Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fit worden, wie doet er mee?

+10
Silver
Suus
Mees
Elsje
Coco
Tullow
Guus
_Lacey_
Sugarfall
Sorrento
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Fit worden, wie doet er mee? - Pagina 3 Empty Re: Fit worden, wie doet er mee?

Bericht  Sugarfall za 19 mei 2012 - 7:54

Goed bezig geweest Nois! Volgens mij is trampoline springen inderdaad een goede workout, en als je je kinderen er ook nog blij mee maakt is het helemaal leuk Fit worden, wie doet er mee? - Pagina 3 281626781

Ik heb vandaag de hele stad twee keer op en neer gelopen, dus ik heb genoeg beweging gehad haha, maar ben niet meer naar de sportschool geweest. Ik ben van plan om morgen weer te gaan, en anders maandag of dinsdag, maar wil het echt morgen proberen! Heb er eigenlijk wel zin in!

Ik heb inderdaad hetzelfde met brood, daarvan heb ik heel snel weer honger en kan ik ook wel blijven eten haha, na wat yoghurt met muesli of iets anders zit ik wel vol, grappig hoe dat kan verschillen per persoon!

Heb jij al gespot Sorrento? En hoe gaat het met de rest? Fit worden, wie doet er mee? - Pagina 3 561177
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Coco za 19 mei 2012 - 8:01

Klopt ja, bij een beetje een goede workout verbrand je in 10 minuten zo'n 100 kcal (afhankelijk van je gewicht). Dus dat loont wel. Wat brood betreft kan ik ook zo een snee of 8 weg eten als ik geen thee/water vooraf heb gedronken, om mij vervolgens niet vol te voelen maar opgeblazen met trek. Idd best vreemd hoe elk lichaam er verschillend op reageert. Ik ben ook best lang bezig geweest om te ontdekken wat mijn lichaam goed kan verdragen.
Merk wel dat sinds ik weinig tot geen e-nummers meer nuttig en brood vervang voor crackers/yoghurt/couscous ik fitter ben en een stuk minder last heb van rommelde darmen.

Winkelen is ook goede beweging! Ook nog twee keer gedaan van de week waarvan 1 keer met de duowagen met een kind van 14,5 en een kind van 12 kg. Dat voel je ook wel na een tijdje.

Laatst aangepast door Nois op za 19 mei 2012 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Coco za 19 mei 2012 - 8:03

Ben je al opgeknapt Sorrento? Wat zou er eigenlijk mis zijn met aardbeienthee? Weinig toch? Oke, er zit theine in. Maar je wordt van een paar kopjes vast niet minder fit en als je dat lekkerder vind dan groene thee moet dat kunnen, zeker als je ziek bent!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  _Lacey_ za 19 mei 2012 - 8:09

Het huis schoonmaken telt ook als sporten toch? laughcry

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Silver zo 20 mei 2012 - 2:45

Nou meiden, ik denk dat ik me hier wel kan afmelden, qua fitheid en dicipline voor sporten gaat het wel heel erg goed. Ik fiets elke dag wel. En minstens 30 a 40km. En qua gezond eten gaat het ook de goeie kant op. Mijn weegschaal gaf vrijdag gewoon onder 70kg aan. Bij een lengte van 1.79 dus je kan wel zeggen dat ik blij was.

Meiden succes met fit worden, en stiekem lees ik nog wel mee hoor...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 3:28

Ik wandel nog iedere dag, nog niet super lang want de behandelingen aan mijn schouder zorgen er voor dat ik behoorlijk gesloopt ben telkens. Maar toch is het lekker om dan even het bos in te stappen!

Ik wil het wandelen op gaan bouwen zodat ik straks wandelend naar het dorp kan gaan (ongeveer 3 kwartier) daar boodschappen halen en dan met de bus terug.

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 20 mei 2012 - 8:17

Zo, ik ben weer thuis Fit worden, wie doet er mee? - Pagina 3 561177 Berlijn was erg leuk! Heb niet eens al te slecht gegeten en wel veel gewandeld Fit worden, wie doet er mee? - Pagina 3 561177 Morgen moet ik van mezelf weer gaan hardlopen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sugarfall ma 21 mei 2012 - 22:15

Ben je al gaan hardlopen Suus?

Jullie nog lekker gesport Sorrento en Nois?

Ik ga straks weer 2 uurtjes naar de sportschool en dan vanavond nog een rondje hardlopen met mijn vriend, dus ik ben wel goed bezig al zeg ik het zelf haha, geeft wel een fijn gevoel! En het weer is natuurlijk ook super lekker nu, dus dat maakt het buiten sporten ook weer leuker!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Dennenappel di 22 mei 2012 - 1:30

Ik zie dit topic nu, zou ik nog mee kunnen doen?

Ik wil voornamelijk fitter worden, mij meer energiek voelen, meer conditie hebben en alles mag ook iets strakker.
Nu met het warme weer vind ik het lastig om buiten te sporten, ik las in het topic dat iemand ging zwemmen; ik heb meteen de tijden van hier opgezocht en ga vanavond een half uurtje zwemmen. Daarnaast zit ik er aan te denken om vanmiddag misschien nog even op de Kincet te gaan.

Van de week al meer fruit in huis gehaald, gezien ik dat het laatste jaar amper meer eet en voorheen minimaal 2 stuks per dag.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Sorrento za 26 mei 2012 - 11:33

Hoe is het jullie de afgelopen dagen vergaan, dames?

Ik heb deze week drie keer best wel fanatiek hardgelopen + redelijk veel heen en weer gefietst/gelopen, dus met mijn beweging zat het wel goed! Mijn voeding kan wel net iets beter, maar ik vond mezelf zo zielig dat ik met dit mooie weer in de ub zat dat ik mezelf wel af en toe op lekkere broodjes en blikjes cola heb getrakteerd smile Ook heb ik twee avonden een paar ontspanningsbiertjes gedronken, jammer van mijn voornemen, maar ik heb er wel van genoten Laughing

Ik ga nu even twee dagen studeren bij mijn moeder, hopelijk heeft ze veel gezonde dingen in huis ;-)
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  SoGood za 26 mei 2012 - 19:39

Ik doe stiekem ook mee, heb inspanningsastma dus ik probeer in conditie te blijven. Het lukt aardig, ik probeer om de dag hard te lopen, soms iedere dag. Helaas heb ik nu een beginnende blessure aan mijn voet (die steeds terug keert) dus dan doe ik deze home cardio workout een stuk of 3/4 keer. Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=E63OUoRuCSU

Misschien ook iets voor jullie?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Slakje za 26 mei 2012 - 20:00

Ik doe ook mee. Ik ben sinds 3 dagen aan het diëten (zwangerschapsvetjes moeten eraf) en ik heb gisteren Wii Zumba gekocht (heb geen tijd om naar de lessen te gaan + ze zijn reteduur). Deze ochtend uitgetest en het was echt suuuperleuk! Je beweegt ook echt heel hard met heel je lijf en ik voel het best wel.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Sorrento di 5 jun 2012 - 3:11

Ik dacht ineens weer aan dit topic, zijn jullie nog goed bezig? Ik heb de laatste dagen heel slecht voor mezelf gezorgd (weinig slaap, nauwelijks beweging, veel ongezonde tussendoortjes en mijn avondmaaltijden waren ook al niet echt geweldig) en ik moet dit nu bekopen met vreselijke hoofdpijn en een misschien nog wel vreselijkere huid, dus het is weer tijd voor actie! Vandaag 1 klein chocolaatje gehad, verder alleen maar gezonde dingen.. Hardlopen wordt hem vandaag niet, mijn hoofdje bonkt gewoon zittend namelijk al genoeg Sad Morgen ben ik hopelijk weer fit en dan ga ik hardlopen :-)
Verder heb ik vandaag nav het Winning Dress-topic de aflevering van Profiel over Olcay Gulsen even bekeken en dat motiveerde me ook wel. Ik wil er ook strak, stralend en vooral fit en levendig uitzien!
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: