Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Broodbeleg, kindje 1,5 jaar

+12
Parisienne
schuddebuikje
PapillonRose
Coco
kwak
Twellie
Linda
PiP
Annemie
Mida4you
Liadan
Purpleflower
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Broodbeleg, kindje 1,5 jaar - Pagina 2 Empty Re: Broodbeleg, kindje 1,5 jaar

Bericht  *Lookie* zo 13 mei 2012 - 1:47

Leuk topic om even inspiratie op te doen! Mijn zoontje is bijna 6 maanden en zou dan in theorie ook brood mogen, maar kijken hoe het gaat. Ik wist niet dat kipfilet zoveel E-nummers bevat! Het voedingscentrum adviseert het wel (of zouden ze dan 'verse' zelfgebraden kip bedoelen?)

Ik was sowieso wel van plan om jam, appelstroop, 20+ kaas te geven maar vindt de vegetarische pate en de geprakte banaan ook leuke opties. Zou er in de vegapate niet te veel zout zitten? Want dat is toch juisst waarom het VC smeerkaas 'afkeurt'?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Purpleflower zo 13 mei 2012 - 3:21

ik ga deze week even bij het schap van de zonnatura kijken.

bedankt voor jullie antwoorden
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  SarahKey zo 13 mei 2012 - 3:46

*Lookie* schreef:Leuk topic om even inspiratie op te doen! Mijn zoontje is bijna 6 maanden en zou dan in theorie ook brood mogen, maar kijken hoe het gaat. Ik wist niet dat kipfilet zoveel E-nummers bevat! Het voedingscentrum adviseert het wel (of zouden ze dan 'verse' zelfgebraden kip bedoelen?)

Ik was sowieso wel van plan om jam, appelstroop, 20+ kaas te geven maar vindt de vegetarische pate en de geprakte banaan ook leuke opties. Zou er in de vegapate niet te veel zout zitten? Want dat is toch juisst waarom het VC smeerkaas 'afkeurt'?

Zie ook vaak dat in het begin de kindjes brood krijgen met alleen wat boter erop. Ik weet niet of dat aangeraden word maar zie het best vaak voorkomen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Twellie zo 13 mei 2012 - 4:23

*Lookie* schreef:Leuk topic om even inspiratie op te doen! Mijn zoontje is bijna 6 maanden en zou dan in theorie ook brood mogen, maar kijken hoe het gaat. Ik wist niet dat kipfilet zoveel E-nummers bevat! Het voedingscentrum adviseert het wel (of zouden ze dan 'verse' zelfgebraden kip bedoelen?)

Ja, in vegapate zit wel veel zout. In de enige die ik ken (die van de Albert Heyn) zitten ook transvetten, da's ook best ongezond. Ik geef het verder wel eens aan mijn dochter, maar met mate.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Liadan zo 13 mei 2012 - 4:28

SarahKey schreef:

Zie ook vaak dat in het begin de kindjes brood krijgen met alleen wat boter erop. Ik weet niet of dat aangeraden word maar zie het best vaak voorkomen.
Onze zoon krijgt ook alleen nog maar boter op zijn brood.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2