Weekendje weg in Nederland, waarheen?
+5
Tinus
Kqip
Mida4you
Kerel
JD
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weekendje weg in Nederland, waarheen?
In de zomer willen we een lang weekend weg in Nederland, even weg van alles en iedereen, en uitrusten samen. Maar, waar is het leuk om heen te gaan? Winkelen, maar ook wat qua natuur of bezienswaardigheden?
Wij komen zelf uit Den Haag, dus niet hier uit de buurt. Ook kennen we de omgeving van Amersfoort en Alkmaar al erg goed.
Vertel! Wat is leuk, wellicht tips voor hotels of bezienswaardigheden ook?
Wij komen zelf uit Den Haag, dus niet hier uit de buurt. Ook kennen we de omgeving van Amersfoort en Alkmaar al erg goed.
Vertel! Wat is leuk, wellicht tips voor hotels of bezienswaardigheden ook?
Gast- Gast
Re: Weekendje weg in Nederland, waarheen?
hier zaten wij laatst ook mee... en uiteindelijk is het bij ons harderwijk geworden. Superdeluxe hotel, en voor ons genoeg te doen in de buurt.
Je kunt er lekker eten, winkelen, we gaan een dagje naar walibi world, en een dagje naar de veluwse bron.
Limburg is altijd leuk?
Je hebt in Epe hotel Gerardushoeve, erg mooi, en je kunt er heeeerlijk eten! Maastricht is dichtbij, 3landenpunt, valkenburgh, thermaalbad.....
En anders de waddeneilanden?
Je kunt er lekker eten, winkelen, we gaan een dagje naar walibi world, en een dagje naar de veluwse bron.
Limburg is altijd leuk?
Je hebt in Epe hotel Gerardushoeve, erg mooi, en je kunt er heeeerlijk eten! Maastricht is dichtbij, 3landenpunt, valkenburgh, thermaalbad.....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ligt er ook aan waar je zin in hebt he Op de Veluwe kun je altijd lekker uitrusten.. Friesland om van 't water te genieten. Harderwijk kun je van allebei een beetje doen inderdaad, maar dat is te dicht bij mn werk
Ik was pas in Salland, in Holten, en daar hadden we een mooi park van Landal. Geen idee of je een hotel wilt of een vakantiehuisje?
Ik was pas in Salland, in Holten, en daar hadden we een mooi park van Landal. Geen idee of je een hotel wilt of een vakantiehuisje?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Valkenburg is erg leuk!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Noorden van Drenthe vind ik altijd leuk om een paar dagen te vertoeven. Emmen, Groningen, Westerbork, Dwingelerveld etc.. Maar ook Valkenburg en omgeving zijn erg leuk, omgeving Deventer/ Holten is ook leuk. Het is maar net waar je interesses liggen. Misschien even spieken op hotelspecials, bungalows.nl, site van Landal en de plaatselijke VVV's.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Valkenburg is inderdaad erg leuk, ook met die grotten enzo. Maastricht ook!
Kom zelf van de Veluwe en dat is natuurlijk erg mooi met de bossen e.d. Als je rond Apeldoorn verblijft, kun je naar Paleis het Loo(niet oubollig, maar juist hartstikke leuk) en je kunt van de natuur genieten in Nat.Park de Hoge Veluwe, waar je o.a. een fiets kunt huren.
Kom zelf van de Veluwe en dat is natuurlijk erg mooi met de bossen e.d. Als je rond Apeldoorn verblijft, kun je naar Paleis het Loo(niet oubollig, maar juist hartstikke leuk) en je kunt van de natuur genieten in Nat.Park de Hoge Veluwe, waar je o.a. een fiets kunt huren.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ga eens rond zoeken! Valkenburg/Maastricht ken ik erg goed, omdat ik daar gewoond heb, maar daar zou ik nog wel een keer naar terug willen om te kijken hoe het daar nu is. Emmen kent mijn vriend erg goed omdat hij daar jaren gewoond heeft. Haha, ik denk dus dat die af gaat vallen. Harderwijk is iets te dichtbij waar ik gewoond heb, maar vind ik wel een leuke plaats! Bedankt voor de tips tot nu toe in ieder geval.
Gast- Gast
Ik hou altijd erg van Zeeland. Port Zelande is erg leuk, je kunt daar ook een appartementje huren in plaats van een hele bungalow, het strand daar is erg mooi, heel groot en rustig en Middelburg is een erg leuke, gezellige (winkel)stad.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Ik hou altijd erg van Zeeland. Port Zelande is erg leuk, je kunt daar ook een appartementje huren in plaats van een hele bungalow, het strand daar is erg mooi, heel groot en rustig en Middelburg is een erg leuke, gezellige (winkel)stad.
Misschien is dat wel een idee
Gast- Gast
wij gaan in zeeland altijd naar zoutelande, erg toeristisch maar supergezellig dorpje. Je kan er uitwijken naar Domburg of Vlissingen om dingen te ondernemen. We gaat eigenlijk elk jaar wel een dagje terug naar deze hoek en we vervelen ons nooit.
Gast- Gast
Ik neem aan dat jij het dorpje Epen bedoelt. Epe ligt namelijk zo'n 200 kilometer van MaastrichtJaneDoe schreef:hier zaten wij laatst ook mee... en uiteindelijk is het bij ons harderwijk geworden. Superdeluxe hotel, en voor ons genoeg te doen in de buurt.
Limburg is altijd leuk?
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
ellibre schreef:JaneDoe schreef:hier zaten wij laatst ook mee... en uiteindelijk is het bij ons harderwijk geworden. Superdeluxe hotel, en voor ons genoeg te doen in de buurt.
Limburg is altijd leuk?
Ik neem aan dat jij het dorpje Epen bedoelt. Epe ligt namelijk zo'n 200 kilometer van Maastricht
Hihi ja die bedoel ik inderdaad! Haal t altijd door elkaar....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Susan schreef:Ik hou altijd erg van Zeeland. Port Zelande is erg leuk, je kunt daar ook een appartementje huren in plaats van een hele bungalow, het strand daar is erg mooi, heel groot en rustig en Middelburg is een erg leuke, gezellige (winkel)stad.
Daar ben ik ook wel eens geweest en dat is echt heel leuk! We denken erover dit jaar weer te gaan.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Anders is inderdaad een eiland ook een idee Dan ben je pas echt lekker weg. Zelf heb ik Bergen en Callantsoog erg leuk gevonden (maar ligt wel redelijk in de buurt van Alkmaar) en de omgeving van Emmen (maar daar komt je vriend dus vandaan). Afgelopen maart zijn we naar Beekbergen geweest, naar hotel het Veluwse Bos. Daar hebben we ook ontzettend genoten. Kan ik je ook aanraden.
Gast- Gast
We hebben nu een weekendje Steenwijk/Giethoorn geboekt! Mijn vriend heeft daar gewoond en wil de omgeving toch wel graag laten zien daar, omdat ik daar nog nooit geweest ben En dan gaan we ook nog weekendje Maastricht boeken, omdat ik daar gewoond heb en het graag aan hem wil laten zien Maar de rest houd ik in gedachten, want met travelbird kan een weekend weg wel erg gemakkelijk
Gast- Gast
Leuk! Ik ben ook twee keer met een vriendin naar die buurt geweest. Steenwijk is op zich niet zo bijzonder, vrij klein, maar heeft best een aardig pleintje. De omgeving is ook best mooi, wij zaten altijd in een huisje op de heide tussen de bossen! Lekker fietsen in die omgeving! Giethoorn ben ik heel vroeger geweest maar is volgens mij ook leuk, met bootjes enzo.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zeeland is leuk in de zomer Houd er alleen wel rekening mee dat er echt veel Duitsers zijn dan, misschien vind je niet vervelend maar ik stoor me er altijd gigantisch aan als ik weer eens in de stad kom
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Paar dagen in Nederland, waarheen?
» Waarheen met een camper?
» Waarheen op vakantie?
» waarheen met zn 2tjes?
» Waarheen met carnaval?
» Waarheen met een camper?
» Waarheen op vakantie?
» waarheen met zn 2tjes?
» Waarheen met carnaval?
Pagina 1 van 1