Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Balkondoek' (of hoe heet zoiets) i.v.m. privacy

+3
xxDila
duckie
Bliss
7 plaatsers

Ga naar beneden

'Balkondoek' (of hoe heet zoiets) i.v.m. privacy Empty 'Balkondoek' (of hoe heet zoiets) i.v.m. privacy

Bericht  Bliss vr 11 mei 2012 - 6:42

Ik weet niet hoe zoiets heet, maar ik zoek zo'n soort kunststof doek/zeil dat ik door de spijlen van mijn balkonhek kan halen, zodat het afgeschermd is en ik wat meer privacy heb én uit de wind zit. Weet iemand waar ik dit een beetje goedkoop kan scoren?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Balkondoek' (of hoe heet zoiets) i.v.m. privacy Empty Re: 'Balkondoek' (of hoe heet zoiets) i.v.m. privacy

Bericht  duckie vr 11 mei 2012 - 6:59

wij hadden geen doek gekocht maar een soort rietmatten gekocht bij de welkoop
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

'Balkondoek' (of hoe heet zoiets) i.v.m. privacy Empty Re: 'Balkondoek' (of hoe heet zoiets) i.v.m. privacy

Bericht  Bliss vr 11 mei 2012 - 7:15

Thanks! Ik zie net dat ze zoiets als ik zoek gewoon bij Ikea hebben, dus denk dat ik daar nog ff heen ga binnenkort smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxDila zo 13 mei 2012 - 9:24

Wat je ook kunt doen zijn zogeheten terrastegels eraan vast maken met tayribs(of hoe je het ook maar schrijft laughcry )
Dat hebben wij toendertijd bij ons balkon gedaan.
Ik heb even een foto voor je opgezocht. Alleen is het niet duidelijk, ik was foto's aan het maken van mijn kittens. Daarachter zie je het balkon. En dus de terrastegels, zijn geloof ik 1 bij 1 en waren destijds 9,99 per tegel bij de gamma. Vond het zelf wat "warmer" staan dan zeil. Wij hadden de kant waar je dus normaal op loopt naar ons toe gericht & de wat lelijkere "onderkant" naar buiten toe.

'Balkondoek' (of hoe heet zoiets) i.v.m. privacy Img1494934935
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Elsje zo 13 mei 2012 - 10:42

zag toevallig net in het kruidvat krantje dat ze een oranje voetbal balkonzeil in de aanbieding hebben 'Balkondoek' (of hoe heet zoiets) i.v.m. privacy 281626781
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  VeryCherry zo 13 mei 2012 - 20:56

Ik heb een stenen rand om mijn balkon. Maar ik tussen mijn balkon en dat van de buurjongen zit gewoon een houten schutting. Daar heb ik een stuk zeil op geniet. Kunnen we elkaar niet zien.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 20:57

Je heb nu bij de Trekpleister van die oranje/Nederland/EK doeken voor je balkon. Misschien is dat iets Cool

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 14 mei 2012 - 21:41

Haha, ik ga toch maar voor een basic witte van Ikea Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine di 15 mei 2012 - 2:17

xxDila: I love you I love you I love you jouw kittens I love you I love you I love you
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Moonlight za 19 mei 2012 - 7:09

Bliss schreef:Haha, ik ga toch maar voor een basic witte van Ikea Very Happy

Heb je een linkje? Net even op de site gekeken, maar kan niets vinden scratch
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: