Fit worden, wie doet er mee?
+10
Silver
Suus
Mees
Elsje
Coco
Tullow
Guus
_Lacey_
Sugarfall
Sorrento
14 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Fit worden, wie doet er mee?
Haha ik ben niet zo modern, heb niet zo'n hippe telefoon met zulke apps.
Het sporten staat beetje op een laag pitje, omdat het weer ook niet zo goed is.. Ik ga er denk ik toch vanmiddag even op uit om een klein rondje van 40km te fietsen, dan heb ik toch wat beweging gehad. Nu ben ik steeds zo moe van alle nieuwe medicijnen, waar je ook niet vrolijk van wordt...
Dus letten op de calorieën. En doe je dat ook in je dagelijkse eten? Zoals met aardappels minder, omdat het zoveel koolhydraten bevat?
Het sporten staat beetje op een laag pitje, omdat het weer ook niet zo goed is.. Ik ga er denk ik toch vanmiddag even op uit om een klein rondje van 40km te fietsen, dan heb ik toch wat beweging gehad. Nu ben ik steeds zo moe van alle nieuwe medicijnen, waar je ook niet vrolijk van wordt...
Dus letten op de calorieën. En doe je dat ook in je dagelijkse eten? Zoals met aardappels minder, omdat het zoveel koolhydraten bevat?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Oh dat is wel balen zeg, dat je zo moe bent van de medicijnen. Erg knap dat je dan nog een ''klein'' rondje van 40km kan fietsen, het is vandaag wel lekker weer om buiten te sporten, dus hopen dat het zo blijft
Ik let meer op de koolhydraten dan op de calorieen in het algemeen, maar deze app is wel heel handig, haha jammer dat je hem niet kunt downloaden! Ik ben sinds een halfjaar al gestopt met aardappelen eten (vond ze toch al nooit lekker) en daarvoor in de plaats eet ik nu meer rijst. Maar als je aardappelen wel lekker vind, kun je misschien gewoon de helft nemen van wat je anders neemt? En ik eet geen brood meer, nou ik eet het nog wel maar echt heel weinig, ik eet daarvoor in de plaats nu veel verschillende soorten crackers, brood zit heel veel koolhydraten in, en ik merkte gewoon dat dat overal ging zitten, heb ik nu geen last meer van In het begin had ik echt zin in brood maar nu vind ik het niet eens echt meer lekker, zit er heel snel heel vol van!
Ik eet wel vaak pasta s'avonds, maar dat vind ik gewoon echt lekker en ga ik ook niet minderen ofzo, ik zit er ook snel vol van dus die paar koolhydraten kijk ik dan maar even niet naar.
Succes als je vandaag nog gaat fietsen!
Ik let meer op de koolhydraten dan op de calorieen in het algemeen, maar deze app is wel heel handig, haha jammer dat je hem niet kunt downloaden! Ik ben sinds een halfjaar al gestopt met aardappelen eten (vond ze toch al nooit lekker) en daarvoor in de plaats eet ik nu meer rijst. Maar als je aardappelen wel lekker vind, kun je misschien gewoon de helft nemen van wat je anders neemt? En ik eet geen brood meer, nou ik eet het nog wel maar echt heel weinig, ik eet daarvoor in de plaats nu veel verschillende soorten crackers, brood zit heel veel koolhydraten in, en ik merkte gewoon dat dat overal ging zitten, heb ik nu geen last meer van In het begin had ik echt zin in brood maar nu vind ik het niet eens echt meer lekker, zit er heel snel heel vol van!
Ik eet wel vaak pasta s'avonds, maar dat vind ik gewoon echt lekker en ga ik ook niet minderen ofzo, ik zit er ook snel vol van dus die paar koolhydraten kijk ik dan maar even niet naar.
Succes als je vandaag nog gaat fietsen!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Oeii ik kan echt niet mijn brood overslaan, maar ik vind brood ook lekker, en net zoals dat ik aardappels ook lekker vind, dat eten wij dan ook (ouderwets) 5 dgn per week. En voor het sporten moet ik natuurlijk wel een goeie bodem hebben dus dan is het yoghurt met muesli, of brood met pasta (zoveel mogelijk calorieën). En onderweg op de racefiets na een uurtje neem ik een fruitreep, of mueslireep. Die bevatten ook wel weer genoeg calorieën. Maar tijdens en voor het sporten moet ik daar dus niet op letten, anders krijg je last (bij wielrennen) van een hongerklap. Dankje wel. Ik moet mezelf nu al van de stoel slepen, dus of ik ook echt op de fiets zal stappen is nog maar de vraag..
Silver- Ratel
Ik meld mij ook aan!
Ik ben al een tijdje heel erg aan het opletten met wat ik eet en langzaam aan verlies ik wat kilo's. Dat dit niet zo hard gaat vind ik niet erg, ben niet van het diëten, maar een beetje lichaamsbeweging kan geen kwaad. Vooral niet omdat mijn conditie 0,0 is en ik ook nog eens in de ziektewet zit door een schouder blessure en ik nu helemaal weinig beweeg.
Ik ben nu begonnen met wandelen, kan hier allemaal prima want woon midden in een bos! Maar in m'n eentje wandelen vind ik ook weer niets, dus heb net de hond van mijn ouders opgehaald! (op de fiets, ruim half uur fietsen)
Ik woon ook zo ongeveer naast een sportschool maar vind het daar zo duur! Misschien over een tijdje als ik hopelijk financieel wat beter uit kom
Weet iemand of er een goede stappenteller-app voor de iPhone is? Vind het namelijk wel interessant om te kunnen zien!
Ik ben al een tijdje heel erg aan het opletten met wat ik eet en langzaam aan verlies ik wat kilo's. Dat dit niet zo hard gaat vind ik niet erg, ben niet van het diëten, maar een beetje lichaamsbeweging kan geen kwaad. Vooral niet omdat mijn conditie 0,0 is en ik ook nog eens in de ziektewet zit door een schouder blessure en ik nu helemaal weinig beweeg.
Ik ben nu begonnen met wandelen, kan hier allemaal prima want woon midden in een bos! Maar in m'n eentje wandelen vind ik ook weer niets, dus heb net de hond van mijn ouders opgehaald! (op de fiets, ruim half uur fietsen)
Ik woon ook zo ongeveer naast een sportschool maar vind het daar zo duur! Misschien over een tijdje als ik hopelijk financieel wat beter uit kom
Weet iemand of er een goede stappenteller-app voor de iPhone is? Vind het namelijk wel interessant om te kunnen zien!
Gast- Gast
Ik ben gisteren wezen hardlopen hoor
Verder probeer ik ook wel te letten op wat ik eet, er zijn alleen nog te veel gelegenheden die ik als uitzonderingen zie Komend weekend bijvoorbeeld ga ik met vrienden naar Berlijn, dan heb ik gewoon geen zin om de hele tijd te moeten letten op wat ik eet. Maar thuis en op mijn werk gaat het wel goed gelukkig.
Verder probeer ik ook wel te letten op wat ik eet, er zijn alleen nog te veel gelegenheden die ik als uitzonderingen zie Komend weekend bijvoorbeeld ga ik met vrienden naar Berlijn, dan heb ik gewoon geen zin om de hele tijd te moeten letten op wat ik eet. Maar thuis en op mijn werk gaat het wel goed gelukkig.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Even een update, ipv van op de bank blijven zitten ben ik flink gaan sporten op kinect (een soort wie alleen dan zonder controlers) ongeveer 3 kwartier en het was echt pittig.
Ik probeer wat minder te snoepen en opzich gaat dit nu beter. Hebben julie ook speciaal voedsel gehaald? Of voor namelijk veel groente en fruit.
Mees: Smooties is wel een goed idee! En meteen ook lekker gezond. En ik vind persoonlijk dat je niet te streng moet zijn. Op een verjaardag mag je best een taartje eten. Als je heel streng bent wordt het alleen maar moeilijker. Hoe gaat het met je enkel?
Sorrento: ik wilde me inschrijven voor de 4 mijl van groningen maar die zat al vol.Binnenkort even kijken wat er allemaal te doen is. Heb jij nog hardgelopen en hoe staat het met het laten staan van de borrel?
Suus: Goed dat je hebt gelopen! Voor welke loop train je?
Nois: jij bent best sportief als ik dat zo lees! Ben je nog wezen sporten vandaag?
Lacey: wat heerlijk, lekker lopen in het bos, knap dat je toch bent gedaan terwijl je je niet helemaal lekker voelt!
sugerfall: Die app is een goed idee! Die ga ik vanavond ook even opzoeken.
Ik sluit nu af het is tijd om de bowling schoenen aan te trekken haha! Telt dat ook als sporten?
Ik probeer wat minder te snoepen en opzich gaat dit nu beter. Hebben julie ook speciaal voedsel gehaald? Of voor namelijk veel groente en fruit.
Mees: Smooties is wel een goed idee! En meteen ook lekker gezond. En ik vind persoonlijk dat je niet te streng moet zijn. Op een verjaardag mag je best een taartje eten. Als je heel streng bent wordt het alleen maar moeilijker. Hoe gaat het met je enkel?
Sorrento: ik wilde me inschrijven voor de 4 mijl van groningen maar die zat al vol.Binnenkort even kijken wat er allemaal te doen is. Heb jij nog hardgelopen en hoe staat het met het laten staan van de borrel?
Nois: jij bent best sportief als ik dat zo lees! Ben je nog wezen sporten vandaag?
Lacey: wat heerlijk, lekker lopen in het bos, knap dat je toch bent gedaan terwijl je je niet helemaal lekker voelt!
sugerfall: Die app is een goed idee! Die ga ik vanavond ook even opzoeken.
Ik sluit nu af het is tijd om de bowling schoenen aan te trekken haha! Telt dat ook als sporten?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb geen speciaal eten in huis gehaald, ik wil ook niet echt mijn voedingspatroon veranderen of iets, gewoon wat minder snacken en dan vaker een stuk fruit nemen, of een keer helemaal niets, vooral op de bank savonds vind ik het moeilijk om niets te nemen, maar het gaat tot nu toe redelijk!
Je bent goed bezig geweest Elsje Natuurlijk telt bowlen, veel plezier!
Ik ben vandaag 2,5 uur bezig geweest in de sportschool, haha ben best trots op mezelf, het ging nu al beter dan de vorige keer, maar ik had ook meer tijd om verschillende apparaten te gebruiken. Daarna nog lekker zwemmen en sauna, dus ik ben tevreden!
Ben jij nog gaan fietsen FryskeFlinter?
Je bent goed bezig geweest Elsje Natuurlijk telt bowlen, veel plezier!
Ik ben vandaag 2,5 uur bezig geweest in de sportschool, haha ben best trots op mezelf, het ging nu al beter dan de vorige keer, maar ik had ook meer tijd om verschillende apparaten te gebruiken. Daarna nog lekker zwemmen en sauna, dus ik ben tevreden!
Ben jij nog gaan fietsen FryskeFlinter?
Sugarfall- Kletskop
Ik heb geen speciale dingen in huis gehaald, gewoon veel groente en fruit
En die app waar jullie het over hebben lijkt me erg handig! Helaas heb ik een nokia en heel veel apps voor de iPhone zijn er niet voor nokia
Wat goed dat je 2,5 uur gesport hebt, Sugarfall!
En die app waar jullie het over hebben lijkt me erg handig! Helaas heb ik een nokia en heel veel apps voor de iPhone zijn er niet voor nokia
Wat goed dat je 2,5 uur gesport hebt, Sugarfall!
Ik ben aan het trainen voor de Ladies Run in Groningen, hier ga ik voor de 5 km. Daarna wil ik verder trainen voor de 4 MijlElsje schreef:
Suus- Lady Post-a-lot
Sugarfall, goed bezig! Ik ben nadat jij dat bericht op yes zette alsnog op de racefiets gestapt. En heb ruim een uurtje gefietst. Toch nog totaal 33km.
Nu lekker bijkomen met mijn bidon water op de bank, haha...
Nu lekker bijkomen met mijn bidon water op de bank, haha...
Silver- Ratel
sugerfall: Wauw goed bezig zeg!!! Je mag inderdaad trots zijn op jezelf!
Suus: leuk! Je plaatje is bij mij zo groot, kan niet alles lezen wat je typt.
FryskeFlinter: Goed bezig! Doe je aan nog meer sporten?
Suus: leuk! Je plaatje is bij mij zo groot, kan niet alles lezen wat je typt.
FryskeFlinter: Goed bezig! Doe je aan nog meer sporten?
Elsje- Prater
Ik zwem nog 1a 2x in de week, en verder bij slecht weer houd ik mezelf fanatiek met wii zumba of wii fit:).Elsje schreef:FryskeFlinter: Goed bezig! Doe je aan nog meer sporten?
Silver- Ratel
Ik heb een tas vol fruit klaarliggen voor onderweg, vertrek zo naar Berlijn
Zal wel veel lopen worden, maar misschien ook niet al te gezond eten...
Tot over een paar dagen!
Zal wel veel lopen worden, maar misschien ook niet al te gezond eten...
Tot over een paar dagen!
Suus- Lady Post-a-lot
Dag dames,
hier niet zoveel nieuws en ook niet zoveel tijd om mee te schrijven, kleine man houdt me aardig bezig. Maar ik wandel braaf elke dag en sleep mezelf ook netjes 2x per week naar de sportschool. Ik werk daar met een 'sleutel', die houdt precies bij wat je elke keer moet doen en daadwerkelijk doet, dat werkt wel motiverend moet ik zeggen. Over een maand of vier heb ik weer een test en kijken ze hoe het gaat met mijn conditie, vetpercentage e.d. Nou hou ik gewicht, spier- en vetpercentage ook zelf in de gaten en dat gaat de goede kant op (meer spier, minder vet), alleen blijf ik nog steeds afvallen. Nouja, niet heel drastisch, maar ben wel benieuwd wanneer dat stopt.
Qua eten doe ik trouwens niets speciaals, probeer er alleen op te letten dat als ik honger heb, ik extra fruit/groente/brood neem i.p.v. slechte dingen.
Suus, veel plezier! Wij eten ook altijd erg lekker op vakantie, maar door het vele wandelen val ik altijd een beetje af.
FrykseFlinter, ik zou echt niet bezuinigen op dingen als aardappels. Je kunt je beter vol eten aan aardappels dan snacks of snoep. Als je benieuwd bent naar hoeveelheden kan ik je de site van het voedingscentrum aanraden:
http://www.voedingscentrum.nl/nl/hoeveel-mag-ik-per-dag-eten-.aspx
Ik eet nu stukken meer, maar dat is ook wel nodig omdat ik borstvoeding geef.
hier niet zoveel nieuws en ook niet zoveel tijd om mee te schrijven, kleine man houdt me aardig bezig. Maar ik wandel braaf elke dag en sleep mezelf ook netjes 2x per week naar de sportschool. Ik werk daar met een 'sleutel', die houdt precies bij wat je elke keer moet doen en daadwerkelijk doet, dat werkt wel motiverend moet ik zeggen. Over een maand of vier heb ik weer een test en kijken ze hoe het gaat met mijn conditie, vetpercentage e.d. Nou hou ik gewicht, spier- en vetpercentage ook zelf in de gaten en dat gaat de goede kant op (meer spier, minder vet), alleen blijf ik nog steeds afvallen. Nouja, niet heel drastisch, maar ben wel benieuwd wanneer dat stopt.
Qua eten doe ik trouwens niets speciaals, probeer er alleen op te letten dat als ik honger heb, ik extra fruit/groente/brood neem i.p.v. slechte dingen.
Suus, veel plezier! Wij eten ook altijd erg lekker op vakantie, maar door het vele wandelen val ik altijd een beetje af.
FrykseFlinter, ik zou echt niet bezuinigen op dingen als aardappels. Je kunt je beter vol eten aan aardappels dan snacks of snoep. Als je benieuwd bent naar hoeveelheden kan ik je de site van het voedingscentrum aanraden:
http://www.voedingscentrum.nl/nl/hoeveel-mag-ik-per-dag-eten-.aspx
Ik eet nu stukken meer, maar dat is ook wel nodig omdat ik borstvoeding geef.
Gast- Gast
Ok, wie geeft me even een schop onder mijn kont? Ik moet van mezelf echt even een stukje wandelen, het zonnetje schijnt hier zo lekker!
Qua eten ben ik al vrij gezond mogelijk bezig, al zeg ik het zelf.
Ik ontbijt iedere dag, eet 2 stuks fruit per dag, drink veel water en snoep/snack heel weinig. Het enige wat ik nog wel eens in huis haal zijn cashewnoten en pure chocola.
Wel krijg ik heel veel koolhydraten binnen, maar ik kan echt niet zonder mijn volkoren boterhammen en aardappels.
Qua eten ben ik al vrij gezond mogelijk bezig, al zeg ik het zelf.
Ik ontbijt iedere dag, eet 2 stuks fruit per dag, drink veel water en snoep/snack heel weinig. Het enige wat ik nog wel eens in huis haal zijn cashewnoten en pure chocola.
Wel krijg ik heel veel koolhydraten binnen, maar ik kan echt niet zonder mijn volkoren boterhammen en aardappels.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Er is ook niks mis met koolhydraten hoor. Ik val echt flauw als ik moet leven op salades, eieren en vlees._Lacey_ schreef:Wel krijg ik heel veel koolhydraten binnen, maar ik kan echt niet zonder mijn volkoren boterhammen en aardappels.
TRAP onder je kont! NU gaan wandelen! Ik ga zo ook even lekker de natuur in met mijn gezinnetje.
Gast- Gast
Freakie, dat ervaar ik ook. Ik heb ook mijn koolhydraten nodig anders heb ik echt het gevoel dat ik van mijn stokje ga, en die tip van het voedingscentrum heb ik vaker gebruikt. Ik hield ook een eetmeter dagboek bij, maar dat heb ik maar 1,5 week volgehouden. Moet toch maar mezelf weer zover krijgen door hem iedere dag in te vullen, dan heb ik een beter beeld wat ik teveel of te weinig eet. En daarnaast met sporten neem ik meer calorieën dan als ik een avondje lamlendig op de bank zit.
Een vriendin van mij zei juist, omdat zij borstvoeding gaf zij vrij snel weer op haar oude gewicht zat. Dus heeft het afvallen bij jou dan juist niet met het geven van de bv te maken?
Succes in de buitenlucht
Lacey, bij deze een behoorlijke schop onder je reet. Ben je inmiddels al buiten geweest?
Hier betrekt de lucht ineens, dus ik denk dat er hier (noorden) nog wel een bui of 2 komt. Als het vanmiddag droog is zal ik mezelf weer op de racefiets hijsen.
Een vriendin van mij zei juist, omdat zij borstvoeding gaf zij vrij snel weer op haar oude gewicht zat. Dus heeft het afvallen bij jou dan juist niet met het geven van de bv te maken?
Succes in de buitenlucht
Lacey, bij deze een behoorlijke schop onder je reet. Ben je inmiddels al buiten geweest?
Hier betrekt de lucht ineens, dus ik denk dat er hier (noorden) nog wel een bui of 2 komt. Als het vanmiddag droog is zal ik mezelf weer op de racefiets hijsen.
Silver- Ratel
Ik voel me juist veel minder goed als ik veel koolhydraten eet, daarom was het voor mij ook geen probleem om te minderen, maar ik denk dat dat heel erg per persoon verschilt en als je je anders echt naar voelt dan zou ik er zeker niet mee stoppen/minderen!
Goed bezig geweest Fryskeflinter, 33km, echt goed!
Veel plezier in Berlijn Suus!
freakielief, dat klinkt wel goed, wat ze bij jouw sportschool doen, is inderdaad een extra motivatie. Zoiets hebben ze jammer genoeg niet hier volgens mij, maar ik houd het zelf een beetje bij, mijn tijd van gisteren was beter dan die van zondag, zo probeer ik het een beetje bij te houden en het steeds een beetje op te voeren! Veel plezier met je gezinnetje buiten, hier is de zon alweer weg.
Lacey, ik zou lekker even naar buiten gaan, als de zon daar nog schijnt!
Goed bezig geweest Fryskeflinter, 33km, echt goed!
Veel plezier in Berlijn Suus!
freakielief, dat klinkt wel goed, wat ze bij jouw sportschool doen, is inderdaad een extra motivatie. Zoiets hebben ze jammer genoeg niet hier volgens mij, maar ik houd het zelf een beetje bij, mijn tijd van gisteren was beter dan die van zondag, zo probeer ik het een beetje bij te houden en het steeds een beetje op te voeren! Veel plezier met je gezinnetje buiten, hier is de zon alweer weg.
Lacey, ik zou lekker even naar buiten gaan, als de zon daar nog schijnt!
Sugarfall- Kletskop
Oh absoluut FF, het is echt door de borstvoeding dat ik zo afval. Maar dan zit er nog wel een beetje een ondergrens aan hopelijk, zit nu alweer drie kilo onder mijn gewicht voor de zwangerschap.
Gast- Gast
Nou dames, ik ben gegaan hoor
En het was heerlijk! iPod op shuffle en go. Heb een goed uur gewandeld.
En het was heerlijk! iPod op shuffle en go. Heb een goed uur gewandeld.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Zooow net weer thuis van een mooi blokje om, deze keer 37.36km. In 1u en 23 min.
Zometeen wokken en vanavond helemaal niets. Heerlijk!
Freaky, dat hoop ik ook voor je dan, dat je nu wel mag stoppen met afvallen. Wat zeggen ze op de sportschool ervan? Heb je daar ook een personal coach die je een beetje in de gaten houd?
Lacey, Goedzo! Gewoon gaan, en volgende keer heb je die schop onder je kont niet meer nodig haha..
Zometeen wokken en vanavond helemaal niets. Heerlijk!
Freaky, dat hoop ik ook voor je dan, dat je nu wel mag stoppen met afvallen. Wat zeggen ze op de sportschool ervan? Heb je daar ook een personal coach die je een beetje in de gaten houd?
Lacey, Goedzo! Gewoon gaan, en volgende keer heb je die schop onder je kont niet meer nodig haha..
Silver- Ratel
Gelukkig ervaart iedereen dat anders, want ik kan gewoon niet zonder mijn aardappels en brood. Daarintegen let ik natuurlijk wel op de snacks ernaast, zoals op zo'n dag als vandaag even een chippie ofzo. Moet kunnen.Sugarfall schreef:Ik voel me juist veel minder goed als ik veel koolhydraten eet, daarom was het voor mij ook geen probleem om te minderen, maar ik denk dat dat heel erg per persoon verschilt en als je je anders echt naar voelt dan zou ik er zeker niet mee stoppen/minderen!
Silver- Ratel
Ja inderdaad, ik heb vandaag ook twee brownies op en een zakje chips Ik weet ook van mezelf dat ik het niet langdurig volhoudt, als ik echt nooit meer iets lekkers kan nemen tussendoor.
Sugarfall- Kletskop
Even een klein update, vanavond even gesport op kinect.
ik snoep de laatste dagen wel minder, dus dat gaat opzich de goede kant ook. Ondanks dat ik weer alleen at een heerlijke salade voor mijzelf gemaakt en aardappeltjes opgebakken.
Veel plezier Suus!
ik snoep de laatste dagen wel minder, dus dat gaat opzich de goede kant ook. Ondanks dat ik weer alleen at een heerlijke salade voor mijzelf gemaakt en aardappeltjes opgebakken.
Veel plezier Suus!
Elsje- Prater
Ik heb nog steeds niet gesport Was gisteren en vandaag ziek, maar de dagen daarvoor had ik niet echt een excuus (ja ok, harde regen, maar daar mag ik me niet door tegen laten houden )
Morgenvroeg hoop ik weer wat fitter te zijn en ga ik proberen hard te lopen - eindelijk!
Vandaag heb ik trouwens wel nul ongezonde dingen gegeten. Wel heb ik twee kopjes aardbeienthee gehad ipv groene thee, maar dat moet kunnen. Ik ga nu even wandelend naar de UB om te studeren en ik heb vandaag op mijn werk ook redelijk veel gelopen, dus opzich beweeg ik wel wat, maar het kan stukken beter
Morgenvroeg hoop ik weer wat fitter te zijn en ga ik proberen hard te lopen - eindelijk!
Vandaag heb ik trouwens wel nul ongezonde dingen gegeten. Wel heb ik twee kopjes aardbeienthee gehad ipv groene thee, maar dat moet kunnen. Ik ga nu even wandelend naar de UB om te studeren en ik heb vandaag op mijn werk ook redelijk veel gelopen, dus opzich beweeg ik wel wat, maar het kan stukken beter
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Zijn we vandaag nog lekker in beweging geweest dames?
Ik heb totaal zo'n 3 uur op de trampoline doorgebracht, waarvan 3 x 20 minuten echt fanatiek voor mijzelf een workout. En verder nog veel met de kinderen erop. Ik moet springen en zij gaan zitten om steeds omhoog te veren. Lol dat ze dan hebben. Dat maakt bewegen een stuk aantrekkelijker! En je raakt er nauwelijks van uitgeput. Misschien moet ik ook maar een kleintje voor de winter aanschaffen voor op zolder.
Afgelopen dagen verder niet veel gesport, maar wel veel gelopen en in de tuin aan de slag geweest. Morgen ga ik weer een dvd work-out doen en vast ook nog wel wat springen.
Ik eet ook liever zo min mogelijk brood en aardappelen. Voel me daardoor altijd enorm opgezet. Eet het dan ook zo weinig mogelijk en kan er ook heel goed zonder. Eet dan liever een kom volle yoghurt met granen, wat fruit en kaneel/kokos. Dan zit ik de eerste 3 uur wel vol. Van brood eigenlijk helemaal niet, na 3-4 snee heb ik 1,5-2 uur daarna wel snaaitrek.
Ik heb totaal zo'n 3 uur op de trampoline doorgebracht, waarvan 3 x 20 minuten echt fanatiek voor mijzelf een workout. En verder nog veel met de kinderen erop. Ik moet springen en zij gaan zitten om steeds omhoog te veren. Lol dat ze dan hebben. Dat maakt bewegen een stuk aantrekkelijker! En je raakt er nauwelijks van uitgeput. Misschien moet ik ook maar een kleintje voor de winter aanschaffen voor op zolder.
Afgelopen dagen verder niet veel gesport, maar wel veel gelopen en in de tuin aan de slag geweest. Morgen ga ik weer een dvd work-out doen en vast ook nog wel wat springen.
Ik eet ook liever zo min mogelijk brood en aardappelen. Voel me daardoor altijd enorm opgezet. Eet het dan ook zo weinig mogelijk en kan er ook heel goed zonder. Eet dan liever een kom volle yoghurt met granen, wat fruit en kaneel/kokos. Dan zit ik de eerste 3 uur wel vol. Van brood eigenlijk helemaal niet, na 3-4 snee heb ik 1,5-2 uur daarna wel snaaitrek.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» Wat doet een...
» Wie doet er aan yoga?
» Het doet zo'n pijn...
» Wat doet een ceremoniemeester?
» Wat doet een...