Foto vergelijken op internet?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foto vergelijken op internet?
Beetje warrige titel maar een vriendin vertelde mij dat je foto's die iemand je stuurt kan vergelijken met foto's op internet. Op die manier kan je er dus achter komen of iemand een faker is of echt (bijvoorbeeld op een internetprofiel). Heeft iemand enig idee hoe of waar je dit kan doen?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Foto vergelijken op internet?
Nog nooit van gehoord
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Nee kan niet, lijkt mij? Ben nu wel benieuwd waarom je je dat afvraagt, nieuwsgierige ikke
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ach, gezien je foto... De gemiddelde bejaarde is nieuwsgierig, dus geneer je nietStatler schreef:Nee kan niet, lijkt mij? Ben nu wel benieuwd waarom je je dat afvraagt, nieuwsgierige ikke
Gast- Gast
Alleen kom ik er eerlijk voor uit en zit ik niet te sneaken achter de geraniumsStofzuiger schreef:Ach, gezien je foto... De gemiddelde bejaarde is nieuwsgierig, dus geneer je nietStatler schreef:Nee kan niet, lijkt mij? Ben nu wel benieuwd waarom je je dat afvraagt, nieuwsgierige ikke
_Nina- Prater
Ja dat kan. Dan ga je naar Google, dan naar afbeeldingen. Dan klik je op dat fototoestelletje en dan kopieer je de url of upload je een foto, dan zoekt hij op die foto. Zo werkt het met internet explorer, met firefox kun je de foto ook naar het invulveld slepen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Ja dat kan. Dan ga je naar Google, dan naar afbeeldingen. Dan klik je op dat fototoestelletje en dan kopieer je de url of upload je een foto, dan zoekt hij op die foto. Zo werkt het met internet explorer, met firefox kun je de foto ook naar het invulveld slepen.
Maar TO vertelt dat het om foto's gaat die haar gestuurd worden?
_Nina- Prater
Statler schreef:Tania schreef:Ja dat kan. Dan ga je naar Google, dan naar afbeeldingen. Dan klik je op dat fototoestelletje en dan kopieer je de url of upload je een foto, dan zoekt hij op die foto. Zo werkt het met internet explorer, met firefox kun je de foto ook naar het invulveld slepen.
Ja die kun je dan toch uploaden?
Tania- Ratel
Tania schreef:Statler schreef:Tania schreef:Ja dat kan. Dan ga je naar Google, dan naar afbeeldingen. Dan klik je op dat fototoestelletje en dan kopieer je de url of upload je een foto, dan zoekt hij op die foto. Zo werkt het met internet explorer, met firefox kun je de foto ook naar het invulveld slepen.
Nou ben ik hier helemaal niet in thuis, so correct me if i'm wrong.. Maar als zij de foto uploadt in haar photobucket end ie url dan invoert bij google wordt die foto toch nergens mee vergeleken..?
Of denk ik nou heel krom?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Tania schreef:Statler schreef:Tania schreef:Ja dat kan. Dan ga je naar Google, dan naar afbeeldingen. Dan klik je op dat fototoestelletje en dan kopieer je de url of upload je een foto, dan zoekt hij op die foto. Zo werkt het met internet explorer, met firefox kun je de foto ook naar het invulveld slepen.
Nou ben ik hier helemaal niet in thuis, so correct me if i'm wrong.. Maar als zij de foto uploadt in haar photobucket end ie url dan invoert bij google wordt die foto toch nergens mee vergeleken..?
Ze hoeft die foto niet in photobucket te zetten, ze kan hem gewoon in google uploaden en google vergelijkt die foto dan met afbeeldingen op internet.
Tania- Ratel
Tania schreef:Pixie schreef:Tania schreef:Statler schreef:Tania schreef:Ja dat kan. Dan ga je naar Google, dan naar afbeeldingen. Dan klik je op dat fototoestelletje en dan kopieer je de url of upload je een foto, dan zoekt hij op die foto. Zo werkt het met internet explorer, met firefox kun je de foto ook naar het invulveld slepen.
Ze hoeft die foto niet in photobucket te zetten, ze kan hem gewoon in google uploaden en google vergelijkt die foto dan met afbeeldingen op internet.
Ah, op die manier!
Poubelle- Ratel
Pixie schreef:Tania schreef:Pixie schreef:Tania schreef:Statler schreef:Tania schreef:Ja dat kan. Dan ga je naar Google, dan naar afbeeldingen. Dan klik je op dat fototoestelletje en dan kopieer je de url of upload je een foto, dan zoekt hij op die foto. Zo werkt het met internet explorer, met firefox kun je de foto ook naar het invulveld slepen.
Ah, op die manier!
Ik heb het ook maar bij mijn man afgekeken hoor
Tania- Ratel
Whaha ik heb het ook geprobeerd!
Ik heb de foto ge-upload die ik ook in het fototopic heb gezet. Als vergelijkingsmateriaal krijg ik allemaal foto's van (vooral mannen ) die tegen een witte achtergrond staan en waarvan je alleen het hoofd ziet.
Ik heb de foto ge-upload die ik ook in het fototopic heb gezet. Als vergelijkingsmateriaal krijg ik allemaal foto's van (vooral mannen ) die tegen een witte achtergrond staan en waarvan je alleen het hoofd ziet.
Poubelle- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's van je kind op internet
» vriend zien op foto's/filmpjes/internet
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» losse foto's tot een foto
» kindjes vergelijken...
» vriend zien op foto's/filmpjes/internet
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» losse foto's tot een foto
» kindjes vergelijken...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: