Vraag het de forummer!
+20
RYW
Zwerver
_Nina
Alex
Ibbeltje
Lejow
Poubelle
Oasis
May
Mees
Mermaid
Raindrop
Suus
Jasmine
Zora
Snoes
Bliss
Rush
Blond
Marin
24 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vraag het de forummer!
@ Chance: oh, dat is inderdaad wat anders zeg! Had jij nou pedagogiek gestudeerd? En hoe ben je op het makelaarskantoor verzeild geraakt?
@ Joan: nee, ik slaap nog niet beter bij mn vriend helaas. Heb vorige week slaappillen gekregen van de dokter, maar dat heeft nog niet geholpen. Ga het zaterdagavond weer proberen en anders bel ik de dokter weer. Het is geen permanente oplossing, dat weet ik, en ik moet ook een keer met een psycholoog praten denk ik, omdat het volgens mij echt tussen mn oren zit
Mijn twijfels zijn nu weer grotendeels weg gelukkig, maar het eeuwige getwijfel hoort wel echt bij mij (helaas), daar heb ik al mn hele leven last van. Ik moet nog veel leren als het op relaties aankomt en zie dit dan ook echt als een leerproces waar ik nu doorheen ga. Daarnaast hebben we het gewoon erg leuk en ben ik blij dat hij mijn vriendje is (gisteren precies drie maanden)
(niet quoten)
@ Joan: nee, ik slaap nog niet beter bij mn vriend helaas. Heb vorige week slaappillen gekregen van de dokter, maar dat heeft nog niet geholpen. Ga het zaterdagavond weer proberen en anders bel ik de dokter weer. Het is geen permanente oplossing, dat weet ik, en ik moet ook een keer met een psycholoog praten denk ik, omdat het volgens mij echt tussen mn oren zit
Mijn twijfels zijn nu weer grotendeels weg gelukkig, maar het eeuwige getwijfel hoort wel echt bij mij (helaas), daar heb ik al mn hele leven last van. Ik moet nog veel leren als het op relaties aankomt en zie dit dan ook echt als een leerproces waar ik nu doorheen ga. Daarnaast hebben we het gewoon erg leuk en ben ik blij dat hij mijn vriendje is (gisteren precies drie maanden)
(niet quoten)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben benieuwd hoe het nu met de jongste zoon van Jolicious gaat?
Ben ook wel benieuwd hoe het met de schoonouders van Pippa gaat nu?
Ben ook wel benieuwd hoe het met de schoonouders van Pippa gaat nu?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben benieuwd hoe het met Niekske's werk is afgelopen, met haar vervelende promotor...
Ik ben benieuwd hoe het met Jolicious gaat n.a.v. haar biecht...
Ik ben benieuwd hoe het met Jolicious gaat n.a.v. haar biecht...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Snoes schreef:Ben ook wel benieuwd hoe het met de schoonouders van Pippa gaat nu?
Naar omstandigheden. Ze hebben een, tijdelijk, huis gevonden voor de komende 2 maanden. Weg uit hun woonplaats, rust, geen buren die zich er mee bemoeien & even bijkomen van alle problemen. Ondertussen dingen regelen en hopen dat het snel verkoopt om zo snel mogelijk uit de schulden te komen en een eigen leven op te kunnen gaan bouwen, en een normaal huurhuis te vinden, via urgentie. Persoonlijk gaat het niet goed met ze, ze zitten er doorheen, kampen met gezondheidsproblemen en weten het niet meer allemaal. Dus nee, het gaat verder niet goed eerlijk gezegd. Mijn vriend is er al 2 weken continu te vinden buiten zijn werk om om alles te helpen regelen, meer kan hij, helaas, niet doen. Ik hoop zo op rust, voor iedereen.
(niet quoten ajb)
Gast- Gast
Wat naar om te lezen Pippa. Maar kan me wel voorstellen dat dit er ook bijhoorlijk heeft ingehakt bij hen. Hopelijk komt er voor jullie allemaal snel wat meer rust
Snoes- Lady Post-a-lot
@Bliss: Ja, Pabo en Pedagogiek heb ik idd gestudeerd. Maar, dat ligt mijn hart echt (écht) niet. Ik kwam er door een tijdelijke baan via een UZB dat werken als directiesecretaresse/managementassistente/office manager veel beter bij me past. En dat ben ik nu
Mijn tante is de collega van de vrouw van mijn baas, zo ben ik eraan gekomen. Heel onverwacht, maar heel erg leuk dus!
En fijn dat jij grotendeels van je twijfels af bent Nu hopen dat je binnenkort ook goed slaapt bij je vriend, want dit lijkt me behoorlijk slopend.
Mijn tante is de collega van de vrouw van mijn baas, zo ben ik eraan gekomen. Heel onverwacht, maar heel erg leuk dus!
En fijn dat jij grotendeels van je twijfels af bent Nu hopen dat je binnenkort ook goed slaapt bij je vriend, want dit lijkt me behoorlijk slopend.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Snoes schreef:Wat naar om te lezen Pippa. Maar kan me wel voorstellen dat dit er ook bijhoorlijk heeft ingehakt bij hen. Hopelijk komt er voor jullie allemaal snel wat meer rust
Ik hoop het, want als dit zo doorgaat, ben ik bang dat we op zoek moeten naar 2 huizen, omdat dan de bom barst. En, ik zei het al in een ander topic, maar wat een leuke ticker heb jij zeg
Gast- Gast
Wat rot Pippa. Er zijn dus wel iets van vorderingen intussen, maar het schiet nog niet echt op allemaal. Hoop dat ze er snel iets meer bovenop komen, met name voor hun eigen gezondheid en dat van je vriend.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh, dat had ik niet gelezen, maar leuk héPippa schreef:Snoes schreef:Wat naar om te lezen Pippa. Maar kan me wel voorstellen dat dit er ook bijhoorlijk heeft ingehakt bij hen. Hopelijk komt er voor jullie allemaal snel wat meer rust
Ik hoop het, want als dit zo doorgaat, ben ik bang dat we op zoek moeten naar 2 huizen, omdat dan de bom barst. En, ik zei het al in een ander topic, maar wat een leuke ticker heb jij zeg
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes, staat ergens dat je bekend hebt gemaakt dat jij Alyssa bent/was? Zo ja, waar kan ik dat lezen? Zo nee, dat heb je lang geheim gehouden zeg! HEEL erg gefeliciteerd!
Marin- Lady Post-a-lot
Oh, dat had ik niet gelezen, maar leuk hé [/quote]Snoes schreef:
Die had ik nog niet zien aankomen, ik wist dat je het binnenkort wilde, maar niet nu al. Wat super leuk Hoe voel je je?
Gast- Gast
Wat leuk, Chance! Een baan in die richting lijkt mij ook leuk trouwens. En dat niet slapen bij mn vriend is echt slopend ja, hoop ook dat er betere tijden aan gaan breken wat dat betreft.
Pippa, wat is er aan de hand met je schoonouders? Ik mis hier van alles merk ik al wel weer...
Pippa, wat is er aan de hand met je schoonouders? Ik mis hier van alles merk ik al wel weer...
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Pippa, wat is er aan de hand met je schoonouders? Ik mis hier van alles merk ik al wel weer...
Ze hebben moeten stoppen met hun horeca zaak, omdat ze het niet meer konden betalen. De bank heeft de stekker uit de lening getrokken en ze hadden dus geen keus. Maar dat betekent dus ook dat ze geen huis meer hebben, omdat die erbij hoort
Gast- Gast
Marin: Nee, dat staat nergens . Ik heb het inderdaad een hele tijd geheim gehouden, terwijl ik graag onder mijn eigen account had willen posten. Maar ik was bang dat ik misschien meelezers zou hebben. In het begin heb ik wel onder Snoes gepost, maar na een tijdje (een jaar geleden ofzo) heb ik het account Alyssa aangemaakt voor de zwangerschapspijler.
Pippa: De wens was er al een hele tijd, de natuur wilde alleen niet mee . Ik voel me prima, alleen erg moe en soms wat last van dubbel/wazig zicht, maar dat heeft blijkbaar allemaal met de hormonen te maken.
Pippa: De wens was er al een hele tijd, de natuur wilde alleen niet mee . Ik voel me prima, alleen erg moe en soms wat last van dubbel/wazig zicht, maar dat heeft blijkbaar allemaal met de hormonen te maken.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pippa: wat een nare situatie zeg.
Snoes: 10 weken alweer
Snoes: 10 weken alweer
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Super fijn voor je Snoes!
Marin- Lady Post-a-lot
Dankjewel dames
Snoes- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd, Snoes!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Gefeliciteerd lieve Snoes! Ik ben echt heel blij voor jullie!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
@ Pippa: wat een nare situatie! Hopelijk breken er snel betere tijden aan voor jullie allemaal
@ Snoes: gefeliciteerd met je zwangerschap!
@ Snoes: gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bliss- Lady Post-a-lot
zoey, ik vraag me af hoe het nu met jou gaat?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Wat leuk Snoes..gefeliciteerd!!
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat Zoey. Trek je het allemaal een beetje?
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat Zoey. Trek je het allemaal een beetje?
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik ben wel benieuwd hoe het met Qiara is en of ze inmiddels een baan heeft.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd Snoes
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen