Vraag het de forummer!
+20
RYW
Zwerver
_Nina
Alex
Ibbeltje
Lejow
Poubelle
Oasis
May
Mees
Mermaid
Raindrop
Suus
Jasmine
Zora
Snoes
Bliss
Rush
Blond
Marin
24 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vraag het de forummer!
Dankjewel!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mermaid en Mees, met mij gaat het met update en downs goed. Ik ben vorige week nog bij de ouders van mijn vriendin op visite geweest en dat is wel heel moeilijk, het verdriet dat zij hebben is zo zwaar om te zien en ik vind het lastig om daarmee om te gaan. Maar ik heb iemand gevonden met wie ik er wel vrij goed over kan praten, en dat helpt mij heel erg.
Gast- Gast
Ik vind het fijn om te lezen dat het ondanks wel redelijk gaat Zoey.
Gefeliciteerd Snoes!
Net als May ben ik idd benieuwd hoe het met Qiara gaat.
Gefeliciteerd Snoes!
Net als May ben ik idd benieuwd hoe het met Qiara gaat.
Gast- Gast
Ik ben benieuwd wie Waldorf & Statler zijn; ik zie dat ze allebei op dezelfde dag zijn aangemeld hier (gisteren), zijn vast oude bekenden!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Ik ben benieuwd wie Waldorf & Statler zijn; ik zie dat ze allebei op dezelfde dag zijn aangemeld hier (gisteren), zijn vast oude bekenden!
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Bliss schreef:Ik ben benieuwd wie Waldorf & Statler zijn; ik zie dat ze allebei op dezelfde dag zijn aangemeld hier (gisteren), zijn vast oude bekenden!
Ik ook..
Ik gok... Reva en Smikkel...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pixie schreef:Bliss schreef:Ik ben benieuwd wie Waldorf & Statler zijn; ik zie dat ze allebei op dezelfde dag zijn aangemeld hier (gisteren), zijn vast oude bekenden!
Wij zijn idd oude bekenden
Gast- Gast
Lejow schreef:Pixie schreef:Bliss schreef:Ik ben benieuwd wie Waldorf & Statler zijn; ik zie dat ze allebei op dezelfde dag zijn aangemeld hier (gisteren), zijn vast oude bekenden!
Ik ook..
Ja ik zat ook in die richting te denken idd!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Lejow schreef:Pixie schreef:Bliss schreef:Ik ben benieuwd wie Waldorf & Statler zijn; ik zie dat ze allebei op dezelfde dag zijn aangemeld hier (gisteren), zijn vast oude bekenden!
Ik ook..
+1
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Bliss schreef:Lejow schreef:Pixie schreef:Bliss schreef:Ik ben benieuwd wie Waldorf & Statler zijn; ik zie dat ze allebei op dezelfde dag zijn aangemeld hier (gisteren), zijn vast oude bekenden!
Ik ook..
+1
Zal deze droom even uit de wereld helpen. Nee deze meiden zijn het niet.
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd! Het zijn 2 vriendinnen, daar was ik al achter
Kun je geen hint geven Waldorf? Zijn jullie nog actief onder jullie 'echte' forumnaam?
Kun je geen hint geven Waldorf? Zijn jullie nog actief onder jullie 'echte' forumnaam?
Gast- Gast
Te groot ego voor 1 account?Zusje schreef:Ik mis de logica een beetje om onder twee accounts te forummen
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Te groot ego voor 1 account?Zusje schreef:Ik mis de logica een beetje om onder twee accounts te forummen
Heeft meer mee te maken dat we onze oude accoutens niet willen verwijderen en onder deze account dus nieuwe naam door willen gaan. Dus nee te groote ego voor 1 account hebben we niet
Gast- Gast
Waldorf schreef:Stofzuiger schreef:Te groot ego voor 1 account?Zusje schreef:Ik mis de logica een beetje om onder twee accounts te forummen
Heeft meer mee te maken dat we onze oude accoutens niet willen verwijderen en onder deze account dus nieuwe naam door willen gaan. Dus nee te groote ego voor 1 account hebben we niet
Waarom niet verwijderen dan als je onder een nieuwe door wil?
Ik snap het ook niet helemaal. Maar goed, de tijd zal vast leren wie jullie zijn
Gast- Gast
Mischien Erin en June? Die heb ik ook al even niet gezien volgens mij? Of wel?
Waldorf schreef:Stofzuiger schreef:Te groot ego voor 1 account?Zusje schreef:Ik mis de logica een beetje om onder twee accounts te forummen
Het is in ieder geval iemand zonder gevoel voor de Nederlandse taal en interpunctie. Zeker geen June of Erin in ieder geval.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Waldorf schreef:Stofzuiger schreef:Te groot ego voor 1 account?Zusje schreef:Ik mis de logica een beetje om onder twee accounts te forummen
Het is in ieder geval iemand zonder gevoel voor de Nederlandse taal en interpunctie. Zeker geen June of Erin in ieder geval.
Oh nu je het zegt idd de taal ja. Nog niet eens opgelet. Hmm dan weet ik het (nog) niet.
Pfff dat gezeik iedere keer met mensen die een nieuwe naam nemen, het druipt er vanaf dat ze willen dat er geraden wordt wie ze zijn..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Pfff dat gezeik iedere keer met mensen die een nieuwe naam nemen, het druipt er vanaf dat ze willen dat er geraden wordt wie ze zijn..
Dat vind ik bij deze 2 niet hoor. Dan hadden ze hier wel gereageerd en hier en daar hints gedropt.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik ben nogal gehecht aan mijn naam en ik ben blij dat mijn interpunctie beter is inderdaad .
Gast- Gast
June schreef:Ik ben nogal gehecht aan mijn naam en ik ben blij dat mijn interpunctie beter is inderdaad .
Goed te weten, en excuses, heb niet zo op de taal gelet verder. Maar jij bent veel beter idd.
Pixie schreef:Lejow schreef:Pfff dat gezeik iedere keer met mensen die een nieuwe naam nemen, het druipt er vanaf dat ze willen dat er geraden wordt wie ze zijn..
Dat vind ik bij deze 2 niet hoor. Dan hadden ze hier wel gereageerd en hier en daar hints gedropt.
Ik vind iedere verwijzing naar een oud account al afdruipen
Al die naamswijzigingen steeds... pfff..
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Vraag het de forummer
» Vraag aan de forummer...
» Vraag het de forummer
» Vraag het de forummer