Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Smeren?

+6
LMCurious
PiP
Susan
Mamsie
Bloem86
-Ieniemienie-
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Smeren? - Pagina 2 Empty Re: Smeren?

Bericht  Tazz di 18 jan 2011 - 7:33

Ik gebruik Bio-Oil en ben daar best tevreden over. Al gaat het striae niet helemaal tegen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Smeren? - Pagina 2 Empty Re: Smeren?

Bericht  Susan di 18 jan 2011 - 8:07

LMCurious schreef:

Ik zeg ook niet dat die per definitie beter zijn, maar die van de drogist in die prijsklasse is het in elk geval niet. Bij een ici paris of douglas verkopen ze ook merken waar wel degelijk meer werkstoffen inzitten. maar ook daar zijn niet alle producten even goed nee. En het feit dat ze diverse merken verkopen il neit zeggen dat ze zelf een laboratoria moeten zijn. De supermarkt verbouwt toch niet zijn eigen groenten en produceert ook niet alle producten in de winkel.

Dat klopt, maar ik zou dan persoonlijk eerder naar een goed gesorteerde apotheek gaan dan naar de Ici Paris. Maar goed, dat komt omdat ik in het algemeen een goede ervaring heb met huidproducten die ze daar verkopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Smeren? - Pagina 2 Empty Re: Smeren?

Bericht  LMCurious di 18 jan 2011 - 8:15

Susan schreef:
LMCurious schreef:

Ik zeg ook niet dat die per definitie beter zijn, maar die van de drogist in die prijsklasse is het in elk geval niet. Bij een ici paris of douglas verkopen ze ook merken waar wel degelijk meer werkstoffen inzitten. maar ook daar zijn niet alle producten even goed nee. En het feit dat ze diverse merken verkopen il neit zeggen dat ze zelf een laboratoria moeten zijn. De supermarkt verbouwt toch niet zijn eigen groenten en produceert ook niet alle producten in de winkel.

Dat klopt, maar ik zou dan persoonlijk eerder naar een goed gesorteerde apotheek gaan dan naar de Ici Paris. Maar goed, dat komt omdat ik in het algemeen een goede ervaring heb met huidproducten die ze daar verkopen.

Dat kan ook. Alleen ben je dan gebonden aan de vaak maximaal 2 merken die ze hebben. En heb je bij een parfumerie vaak meer keuze qua prijs/geur en soort product. Maar dat is ieder voor zich. En de adviezen die je daar krijgt is vaak nogal mondjesmaat, omdat veel apothekersassisitentes maar weinig trainingen krijgen van de producten die ze verkopen. Vaak is er 1 personeelslid dat bij blijft in de trainingen en de rest weet nauwelijks iets. En dan moet maar net die persoon aanwezig zijn als jij binnenkomt. (dit is overigens wat ik via moeder/tantes in de apothekersbranche hoor. En er zullen echt wel apotheken zijn waar ze wel echt verstand van de producten hebben allemaal, maar veel houden zich alleen bezig met medicijnen.)
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Smeren? - Pagina 2 Empty Re: Smeren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum