Broodbeleg, kindje 1,5 jaar
+12
Parisienne
schuddebuikje
PapillonRose
Coco
kwak
Twellie
Linda
PiP
Annemie
Mida4you
Liadan
Purpleflower
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Broodbeleg, kindje 1,5 jaar
Leuk topic om even inspiratie op te doen! Mijn zoontje is bijna 6 maanden en zou dan in theorie ook brood mogen, maar kijken hoe het gaat. Ik wist niet dat kipfilet zoveel E-nummers bevat! Het voedingscentrum adviseert het wel (of zouden ze dan 'verse' zelfgebraden kip bedoelen?)
Ik was sowieso wel van plan om jam, appelstroop, 20+ kaas te geven maar vindt de vegetarische pate en de geprakte banaan ook leuke opties. Zou er in de vegapate niet te veel zout zitten? Want dat is toch juisst waarom het VC smeerkaas 'afkeurt'?
Ik was sowieso wel van plan om jam, appelstroop, 20+ kaas te geven maar vindt de vegetarische pate en de geprakte banaan ook leuke opties. Zou er in de vegapate niet te veel zout zitten? Want dat is toch juisst waarom het VC smeerkaas 'afkeurt'?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
ik ga deze week even bij het schap van de zonnatura kijken.
bedankt voor jullie antwoorden
bedankt voor jullie antwoorden
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
*Lookie* schreef:Leuk topic om even inspiratie op te doen! Mijn zoontje is bijna 6 maanden en zou dan in theorie ook brood mogen, maar kijken hoe het gaat. Ik wist niet dat kipfilet zoveel E-nummers bevat! Het voedingscentrum adviseert het wel (of zouden ze dan 'verse' zelfgebraden kip bedoelen?)
Zie ook vaak dat in het begin de kindjes brood krijgen met alleen wat boter erop. Ik weet niet of dat aangeraden word maar zie het best vaak voorkomen.
*Lookie* schreef:Leuk topic om even inspiratie op te doen! Mijn zoontje is bijna 6 maanden en zou dan in theorie ook brood mogen, maar kijken hoe het gaat. Ik wist niet dat kipfilet zoveel E-nummers bevat! Het voedingscentrum adviseert het wel (of zouden ze dan 'verse' zelfgebraden kip bedoelen?)
Ja, in vegapate zit wel veel zout. In de enige die ik ken (die van de Albert Heyn) zitten ook transvetten, da's ook best ongezond. Ik geef het verder wel eens aan mijn dochter, maar met mate.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Onze zoon krijgt ook alleen nog maar boter op zijn brood.SarahKey schreef:*Lookie* schreef:Leuk topic om even inspiratie op te doen! Mijn zoontje is bijna 6 maanden en zou dan in theorie ook brood mogen, maar kijken hoe het gaat. Ik wist niet dat kipfilet zoveel E-nummers bevat! Het voedingscentrum adviseert het wel (of zouden ze dan 'verse' zelfgebraden kip bedoelen?)
Zie ook vaak dat in het begin de kindjes brood krijgen met alleen wat boter erop. Ik weet niet of dat aangeraden word maar zie het best vaak voorkomen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Broodbeleg kindje 1 jaar
» oorpijn kindje 2,5 jaar
» Cadeautips kindje 1 jaar
» Borstjes kindje 1,5 jaar
» Op vakantie met kindje van 1 jaar
» oorpijn kindje 2,5 jaar