Goedemorgen zondag!
+10
SoGood
Pompoen
Suus
girli
Esperanza
dolfijntje24
slaatje
Ibbeltje
Happydobby
Oasis
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zondag!
(Goede) morgen dames,
Ik heb op zich goed geslapen, maar zo vroeg opstaan went gewoon nooit. Vandaag ochtenddienst 4 van 4.
Dus morgen eindelijk uitslapen
Vandaag dus werken, en in de namiddag verder aan school werken. Vanavond ga ik naar de bioscoop met een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Ik heb op zich goed geslapen, maar zo vroeg opstaan went gewoon nooit. Vandaag ochtenddienst 4 van 4.
Dus morgen eindelijk uitslapen
Vandaag dus werken, en in de namiddag verder aan school werken. Vanavond ga ik naar de bioscoop met een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen zondag!
Ik zit in de nachtdienst, ik ga zo naar huis om te pitten.
Als ik wakker word lekker niksen want ik moet nog een nachtje werken.
Fijne dag allemaal!
Als ik wakker word lekker niksen want ik moet nog een nachtje werken.
Fijne dag allemaal!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Heerlijk geslapen alleen erg vroeg wakker. Waarom kan ik ook niet meer uitslapen?
Maar goed nu heb ik wel nog een lekkere lange zondag voor me
Nog geen idee wat ik ga doen, op de was ophangen na dan
Fijne dag!
Heerlijk geslapen alleen erg vroeg wakker. Waarom kan ik ook niet meer uitslapen?
Maar goed nu heb ik wel nog een lekkere lange zondag voor me
Nog geen idee wat ik ga doen, op de was ophangen na dan
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Ik heb prima geslapen. Ik ga zo mijn vriend uit bed trekken, want die wilde sporten. EVen kijken of ik energie heb wat te poetsen in huis. Vanmiddag tussen 16 en 19 zijn we uitgenodigd op kraamvisite te gaan bij de eigenaren van de kroeg hier op het dorp, dus gaan we even baby kijken :-) Verder weinig plannen.
Fijne dag allemaal.
Ik heb prima geslapen. Ik ga zo mijn vriend uit bed trekken, want die wilde sporten. EVen kijken of ik energie heb wat te poetsen in huis. Vanmiddag tussen 16 en 19 zijn we uitgenodigd op kraamvisite te gaan bij de eigenaren van de kroeg hier op het dorp, dus gaan we even baby kijken :-) Verder weinig plannen.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goeiemorgen. Ik ben ook vroeg wakker. Ben nog wel moe, maar ik heb teveel aan mijn hoofd. Ga nog maar even verder met rapporten schrijven. Straks lunchen met een vriendin. Helaas is het alleen maar aan het regenen....
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Goedemorgen!
Ik ben net m'n bed uit en ga zo even ontbijten. Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen, ik heb nog 2 boeken liggen en met dit weer helemaal niet vervelend om daarmee op de bank te kruipen.
Eerst maar eens de was doen.
Fijne dag allemaal!
Ik ben net m'n bed uit en ga zo even ontbijten. Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen, ik heb nog 2 boeken liggen en met dit weer helemaal niet vervelend om daarmee op de bank te kruipen.
Eerst maar eens de was doen.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen!
Ik ben weer een klein beetje opgeknapt. Alleen mijn keel doet nog pijn. Vandaag ga ik een luierdag houden. Een beetje opruimen, misschien naar mijn ouders en voor de rest niks doen.
Een fijne dag allemaal!
Ik ben weer een klein beetje opgeknapt. Alleen mijn keel doet nog pijn. Vandaag ga ik een luierdag houden. Een beetje opruimen, misschien naar mijn ouders en voor de rest niks doen.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
_Liv schreef:Goedemorgen!
Een fijne dag allemaal!
Pampers, of een ander merk?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Haha! Mij iPhone maakt er mooie woorden van, haha! Het moest een luie dag zijn. Ik vind hem leuk!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben net wakker, redelijk geslapen. Ik werd steeds opnieuw wakker.
Vandaag heel veel te doen voor stage, studie en huishouden. Dus ik ga zo lekker mezelf verwennen met afbakbroodjes als ontbijt, daarna lijstje maken en knallen maar!
Fijne dag iedereen!
Ik ben net wakker, redelijk geslapen. Ik werd steeds opnieuw wakker.
Vandaag heel veel te doen voor stage, studie en huishouden. Dus ik ga zo lekker mezelf verwennen met afbakbroodjes als ontbijt, daarna lijstje maken en knallen maar!
Fijne dag iedereen!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Goedemorgen!
Ik heb lekker uitgeslapen en daarna nog een uur liggen lezen in bed. Heb nu net mijn ontbijt op: ciabatta met allemaal lekkere dingen Nu even lekker forummen en dan maar eens lekker douchen. Vanmiddag krijgen we nog verjaardagsbezoek voor mijn vriend
Fijne zondag!
Ik heb lekker uitgeslapen en daarna nog een uur liggen lezen in bed. Heb nu net mijn ontbijt op: ciabatta met allemaal lekkere dingen Nu even lekker forummen en dan maar eens lekker douchen. Vanmiddag krijgen we nog verjaardagsbezoek voor mijn vriend
Fijne zondag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen!
Jee wat ben ik lui zeg! Ik moet nog ontbijten, ben al wel een aantal uurtjes wakker, maar heb alleen nog maar rondgelummeld...en daar ga ik de rest van de dag mee door .
Ik heb dus géén plannen vandaag en ga ze ook niet maken, maar waarschijnlijk word het dit:
Hangen, lezen, haken, zingen, eten, haken, zingen, lezen, hangen, eten, televisie kijken, slapen
Jee wat ben ik lui zeg! Ik moet nog ontbijten, ben al wel een aantal uurtjes wakker, maar heb alleen nog maar rondgelummeld...en daar ga ik de rest van de dag mee door .
Ik heb dus géén plannen vandaag en ga ze ook niet maken, maar waarschijnlijk word het dit:
Hangen, lezen, haken, zingen, eten, haken, zingen, lezen, hangen, eten, televisie kijken, slapen
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen, mijn weekend staat in het teken van studeren. Morgen heb ik examen en ik ben bang om te zakken. Laatste keer ben ik echt net niet geslaagd. Mijn baas deed er heel flauw (zeg maar gerust triest, is zelfs lichtelijk geescaleerd) over dus gun het hem niet om nog een keer te zakken. Door zijn reactie ligt de druk bij mij super hoog en ik presteer slecht onder druk.
Studeer me helemaal suf maar vraag me af in hoeverre ik door moet blijven leren omdat ik niet denk dat het nog iets toe zal voegen en misschien raak ik juist alleen in de war.
Studeer me helemaal suf maar vraag me af in hoeverre ik door moet blijven leren omdat ik niet denk dat het nog iets toe zal voegen en misschien raak ik juist alleen in de war.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Klinkt goed, Pompoen Alleen dat haken past niet zo bij mij
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Klinkt goed, Pompoen Alleen dat haken past niet zo bij mij
Nou dan ga je toch breien?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Sogood schreef:Goedemorgen, mijn weekend staat in het teken van studeren. Morgen heb ik examen en ik ben bang om te zakken. Laatste keer ben ik echt net niet geslaagd. Mijn baas deed er heel flauw (zeg maar gerust triest, is zelfs lichtelijk geescaleerd) over dus gun het hem niet om nog een keer te zakken. Door zijn reactie ligt de druk bij mij super hoog en ik presteer slecht onder druk.
Niet te veel meer studeren!! Misschien kun je nog wat gaan oefenen zodat je ziet wat je wel al allemaal kunt, dan kun je wat zelfvertrouwen opbouwen.
Ik heb een keer een tentamen op 1 puntje na niet gehaald (je moest 30 punten halen en ik had er 29 of zoiets), de keer daarna maakte ik 'm nog slechter en de keer dáárna helemaal belabberd. Ik heb dat tentamen pas gehaald toen ik besloten had te stoppen met die studie. Dat kwam onder andere omdat ik me helemaal suf had geleerd en in een soort paniek verkeerde.
Misschien heb je zelfs meer baat bij jezelf gaan ontspannen nu dan bij leren!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Goedemiddag (inmiddels)!
Ik heb ook nog geen bal uitgevoerd vandaag. Zou vanmiddag eigenlijk naar Parkpop gaan met een vriendin en mn zusje en haar vriend, maar dat valt dus letterlijk in het water Die vriendin komt alsnog, hebben over een uurtje afgesproken en gaan waarschijnlijk naar een museum en nog ff winkelen ofzo. Wat een schijtweer!
Sogood, hoe was je slaapfeestje?
Ik heb ook nog geen bal uitgevoerd vandaag. Zou vanmiddag eigenlijk naar Parkpop gaan met een vriendin en mn zusje en haar vriend, maar dat valt dus letterlijk in het water Die vriendin komt alsnog, hebben over een uurtje afgesproken en gaan waarschijnlijk naar een museum en nog ff winkelen ofzo. Wat een schijtweer!
Sogood, hoe was je slaapfeestje?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Slaapfeestje was leuk!
Ik ben nu idd lichtelijk in paniek, maar dat komt vooral door mijn baas.. Ik doe er maar niet meer teveel aan vandaag. Morgen gewoon goed lezen, logisch nadenken en idd rustig blijven. Haal ik het niet, dan derde poging. Bedankt voor je reactie, heeft geholpen.
Ik ben nu idd lichtelijk in paniek, maar dat komt vooral door mijn baas.. Ik doe er maar niet meer teveel aan vandaag. Morgen gewoon goed lezen, logisch nadenken en idd rustig blijven. Haal ik het niet, dan derde poging. Bedankt voor je reactie, heeft geholpen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hier ook al goedemiddag.
Vanmorgen wezen sporten met mijn manneke. En daarna nog even gezwommen. Nu ligt hij op bed en heb ik even mama tijd.
Vanmiddag naar de kermis in het dorp en dan is de zondag alweer zowat voorbij.
Ik kijk wel op tegen deze week. Donderdag heb ik een uitgebreid onderzoek aan mijn oog wat nogal wat tijd in beslag gaat nemen en dan word ook de operatie gepland. En na mijn droom vannacht ben ik er opeens niet meer zo amused over.
Vanmorgen wezen sporten met mijn manneke. En daarna nog even gezwommen. Nu ligt hij op bed en heb ik even mama tijd.
Vanmiddag naar de kermis in het dorp en dan is de zondag alweer zowat voorbij.
Ik kijk wel op tegen deze week. Donderdag heb ik een uitgebreid onderzoek aan mijn oog wat nogal wat tijd in beslag gaat nemen en dan word ook de operatie gepland. En na mijn droom vannacht ben ik er opeens niet meer zo amused over.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemiddag en welterusten!
Net thuis, hele nacht opgezeten bij moeder thuis ze was zelf vanacht naar het ziekenhuis gegaan, ik ben al meer dan 24 uur wakker.
Maar gelukkig is ze weer thuis, ze heeft een longontsteking, 5 keer in het ziekenhuis geweest en 4 keer bij de huisarts, en daar komen ze nu pas achter.
Vandaag verder niks, even eten koken voor mam, dat heen brengen en dan maar weer slapen.
Fijne dag allemaal.
Net thuis, hele nacht opgezeten bij moeder thuis ze was zelf vanacht naar het ziekenhuis gegaan, ik ben al meer dan 24 uur wakker.
Maar gelukkig is ze weer thuis, ze heeft een longontsteking, 5 keer in het ziekenhuis geweest en 4 keer bij de huisarts, en daar komen ze nu pas achter.
Vandaag verder niks, even eten koken voor mam, dat heen brengen en dan maar weer slapen.
Fijne dag allemaal.
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Goedemiddag!
Vanmorgen eerst is lekker uitgeslapen, daarna uitgebreid gedouched, ff snel slaapkamer opgeruimd en nu niets meer doen..
Fijne dag all!
Vanmorgen eerst is lekker uitgeslapen, daarna uitgebreid gedouched, ff snel slaapkamer opgeruimd en nu niets meer doen..
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen Zondag!