Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beugel

3 plaatsers

Ga naar beneden

Beugel Empty Beugel

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 3:49

Ik zit zo te twijfelen of ik een beugel zal nemen. Mijn tanden staan niet heel scheef, maar de twee voortanden staan wat verder naar achteren dan de rest. Daarnaast zijn mijn tanden heel klein, en doordat ze naar achteren staan zie je ze helemaal niet meer. Volgens mijn tandarts kan ik het beste kiezen voor porceleinen schildjes, in een half uur 2 "nieuwe" voortanden en een recht gebit, en het kan er ook weer vanaf als het moet.
maar ik zou liever een beugel kiezen, omdat je dan je eigen tanden blijft zien en dat dikke gevoel lijkt me niet prettig als er schldjes op zitten.
Alleen, ik ben doodsbang voor de tandarts, en bij het idee van het trekken van mijn verstandkiezen ga ik al hyperventileren. Dus dat zou onder narcose moeten gebeuren.
Heb je veel last van een plaatjesbeugel en wat zijn de kosten ongeveer?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Beugel Empty Re: Beugel

Bericht  Jenny010 vr 18 nov 2011 - 6:58

Ik ben bijna 21 jaar en heb al een poosje een beugel. In het begin vond ik het niks.. Maar mijn tanden staan wel steeds rechter. En daar ben ik zeker blij om.. Al had ik ook niet echt scheve tanden. Bij mij kwam een tand scheef naar beneden groeien. Heb er wel ruim 3 jaar mee gelopen dan. Hij mag er (hopelijk) over ongeveer een half jaar uit. Ik weet niet precies hoe het met de verzekering zit.. Maar ik krijg wel iedere maand aardige rekeningen. Bij mij wordt het dus niet vergoed. Ik denk dat je je daar dan even in zou moeten verdiepen. Ik heb wel positieve ervaringen. Alleen het prijskaartje is nogal wat minder! Maar dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe je verzekerd bent!
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 7:21