Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

+13
SuperGrover
patjuhhh
sonly
Rush
Theezakje13
Tsjip
Roxi3
Monte
Jeanette
Kabouter
Barbabella
Happydobby
Kiara
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Kiara ma 11 jul 2011 - 3:26

Naar aanleiding van het 'hoe bruin ben jij'-topic, vraag ik me af of jullie je altijd insmeren voordat je de zon ingaat en zo ja met welke factor?

Ik smeer mijn gezicht niet speciaal in. In mijn dagcreme zit al factor 15, en als ik dan ook nog eens zonnebrand erover doen, dan kleur ik amper bij. Bij een half uurtje of uurtje in de tuin liggen/zitten smeer ik me ook niet in. Als het langer duurt dan wel, net als op het strand. In de tuin met factor 6 en op het strand meestal 10 of 15. Op een boot of met snorkelen 20 of 30.
Kiara
Kiara
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Happydobby ma 11 jul 2011 - 3:27

Ik smeer me altijd in als ik de zon inga, Met factor 25 of ik smeer vaker, ben vrij licht en verbrand snel.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Barbabella ma 11 jul 2011 - 3:28

Als ik echt weet dat ik lange tijd in de zon om dan smeer ik meestal met 30 of hoger.
Maar als ik even in de tuin zit denk ik er meestal niet aan.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 3:29

Als ik er zeg maar echt voor ga liggen, smeer ik met minimaal factor 15 in. Als het de 1e keer (of één van de eerste keren) in de zon is, gebruik ik een hogere factor.
Voor mijn gezicht, nek, hals en oren gebruik ik standaard factor 30 en ik gebruik ook een lippenbalsem met beschermingsfactor 30. Heb 1 x mijn lippen verbrand, en dat was geen pretje..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 3:30

Als ik echt een een tijdje de zon in ga, smeer ik me in. Meestal met factor 20 of hoger. Als ik even snel in de tuin iets drink, smeer ik me niet in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Kabouter ma 11 jul 2011 - 3:31

Happydobby schreef:Ik smeer me altijd in als ik de zon inga, Met factor 25 of ik smeer vaker, ben vrij licht en verbrand snel.

Hier ook zo..smeer me meestal in met factor 20, maar met die zonnebrand die ik heb, verkleur je dan eigenlijk al niet echt meer. Naja, het is dat of hartstikke verbranden en/of last hebben van zonne-allergie.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Jeanette ma 11 jul 2011 - 3:32

Kom ik aan met mijn factor 50! :P Ik hen een lichte huid en verbrand anders snel, dus heb deze factor echt wel nodig.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Kabouter ma 11 jul 2011 - 3:38

Ik verbrand ook meteen Jeanette, moet je eens andere zonnebrand gebruiken. Ik smeerde eerst ook altijd met 50 ofzo, maar sinds ik smeel met Vision, kan ik ook met 20 veel in de zon. Dan heb ik tenminste ook nog het idee dat ik een beetje verkleurd.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 3:38

Als ik er echt voor ga liggen wel, meestal een hoge factor (30). Verder vergeet ik het vaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Jeanette ma 11 jul 2011 - 3:39

Kabouter schreef:Ik verbrand ook meteen Jeanette, moet je eens andere zonnebrand gebruiken. Ik smeerde eerst ook altijd met 50 ofzo, maar sinds ik smeel met Vision, kan ik ook met 20 veel in de zon. Dan heb ik tenminste ook nog het idee dat ik een beetje verkleurd.

Nee, ik verbrandde voorheen juist altijd. Ik gebruik nu zonnebrand factor 50 van Loreal en die werkt perfect!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 3:42

Ik heb echt geen tijd om ervoor te gaan liggen, maar als ik een stukje ga lopen in de zon ofzo dan smeer ik me wel even in met factor 25

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Monte ma 11 jul 2011 - 3:45

gewoon op deze dagen heb ik dagcreme met factor erin. Als ik even in de zon ga liggen of zitten doe ik niets op. Is het langer dan een half uurtje dan smeer ik me in met factor 30(ik verbrand heel snel). Op vakantie smeer ik me in de ochtend in met factor 30 en dan vaak nog een keer in de loop van de dag.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Roxi3 ma 11 jul 2011 - 3:48

Als ik naar het strand ga smeer ik me altijd in met een hoge factor. Als ik in de tuin ga zitten probeer ik er aan te denken maar vergeet ik het af en toe.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Tsjip ma 11 jul 2011 - 4:03

Als ik bewust in de zon ga zitten/liggen dan smeer ik me in met factor 15 of 20. Op vakantie smeer ik me in met factor 30.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 4:03

Ik begin met 30/20 en als ik bruin ben smeer ik met factor 10 of 5.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Theezakje13 ma 11 jul 2011 - 4:05

Smeer meestal met factor 20.
Heb alleen niet vlug het geduld om in de zon te liggen.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Kabouter ma 11 jul 2011 - 4:05

Jeanette schreef:
Kabouter schreef:Ik verbrand ook meteen Jeanette, moet je eens andere zonnebrand gebruiken. Ik smeerde eerst ook altijd met 50 ofzo, maar sinds ik smeel met Vision, kan ik ook met 20 veel in de zon. Dan heb ik tenminste ook nog het idee dat ik een beetje verkleurd.

Nee, ik verbrandde voorheen juist altijd. Ik gebruik nu zonnebrand factor 50 van Loreal en die werkt perfect!

Ik zeg het ook beetje krom..als ik niet smeer verbrand ik meteen, met deze zonnebrand en factor verbrand ik niet. En toch een beetje verkleuren..nee ik ga niet smeren en toch nog verbranden. :P
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Rush ma 11 jul 2011 - 4:06

Nee, slecht i know..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 4:07

Alleen de eerste keren dat ik in de zon kom, later niet meer eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 4:16

Als ik alleen even boodschappen doe, smeer ik me niet in. Maar als ik langer dan 10 minuten in de zon ga wel, normaal gezien met factor 30, nu ik zwanger ben met factor 50.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  sonly ma 11 jul 2011 - 4:20

Alleen als ik op het strand ga liggen, voor de rest verbrand ik niet zo snel (daar dus wel) En dan is het factor 20/30 (ligt er maar net aan wat ze dit jaar weer in de aanbieding hebben). Ik ga me niet voor een half uurtje in de tuin insmeren want je lichaam is ook vitamine D nodig en dat wordt allemaal weggefilterd door zonnebrand. Plus, daarvan ben ik ook nog nooit verbrand.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 4:23

Als ik even kort in de zon zit, smeer ik me niet in. Als ik wat langer in de zon ga liggen en nog heel licht ben, dan smeer ik factor 15 of 30. (ligt ook een beetje aan de locatie en wat ik heb staan)

Vandaag heb ik ergens een kwartier in de zon gezeten, maar niet ingesmeerd. Ik ben al aardig bruin en verbrand eigenlijk haast niet meer nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 4:31

Ik gebruik Zwitsal factor 30. Bij een zonnige dag smeer ik me al snel in. Als ik dat niet doe dan krijg ik na een kwartiertje zon al jeuk op mijn armen. Iets te gevoelig blijkbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  patjuhhh ma 11 jul 2011 - 4:32

Op vakantie smeer ik me zoiezo in en soms thuis ook. Niet altijd.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 4:33

Alleen als ik bewust ga zonnen of lang buiten in de zon zit. En dan met factor 20.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand? Empty Re: N.A.V. Smeren jullie je in met zonnebrand?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum