Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wisselende diensten!

+4
Bruintje Beer
Krullebol
Lady4
heartsdale
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wisselende diensten! Empty Wisselende diensten!

Bericht  heartsdale do 10 mei 2012 - 8:30

Ik draai voor mijn werk vaak wisselende diensten, vaak tot laat in de avond en om het weekend.
Hebben jullie hier ook last van?
En vind je dat vervelend?
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselende diensten! Empty Re: Wisselende diensten!

Bericht  Lady4 do 10 mei 2012 - 8:40

Ik werk ook onregelmatig: dagdiensten, avonddiensten, tussendiensten, nachtdiensten, weekenddiensten en feestdagen. Ik ben niet anders gewend en vind het in die zin ook niet erg. Ik vind het juist wel lekker om vaak door de week een paar dagen vrij te zijn, wanneer ik een weekend gewerkt heb.

Mijn vriend werkt ook onregelmatig en dat maakt soms wel dat we heel erg langs elkaar heen werken. Maar we zijn ook regelmatig een doordeweekse dag samen vrij of een weekend, dat is dan weer genieten. Een aantal van mijn vriendinnen en mijn zusje werken ook onregelmatig, dus met hen kan ik ook regelmatig afspreken.

Groot nadeel van het onregelmatige werken vind ik de feestjes waar ik vaak niet naar toe kan, veel later kom of alweer vroeg weg moet vanwege mijn werk.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselende diensten! Empty Re: Wisselende diensten!

Bericht  Krullebol do 10 mei 2012 - 8:42

Ik vind het geen last maar juist heerlijk. Op die manier is elke dag echt anders en kan ik ene keer 'smorgens uitslapen en andere keer niet. En de diensten die ik draai zijn dan ook elke keer anders en leuk. Het enige wat ik minder vind is dat je ook vaak feestdagen moet. Maar goed, ik werk nu alleen in het weekend en vakanties dus dat scheelt misschien ook.
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselende diensten! Empty Re: Wisselende diensten!

Bericht  Bruintje Beer do 10 mei 2012 - 8:49

Ik ben niet anders gewend dan dat ik onregelmatig werkt. Vindt het heerlijk!! Mijn man werkt ook onregelmatig maar die maakt vaak 20u achterelkaar. Wij hebben bijna geen oppas nodig voor de kinderen omdat we dat nu nog goed kunnen regelen en we zien elkaar ook best nog vaak. Ben bang als de oudste naar school gaat onze onregelmatige diensten wel een probleem zijn maar dat zien we over een jaarte wel.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselende diensten! Empty Re: Wisselende diensten!

Bericht  Lenthe do 10 mei 2012 - 8:59

Ik heb een tijdje wisseldiensten gedraaid. Ik moest of heel vroeg beginnen of tot heel laat door en ik moest in de weekenden werken.
Ik kon er niet tegen. Ik ben een avondmens, dus late diensten vond ik lichamelijk op zich niet erg, maar miste mijn sociale leven en ik kon lichamelijk niet goed tegen ochtenddiensten. Ik sliep alsnog laat, was overdag moe en was altijd bezig met bijkomen. Nu ik weer regelmatige kantoortijden werk, ben ik echt weer opgeknapt. Het voelt een stuk relaxter en ik voel me veel beter.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselende diensten! Empty Re: Wisselende diensten!

Bericht  Inge do 10 mei 2012 - 19:27

Ik werk nu 10jaar onregelmatig! Aan de ene kant vind ik het heerlijk aan de andere kant ben ik het zat!
Maar vind het groepswerk nog zo leuk dat ik voorlopig nog wel onregelmatig zal blijven werken!

Avonddiensten vind ik wel prettig, ochtenddiensten vind ik 3x niks, slaapdiensten slaap ik nooit (lopen bij ons van 14u ene dag tot 11u andere dag en tussen 00 en 5.30u mag je slapen maar er liggen wel jongeren achter deuralarm)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselende diensten! Empty Re: Wisselende diensten!

Bericht  flower do 10 mei 2012 - 20:22

Ik draai ook onregelmatige diensten.

Aan de ene kant vind ik het wel lekker, elke keer verschillende tijden werken, aan de andere kant vind ik het een nadeel voor je sociale contacten, regelmatig kan je niet naar feestjes e.d.

Ook voor mijn vriend is het niet altijd leuk dat ik minimaal 2 weekenden in de maand werk terwijl hij dan juist vrij is
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselende diensten! Empty Re: Wisselende diensten!

Bericht  Krullebol do 10 mei 2012 - 20:57

Bruintje beer, het lijkt me juist zo ontzettend onhandig om beide onregelmatig te werken, dan moet dat wel erg goed gepland zijn! Maar wel handig dat het zo goed voor jullie uitkomt!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselende diensten! Empty Re: Wisselende diensten!

Bericht  Jeanette do 10 mei 2012 - 21:26

Ik werk ook onregelmatig in de zorg en vind het ook heerlijk. Ik baal soms ook weleens dat ik moet werken wanneer anderen vrij zijn, maar mijn vrienden werken ook onregelmatig, dus dat scheelt ook.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselende diensten! Empty Re: Wisselende diensten!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum