag!!
Gast- Gast
Goedemorgen! Gelukkig beter geslapen dan gisterenq
Het is hier nu al super weer, dus wordt een dagje in ons strandhutje hangen en vanavond uit eten.
FF: Fietsze vandaag! Petje af!
Het is hier nu al super weer, dus wordt een dagje in ons strandhutje hangen en vanavond uit eten.
FF: Fietsze vandaag! Petje af!
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal, uitgeslapen en wel mja lag er gisteren dan ook al om 21.15 uur in.
Zoonlief is wakker vandaar dat ik er nu al uit ben, vriendlief ligt nog op 1 oor. Straks naar mijn moeder voor moederdag. Geloof dat we een andere keer naar zijn moeder gaan... i.v.m planning van mijn vriend die gaat vmi naar wat vrienden.
Ik ben de middag gezellig met R bij mijn moeder even bij babbelen gebeurd te weinig de laatste tijd.
Zoonlief is wakker vandaar dat ik er nu al uit ben, vriendlief ligt nog op 1 oor. Straks naar mijn moeder voor moederdag. Geloof dat we een andere keer naar zijn moeder gaan... i.v.m planning van mijn vriend die gaat vmi naar wat vrienden.
Ik ben de middag gezellig met R bij mijn moeder even bij babbelen gebeurd te weinig de laatste tijd.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Goedemorgen,
Ik heb maar kort geslapen, maar ik word zo opgehaald door mijn ouders om naar de landmachtdagen te gaan. Misschien zie ik Cimic, ben benieuwd
Iedereen verder een fijne Moederdag.
Ik heb maar kort geslapen, maar ik word zo opgehaald door mijn ouders om naar de landmachtdagen te gaan. Misschien zie ik Cimic, ben benieuwd
Iedereen verder een fijne Moederdag.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat is in V.olkel of niet Ibbeltje?
Zal wel rete druk zijn daar!
Veel plezier.
Veel plezier.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik wil vandaag een beetje was wassen/strijken/opruimen van de vakantie. Vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders en daarna naar mijn ouders en daar blijven we eten. Voor de rest doen we een beetje rustig aan.
Een fijne Moederdag/zondag!
Ik wil vandaag een beetje was wassen/strijken/opruimen van de vakantie. Vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders en daarna naar mijn ouders en daar blijven we eten. Voor de rest doen we een beetje rustig aan.
Een fijne Moederdag/zondag!
Gast- Gast
TBIB schreef:Dat is in V.olkel of niet Ibbeltje?
Veel plezier.
Nee Oirschot. En ja denk het ook, daarom gaan we al vroeg. Dan hebben we hopelijk al een deel gezien voor de echte drukte Dank je wel
Jij veel plezier met de fotoshoot, leuk!
Oooh, ik dacht dat dit weekend V.olkel in de wolken was maar dat is volgende week
Dank je!!
Dank je!!
Gast- Gast
TBIB schreef:Oooh, ik dacht dat dit weekend V.olkel in de wolken was maar dat is volgende week
Dank je!!
Dat zijn dan de luchtmachtdagen denk ik
Goeiemorgen!
8 uur werd ik wakker. De buurman is alweer bezig met zijn achterpui!
Straks douchen, aankleden en op de koffie bij mijn schoonmoeder.
Dan gaan we tussendoor thuis even verder met schilderen ofzo.
Om half 6 bij mijn ouders bbqen.
Mij laatste vakantiedag alweer...
Fijne moederdag voor alle moeders!
8 uur werd ik wakker. De buurman is alweer bezig met zijn achterpui!
Straks douchen, aankleden en op de koffie bij mijn schoonmoeder.
Dan gaan we tussendoor thuis even verder met schilderen ofzo.
Om half 6 bij mijn ouders bbqen.
Mij laatste vakantiedag alweer...
Fijne moederdag voor alle moeders!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Hey goeie morgen allemaal!
Vandaag ga ik op bezoek bij mijn ouders, niet eens voor moederdag, toevallig zo gepland. Misschien komen mijn andere broers daar ook nog even langs en zie ik ze weer eens een keer. Mijn man moet werken vandaag, dus ik ga alleen.
Fijne zondag!
Vandaag ga ik op bezoek bij mijn ouders, niet eens voor moederdag, toevallig zo gepland. Misschien komen mijn andere broers daar ook nog even langs en zie ik ze weer eens een keer. Mijn man moet werken vandaag, dus ik ga alleen.
Fijne zondag!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Goedemorgen!
Ik had nog wel wat langer willen slapen, maar 't lukte niet meer. Ben echt bekaf, heb al de hele week keelpijn, nu begint mijn neus ook vol te lopen en heb een ontstoken oog, bleh
Vandaag eerst even aan mijn onderzoeksplan werken, die moet ik uiterlijk woensdag inleveren. Vanavond gaan we met mijn schoonouders uiteten ivm moederdag.
Fijne dag allemaal!
Ik had nog wel wat langer willen slapen, maar 't lukte niet meer. Ben echt bekaf, heb al de hele week keelpijn, nu begint mijn neus ook vol te lopen en heb een ontstoken oog, bleh
Vandaag eerst even aan mijn onderzoeksplan werken, die moet ik uiterlijk woensdag inleveren. Vanavond gaan we met mijn schoonouders uiteten ivm moederdag.
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!
Ik ben een halfuurtje wakker, heb heerlijk geslapen! Vandaag eens een heerlijk rustig dagje, vanmiddag even naar mijn ouders en naar mijn tantes. Vanavond muffins maken voor mijn werk morgen en daarna nog even langs vrienden van ons.
Fijne dag allemaal!
Ik ben een halfuurtje wakker, heb heerlijk geslapen! Vandaag eens een heerlijk rustig dagje, vanmiddag even naar mijn ouders en naar mijn tantes. Vanavond muffins maken voor mijn werk morgen en daarna nog even langs vrienden van ons.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ga zo even een pan soep maken, daarna hardlopen en mijn ouders komen voor Moederdag even hierheen. Daarna verjaardag van mijn oma en eten bij mijn schoonouders. Volgens mij zit de dag dan wel weer vol.
Fijne zondag allemaal
Fijne zondag allemaal
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga zo ontbijt op bed maken voor mams, want ik ben bij haar Cadeautje geven (oorbellen) en daarna naar mijn stiefmoeder.
Als ik daar geweest ben, mn tas weer pakken en terug naar huis.
Als ik daar geweest ben, mn tas weer pakken en terug naar huis.
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Goedemorgen!
Ik heb geloof ik wel een beetje geslapen :p Ik heb gister mijn verjaardag gevierd. Was helemaal super. Hele tuin vol, allemaal lieve mensen om me heen. Was echt een topavond. Zometeen moeten we alle zooi nog opruimen, daar kijk ik dan weer niet echt naar uit. Gelukkig hebben we wergwerp glazen en bordjes gebruikt, dus is makkelijk in een zak te gooien. Dan gaat lief de tuin even aanvegen, want er ligt van alles naast de vuurkolf, en de partytent opruimen. Daarna gewoon lekker op de bank of vanuit bed een filmpje kijken.
Een fijne dag allemaal
Ik heb geloof ik wel een beetje geslapen :p Ik heb gister mijn verjaardag gevierd. Was helemaal super. Hele tuin vol, allemaal lieve mensen om me heen. Was echt een topavond. Zometeen moeten we alle zooi nog opruimen, daar kijk ik dan weer niet echt naar uit. Gelukkig hebben we wergwerp glazen en bordjes gebruikt, dus is makkelijk in een zak te gooien. Dan gaat lief de tuin even aanvegen, want er ligt van alles naast de vuurkolf, en de partytent opruimen. Daarna gewoon lekker op de bank of vanuit bed een filmpje kijken.
Een fijne dag allemaal
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik ben net opgestaan, vriend ligt nog in bed. Ik ga zo 10 km hardlopen, ik denk de laatste keer 10 voor de Marikenloop volgende week zondag. Daarna gaan we bij mijn schoonouderw lunchen en naar de oma van mijn vriend. Vanavond Boer zoekt vrouw en Peking express kijken.
Ik ben net opgestaan, vriend ligt nog in bed. Ik ga zo 10 km hardlopen, ik denk de laatste keer 10 voor de Marikenloop volgende week zondag. Daarna gaan we bij mijn schoonouderw lunchen en naar de oma van mijn vriend. Vanavond Boer zoekt vrouw en Peking express kijken.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedemorgen!
Ik heb zojuist een lekker ontbijtje op bed gehad van mijn vriend.
Vandaag is voor mij een raar dagje, mijn oma is voor bijna 3 maand terug onverwachts overleden, vandaag zou haar verjaardag zijn en ook deed ik altijd wat met moederdag voor haar omdat we samen zo'n speciale band hadden. Ik hoop eerlijk gezegd dat deze dag snel voorbij is!
Ik heb zojuist een lekker ontbijtje op bed gehad van mijn vriend.
Vandaag is voor mij een raar dagje, mijn oma is voor bijna 3 maand terug onverwachts overleden, vandaag zou haar verjaardag zijn en ook deed ik altijd wat met moederdag voor haar omdat we samen zo'n speciale band hadden. Ik hoop eerlijk gezegd dat deze dag snel voorbij is!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Goeienmorgen!
Ik heb lekker uitgeslapen, m'n vriend ligt nog wakker te worden. Straks douchen en er moeten even boodschappen gedaan worden vandaag. Misschien dat we vanmiddag nog even gaan wandelen, verder een relaxdagje.
Ik heb lekker uitgeslapen, m'n vriend ligt nog wakker te worden. Straks douchen en er moeten even boodschappen gedaan worden vandaag. Misschien dat we vanmiddag nog even gaan wandelen, verder een relaxdagje.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen! Smikkell en Zusje zijn hier, wat een schatten zijn dat toch. Iets fijners had ik me vandaag niet kunnen wensen
Gast- Gast
Goedemiddag allemaal! Hier ook heerlijk uitgeslapen. Sinds tijden niet meer gedaan, omdat ons meisje een echt nachtbrakertje is en me helemaal bont en blauw schopt 's nachts. Heel fijn dus dit! Mijn vriend is in de tuin aan het werken, ik heb net het huis opgeruimd en een wasje aangezet. Ga zo even douchen en dan richting mijn schoonouders voor moederdag. Later in de middag gaan we naar mijn ouders voor moederdag en daar blijven we ook eten. Vanavond lekker niks!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Omdat ik vannacht 3 uur wakker heb gelegen, wilde ik graag uitslapen. Dus ik werd om 10.00 wakker, heerlijk! Ik heb een mooi knutselwerkje gekregen van mijn dochter en heb net een lekker stuk taart zitten eten, die mijn man gemaakt heeft (=bakker). We hebben met D. geverfd voor oma en ze vond het prachtig. Moeten we vaker doen! Vanmiddag gaan we naar mijn ouders toe en vanavond gaan de pootjes omhoog en doen we lekker niks meer. Fijne dag allemaal!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Doedel schreef:Goedemorgen! Smikkell en Zusje zijn hier, wat een schatten zijn dat toch. Iets fijners had ik me vandaag niet kunnen wensen
Aaaw wat lief zeg
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!