Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem.
+2
Paper Crown
Susan
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem.
RYW schreef:Eucalypta schreef:Ik lijk níet op een bowlingbal.
Ik zag het zo voor me, jij achterin, zonder riem, en dan een noodstop en dan zo al die andere mensen opzij kegelen
Maar als je het fijn vindt wil ik je ook wel met een knikkertje vergelijken hoor
Ik lijk niet op een knikkertje. Een uit de kluiten gewassen peer misschien, of, zoals ik ooit las in 'what not to wear': ik ben een cello . Al kun je peren en cello's ook maar beter niet door het vliegtuig gooien.
Laatst aangepast door Eucalypta op vr 11 mei 2012 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Even zonder dollen, ik heb ooit wel eens zo'n hele enge vlucht gehad. Er ontstaat een vreselijke paniek en mensen beginnen te huilen en te bidden, het was echt heel erg en het vliegtuig schudde enorm heen en weer en maakte een paar vrije vallen, echt eng! De stewardes viel en de mondkapjes kwamen al omlaag.. geen seconde sta je bij stil wat je wel of niet moet doen, er wordt geroepen dat je naar de instructies moet luisteren.
Maar zat je riem wel vast?
(lijkt me doodeng hoor)
Gast- Gast
Eucalypta schreef:2CKC2 schreef:Even zonder dollen, ik heb ooit wel eens zo'n hele enge vlucht gehad. Er ontstaat een vreselijke paniek en mensen beginnen te huilen en te bidden, het was echt heel erg en het vliegtuig schudde enorm heen en weer en maakte een paar vrije vallen, echt eng! De stewardes viel en de mondkapjes kwamen al omlaag.. geen seconde sta je bij stil wat je wel of niet moet doen, er wordt geroepen dat je naar de instructies moet luisteren.
(lijkt me doodeng hoor)
Gelukkig wel maar ik weeg dan ook maar 51
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Eucalypta schreef:2CKC2 schreef:Even zonder dollen, ik heb ooit wel eens zo'n hele enge vlucht gehad. Er ontstaat een vreselijke paniek en mensen beginnen te huilen en te bidden, het was echt heel erg en het vliegtuig schudde enorm heen en weer en maakte een paar vrije vallen, echt eng! De stewardes viel en de mondkapjes kwamen al omlaag.. geen seconde sta je bij stil wat je wel of niet moet doen, er wordt geroepen dat je naar de instructies moet luisteren.
(lijkt me doodeng hoor)
Gelukkig wel maar ik weeg dan ook maar 51
Jij zou dus niet als cello door het vliegtuig stuiteren. Dat moet toch een heel opbeurende gedachte geweest zijn in al die paniek!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
CKC was gewoon een licht veertje..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dit is DE grootste aso chauffeur!
» Dit lijkt mij eng!
» Het lijkt er op dat....
» Mijn grootste angst
» Wat is op dit moment jouw grootste zorg?
» Dit lijkt mij eng!
» Het lijkt er op dat....
» Mijn grootste angst
» Wat is op dit moment jouw grootste zorg?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: