Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?

+15
Puggle
Aagje!
flower
Parisienne
Zonnetje
Snoes
Linda
litllejoy
Lavendel
Rush
Rovine
GeKKiE
Zwerver
Atelier Madame
Sarah1985
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

sparen - Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:16

SNOES WAT ZIE IK NU?????? :cheering:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

sparen - Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?

Bericht  Snoes do 10 mei 2012 - 7:23

Pippa schreef:SNOES WAT ZIE IK NU?????? sparen - Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten? - Pagina 2 281626781
sparen - Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten? - Pagina 2 3079029344 sparen - Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten? - Pagina 2 3079029344

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:27

Vaste lasten zijn 2000 euro, hierin tellen wij: hypotheek, gwl, verzekeringen, auto's, benzine, boodschappen, abbonnementen voor tv, internet en gsm en alle kosten die elke maand terug keren.

Wij sparen over de 500 euro elke maand.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:28

Snoes schreef:
Pippa schreef:SNOES WAT ZIE IK NU?????? sparen - Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten? - Pagina 2 281626781
sparen - Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten? - Pagina 2 3079029344 sparen - Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten? - Pagina 2 3079029344

Waaaah! Proficiat! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:33

Amazzonia schreef:
Kenza schreef:
Sarah1985 schreef:Je hebt wel weinig vaste lasten. Je moet toch ook g/w/l en zorgverzekering?

Wij sparen ongeveer 100 per week
Vaste lasten zijn geen idee momenteel doordat er dingen veranderd zijn

Ja ik betaal 30 zorgverzekering doordat ik zorgtoeslag krijg. En me huur is inclusief g/w/l en belastingen.

Dan moet je je zorgtoeslag ook even aanpassen, want zoveel zorgtoeslag met een inkomen van 1500 euro is onmogelijk. (Ik verdien hetzelfde ongeveer en krijg €40 per maand zorgtoeslag..) Ik spaar trouwens niks, helaas sparen - Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten? - Pagina 2 1371890812

Ik weet niet precies hoeveel ik krijg maar ik heb een hele goedkope verzekering. Dus uiteindelijk betaal ik 30euro.

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje do 10 mei 2012 - 9:05

Onze vaste lasten (hypotheek, gwl, verzekeringen) zijn * euro per maand. We doen voor ongeveer 250 euro boodschappen per maand en tanken voor 450 euro in de maand (dit betalen we voor een deel van de reiskostenvergoeding, nog wel...). We sparen sowieso iedere maand * euro, dat wordt automatisch afgeschreven, maar meestal nog een stuk meer.

Laatst aangepast door Zonnetje op do 7 jun 2012 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Parisienne do 10 mei 2012 - 11:26

Wij sparen niks vast, het ligt er maar net aan wat we overhouden en hoeveel zin ik heb om te sparen of die maand juist wat extra's uit te geven. Onze vaste lasten zijn zo'n 1400 euro per maand.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  flower do 10 mei 2012 - 21:36

Parisienne schreef:Wij sparen niks vast, het ligt er maar net aan wat we overhouden en hoeveel zin ik heb om te sparen of die maand juist wat extra's uit te geven. Onze vaste lasten zijn zo'n 1400 euro per maand.

+1

Wij sparen wel elke maand maar dus geen vast bedrag
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Aagje! do 10 mei 2012 - 23:11

Onze vaste lasten zijn ongeveer 2500 bruto! Dit is verzekeringen,telefoons/tv,kdv,sporten,hypotheek,g/w/l, benzine,etc.
Netto is het ongeveer 1600.

We sparen geen vast bedrag per maand maar ik probeer 300 te sparen per maand
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 0:42

Onze vaste lasten zijn ongeveer 1700.- (netto).
Daar zit dan in: Hypotheek, alle verzekeringen, wekelijkse boodschappen, telefoon/internet/tv en benzine.

Wij sparen minimaal 100.- en als er aan het eind van de maand overblijft (na kleding, luiers, uiteten, leuke dingen etc) dan gaat dat ook nog naar de spaarrekening. Soms is dat dan 50.- en soms 200.- of 300.-

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 5:22

Ik heb eigeblijk geen idee wat onze vaste lasten zijn want dat houdt mijn man bij Embarassed Maar ik denk dat we ook zo rond de * euro zitten. En de ene maand sparen we * en de andere maand * euro en soms iets meer. Maar dat ligt eraan welke kosten die maand zijn gemaakt zoals het keuren van de auto ed

Laatst aangepast door Razz_ op zo 13 mei 2012 - 5:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Puggle vr 11 mei 2012 - 6:52

Onze lasten inclusief boodschappen zijn 1600,- we sparen standaard 300,- per maand. Hebben we over oid dan maken we dat ook nog over.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 22:58

Wat spaart de meerderheid veel per maand!!
valt me op.

Gast
Gast

Bericht  Linda vr 11 mei 2012 - 23:48

Hailey_ schreef:Wat spaart de meerderheid veel per maand!!
valt me op.

Ja, dat vond ik ook!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 0:26

Van mijn salaris leven we, doen we boodschappen en leuke dingen, en wat overblijft dat sparen we ook, en van mijn vriend zijn salaris betalen we de vaste lasten en de rest van zijn salaris sparen we, en dat wisselt per maand gezien zijn bonussen. Dat is soms 500 euro, en soms 1500 euro.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 1:16

lekker luxe pippa!! smile smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 6:44

Hailey_ schreef:lekker luxe pippa!! smile smile

Wat is luxe, de bonussen? smile

Gast
Gast

Bericht  Coco za 12 mei 2012 - 7:18

Onze vaste lasten zijn netto rond de € 2700,- Wij sparen daarnaast een hoog bedrag per maand voor de kinderen. Voor onszelf is sparen niet zo nodig, dus meestal maken we het gewoon op.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 8:49

Alle vaste lasten zijn zo'n 2700 euro.

Huis, verzekeringen, auto's, benzine, g/w/l, kinderopvang ect

Dan sparen we naast de kinderbijslag 100 euro op onze 'kinder' rekening (voor studie ect)

15 euro per maand op de rekening van D.ylan en ook op die van L.ynn

300 op onze vaste spaarrekening

En de rest maken we op aan kleding, leuke dingen, extra rekeningen ed. De ene maand houden we over en storten we meer naar de spaar en de andere keer is het op sparen - Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten? - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 19:22

Wisselend. Op het moment sparen we weinig, omdat we bezig zijn met de tuin. Ik denk dat we nu zo'n 500 euro sparen.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 12 mei 2012 - 22:02

Bij mij gaat ongeveer de helft van mijn salaris op aan huis, g/w/l, boodschappen, lidmaatschappen. De andere helft besteed ik aan leuke dingen en mijn spaarrekening. Wat ik spaar ligt aan wat ik die maand allemaal wil doen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Sophiee za 12 mei 2012 - 23:39

2/4 vaste lasten, 1/4 variabele lasten en leuke dingen, 1/4 sparen. Als we grote uitgaven hebben, halen we dat van het ''te sparen bedrag'' af. Deze maand hebben we bijvoorbeeld de bruiloft van mijn zwager en schoonzus. De kleding en het cadeau hebben we van het spaargeld afgehaald. Alle grote vaste uitgaven (APK/beurt auto, onderhoud ketel) zijn doorgerekend in de vaste lasten, daarvoor wordt maandelijks een bedrag meegerekend.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Shisha zo 13 mei 2012 - 0:15

Onze vaste lasten liggen rond de 1700,- euro per maand inc boodschappen en benzine.
Het bedag wat we sparen is per maand wisselend aangezien mijn vriend een nul-uren contract heeft en wij beide onregelmatig werken maar we proberen minimaal 250,- euro per maand te sparen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: