waarheen met zn 2tjes?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
waarheen met zn 2tjes?
Oke ik heb jullie hulp even nodig, want ik zit al dagen internet af te speuren, en ik zie door de bomen het bos niet meer!
Wij willen met zn 2tjes weg, naar de zon.
de vertrekdatum moet zijn 3 of 4 september, voor 8 dagen.
het budget is 650 euro p.p. (max 700 als het echt heel mooi is!)
nu wil mijn vriend het liefst all inclusive naar turkije of egypte, alleen....als ik dan al iets moois vind binnen budget, dan lees ik op zoover dat het eten er slecht is, dat de cola enzo wordt verdund met water,8 dagen hetzelfde en weinig keuze..... en sja, als je dan betaalt voor all inclusive en het is 10 x niks.. dan ga ik dus liever gewoon naar een appartementje. dan gaan we 's avonds lekker de boulevard af op zoek naar leuke restaurantjes, vind ik eigenlijk nog gezelliger ook, dan zo'n grote all inclusive eetzaal.....
maar goed, wie heeft er leuke tips? of goede ervaringen met een hotel of appartement? of tips waar te boeken?
als het alleen logies is zoek ik eigenlijk iets rond de 500/550 euro pp....en die 700 is meer voor all inclusive.
ik denk dat iets als egypte al afvalt, want ik begrijp van veel mensen dat je daar s avonds je hotelterrein beter niet af kunt gaan....en ik zoek wel echt iets waar we lekker de boulevard over kunnen slenteren.
mijn voorkeur gaat uit naar kos, canarische eilanden (behalve gran canaria) of mallorca......
wie o wie helpt mij een eindje op weg?
Wij willen met zn 2tjes weg, naar de zon.
de vertrekdatum moet zijn 3 of 4 september, voor 8 dagen.
het budget is 650 euro p.p. (max 700 als het echt heel mooi is!)
nu wil mijn vriend het liefst all inclusive naar turkije of egypte, alleen....als ik dan al iets moois vind binnen budget, dan lees ik op zoover dat het eten er slecht is, dat de cola enzo wordt verdund met water,8 dagen hetzelfde en weinig keuze..... en sja, als je dan betaalt voor all inclusive en het is 10 x niks.. dan ga ik dus liever gewoon naar een appartementje. dan gaan we 's avonds lekker de boulevard af op zoek naar leuke restaurantjes, vind ik eigenlijk nog gezelliger ook, dan zo'n grote all inclusive eetzaal.....
maar goed, wie heeft er leuke tips? of goede ervaringen met een hotel of appartement? of tips waar te boeken?
als het alleen logies is zoek ik eigenlijk iets rond de 500/550 euro pp....en die 700 is meer voor all inclusive.
ik denk dat iets als egypte al afvalt, want ik begrijp van veel mensen dat je daar s avonds je hotelterrein beter niet af kunt gaan....en ik zoek wel echt iets waar we lekker de boulevard over kunnen slenteren.
mijn voorkeur gaat uit naar kos, canarische eilanden (behalve gran canaria) of mallorca......
wie o wie helpt mij een eindje op weg?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: waarheen met zn 2tjes?
in turkije zijn nog best leuke hotels te krijgen voor dat geld gewoon ff goed zoeken
wij gaan een week eerder naar side hotel corolla is pas gerenoveerd en de beschrijvingen zijn er goed van.
althans na de renovatie.
via corendon of thomas cook
gran canaria, mallorca zijn best prijzig griekenland is ook best te doen!
succes met zoeken.
wij gaan een week eerder naar side hotel corolla is pas gerenoveerd en de beschrijvingen zijn er goed van.
althans na de renovatie.
succes met zoeken.
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zou zeggen Alanya, goedkoop en je kan er héérlijk eten .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Om met jouw eigen woorden te spreken: Beter lezen. Dit was namelijk het eerste topic en dat andere gaat heel ergens anders over dus dan klopt de titel niet meer.Caribbeanlover schreef:Waarom nog een topic als je er al een hebt over hetzelfde?
Gast- Gast
Komt op hetzelfde neer, want in die andere staat uit welke 2 ze wil kiezen.
Gast- Gast
miss piggy schreef:in turkije zijn nog best leuke hotels te krijgen voor dat geld gewoon ff goed zoeken
althans na de renovatie.
succes met zoeken.
Gran canaria en Mallorca zijn niet prijzig en het ligt er ook aan hoeveel sterren je wilt en of een hotel of een appartement wilt.
Gast- Gast
Wij zijn begin juli naar Kos geweest, kostte 560 euro voor 10 dagen, wij zaten in een appartement. Als je dan in september (na-seizoen) gaat en 8 dagen, moet je in elk geval goedkoper uitkomen! Wij hebben echt een super vakantie gehad! We zijn een paar keer uit eten geweest, maar om kosten te besparen, hebben we toch ook nog een paar keer zelf gekookt. Net zo leuk eigenlijk, we hadden een groot balkon en dan zit je ook lekker rustig met zijn tweetjes.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Waarheen met carnaval?
» Waarheen met een camper?
» Stedentrip, waarheen?
» Waarheen op vakantie?
» Februari weekje weg waarheen?
» Waarheen met een camper?
» Stedentrip, waarheen?