Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag aan de mensen met een beugel.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vraag aan de mensen met een beugel. Empty Vraag aan de mensen met een beugel.

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 3:55

Hallo allemaal,

Ik heb nu ongeveer 14 maanden een beugel. Tussen mijn 2 voortanden had ik een behoorlijke spleet en de rest van mijn tanden stonden ook niet netjes. Ongeveer 1,5 maand geleden heb ik de laatste dikke draad gekregen die er een half jaar in moet blijven straks met elastiekjes. Voor deze draad stonden mijn voortanden echt perfect en heel netjes naast elkaar alleen is dat met deze draad weer verpest geloof ik.
Mijn voortanden staan nu echt weer een stukje uit elkaar volgende week moet ik weer naar de tandarts dus dan ga ik het vragen. Mijn tanden worden denk ik met brute kracht achteruit getrokken in een grotere boog.

Hoe hebben jullie dit ervaren en hebben jullie hier ook last van gehad?
Ik ben bang dat ze nu voor altijd uit elkaar blijven staan. Ik kan me hier druk om maken omdat het zo mooi was en ik me af vraag of het nog te corrigeren is.

Groetjes Ise.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan de mensen met een beugel. Empty Re: Vraag aan de mensen met een beugel.

Bericht  Summerlovin zo 13 mei 2012 - 3:49

Dit hebben ze bij mij ook gedaan. De reden precies weet ik niet meer. Maar het is wel goedgekomen. Mijn tanden staan nu heel mooi naast elkaar.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan de mensen met een beugel. Empty Re: Vraag aan de mensen met een beugel.

Bericht  Lejow zo 13 mei 2012 - 8:51

Ik had dat ook, het gat aan de ene kant moest dicht, maar aan de andere kant werd het open getrokken. Ik kreeg toen een heel stevig elastiekje om de slotjes van die tanden heen en toen bleven ze gewoon weer goed staan.

Woensdag moet ik weer naar de ortho en dan gaan we EINDELIJK een plan maken om hem eruit te halen!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan de mensen met een beugel. Empty Re: Vraag aan de mensen met een beugel.

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 22:26

De tandarts zei dat ik me niet druk hoefde te maken en dat, dit goed gaat komen. smile

Ben benieuwd lejow.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan de mensen met een beugel. Empty Re: Vraag aan de mensen met een beugel.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum