Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afval hoort in de prullenbak!

+5
Paper Crown
VeryCherry
Jerry
Rush
Caribbeanlover
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Afval hoort in de prullenbak! - Pagina 2 Empty Re: Afval hoort in de prullenbak!

Bericht  Caribbeanlover wo 9 mei 2012 - 7:17

Lily schreef:ik gooi alles op de grond bij de passagiersstoel en eens in de zoveel tijd gooi ik het in een plastic zakje en dan in de prullenbak. Mijn auto is soms echt net een vuilnisbelt haha.

Ben ik wel benieuwd wat jullie vinden van klokhuizen en bananenschillen e.d. dat is toch natuurlijk afval en vergaat. Vinden jullie dat dit wel zo de natuur ingegooid kan worden?

Kan wel vind ik

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afval hoort in de prullenbak! - Pagina 2 Empty Re: Afval hoort in de prullenbak!

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:18

Ja.

Gast
Gast

Bericht  Caroow wo 9 mei 2012 - 8:12

Ik eet vrijwel dagelijks een appel in de auto, en die gooi ik wel eens uit het raam Embarassed
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 8:17

Maakt niet uit hoor Caroow, dat mag van CBL!

Gast
Gast

Bericht  Caroow wo 9 mei 2012 - 8:24

Zoey schreef:Maakt niet uit hoor Caroow, dat mag van CBL!

Gelukkig, ik schrok al Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jerry wo 9 mei 2012 - 9:13

Caribbeanlover schreef:
Lily schreef:ik gooi alles op de grond bij de passagiersstoel en eens in de zoveel tijd gooi ik het in een plastic zakje en dan in de prullenbak. Mijn auto is soms echt net een vuilnisbelt haha.

Ben ik wel benieuwd wat jullie vinden van klokhuizen en bananenschillen e.d. dat is toch natuurlijk afval en vergaat. Vinden jullie dat dit wel zo de natuur ingegooid kan worden?

Kan wel vind ik

Maar bananenschillen zijn dus wel slecht om zomaar de wijde wereld in te slingeren Idea
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 9 mei 2012 - 9:38

Ja las ik, nou die dan niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Jerry wo 9 mei 2012 - 9:52

vind ik ook
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 9:55

Mijn auto is soms net een afvalbende. Ik heb namelijk de gewoonte om een flesje cola light mee te slepen tijdens de rit en als deze leeg is, dan belandt hij ergens achter de stoelen. Tot ik mijn auto moet schoonmaken en dan schijn ik een zak met plastic te kunnen vullen. Afval lozen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Maar dat kwam ook door het programma van Ruud de Wild, waarbij het kenteken werd omgeroepen van mensen die kennelijk iets moesten missen, omdat ze het zojuist uit hun raampje hadden gegooid. En aangezien ik een makkelijk kenteken heb, leek het me niet aantrekkelijk om gemeldt te worden. Afval hoort in de prullenbak! - Pagina 2 2474380249

Gast
Gast

Bericht  Siem wo 9 mei 2012 - 9:59

Caribbeanlover schreef:Vond die actie op dumpert echt goed en zeer terecht. Als ik het vind plaats ik het wel.

En dit vind ik nou echt niet kunnen, hartstikke gevaarlijk voor je het weet veroorzaak je een ongeval. Ik vind het ook niet netjes dat iemand afval op straat gooit, maar zo'n reactie vind ik dan weer not done

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: