Vraag het de forummer!
+20
RYW
Zwerver
_Nina
Alex
Ibbeltje
Lejow
Poubelle
Oasis
May
Mees
Mermaid
Raindrop
Suus
Jasmine
Zora
Snoes
Bliss
Rush
Blond
Marin
24 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Vraag het de forummer!
Aan welke forummer wil jij iets vragen?
Ik wil wel graag aan Mamavan2 vragen hoe het met M. gaat en hoe grote zus S. alles beleeft nu er zoveel aandacht naar haar zusje gaat.
Ik wil wel graag aan Mamavan2 vragen hoe het met M. gaat en hoe grote zus S. alles beleeft nu er zoveel aandacht naar haar zusje gaat.
Gast- Gast
Re: Vraag het de forummer!
Ik heb wel een vraag aan jou Zoey. Wat was voor jou de doorslag om van meelezer naar een actieve forumster te gaan? Niet vervelend bedoeld, eerder nieuwsgierig?
Gast- Gast
Ik had twee redenen. Ik vond het ten eerste best wel gek om voor mijn gevoel heel veel over bepaalde personen te weten zonder dat deze personen ook maar van mijn bestaan af wisten, en ten tweede kreeg ik steeds meer het gevoel dat ik wilde reageren bij het lezen van topics. Toen heb ik een account aangemaakt en ben ik begonnen met reageren, maar ik had eerst een beetje het gevoel er niet tussen te komen. Maar inmiddels post ik wat vaker en voel ik me heel welkom hier
Gast- Gast
Je bent heel actief dus het gevoel van: 'niet herkend worden' zal reuze meevallen.
Gast- Gast
Zo, nou, inderdaad, ik zie jou echt wel als redelijk bekende en zeker actieve forummers intussen. Dus super leuk dat je bent gaan reageren.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Zo, nou, inderdaad, ik zie jou echt wel als redelijk bekende en zeker actieve forummers intussen. Dus super leuk dat je bent gaan reageren.
+1!
Vraag aan Marin: wanneer ga je officieel bij je vriend wonen (en heb je er al een beetje zin in ) ? En is het al zeker dat Suuske Mitzi in huis neemt?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Maar dat actieve is pas iets van de laatste maand/maanden, terwijl ik mijn account vorig jaar september al had aangemaakt
Gast- Gast
Mijn huur heb ik per 1 juli opgezegd, dus dan ga ik me ook officieel in zijn gemeente inschrijven. Maar we hebben twee verhuisweekenden geplanned, het weekend van 16 en van 23 juni. We huren geen verhuisbedrijf want dat is niet nodig, maar moeten dus even kijken of we 1 of 2 x een busje nodig hebben.
En ja ik heb er echt heeeeeel veel zin in! Vind het heel gek nog steeds, dan loop ik daar in huis en denk ik van jeetje dit wordt ook echt mijn huis, dan woon ik er gewoon fulltime. Ik ben er nu al heel thuis natuurlijk, maar vind het zo gek dat het dan echt is. Maar we hebben echt elke week meer behoefte om volledig bij elkaar te zijn, dus het is wel echt het juiste moment. Hebben er goed naar toe kunnen leven
En nee, Suus is nog niet langs geweest, volgende week als het goed is, en dan gaan we lekker kennis maken met elkaar (en met Mitzi zelf natuurlijk).
Vraag aan jou: Hoe bevalt je nieuwe baan?
En ja ik heb er echt heeeeeel veel zin in! Vind het heel gek nog steeds, dan loop ik daar in huis en denk ik van jeetje dit wordt ook echt mijn huis, dan woon ik er gewoon fulltime. Ik ben er nu al heel thuis natuurlijk, maar vind het zo gek dat het dan echt is. Maar we hebben echt elke week meer behoefte om volledig bij elkaar te zijn, dus het is wel echt het juiste moment. Hebben er goed naar toe kunnen leven
En nee, Suus is nog niet langs geweest, volgende week als het goed is, en dan gaan we lekker kennis maken met elkaar (en met Mitzi zelf natuurlijk).
Vraag aan jou: Hoe bevalt je nieuwe baan?
Marin- Lady Post-a-lot
Super goed Ben zo blij ermee, nog elke dag. Ga elke dag blij naar mijn werk toe. Mijn baas is ook heel tevreden over me, dus dat is helemaal top . Net of dingen nu echt op zijn plek gaan vallen, zo voelt het (klinkt wel heel zweverig voor mijn doen).
Oh, en we verkopen ook gewoon huizen, dus ik hoef ook niet bang te zijn dat ik mijn baan ga verliezen.
Oh, en we verkopen ook gewoon huizen, dus ik hoef ook niet bang te zijn dat ik mijn baan ga verliezen.
Blond- Lady Post-a-lot
Spannend joh Marin, het komt nu wel echt dichtbij!
Chance, wat fijn dat je je zo goed voelt bij je nieuwe baan
Ik heb ook nog wel een vraag aan Lejow; heb je al helemaal een ritme gevonden met B. in huis?
Chance, wat fijn dat je je zo goed voelt bij je nieuwe baan
Ik heb ook nog wel een vraag aan Lejow; heb je al helemaal een ritme gevonden met B. in huis?
Gast- Gast
Wat fijn om te horen Chance! Echt lekker dat je je plek hebt gevonden. Grappig, hoe het dan kan lopen, want het is toch heel iets anders uiteindelijk. Ik herken dat gevoel van dingen op z'n plek vallen ook heel erg, ik heb afgelopen maanden ook een raar soort opluchting gevoeld, echt niet normaal. Echt steeds werd het gewoon een beetje duidelijker en beter. Geniet er van!
Marin- Lady Post-a-lot
Doe ik! En jij heeeel erg genieten van je samenwoonavontuur (die nog lang en gelukkig gaat duren).
Blond- Lady Post-a-lot
Haha ja hoop nooit meer alleen te wonen natuurlijk, mogen alleen nog maar mensjes bij
Marin- Lady Post-a-lot
Wel raar eigenlijk Marin, we zitten nu in dezelfde fase, jij bijna dan, terwijl je toch 5 jaar ouder bent.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marin schreef:Haha ja hoop nooit meer alleen te wonen natuurlijk, mogen alleen nog maar mensjes bij
Ahhh dat vind ik zo schattig klinken!
Gast- Gast
Rush schreef:Wel raar eigenlijk Marin, we zitten nu in dezelfde fase, jij bijna dan, terwijl je toch 5 jaar ouder bent.
Ja gek he! Maar dat vind ik wel mooi, ieder zo z'n eigen pad. Ik had dit vijf jaar geleden echt nog niet gekund hoor! Ik had veel te veel onrust nog in m'n lijf, joh, vorig jaar nog. En jij bent ook best een 'wildebras' geweest. Maar het fijne is dat ik altijd wel een spring in 't veld zal blijven en dat is leuk, dat hoort bij mij, maar wel met een vriend die dat gewoon begrijpt
Marin- Lady Post-a-lot
Ja inderdaad, wel leuk om dat allemaal zo van elkaar mee te maken. Dit hadden we beide vorig jaar niet durven dromen in ieder geval. Ik ben absoluut een stuk rustiger geworden, maar achteraf weet ik ook niet zo goed of ik 'dat leven' wel echt zo leuk vond. Ik had het niet allemaal zo over gedaan en bepaalde mensen waar ik ooit mee om ging zou ik ook het liefst gewoon 'wissen'.
Rush- Lady Post-a-lot
Ach, ik ben nooit zo van spijt van dingen hebben in 't leven. Uiteindelijk ben ik blij wat ik allemaal heb gedaan en kijk ook erg uit naar de toekomst vol mooie dingen. Haha wat een clicheviool ben ik zeg.
Marin- Lady Post-a-lot
clicheviool
Rush- Lady Post-a-lot
Ja weer es wat anders dan een klootviool
Marin- Lady Post-a-lot
Jolicious schreef:Leuk om te lezen Marin!
Hoe gaat het met jou en je kindje(s)?
Blond- Lady Post-a-lot
Chance, wat voor baan heb je nu eigenlijk? Heb ik ff gemist geloof ik!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Chance, wat voor baan heb je nu eigenlijk? Heb ik ff gemist geloof ik!
Ik werk op een makelaarskantoor.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik ben benieuwd hoe het met jou gaat Bliss? Slaap je al wat beter bij je vriend en zijn je twijfels helemaal weg?
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Vraag het de forummer
» Vraag aan de forummer...
» Vraag het de forummer
» Vraag het de forummer
» Vraag het de forummer
» Vraag aan de forummer...
» Vraag het de forummer