Afval hoort in de prullenbak!
+5
Paper Crown
VeryCherry
Jerry
Rush
Caribbeanlover
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Afval hoort in de prullenbak!
Lily schreef:ik gooi alles op de grond bij de passagiersstoel en eens in de zoveel tijd gooi ik het in een plastic zakje en dan in de prullenbak. Mijn auto is soms echt net een vuilnisbelt haha.
Ben ik wel benieuwd wat jullie vinden van klokhuizen en bananenschillen e.d. dat is toch natuurlijk afval en vergaat. Vinden jullie dat dit wel zo de natuur ingegooid kan worden?
Kan wel vind ik
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik eet vrijwel dagelijks een appel in de auto, en die gooi ik wel eens uit het raam
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Zoey schreef:Maakt niet uit hoor Caroow, dat mag van CBL!
Gelukkig, ik schrok al
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caribbeanlover schreef:Lily schreef:ik gooi alles op de grond bij de passagiersstoel en eens in de zoveel tijd gooi ik het in een plastic zakje en dan in de prullenbak. Mijn auto is soms echt net een vuilnisbelt haha.
Ben ik wel benieuwd wat jullie vinden van klokhuizen en bananenschillen e.d. dat is toch natuurlijk afval en vergaat. Vinden jullie dat dit wel zo de natuur ingegooid kan worden?
Kan wel vind ik
Maar bananenschillen zijn dus wel slecht om zomaar de wijde wereld in te slingeren
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ja las ik, nou die dan niet.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
vind ik ook
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn auto is soms net een afvalbende. Ik heb namelijk de gewoonte om een flesje cola light mee te slepen tijdens de rit en als deze leeg is, dan belandt hij ergens achter de stoelen. Tot ik mijn auto moet schoonmaken en dan schijn ik een zak met plastic te kunnen vullen. Afval lozen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Maar dat kwam ook door het programma van Ruud de Wild, waarbij het kenteken werd omgeroepen van mensen die kennelijk iets moesten missen, omdat ze het zojuist uit hun raampje hadden gegooid. En aangezien ik een makkelijk kenteken heb, leek het me niet aantrekkelijk om gemeldt te worden.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Vond die actie op dumpert echt goed en zeer terecht. Als ik het vind plaats ik het wel.
En dit vind ik nou echt niet kunnen, hartstikke gevaarlijk voor je het weet veroorzaak je een ongeval. Ik vind het ook niet netjes dat iemand afval op straat gooit, maar zo'n reactie vind ik dan weer not done
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vieze muur door prullenbak - tips?
» afval vraagje
» Afval scheiden
» Scheid jij je afval?
» Goede afval app?
» afval vraagje