Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem.

+2
Paper Crown
Susan
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem. - Pagina 2 Empty Re: Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem.

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 1:53

RYW schreef:
Eucalypta schreef:Ik lijk níet op een bowlingbal.

Ik zag het zo voor me, jij achterin, zonder riem, en dan een noodstop en dan zo al die andere mensen opzij kegelen Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem. - Pagina 2 3079029344
Maar als je het fijn vindt wil ik je ook wel met een knikkertje vergelijken hoor bounce

Ik lijk niet op een knikkertje. Een uit de kluiten gewassen peer misschien, of, zoals ik ooit las in 'what not to wear': ik ben een cello Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem. - Pagina 2 2474380249. Al kun je peren en cello's ook maar beter niet door het vliegtuig gooien.

Laatst aangepast door Eucalypta op vr 11 mei 2012 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem. - Pagina 2 Empty Re: Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem.

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 1:53

2CKC2 schreef:Even zonder dollen, ik heb ooit wel eens zo'n hele enge vlucht gehad. Er ontstaat een vreselijke paniek en mensen beginnen te huilen en te bidden, het was echt heel erg en het vliegtuig schudde enorm heen en weer en maakte een paar vrije vallen, echt eng! De stewardes viel en de mondkapjes kwamen al omlaag.. geen seconde sta je bij stil wat je wel of niet moet doen, er wordt geroepen dat je naar de instructies moet luisteren.

Maar zat je riem wel vast? Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem. - Pagina 2 2474380249

(lijkt me doodeng hoor)

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 11 mei 2012 - 1:58

Eucalypta schreef:
2CKC2 schreef:Even zonder dollen, ik heb ooit wel eens zo'n hele enge vlucht gehad. Er ontstaat een vreselijke paniek en mensen beginnen te huilen en te bidden, het was echt heel erg en het vliegtuig schudde enorm heen en weer en maakte een paar vrije vallen, echt eng! De stewardes viel en de mondkapjes kwamen al omlaag.. geen seconde sta je bij stil wat je wel of niet moet doen, er wordt geroepen dat je naar de instructies moet luisteren.

Maar zat je riem wel vast? Dat lijkt me inderdaad het grootste probleem. - Pagina 2 2474380249

(lijkt me doodeng hoor)

Gelukkig wel maar ik weeg dan ook maar 51
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  RYW vr 11 mei 2012 - 2:00

2CKC2 schreef:
Eucalypta schreef:

(lijkt me doodeng hoor)

Gelukkig wel maar ik weeg dan ook maar 51

Jij zou dus niet als cello door het vliegtuig stuiteren. Dat moet toch een heel opbeurende gedachte geweest zijn in al die paniek!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro vr 11 mei 2012 - 2:05

CKC was gewoon een licht veertje..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: