Goedemorgen!
+11
Kaboutertje
Ella
Pompoen
slaatje
Esperanza
Poisongirl
VanillaRose
Lady4
heartsdale
Sarah1985
Ibbeltje
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen,
Of ja goed, ben nu echt goed verkouden aan het worden. Erg vermoeiend vind ik het. En dan ook steeds niezen, zo irritant. Maar goed dadelijk lekker werken en verder niet veel meer vandaag.
Fijne dag!
Of ja goed, ben nu echt goed verkouden aan het worden. Erg vermoeiend vind ik het. En dan ook steeds niezen, zo irritant. Maar goed dadelijk lekker werken en verder niet veel meer vandaag.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Goedemorgen!
Ik ben doodmoe. Had maandag al vrij genomen en de halve dag geslapen maar blijkbaar is het niet genoeg. Vanmorgen was ik ook weer om half 5 wakker, compleet gaar toch maar verder geslapen. Nu nog suffer want ik kon er niet uitkomen. En dat terwijl ik dus wel vroeg had willen beginnen. Maar sjees het regende ook echt keihard vanmorgen. Dat beloofd wat voor vandaag. Heb een beetje een rommelige dag met van alles en nog wat. Vanavond komt mijn vriend, kan ik eindelijk weer tegen hem aankruipen...
Fijne dag!
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik werd wakker omdat mijn.man een berichtje stuurde maar goed ook want mijn wekker was niet gegaan.
Ik.moet om 8 uur beginnen met werken tot 2
Fijne dag allemaal
Ik werd wakker omdat mijn.man een berichtje stuurde maar goed ook want mijn wekker was niet gegaan.
Ik.moet om 8 uur beginnen met werken tot 2
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen, pfff heb licht geslapen dus voel me redelijk brak. Op naar een lang en druk weekend, vandaag alles voorbereiden dus ik verwachy wel een drukke dag. Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag nog een dagje werken, vanavond wat wassen en bezoek van mn ama.
Morgen spullen inladen en op vakantie
Vandaag nog een dagje werken, vanavond wat wassen en bezoek van mn ama.
Morgen spullen inladen en op vakantie
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
Ik heb slecht geslapen vanacht.. misschien de spanningen over het huisje.
Vandaag niet veel, straks om 08.00 de huisarts bellen en verder mooi aanrommelen hier.
Fijne dag allemaal!
Ik heb slecht geslapen vanacht.. misschien de spanningen over het huisje.
Vandaag niet veel, straks om 08.00 de huisarts bellen en verder mooi aanrommelen hier.
Fijne dag allemaal!
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen, alleen een beetje kort want ik had gisteren een late dienst. Vriend vertrekt zo voor een 24 uurs dienst en ik ga zo ook maar opstaan. Straks word ik opgehaald door een collega, we hebben een leuke teambuildingsdag. Beetje jammer van het weer alleen, veel regen hier.
Fijne dag all en succes met alles wat gedaan moet worden!
Ik heb heerlijk geslapen, alleen een beetje kort want ik had gisteren een late dienst. Vriend vertrekt zo voor een 24 uurs dienst en ik ga zo ook maar opstaan. Straks word ik opgehaald door een collega, we hebben een leuke teambuildingsdag. Beetje jammer van het weer alleen, veel regen hier.
Fijne dag all en succes met alles wat gedaan moet worden!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiemorgen!
Pfoeh ik had vandaag best wel moeite om mijn bed uit te komen haha! Maar het is gelukt!
Nu werken en vanavond komt er een vriendin bij me langs, lekker met een pot thee en koekjes films kijken.
Lady4, veel plezier op je teambuildingsdag! Ik hoop voor je dat het straks een beetje opklaart..
Fijne dag allemaal!
Pfoeh ik had vandaag best wel moeite om mijn bed uit te komen haha! Maar het is gelukt!
Nu werken en vanavond komt er een vriendin bij me langs, lekker met een pot thee en koekjes films kijken.
Lady4, veel plezier op je teambuildingsdag! Ik hoop voor je dat het straks een beetje opklaart..
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb ook niet echt lekker geslapen. Ben vrij vandaag en ga straks met m'n moeder naar een woonwinkeltje ff snuffelen. Verder vandaag m'n huis opruimen/schoonmaken en vanavond komt m'n vriend langs! Nu duik ik eerst onder de douche! Fijne dag iedereen!
Ik heb ook niet echt lekker geslapen. Ben vrij vandaag en ga straks met m'n moeder naar een woonwinkeltje ff snuffelen. Verder vandaag m'n huis opruimen/schoonmaken en vanavond komt m'n vriend langs! Nu duik ik eerst onder de douche! Fijne dag iedereen!
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Goedemorgen,
Ik heb een goede nacht gehad. Heb alweer was opgehangen en een nieuwe machine aan gezet. J. heeft de fles gehad en ligt te spelen in de box. Ik ga de vaatwasser uitruimen, mijn klerenkast uitmesten, boodschappen doen en dan met J. naar het cb. Verder geen plannen vandaag.
Fijne dag allemaal!
Ik heb een goede nacht gehad. Heb alweer was opgehangen en een nieuwe machine aan gezet. J. heeft de fles gehad en ligt te spelen in de box. Ik ga de vaatwasser uitruimen, mijn klerenkast uitmesten, boodschappen doen en dan met J. naar het cb. Verder geen plannen vandaag.
Fijne dag allemaal!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Goedemorgen!
Ik heb wel oké geslapen. Alleen vriend kwam laat thuis, en die begon nog hele verhalen, dus daarna was ik klaarwakker Nu rustig ontbijten en dan door het verschrikkelijke weer op de fiets naar het werk! Daar is het druk, dus de komende uren ben ik daar zoet met werken Vanavond avond voor mezelf! Lekker tv kijken en uitrusten. Fijne dag!
Ik heb wel oké geslapen. Alleen vriend kwam laat thuis, en die begon nog hele verhalen, dus daarna was ik klaarwakker Nu rustig ontbijten en dan door het verschrikkelijke weer op de fiets naar het werk! Daar is het druk, dus de komende uren ben ik daar zoet met werken Vanavond avond voor mezelf! Lekker tv kijken en uitrusten. Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik zal al weer een poos op m'n werk. Ik dacht dat het druk zou zijn op de weg (combinatie van donderdag en regen), dus was wat vroeger weggegaan. Kon ik gewoon in 1 keer doorrijden, dus ik was lekker op tijd.
Nogal onrustig gelapen vannacht, ben er ook nog niet helemaal bij. Zeg constant 'goedemiddag' terwijl het nog duidelijk ochtend is
Straks werk ik op een andere locatie en vanavond eet ik bij m'n zus.
Fijne dag allemaal!!
Ik zal al weer een poos op m'n werk. Ik dacht dat het druk zou zijn op de weg (combinatie van donderdag en regen), dus was wat vroeger weggegaan. Kon ik gewoon in 1 keer doorrijden, dus ik was lekker op tijd.
Nogal onrustig gelapen vannacht, ben er ook nog niet helemaal bij. Zeg constant 'goedemiddag' terwijl het nog duidelijk ochtend is
Straks werk ik op een andere locatie en vanavond eet ik bij m'n zus.
Fijne dag allemaal!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen,
Ik heb kut geslapen. Kon niet in slaap komen. Zo even naar de huisarts voor mijn b12 injectie en voor het exceem op mijn rechterhand. Vanmiddag even mijn beste vriendin en mijn ceremoniemeester bellen. Kijken wie van hun meekan binnenkort om mijn trouwjurk op te halen, want die is binnen. Mag ik hem weer even aan
Later op de middag boodschappen halen met mijn vriend voor mijn verjaardag die ik zaterdag vier. En uitkijken naar morgen, want dan komen mijn lieve neefje en nichtje een nachtje logeren
Fijne dag allemaal.
Ik heb kut geslapen. Kon niet in slaap komen. Zo even naar de huisarts voor mijn b12 injectie en voor het exceem op mijn rechterhand. Vanmiddag even mijn beste vriendin en mijn ceremoniemeester bellen. Kijken wie van hun meekan binnenkort om mijn trouwjurk op te halen, want die is binnen. Mag ik hem weer even aan
Later op de middag boodschappen halen met mijn vriend voor mijn verjaardag die ik zaterdag vier. En uitkijken naar morgen, want dan komen mijn lieve neefje en nichtje een nachtje logeren
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!!
Fijne dag allemaal!!
Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:11; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen, kon ik vandaag lekker uitslapen ben ik om 8.00 uur gewoon klaar wakker...... helaas.
Vandaag het huishouden maar doen. Morgen nog werken en dan weekend!
Fijne dag allemaal
Vandaag het huishouden maar doen. Morgen nog werken en dan weekend!
Fijne dag allemaal
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Goodmorning!
Ik heb uit kunnen slapen vandaag, moet vanavond pas beginnen met werken dus heb de middag nog om lekker te rommelen in huis
Fijne dag allemaal !
Ik heb uit kunnen slapen vandaag, moet vanavond pas beginnen met werken dus heb de middag nog om lekker te rommelen in huis
Fijne dag allemaal !
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ben net uit bed komen rollen, heerlijk om vakantie te hebben! Vandaag studeren en sporten aan het eind van de middag, vanavond met vriendlief op de bank:-)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Goedemorgen! Over een uurtje ga ik lunchen bij mn moeder en laat ik mijn dochter daar om even naar de intertoys te rijden en haar verjaardagskadootje op te halen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen, ik heerlijk uitgeslapen en allemaal regeldingetjes al gedaan, in pyjama. Nu maar is aankleden en vanmiddag naar een bruiloft. Hopelijk is het dan droog..
@тыквашка, als je het nog niet open heb gekrabt kun je misschien wat azaron erop doen? Vervelend he!
@moniek, wat heb je voor je dochtertje gekocht? ( sorry, nieuwsgierig )
Fijne dag allemaal!
@тыквашка, als je het nog niet open heb gekrabt kun je misschien wat azaron erop doen? Vervelend he!
@moniek, wat heb je voor je dochtertje gekocht? ( sorry, nieuwsgierig )
Fijne dag allemaal!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Goedemorgen!
Ik ben 3 dagen vrij en heb lekker uitgeslapen vanmorgen. Vandaag maar een beetje 'puin ruimen'. Veel gewerkt afgelopen 2 weken, ben amper thuis geweest en ook amper thuis gegeten. Door probleempje met de stroom laatst heb ik ook veel eten weg moeten gooien, dus heb ook weining in huis. Vandaag maar even het huishouden doen, boodschappen, uitgebreid koken...
Ik ben 3 dagen vrij en heb lekker uitgeslapen vanmorgen. Vandaag maar een beetje 'puin ruimen'. Veel gewerkt afgelopen 2 weken, ben amper thuis geweest en ook amper thuis gegeten. Door probleempje met de stroom laatst heb ik ook veel eten weg moeten gooien, dus heb ook weining in huis. Vandaag maar even het huishouden doen, boodschappen, uitgebreid koken...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
@Krullebol, ik heb er helemaal niet aangezeten want met muggenbeten krijg ik als ik dat doe altijd extreme reacties. Heb wel insectenbetenzalf van de hema er op gesmeerd, dat werkt normaal best goed. Maar het is nu alleen maar groter geworden. Ben net even bij de apotheek geweest, die dachten dat het misschien toch ook een soort allergische reactie was dus ik heb nu ook antihistaminicum, hopelijk helpt dat een beetje want het doet gewoon echt zeer en het jeukt.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: